امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

یک خبر برای پیرمردان اینترنت و علاقمندان به وین امپ Winamp

#1
فناوری اطلاعات > نرم افزار - کاربران وین امپ Winamp و شات کست Shoutcast در ماه نوامبر 2013 خبر بد خاموش شدن دو سرویس موسیقی و نرم افزاری را از سوی کمپانی امریکایی AOL شنیدند.

 
پیشتر اعلام شد روز 20 دسامبر 2013 سرویس "وین امپ" خاموش می شود و روز بعد اعلام شد مایکروسافت قصد خرید "وین امپ" و "شات کست" را دارد.
حتی خبرنهایی شدن فروش وین امپ به مایکروسافت نیز بعدا تایید رسمی شد اما حالا مشخص شده که مایکروسافت گام نهایی برای خرید را بر نداشته و کمپانی رادیونومی Radionomy هر دو را خرید کرده است.
رادیونومی کمپانی بین المللی مدیریت بر ایستگاههای رادیویی آنلاین است که مقر آن در بروکسل بلژیک است. این خرید vslh اعلام نشده اما با تغییر نام سرورهای وین امپ به نام رادیونومی این خرید و فروش روشن شده است.
منابع نزدیک اعلام کردند روز جمعه (فردا) این موضوع نهایی می شود و این در حالی است که رادیونومی بیش از 6 هزار ایستگاه رادیویی آنلاین در سراسر جهان را در لیست کاتالوگی خود دارد. از سوی دیگر شات کست نیز 5 هزار ایستگاه رادیویی آنلاین را در لیست کاتالوگی خود دارد.
پس از نقل و انتقالات جدید، قرار است وین امپ سرویس جدیدی برای کاربران عرضه کند.
"وین امپ" را پیرمردهای دنیای آنلاین و اینترنت خوب می شناسند و کاربران به این نرم افزار پخش موسیقی علقه ای قدیمی داشته و با آن خاطرات زیادی همراه دارند. به همین خاطر هر اتفاقی برای این سرویس موسیقی که جزیی از AOL بوده، بیفتد را دنبال می کنند.
اولین نسخه عمومی وین امپ سال 1997 عرضه شد و به سرعت علاقمندان به این نرم افزار زیاد شده و در همان سالها 3 میلیون طرفدار پیدا کرد. وین‌امپ Winamp یک مدیا پلیر مبتنی بر رایانه شخصی است که توسط جاستین فرانکل نوشته شده و اولین بار توسط نال‌سافت در سال ۱۹۹۷ برای پشتیبانی و اشتراک گذاری از فایل‌های ام‌پی‌تری عرضه شد و بسرعت محبوب شد. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به توانایی پخش فایل‌های صوتی و تصویری در فرمت‌های مختلف، دارای اکولایزر حرفه‌ای برای تنظیم پخش، توانایی ذخیره سازی لیست آهنگ‌های مورد علاقه در یک فایل چند کیلوبایتی توانایی کپی سی‌دی به کمک ابزار موجود برای کپی فایل‌های صوتی و تصویری، توانایی تبدیل فرمت چندین فایل صوتی و قابلیت تغییر پوسته نرم افزار اشاره کرد
یک خبر برای پیرمردان اینترنت و علاقمندان به وین امپ Winamp 1
پاسخ
آگهی
#2
برنامش که از بین نمیره که یعنی این که دیگه وین امپ برنامه ای درست نخواهد کرد البته یه زمانی وین امپ بسیار خوش درخشید و خودشو تو دل کاربرای اینترنتی به خوبی جا داد
یک خبر برای پیرمردان اینترنت و علاقمندان به وین امپ Winamp 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سریعترین راه برای تجربه اینترنت
  مدیریت و کنترل پهنای باند مصرفی اینترنت با NetWorx 5.1.7
  امنیت کامل در اینترنت با Trend Micro Internet Security Pro 2010 v17.5
  نرم افزار امنیت شما در اینترنت Norton Internet Security 2014 21.4.0.19
  بهینه سازی سرعت اینترنت با PGWare Throttle v6.6.14.2010
Lightbulb فشرده سازی ترافیک اینترنت با HideIP
  آخرين نسخه مرورگر اینترنت اپرا Opera 15.0.1147.148
  پخش صدا و تصوير با Winamp
  پخش فایل های صوتی و تصویری در اینترنت با SopCast
  دانلود اینترنت اکسپلورر 11 مخصوص ویندوز 7 Internet Explorer 11 Windows 7

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان