امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

بازی با استقلال مهمترین بازی ماست

#1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
بازی با استقلال مهمترین بازی ماست 1
برانکو؛
بازی با استقلال مهمترین بازی ماست / بنگر برای تمرین ترس دارد
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: «در تبریز هم قطعا بهترین بازیکنان به میدان می روند.»

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ درباره بازی تیم فوتبال پرسپولیس با گسترش فولاد اظهار داشت: «آن چه که از همه چیز مهم تر است این مساله است که بعد از بازی با بنیادکار و پیکان و برد مقابل این تیم ها در جو بسیار مثبتی و با روحیه بسیار خوبی به مصاف این تیم می رویم. در واقع با وجود مشکلاتی که در داخل تیم وجود دارد ما تلاش می کنیم با بهترین شرایط به مصاف آنها برویم.»
 
وی ادامه داد: «اینکه بازیکنان اصلی در تمرین امروز حضور نداشتند فقط یک دلیل داشت اینکه آنها روز گذشته ریکاوری کردند و ما اجازه دادیم که امروز بازیکنان ذخیره تمرین کنند. بازیکنانی که مصدوم هم بودند در تمرین امروز حضور داشتند و نشان دادند که بدون حضور هم‌بازی‌هایشان نمی‌توانند تمرین کنند. قصد و هدف ما این است که در حال حاضر بهترین تیم را راهی میدان کنیم. امروز هادی نوروزی هم کمی از ناحیه پایش مصدوم بود.»
 
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: «ما در برابر تیمی بازی می کنیم که برای بقا می  جنگد. در تبریز هم قطعا بهترین بازیکنان به میدان می روند.»
 
برانکو در ارتباط با این مساله که آیا امکان دارد به بازیکنان خود در بازی با گسترش استراحت داده تا آنها همگی برای مسابقه با استقلال آماده باشند، اذعان داشت: «من با نقشه‌کشی و حسابگری آشنایی ندارم. ما تلاش می کنیم که بهترین تیم ممکن را به مصاف حریف بفرستیم زیرا در این مدت هر سه چهار روز یکبار مسابقه داشتیم و همین مساله باعث شده فشار زیادی بر بازیکنان وارد آمد اما تمام این کسانی که اینجا هستند بازیکن پرسپولیس هستند و همه تلاش می کنند که در بهترین شرایط حضور پیدا کنند. من چیزی به نام ریسک نمی شناسم و از همه نیروهای خود در تمام مسابقات استفاده می کنم.»
 
وی درباره وضعیت محسن بنگر و وضعیت وی برای حضور در دربی بیان داشت: «بنگر امروز بعد از یک ماه به تمرین اضافه شده است.او یکی از بهترین بازیکنان ما است و برای ما روشن است که او تا حدودی برای تمرین کردن ترس دارد اما آنچه برای من روشن است اینکه مساله مثبتی است که او به ما اضافه شده است.»
 
سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره بازی تیمش در مقابل استقلال نیز گفت: «هر مسابقه ای برای ما جدی است و ما در دیدار برابر استقلال با انگیزه زیاد و روحیه ای کاملا مجزا به میدان خواهیم رفت. مطمئنا بازی با استقلال مهمترین بازی ماست.»
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  برتری پرسپولیس در اولین بازی دوستانه فصل
Information مدافع استقلال شایعه جدایی اش را تکذیب کرد
  استقلال و پرسپولیس با این دو جای خالی چه می‌کنند؟
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  لیگ یک/دبل خلیفه‌ و استقلال در کسب برد
  دیدار دوباره فیل و فنجان های استقلال (عکس)
  ترکیب پدیده برای مصاف با استقلال
  کومان: فکر نکنم این آخرین بازی من بود
  اسدی در آخرین بازی فصل بهترین شد
  گل دوم استقلال به ذوب اهن(دبل اسماعیلی)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان