امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سوسکی که قورباغه می خورد/عکس

#1

به گزارش مهر، یکی از انواع سوسک های زمینی عادتغذایی بسیار ترسناک و عجیبی دارد. این سوسک که «اپومیز» نام دارد بسیاریاز دو زیستان که ابعاد بدن آنها چند برابر ابعاد بدن خودش است را کشته ومی خورد، در حالی که معمولا دوزیستان از حشرات تغذیه می کنند نه حشرات ازدو زیستان!

غذای معمول این سوسک ها دیگر انواع بی مهرگان از قبیل پشه ها، کرم هاو حشرات مرده است اما محققان در نهایت ناباوری مشاهده کردند هر زمان اینسوسک در کنار یک دو زیست مانند قورباغه قرار می گیرد به راحتی آن را کشتهو می خورد.



این سوسک ها ترجیح می دهند پیش از شکار کردن یک دوزیست به خوبی شکارخود را شناسایی کنند از این رو در طول روز با به اشتراک گذاشتن پناهگاهشانبا دوزیستان در نزدیکی آنها زندگی می کنند اما در شب همه چیز مرگبار شده وسوسک با حمله ای ناگهانی دوزیست را می کشد.

این سوسک ها برای تامین غذای خود چندان وسواس به خرج نمی دهند و همهانواع دوزیستان را می خورند، از قورباغه ها گرفته تا وزغ، سمندر آبی ومارمولک.

نحوه به قتل رسیدن دوزیستان به این شکل است که سوسک ابتدا پشت دو زیسترا می گزد که در نتیجه آن شکار از خود عکس العمل شدیدی نشان می دهد و تلاشمی کند سوسک را به گوشه ای پرتاب کند سپس سوسک در پشت دو زیست شکافی بهوجود می آورد که جاندار را طی چند دقیقه فلج می کند و در نهایت سوسک بهآرامی خوردن غذایش را آغاز می کند.
سوسکی که قورباغه می خورد/عکس 1
روزگاری شده است که شیطان فریاد میزند : آدم بیاورید سجده خواهم کرد!!!
 سپاس شده توسط FARID.SHOMPET ، SABER ، paniz ، ~SoLTaN~ ، art ، چشم رنگارنگ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان