21-07-2014، 19:17
دیگر همه علاقه مندان به بازی های رایانه ای با سری بازی هایMetal Gear Solid آشنایی دارند .این سری بازی ها توسط استاد کوجیما خلق و ساخته شده است که حتی میتوان این سری را به عنوان پایه گذار سبک مخفی کاری در بازی ها نیز دانست.
حال پس از گذشت تقریبا 5 سال نسخه بعدی این بازی MGS V : The Phantom Pain در حال ساخت است و کوجیما از آنجایی که همیشه به فکر طرفداران است برای رفع عطش بازیبازان و طرفداران این بازی مقدمه بازی را که به طور کامل ساخته شده است به طور جداگانه عرضه کرده است تا طرفداران تا آمدن بازی اصلی با آن سرگرم باشند.
ولی استاد این بازی قرار بود عطش ما را کمتر کند ولی با دیدن پایان بازی 100 برابر شد!
سوال:نظر شما در مورد قیمت Metal Gear Solid V: Ground Zeroes چیست آیا این بازی ارزش 29.99 دلار را دارد؟
در قسمت کامنتها نظر خود را بگویید.
اسنیک:برای ما پیروزی معنی نداره.
بازی چند ماه بعد از اتفاقات Peace Walker در سال 1975 اتفاق می افتد Chico و Paz در پادگان Omega اسیر شده اند و اسنیک مثل همیشه تنها کسی است که میتواند آنها را نجات دهد.
پس اسنیک برای نجات انها وارد این پایگاه میشود و متوجه میشود که گروهی با نام XOF با رهبری Skull Face در این پایگاه وجود دارد و تمامی این اتفاقات زیر سر آنها است و در ادامه……
داستان بازی تمامی آنچه را که باید از مقدمه بازی بیان کند میگوید همچنین شما میتوانید با پیدا کردن نوارهای ضبط شده توسط چیکو و پاز در محیط بازی پی به جزییات بیشتری از داستان ببرید که در بعضی مواقع باعث تعجب شما خواهد شد تا جایی که شما برای پی بردن به نکات مخفی داستان معتاد این کار میشوید و پیدا کردن نوار در طول بازی میتواند ساعت ها وقت شما را بگیرد .
میلر:ما مزدور نیستیم.ما لژیونر بیگانه نیستیم.MSF یک کار هست.فقط یه نوع کار جدیده.
در ابتدا باید یک مطلب را کاملا روشن کنم این بازی را میتوان از 3 دقیقه تا 50 ساعت بازی کرد و به پایان رساند ولی بسته به روش صحیح بازی کردن شماست همانند دیگر بازی های کوجیما این بازی پر است از نکات و ایتم های مخفی که باید شما ان را کشف کنید و کوجیما استاد این کار است و اگر یادتان بیاید در نسخه اول کل بازی در دو پایگاه اتفاق می افتاد همینطور نسخه دوم که شما تا آخر بازی در یک اسکله بودید ولی آنقدر این محیط ها پر بود از ایتم و نکات مخفی که حتی یک لحظه هم مکانهای بازی تکراری نمیشد در کل این مقایسه اشتباه است زیرا نمیشود یک بازی کامل را با یک مقدمه مقایسه کرد ولی این نکته را برای آن دسته از طرفداران ذکر کردم که این بازی را یک بازی کامل میپندارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[gamesiders].mp4] دانلود تریلر تمام کردن بازی Metal Gear Solid 5 Ground Zeroes در 10 دقیقه و گرفتن رتبه S
در ادامه باید بگویم تغییراتی در گیم پلی بازی رخ داده است که شما اگر فن این بازی باشید با نگاه اول متوجه آن میشوید و این تغییرات همگی به سمت مثبت بوده اولین تغییری که متوجه میشوید دوربین بازی است که دیگر حالت ثابت خاص خود را ندارد و بسیار سینمایی شده است به طوری که در کمتر بازی همچین چیزی را دیده اید که این امر باعث اکشن تر شدن بازی نیز شده است که مصلما برای جذب طرفدار بیشتر بوده .البته بازی کمی هم نسبت به نسخه های قبلی خود آسان تر شده است برای مثال وقتی دشمن شما را میبیند یک لحظه صحنه آهسته میشود و به شما فرصت میدهد تا از خود عکس العمل نشان دهید و نگذارید زنگ خطر به صدا در آید. در بازی شما همانند همیشه یک دوربین دارید که به شما قایلیت دیدن هدف ودشمنان و مارک کردن آنها را میدهد همچنین شما میتوانید از آن به عنوان دوربین دید در شب نیز استفاده کنید که در بازی به خوبی طراحی شده است و بسیار کارآمد ست.وسیله دیگر موجود در بازی iDROID است که بوسیله آن میتوانید نقشه بازی را ببینید و هلیکوپتر خبر کنید و….
تغییر مثبت دیگر بازی در CQC ها است که زدن این حرکت را بسیار لذت بخش کرده است به طوری که شما میتوانید تنها با زدن دکمه R2 چندین حرکت زیبا را از اسنیک مشاهده کنید که شامل گرفتن دشمن از پشت تا ضربه فنی کردن دشمن میشود و تنها بسته به موقعیت استقرار شما و زدن دکمه در آن موقعیت دارد در کل این تغییر بسیار خوب بوده و باعث سینمایی تر شدن بازی شده است.
بعد از اتمام مرحله اصلی بازی شاید به نظرتان بازی تمام شده است ولی نه اشتباه میکنید مراحل فرعی بازی دست کمی از مرجله اصلی بازی ندارد و حتی میتوان گفت در بعضی مواقع بسیار بهتر از مراحل اصلی نیز هست برای مثال مرحله Déjà Vu که برای من بسیار لذت بخش تر از مرحله اصلی بود و به کلی مرا در خاطرات گذشته غرق کرد.
تنوع سلاح های بازی بسیار عالی و متناسب با سال 1975 است ولی یک مشکل کوچک وجود دارد و آن این است که در این بازی تنها سلاح مورد استفاده شما silent pistol است زیرا برای بدست آوردن رنک بالا در هر مرحله تنها به این سلاح نیاز دارید ولی در کل سلاح های طراحی شده بسیار عالی است و شما را مدام ترغیب به استفاده میکنند تا جایی که امکان دارد یکدفعه قید رنک بالا را بزنید و پادگان را به خاک وخون بکشید.
نکته دیگر در گیم پلی بازی استفاده از وسایل نقلیه برای اولین بار در این سری است که کنترل آنها بسیار لذت بخش است و بسیار خوب پیاده سازی شده است به طوری که شما حس رانندگی در یک بازی ریسینگ را به خوبی حس میکنید و این بسیار خوشحال کننده است زیرا مطمئنا در MGS V : The Phantom Pain با وسایل نقلیه بیشتری سرو کار خواهیم داشت.
در کل میتوان گیم پلی بازی را یکی از استاندارد ترین گیم پلی ها برای سبک سوم شخص –مخفی کاری دانست.
پاز:اسم من پاز و هرکاری که میتونم برای محافظت از برای هم نامم انجام میدم.
این بازی توسط موتور مخصوص کوجیما FOX Engine ساخته شده است و دارای گرافیکی خیره کننده بر روی هر دو نسل است.اولین نکته ای که در بازی خود نمایی میکند نورپردازی فوق العاده بازی است که در شب حتی باعث اذیت شدن چشمانتان میشود.
این بازی دارای یک نقشه بزرگ است که به خوبی طراحی شده و هیچ گونه لودینگی را ما در این نقشه شاهد نیستیم.جزییات بازی غوغا میکند اجسام بر روی زمین تماما حجم دار هستند .قطرات باران فوق العاده طراحی شده اند و خیسی زمین ان قدر طبیعی است که شما میتوانید چهره خود و اجسام را در انعکاس آن ببینید. خلاصه از آب گرفته تا باد و اتش همه وهمه آن قدر خوب طراحی شده که کمتر میتوان به مانند آن را چه در نسل هفت و چه در اندک بازی های نسل هشتم دید.
بافت های شخصیت ها و محیط بازی بسیار عالیست حرکات اسنیک و دشمنان تحسین بر انگیز است .هوش مصنوعی بازی بی نظیر است برای مثال حتی اگر دشمنان رد پای شما را ببینند و به وجود شما در پایگاه شک کنند کل پادگان را خبر میکنند.
طراحی سلاح نیز در بازی فوق العاده است به طوری که آثار زنگ زدگی و کهنه بودن سلاح ها به وضوح پیداست.
این بازی در زمینه گرافیک هیچ چیزی کم ندارد تنها مشکل بازی افت فریم آن در نسل هفتم است که کمی اذیت میکند.
چیکو:هر کس با من مثل بچه ها برخورد میکنه من نمیتونم باهاش بیشتر از اون برخورد کنم.
عوض شدن صداگذار اسنیک بسیاری از طرفداران را نگران کرده بود و همه (از جمله من) فکر میکردند که بجز David Heater هیچ کس نمیتواند اینکار را انجام دهد ولی با عرضه شدن بازی همه ی نگرانی ها به پایان رسید و حتی میتوان گفت در بازی اصلا احساس نمیکنید که صداگذار اسنیک عوض شده است و آقای Kiefer Suterland به خوبی در این نقش غرق شده است و به خوبی وظیفه خود را انجام داده است .
یکی از نکات مثبت در سری متال گیر موسیقی های حماسی و تاثیر گذار بازی است که بازیباز را به وجد می آورد.این بار نیز آقای Harry GregsonWilliams این وظیفه را بر عهده دارد.ولی با اینکه بجز چندین قطعه کوتاه چیزی نمیشنویم ولی همین چند قطعه کافی است تا دوباره وارد دنیای متال گیر شویم.
اگر شما فن متال گیر باشید همین یک مرحله برای شما بسیار ارزشمند است و یک سال سرگرمتان خواهد کرد ولی اگر برای بار اول است که این بازی را انجام میدهید بدون شک این بازی ارزش خرید و حتی تجربه هم ندارد و به شما پیشنهاد میکنم تا آمدن MGS V : The Phantom Pain صبر کنید!!!
حال پس از گذشت تقریبا 5 سال نسخه بعدی این بازی MGS V : The Phantom Pain در حال ساخت است و کوجیما از آنجایی که همیشه به فکر طرفداران است برای رفع عطش بازیبازان و طرفداران این بازی مقدمه بازی را که به طور کامل ساخته شده است به طور جداگانه عرضه کرده است تا طرفداران تا آمدن بازی اصلی با آن سرگرم باشند.
ولی استاد این بازی قرار بود عطش ما را کمتر کند ولی با دیدن پایان بازی 100 برابر شد!
سوال:نظر شما در مورد قیمت Metal Gear Solid V: Ground Zeroes چیست آیا این بازی ارزش 29.99 دلار را دارد؟
در قسمت کامنتها نظر خود را بگویید.

بازی چند ماه بعد از اتفاقات Peace Walker در سال 1975 اتفاق می افتد Chico و Paz در پادگان Omega اسیر شده اند و اسنیک مثل همیشه تنها کسی است که میتواند آنها را نجات دهد.
پس اسنیک برای نجات انها وارد این پایگاه میشود و متوجه میشود که گروهی با نام XOF با رهبری Skull Face در این پایگاه وجود دارد و تمامی این اتفاقات زیر سر آنها است و در ادامه……
داستان بازی تمامی آنچه را که باید از مقدمه بازی بیان کند میگوید همچنین شما میتوانید با پیدا کردن نوارهای ضبط شده توسط چیکو و پاز در محیط بازی پی به جزییات بیشتری از داستان ببرید که در بعضی مواقع باعث تعجب شما خواهد شد تا جایی که شما برای پی بردن به نکات مخفی داستان معتاد این کار میشوید و پیدا کردن نوار در طول بازی میتواند ساعت ها وقت شما را بگیرد .

در ابتدا باید یک مطلب را کاملا روشن کنم این بازی را میتوان از 3 دقیقه تا 50 ساعت بازی کرد و به پایان رساند ولی بسته به روش صحیح بازی کردن شماست همانند دیگر بازی های کوجیما این بازی پر است از نکات و ایتم های مخفی که باید شما ان را کشف کنید و کوجیما استاد این کار است و اگر یادتان بیاید در نسخه اول کل بازی در دو پایگاه اتفاق می افتاد همینطور نسخه دوم که شما تا آخر بازی در یک اسکله بودید ولی آنقدر این محیط ها پر بود از ایتم و نکات مخفی که حتی یک لحظه هم مکانهای بازی تکراری نمیشد در کل این مقایسه اشتباه است زیرا نمیشود یک بازی کامل را با یک مقدمه مقایسه کرد ولی این نکته را برای آن دسته از طرفداران ذکر کردم که این بازی را یک بازی کامل میپندارند.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[gamesiders].mp4] دانلود تریلر تمام کردن بازی Metal Gear Solid 5 Ground Zeroes در 10 دقیقه و گرفتن رتبه S
در ادامه باید بگویم تغییراتی در گیم پلی بازی رخ داده است که شما اگر فن این بازی باشید با نگاه اول متوجه آن میشوید و این تغییرات همگی به سمت مثبت بوده اولین تغییری که متوجه میشوید دوربین بازی است که دیگر حالت ثابت خاص خود را ندارد و بسیار سینمایی شده است به طوری که در کمتر بازی همچین چیزی را دیده اید که این امر باعث اکشن تر شدن بازی نیز شده است که مصلما برای جذب طرفدار بیشتر بوده .البته بازی کمی هم نسبت به نسخه های قبلی خود آسان تر شده است برای مثال وقتی دشمن شما را میبیند یک لحظه صحنه آهسته میشود و به شما فرصت میدهد تا از خود عکس العمل نشان دهید و نگذارید زنگ خطر به صدا در آید. در بازی شما همانند همیشه یک دوربین دارید که به شما قایلیت دیدن هدف ودشمنان و مارک کردن آنها را میدهد همچنین شما میتوانید از آن به عنوان دوربین دید در شب نیز استفاده کنید که در بازی به خوبی طراحی شده است و بسیار کارآمد ست.وسیله دیگر موجود در بازی iDROID است که بوسیله آن میتوانید نقشه بازی را ببینید و هلیکوپتر خبر کنید و….
تغییر مثبت دیگر بازی در CQC ها است که زدن این حرکت را بسیار لذت بخش کرده است به طوری که شما میتوانید تنها با زدن دکمه R2 چندین حرکت زیبا را از اسنیک مشاهده کنید که شامل گرفتن دشمن از پشت تا ضربه فنی کردن دشمن میشود و تنها بسته به موقعیت استقرار شما و زدن دکمه در آن موقعیت دارد در کل این تغییر بسیار خوب بوده و باعث سینمایی تر شدن بازی شده است.
بعد از اتمام مرحله اصلی بازی شاید به نظرتان بازی تمام شده است ولی نه اشتباه میکنید مراحل فرعی بازی دست کمی از مرجله اصلی بازی ندارد و حتی میتوان گفت در بعضی مواقع بسیار بهتر از مراحل اصلی نیز هست برای مثال مرحله Déjà Vu که برای من بسیار لذت بخش تر از مرحله اصلی بود و به کلی مرا در خاطرات گذشته غرق کرد.
تنوع سلاح های بازی بسیار عالی و متناسب با سال 1975 است ولی یک مشکل کوچک وجود دارد و آن این است که در این بازی تنها سلاح مورد استفاده شما silent pistol است زیرا برای بدست آوردن رنک بالا در هر مرحله تنها به این سلاح نیاز دارید ولی در کل سلاح های طراحی شده بسیار عالی است و شما را مدام ترغیب به استفاده میکنند تا جایی که امکان دارد یکدفعه قید رنک بالا را بزنید و پادگان را به خاک وخون بکشید.
نکته دیگر در گیم پلی بازی استفاده از وسایل نقلیه برای اولین بار در این سری است که کنترل آنها بسیار لذت بخش است و بسیار خوب پیاده سازی شده است به طوری که شما حس رانندگی در یک بازی ریسینگ را به خوبی حس میکنید و این بسیار خوشحال کننده است زیرا مطمئنا در MGS V : The Phantom Pain با وسایل نقلیه بیشتری سرو کار خواهیم داشت.
در کل میتوان گیم پلی بازی را یکی از استاندارد ترین گیم پلی ها برای سبک سوم شخص –مخفی کاری دانست.

این بازی توسط موتور مخصوص کوجیما FOX Engine ساخته شده است و دارای گرافیکی خیره کننده بر روی هر دو نسل است.اولین نکته ای که در بازی خود نمایی میکند نورپردازی فوق العاده بازی است که در شب حتی باعث اذیت شدن چشمانتان میشود.
این بازی دارای یک نقشه بزرگ است که به خوبی طراحی شده و هیچ گونه لودینگی را ما در این نقشه شاهد نیستیم.جزییات بازی غوغا میکند اجسام بر روی زمین تماما حجم دار هستند .قطرات باران فوق العاده طراحی شده اند و خیسی زمین ان قدر طبیعی است که شما میتوانید چهره خود و اجسام را در انعکاس آن ببینید. خلاصه از آب گرفته تا باد و اتش همه وهمه آن قدر خوب طراحی شده که کمتر میتوان به مانند آن را چه در نسل هفت و چه در اندک بازی های نسل هشتم دید.
بافت های شخصیت ها و محیط بازی بسیار عالیست حرکات اسنیک و دشمنان تحسین بر انگیز است .هوش مصنوعی بازی بی نظیر است برای مثال حتی اگر دشمنان رد پای شما را ببینند و به وجود شما در پایگاه شک کنند کل پادگان را خبر میکنند.
طراحی سلاح نیز در بازی فوق العاده است به طوری که آثار زنگ زدگی و کهنه بودن سلاح ها به وضوح پیداست.
این بازی در زمینه گرافیک هیچ چیزی کم ندارد تنها مشکل بازی افت فریم آن در نسل هفتم است که کمی اذیت میکند.

عوض شدن صداگذار اسنیک بسیاری از طرفداران را نگران کرده بود و همه (از جمله من) فکر میکردند که بجز David Heater هیچ کس نمیتواند اینکار را انجام دهد ولی با عرضه شدن بازی همه ی نگرانی ها به پایان رسید و حتی میتوان گفت در بازی اصلا احساس نمیکنید که صداگذار اسنیک عوض شده است و آقای Kiefer Suterland به خوبی در این نقش غرق شده است و به خوبی وظیفه خود را انجام داده است .
یکی از نکات مثبت در سری متال گیر موسیقی های حماسی و تاثیر گذار بازی است که بازیباز را به وجد می آورد.این بار نیز آقای Harry GregsonWilliams این وظیفه را بر عهده دارد.ولی با اینکه بجز چندین قطعه کوتاه چیزی نمیشنویم ولی همین چند قطعه کافی است تا دوباره وارد دنیای متال گیر شویم.
اگر شما فن متال گیر باشید همین یک مرحله برای شما بسیار ارزشمند است و یک سال سرگرمتان خواهد کرد ولی اگر برای بار اول است که این بازی را انجام میدهید بدون شک این بازی ارزش خرید و حتی تجربه هم ندارد و به شما پیشنهاد میکنم تا آمدن MGS V : The Phantom Pain صبر کنید!!!