امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

هفت عادت مردمان غمگين

#1
عادت مردمان غمگين

همه تجربه موقعيت هاي ناراحت کننده را دارند. اما فرق بزرگي وجود دارد بين يک دوره گذرا از ناراحتي و يک عمر با عادت به زندگي ناخوشايند. اين کاري است که انسانهايي که به طور مزمن ناراحت هستند، انجام مي دهند. با اين حال شما به طور معمول يک انسان شاد هستيد. نگاهي به اين هفت عادت زير بياندازيد تا بفهميد که آيا هيچ کدام از اين ها شما را از تجربه مقدار بيشتري از لذت محروم مي کند يا نه.

۱- بيش از حد محافظ کار بودن

آنقدر محافظ کار نباشيد که خودتان را در موقعيتي قرار دهيد که هيچ کدام از توانايي هاي بالقوه شما، شما را راضي نکند. روياپرداز باشيد اما بدانيد که شما بيشتر از يک رويا پرداز هستيد. شما نقطه شروع به واقعيت پيوستن روياهايتان هستيد.
روياي شما تصوير خلاق شما براي زندگي آينده تان است. شما بايد راحتي فعلي خود را پشت سر بگذاريد و با چيزهاي ناآشنا احساس راحتي کنيد. آن احساساتي که سد راه شما مي شود را نابود کنيد. به جلو برويد. زندگي آنچه را که در ذهن خود مي خواهيد با جادو به شما نمي دهد. چيزي را به شما مي دهد که شما با اعمالتان بر آن پافشاري کنيد.

۲ -شک مداوم به خود

شما ناچار به آن چيزي خواهيد شد که باور داريد بايد بشويد، اگر وقت کافي براي گفتن اين جملات بگذاريد (من به اندازه کافي باهوش، لاغر يا ثروتمند نيستم) شما يک روزي واقعاً همان خواهيد شد. برخلاف اين، اگر باور داشته باشيد که الآن به اندازه کافي باهوش، لاغر و يا ثروتمند هستيد که به پله مثبت بعد برويد، در طول زمان شما ظرفيت بودن تمام چيزهايي که باور داشتيد را به همان سطح از انتظارتان بدست خواهيد آورد.

۳ -وسواس کنترلي

بعضي وقت ها مردم علاقهٔ زيادي به تلاش به کنترل هر جنبهٔ کوچک از زندگي شان را دارند. ياد بگيريد که آسان بگيريد. راحت باشيد و به مسيري برويد که زندگي شما را مي برد. يک چيز جديد امتحان کنيد، شانس خود را امتحان کنيد و بيشتر از همه لبخند بزنيد و از مناظر لذت ببريد. آزاد کردن خودتان از تلاش براي کنترل چيز هاي غير مهم به شما اجازه مي دهد که چيزهاي خوب
بيشتري را در اطراف خودتان تجربه کنيد. بزرگ ترين لذ تهاي زندگي گاهي اوقات اتفاقات غير منتظره اي هستند که وقتي مي آيند که شما انعطاف پذير هستيد و روي خود را به پيچ و تاب زندگي باز مي کنيد.

۴ -برنامه ريزي کردن انتظارات غير واقعي

شما در طول يک شب دو سايز کم نخواهيد کرد يا روابطتان بدون توجه خود شما پيشرفتي نخواهد داشت. شما نمي توانيد ۲۵ ميليون تومان نقدًا قسط وام خود را ظرف يک هفته بپردازيد. معاملهٔ جديد شما بي درنگ به سود نخواهد رسيد، شما الآن و بعدها اشتباهات زيادي را خواهيد کرد. به مدت يک يا دو روز احساس خواهيد کرد که در مکاني مي دويد، بايد تکنيک هاي جديد را امتحان کنيد در اين حال که آ نها هميشه کارساز نخواهند بود. شما انسان هستيد، بارها شکست خواهيد خورد اما همين روش تکامل شماست. اهداف ارزنده تلاش و پيگيري مي خواهند.

۵ -يک نگرش بد

بزرگ ترين کشفي که مي توانيد بکنيد اين است که مي توانيد زندگي تان را تنها با تغيير نگرشتان عوض کنيد. مثبت گرايي مهم ترين خصلت بشري است به اين دليل که به شما اجازه مي دهد، ايده هاي خود را پرورش بدهيد و با موقعيت هايي که در آن قرار مي گيريد روبرو شويد. بنابراين هيچ چيز را براي تضمين نخواهيد، مثبت باشيد و بدانيد که چقدر خوشبخت هستيد، هر روز کامل نخواهد بود اما اگر توجه کنيد مي فهميد که ۹۹٫۹ % از مواقع يک روز خوب يا يک روز عالي داريد.

۶ -شناور بودن در تمرين

شما وقت کافي براي تمرين داريد اگر چيزي ديگري بگوييد به خودتان دروغ گفت هايد. حقيقت اين است که شما براي انجام ندانشان وقت کافي نداريد، زودتر يا ديرتر وقت براي مريض شدن پيدا خواهيد کرد. حداقل ۳۰ دقيقه تمرين در هر روز براي افزايش قدرت، شادي و طول عمر انسان اثبات شده است و اين غير قابل مقايسه با روش هاي دارويي است. شما حدود ۳٫۵ ساعت در هفته حرف مي زنيد. با در نظر گرفتن ارزش زيادي که تأثير ۱۶۴٫۵ ساعت ديگر هفته دارد به سختي مي توان گفت که اين زمان، زمان زيادي مي باشد.

۷ -افراط در يک چيز خوب

همان طور که اسکار وايلد يک بار گفت : (همه چيز اعتدال حتي خود اعتدال) بيش از حد خوردن شما را چاق مي کند. بيش از حد خرج کردن شما را ورشکسته مي کند. بيش از حد کار کردن باعث مي شود که خانواده شما در خانه از شما دور شوند. بيش از حد بازي کردن باعث عقب ماندن کارهاي مهم انجام نشده مي شود، و به همين ترتيب.
شادي بستگي دارد به تعادل در به کار بستن منابع خوب زندگي و احساس کردن کمبودها در زندگي به طور مساوي. گذشته از همه جزئيات، مهم به ياد داشتن اين است که شادي طولاني مدت هيچ وقت تنها در يک چيز خوب پيدا نمي شود اين يک مدل زندگي متعادل يا ترکيبي است.

هفت عادت تاسف آور افراد غمگین
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  چگونه عادت های بد را به سادگی ترک کنیم؟
  آقا! این عادت هات همسرت رو عذاب میده..
Sad عادت هایی که شما را مریض می کند
Question چگونه بچه ها را به درس خواندن عادت دهیم؟
  این 8 عادت روزانه ریشه عصبانیت بی دلیل شماست
  با عادت‌های مخرب بجنگید!
Rainbow تست سلامت: شاد هستيد يا غمگين؟
  چگونه عادت های بد را ترک کنیم
  عادت هایی که خیلی هم بد نیستند
  ترک عادت موجب مرض نه، موفقیت است!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان