امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

خود چینی‌ها سوار ماشین چینی نمی‌شوند/به خودروهای تولیدی از 100 نمره 7 می‌دهیم

#1

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.

به گفته قاضی پور، در خرید قطعات خودرو موضوعاتی مانند رانت، خرید هدیه و فساد وجود دارد که باعث واردات قطعات بی‌کیفیت خودرو به کشور شده است.


خود چینی‌ها سوار ماشین چینی نمی‌شوند/به خودروهای تولیدی از 100 نمره 7 می‌دهیم 1گروه اقتصادی، نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع‌و‌معادن مجلس در گفت‌وگو با بازارخبر با اشاره به واردات خودروهای بی‌کیفیت چینی گفت: اگر کمی به ماشین‌هایی که در خیابان‌های چین هستند توجه کنید متوجه می‌شوید که هیچ‌کدام از ماشین‌های چینی که به کشور ما وارد شدند در آن خیابان‌ها دیده نمی‌شوند.

وی در ادامه با تأکید بر جلوگیری از ورود خودروهای چینی بی‌کیفیت و از مدار خارج شده کشورهای خارجی به کشور بیان کرد: باید با طراحی ضوابطی برای ورود خودرو به کشور ضمن مقابله با این مشکلات خودروهایی را که از کیفیت مطلوبی برخوردارند را وارد کنیم.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازارخبر، نماینده مردم ارومیه در مجلس به کیفیت خودروهای تولیدی داخلی از 100 نمره 7 داد و گفت: قیمت این خودروها که از کیفیت پایینی برخوردار است بسیار بالا است این در حالی است که متخصصین کشور توانایی تولید خودروهای با کیفیت بهتری را دارند و برای رسیدن به فنّاوری روز دنیا باید در انتقال تجربیات کوشش کرد.

قاضی پور در خصوص چرایی افزایش قطعات چینی خودرو در بازار داخل تصریح کرد: معمولاً قیمت تمام‌شده قطعات استاندارد داخلی در کشور گران است و استفاده از قطعات خودرو چینی ارزان‌قیمت در کشور با هزینه کمتری همراه است به همین دلیل با افزایش روبرو شده است.

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت به کیفیت قطعات تولیدی در کشور پرداخت و اظهار داشت: در خرید قطعات خودرو موضوعاتی مانند رانت، خرید هدیه و فساد وجود دارد که باعث واردات قطعات بی‌کیفیت خودرو به کشور شده این در حالی است که بسیاری از قطعات تولیدی در کشور از کیفیت مطلوبی برخوردارند.

بگفته وی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ملی استاندارد و نهادهای ذی‌ربط باید از واردات کالاهای بی‌کیفیت مانند قطعات خودرو جلوگیری کنند.

به گزارش بازارخبر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: موضوع تحریم‌ها در چند سال اخیر این واقعیت را روشن کرد که کشورهای پیشرفته در صنعت خودرو علاقه‌ای به صادرات قطعه به ایران ندارند بنابراین نباید خیلی به فکر همکاری با خودروسازهای بزرگ دنیا بود و باید با ارتقاء کیفیت خودروهای تولیدی، وابستگی به واردات را در صنعت خودرو کاهش داد.
..

 [ ᴇvɪʟ ]
사람들의 수용을 위해 사는 경우, 거절로 죽을거야 

..
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان