امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آمازون ساخت سریال The Dark Tower را لغو کرد

#1
آمازون ساخت سریال The Dark Tower را لغو کرد 1


شبکه آمازون از لغو ساخت سریال The Dark Tower پس از ساخت قسمت آزمایشی خبر داده و این سریال قرار نیست از این سرویس استریم منتشر شود.

در جدیدترین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار سینما و تلویزیون
، دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آمازون  ساخت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال The Dark Tower  (برج تاریک) را متوقف کرده است. طبق خبری که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ددلاین منتشر کرده، آمازون پس از ساخت قسمت پایلوت یا آزمایشی تصمیم گرفت تا دیگر روی این سریال فانتزی کار نکند و ساخت آن را متوقف کند. گلن مازارا، شورانر اول دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال The Walking Dead  (مردگان متحرک)، وظیفه ساخت سریال «برج تاریک» را بر عهده دارد و در این سریال با شرکت فیلمسازی MRC همکاری می‌کند. در حال حاضر MRC در حال گفتگو با شبکه‌های دیگر است تا بار دیگر ساخت سریال The Dark Tower را احیا کند و باعث لغو کامل آن نشود. ددلاین می‌گوید که ساخت اقتباس تلویزیونی The Dark Tower بسیار دشوار توصیف شده است.
این تنها دلیل نیست و حتی منابع نزدیک به ددلاین گفته‌اند که آمازون در زمان ساخت قسمت آزمایشی احساس کرده که این سریال به بزرگی و در سطح دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال The Lord of the Rings  (ارباب حلقه‌ها) و دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سریال The Wheel of Time (چرخ زمان)، ۲ سریال فانتزی دیگر آمازون نبوده و سطح پایین‌تری داشته و همین موضوع باعث شده تا آمازون از ساخت این سریال کناره‌گیری کند. پیش از این سونی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
فیلم The Dark Tower  با بازی ادریس البا و متیو مک‌کانهی را تولید و در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده بود که تمرکز این فیلم روی منشا داستانی شخصیت رولند دشان و مبارزه او با مرد سیاه‌پوش بود. این فیلم نه تنها نقدهای منفی را دریافت کرد، بلکه در گیشه با یک شکست تجاری نیز مواجه شد.
در سریال The Dark Tower سم استرایک و یاشپر پاکونن، نقش دو شخصیت مرد سیاه‌پوش و رولند را بر عهده دارند و همچنین در این سریال که اقتباسی از رمان‌های دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
استیون کینگ
است، قرار است شاهد حضور بازیگرانی از جمله مایکل روکر و جروم فلین نیز باشیم. در هر حال آمازون در حال ساخت دو اقتباس فانتزی بزرگ دیگر یعنی سریال The Lord of the Rings و سریال The Wheel of Time است و همچنین اخیرا با فیبی والر-بریج، سازنده سریال Fleabag (فلیبگ) قرارداد همکاری و چند جانبه‌ای را امضا کرده است.
ˢᵒᵐᵉ ᵗᶤᵐᵉˢ
 ᵖᵃˢᵗ ʰᵘʳᵗˢ 
ᵃᶰᵈ ʸᵒᵘ ᶜᵃᶰ'ᵗ 
ˡᵉᵗ ᵗʰᶤᶰᵍˢ ᵍᵒ
ᵞᵒᵘ ʲᵘˢᵗ ᵏᵉᵉᵖ ᵈᶤᵍᵍᶤᶰᵍ
 ᵗᶤˡˡ ʸᵒᵘ'ˡˡ ᵈᶤᵉ ᶤᶰˢᶤᵈᵉ 
ˑ ˑ ˑ
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معرفی سریال ایفوریا(Euphoria)
  معرفی سریال The End of the F***ing World
  معرفی سریال Duy Beni (صدایم را بشنو)
  سریال Baht Oyunu / بازی بخت
  احتمال بازگشت ویلسون فیسک به دنیای سینمایی مارول در سریال Hawkeye
  تریلر جدید سریال ترسناک Chucky و نمایش عروسک شیطانی
Heart سریال (تو در خانه ام را بزن) Sen Çal Kapımı
  معرفی سریال Ginny & Georgia
  معرفی سریال Skam
  معرفی سریال Elite

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان