امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آشویتس در سایه فریب هولوکاست

#1
درود به اعضاي پر صلابت انجمن نازي سنتر؛
سرانجام بعد از مدت ها تلاش صادقانه ي اعضاي گروه كتيبه،دسترنج هايمان به ثمر رسيد و مقاله ي اول آماده شد!البته به صورت يك كتابچه ي كوچك در دسترس شما
در ابتداي كار ما سعي كرديم بهترين هايي را كه تمايل داشتند با ما در اين مورد همكاري كرده و جلاي ذهن خود را به اين مقاله ببخشند،جذب كنيم.در ابتداي كار براي هر فردي كه به ما اعلام آمادگي كرده بود،تعيين وظيفه كرديم و به اين ترتيب با موافقت تمامي اعضاي گروه موضوع را تعيين نموديم...
موضوع اين بود: ((تحقيقات بر روي آشويتس و بيركناو))
و به اين ترتيب كار اول ما كليد خورد!تاپيكي خصوصي زده شد تا اعضاي گروه گزارششان را در اين تاپيك قرار دهند.صادقانه به شما خواهم گفت كه طي اين مدت،تمامي افرادي كه اكنون عضو گروه هستند وظيفه ي خود را به بهترين نحو انجام ميدادند.
افرادي كه ذهن انها به اين مقاله جلا بخشيده...
در اين ميان كساني هم بودند كه با اينكه عضو نبودند،اما گاها با مطالب و منابعي كه بدست مي آوردند گروه را ياري ميكردند .گروه كتيبه خالصانه از اين افراد وظيفه شناس نيز تقدير و تشكر ميكند.بگذريم كه هركسي چه وظيفه اي انجام ميداد!زيرا در مقاله خواهيد ديد كه وظيفه ي هر فرد چه بوده است...
ما در اين مقاله كه هم شما كه عضو اين انجمنيد و هم ديگران كه خارج از صفوف ما هستند،مخاطبش هستيد،بهيچوجه نخواسته ايم كه ذهن شما و ديگران را منحرف نماييم و افكار خودمان را به شما تزريق كنيم!!!به دليل اينكه نميخواستيم روندي يكطرفانه نسبت به اين حادثه(كه هرگز حادث نشده است!!!) داشته باشيم،تا جايي كه توانستيم مدارك خود مدعيان هلوكاست را نيز آورده ايم!بدون اينكه حتي ذكر كنيم اين مدرك را چه كسي آورده،توسط كدام كشور ارائه شده،تاييد كدام تاريخ را دارد و ...
تنها مدارك را آورديم و سعي كرديم آنها را با دلايل و مدارك و يافته هاي خودمان(كه شبانه روز برايشان زحمت كشيده ايم) به زير تيغ نقد و بررسي ببريم!گاها در وبلاگ ها و سايت هاي طرفدار هلوكاست به اين نوع نكته ها بر ميخوريد:
1)آنها به دليل اينكه نميتوانند دلايل منكرين هلوكاست را زير سوال ببرند خود انها را زير سوال ميبرند.نمونه اش اين است كه ادعا كرده اند،فرد آ.لشتر متخصص برجسته ي اتاق هاي گاز در امريكا تخصص زبان شناسي داشته و همچنين براي گزارشات خود از ارنست زوندل رشوه گرفته است!!!
2)آنها خواهند گفت افرادي كه هلوكاست را منكر هستند يا خود نازي هستند و يا با نازي ها ارتباط نزديكي دارند و به اين دليل ميخواهند آنها را در تحقيق در اين باب رد صلاحيت نمايند.

البته كه نيازي به جواب براي ادعاهاي اينها نيست.ليك من به نمايندگي از گروه كتيبه جوابشان را خواهم داد:
1)اين تنها لشتر نبوده كه به اين نتيجه رسيده!!!چندين نفر و حتي حكومت ديگر نيز اين نتيجه را بدست آورده اند!!!شايد آنها نيز متخصص نبوده اند و يا باز رشوه گرفته اند!!!!!!!!!!!!!!!(حتما اين گونه سايتها كه سنگ هولوكاست و قربانيانش را به سينه ميزنند دوباره همين بهانه را مي آورند!!!!!!!!)
2)حتي اگر افراد منكر هولوكاست نازي هم باشند باز اين دليل رد مدارك آنها نميشود!!!بايد مدارك و دلايل را نقد كرد و نه خود فردي كه مدارك را ارائه داده!!!

شما دوستان گرامي خلاصه اي از روند كاري خود مقاله را ميتوانيد در متن بخوانيد و خود مقاله را دانلود كنيد.همچنين ميتوانيد نظرات گرانبهايتان را در مورد اين مقاله در همين تاپيك قرار دهيد.

در پايان از زحمات صادقانه ي همكاران خودم در گروه كتيبه نهايت سپاسگذاري را دارم!همچنين ما مديون دوستانمان كه عضو گروه نبوده و ما را در اين مقاله ياري داده اند نيز هستيم.
از شما دوستان و هموندان گرامي كه وقت خواهيد گذاشت و اين مقاله را خواهيد خواند نيز سپاسگذاري مينماييم.

لینک دانلود کتاب(پس از کلیک کردن روی لینک شکیبا باشید تا برگ کاملا لود شود و سپس روی گزینه ی دریافت که دربالای برگ پی دی اف هست کلیک کنید) :

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.nazicenter.com/downloads/books/Auschwitz_in_the_Holocaust.pdf
نابود باد کمونیسم نابود باد صیهونیسم







آشویتس در سایه فریب هولوکاست 1
عضو گروه تاریخ انجمن




















پاسخ
 سپاس شده توسط آریوبرزن ، سورنا ، ASSASSINS CREED-NAPOLE ، در جستجوی حقیقت ، FARID.SHOMPET ، Mไ∫∫ ∫MΘKξЯ
آگهی
#2
لینک رو ویرایش کردم چون خراب بود.
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  هولوکاست 9 میلیون ایرانی ادعا و جواب
  بازنگری در هولوکاست
  مسلمانان و انکار هولوکاست
  مسلمانان و هولوکاست

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان