امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ژاوی هرناندز : تا آخر عمرم فوتبال تماشا می کنم.

#1
تصویری :
ژاوی هرناندز : تا آخر عمرم فوتبال تماشا می کنم. 1
متن کامل :
2013 برای ژاوی هرناندز سال خاصی بود، چه در داخل و چه در خارج از آن. عملکرد تحسین‌برانگیز او در ترکیب بارسلونا در مسیر رسیدن این تیم به قهرمانی لالیگا او را یک سال دیگر در میان 11 بازیکن منتخب جهان و در تیم سال فیف‌پرو قرار داد و در عین حال او به تیم ملی اسپانیا کمک کرد بلیت سفر به برزیل برای حضور در جام جهانی 2014 را کسب کند. سال 2013 اما در خارج از گود برای ژاوی سال رقم خوردن مهم‌ترین اتفاق زندگی شخصی‌اش یعنی ازدواج با نوریا کنی‌یرا بود. او درباره اتفاقات شیرینی که سال گذشته برایش به همراه داشت به سایت فیفا گفت: «به چندین دلیل سال 2013 یکی از درخشان‌ترین سال‌های دوران بازیگری‌ام بود.
 با اینکه در جام حذفی مقابل رئال و در لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ کم آوردیم، سال 2013 برای ما سال فوق‌العاده‌ای بود و دلیلش هم قهرمانی بااقتدار در لالیگا و با شرایط سخت بیماری تیتو ویلانووا بود. البته به نظر من آن اتفاق بازیکنان بارسلونا را متحد‌تر کرد و انگیزه آنها را برای فتح لیگ با رکورد تاریخی 100 امتیاز بیشتر کرد. در رده ملی هم ما مقتدرانه به جام جهانی صعود کردیم آن هم در حالی که در گروه‌مان تیمی مانند فرانسه را داشتیم. بردن در پاریس کار بزرگی بود که انجامش دادیم. نقطه تاریک عملکرد ما هم در فینال جام کنفدراسیون‌ها بود که در آن به برزیل که تیم برتر میدان بود باختیم اما روی هم رفته 2013 سال خوبی بود.» ژاوی در خصوص ازدواجش هم گفت: «آن هم یکی از اتفاقات خوب زندگی‌ام بود. من در زندگی شخصی‌ام بسیار راحت هستم. روز ازدواجم بهترین روز زندگی‌ام بود. آن روز، روز بسیار احساسی بود. احساس می‌کردم روی ابرها هستم.» ژاوی در پاسخ به این سوال که زندگی بازهم برایش شیرین خواهد بود اگر همسرش به او بگوید که بیش از حد فوتبال تماشا می‌کند، گفت: «بله، ببینید فوتبال عشق من است و همسرم هم این را می‌داند. فوتبال چیزی است که بیشترین لذت را از آن می‌برم. من تا آخر عمرم فوتبال تماشا خواهم کرد. اگر این کار را انجام ندادم تمام زندگی‌ام را می‌دهم. فوتبال چیزی است که من عاشق آن هستم.»
ژاوی درباره همگروه شدن تیمش با هلند در جام جهانی (همان تیمی که در فینال دوره قبل برابر اسپانیا شکست خورد)، گفت: «فوتبال به همین مضحکی است که می‌بینید. آخرین بازی ما در دوره قبلی جام جهانی حالا اولین بازی ما در این رقابت‌ها است. قرعه‌کشی همین است. همه چیز به شانس بستگی دارد. ما دوباره با هلند و شیلی قدرتمند که در این اواخر چند بار با آن روبرو شده‌ایم و استرالیا که تیمی ناشناخته است همگروه شده‌ایم و روی کاغذ کار سختی برای صعود داریم.»این احتمال وجود دارد که اسپانیا در جام جهانی 2014 با برزیل روبرو شود و این فرصت را به دست آورد که انتقام شکست فینال جام کنفدراسیون‌ها را از سلسائو بگیرد. ژاوی در این باره هم گفت: «ما امیدواریم اما چرا در فینال چنین اتفاقی نیفتد؟ مسلما در این رقابت‌ها هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.»


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://8pic.ir/viewer.php?file=95666823661782274416.jpg
Goodbye Flashkhor...
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  واکنش آذری جهرمی به آیتم جنجالی فوتبال برتر
  ژاوی هنوز آماده هدایت بارسلونا نیست!
Information محرومیت بی‌سابقه امیر قلعه‌نویی از فوتبال
  تکرار ماجرای فصل گذشته بیرانوند در تیم فوتبال آنتورپ
  فدراسیون فوتبال و اعلام استادیوم های جام جهانی به AFC
  فوری: شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس تایید شد! شایعه نیست
  شکایت فدراسیون فوتبال هند از پرسپولیس؟
  ژاوی و تحسین نکونام در نشست مطبوعاتی
  درخواست نویسندگی در بخش فوتبال و سایر ورزش ها و زیرشاخه ها
  جهانبخش و تنیس فوتبال به جای اردوی تیم ملی(عکس)

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان