امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Batman: Arkham Origins

#1
بازی های جذاب و محبوب در این نسل به ندرت دیده می شوند. حتی عناوین قدیمی که گل سرسبد سبک خود بودند نیز با دوری از المان های نسخه های قبلی از راه به در شده اند. از همان ابتدا که ساخت نسخه ای از سری Batman به نام Arkham Asylum به دست استودیوی با تجربه Rocksteady سپرده شد، نوید یک سرگرمی عالی و بی نظیر را می داد. مهم ترین رکن بازی، گیم پلی روان و سرشار از هیجان آن بود و Warner Bros توانست یک IP موفق را در تاریخ بازی های کامپیوتری ثبت کند. پس از آن هم Arkham City عرضه شد که نه تنها هیچ کم و کسری نسبت به نسخه قبلی نداشت، بلکه به عنوان یکی از برترین بازی های 2011 نیز شناخته شد.
Batman: Arkham Origins 1
چندی پیش بود که شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت جدیدی از این سری در سایت های خبری منتشر شد که خوشحالی طرفدارانش را برانگیخت. تا آنجا که مجله معروف Gameinformer در نسخه می 2013، بازی Batman: Arkham Origins را کاور خود قرار داد و پیش نمایش مفصلی از آن نوشت. داستان این قسمت، قبل از دو عنوان AA و AC روی می دهد. Gotham شب های آرامی را سپری می کند و مردم هنوز در خانه های خود، زندگی راحتی دارند. شب کریسمس است که ناگهان با نقشه شوم Black Mask آشوبی در شهر برپا می شود. او پیشنهاد داده که هر کس سر Batman را برای او بیاورد، پاداش بزرگی دریافت خواهد کرد.

به همین سبب، دسته های بزرگی از خلافکاران و حتی پلیس ها برای کشتن او راهی کوچه و خیابان ها می شوند. Batman باید بداند که چرا Black Mask خواهان سر اوست، پس دست به کار شده و راهی ماجرایی تازه می شود. بعد از کشمکش هایی که بین او و افراد Black Mask رخ می دهند، معلوم می شود که Penguin هم در این ماجرا دست داشته و از تمام اتفاقات شهر با خبر است. Batman تجربه های نسخه قبلی را ندارد و راه مشکل تری را پیش رو خواهد داشت. اریک هولمز (Eric Holmes) در این رابطه می گوید: "این Batman جوان، اشتباه و حماقت های زیادی می کند.
Batman: Arkham Origins 1
البته به این معنا نیست که در تله های آشکار اسیر شود، ولی گاهی اوقات در موقعیتی که فکرش را نمی کند به دام می افتد." پس از دستگیری یکی از افراد Batman ،Penguin او را به برج ساعت آویزان کرده و از او بازجویی می کند. مرد می گوید که همه چیز را خواهد گفت، اما Batman طناب او را رها می کند. به گفته هولمز، سیستم AO از قسمت قبل پیروی می کند و المان های جدیدی را نیز اضافه کرده است. او در اینباره می گوید: "اگر مبارزه ها مشکلی ندارند، سعی در خراب کردن آن ها نکنید. ما نمی خواهیم که انرژی بسیاری برای ارتقاء و بهبود آن ها بگذاریم. البته المان های جدیدی به آن اضافه می کنیم." به گفته WB دشمنان جدید و متنوعی به بازی ملحق خواهند شد که در هر مورد باید تاکتیک خاص خود را به کار بگیرید.

پس از ردیابی Batman ،Penguin متوجه می شود که وی در یک کشتی قدیمی در حال مذاکره است. WB با توجه به قابلیت های دشمنان، یک سلاح جدید شبیه به چنگگ برای Batman خلق کرده که کارایی مختلفی دارد. او می تواند دو مرد را همزمان با هم طناب پیچ کند یا بمب هایی را در گوشه و کنار دیوارها نصب کند. Batman به کمک این چنگگ و نیروی رزمی خود، دشمنان را از پا درآورده و Penguin را در اختیار می گیرد، اما طولی نمی کشد که دشمنی دیگر رخ می نماید. Deathstroke او را مورد حمله قرار می دهد، اما موفق نمی شود.

با توجه به تصاویری که قبل از انتشار مجله پخش شده بودند، نیمی از محیط بازی فاش می شود که خبر از دنیایی وسیع تر از گذشته را می دهد. سازندگان قصد ندارند تا بازیکنان در AO فقط با گشت و گذار، اراذل را پیدا کنند و از بین ببرند. برای آزاد کردن بخش هایی از نقشه، Batman می بایست سیستم های امنیتی با مقاومت های مختلف را Hک کند و همین چالشی بزرگ است. علاوه بر داستان اصلی، مأموریت های فرعی نیز در گوشه و کنار شهر وجود خواهند داشت که برای هر کدام جایزه ای در نظر گرفته شده و شما می توانید با دریافت XPهای بیشتر، قابلیت و نیروهای متعددی را برای Batman فعال کنید. همه این چالش ها جای خود، اما آیا WB می تواند باری دیگر موفقیت های Rocksteady را تکرار کند؟ بعید می دانم، اما فعلاً باید منتظر ماند.
Batman: Arkham Origins 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ღSηow Princessღ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شایعه: به‌زودی از بازی جدید Batman توسط استودیوی وارنر برادرز گیمز مونترآل معرفی خواه
  بازی های رایگان PS Plus برای ژوئیه ۲۰۱۵ می تواند شامل بازی Batman باشد
  بازگشت ضعیف عنوان Batman: Arkham Knight برروی PC ؛ کاربران همچنان از مشکلات بازی رنج
  نخستین آپدیت نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight منتشر شد
  نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight تا آخر ماه اکتبر نیز عرضه نخواهد شد
  محتویات جدید Season Pass بازی Batman: Arkham Knight اعلام شد | بت‌موبیل و بتمن به سبک
  اولین DLC عنوان Batman: Arkham Knight منتشر شد
  جدول فروش هفتگی بازی ها در بریتانیا | از دست رفتن صدر نشینی Batman: Arkham Knight
  Rocksteady :Warner Bros سخت درگیر رفع ایرادات نسخه PC عنوان Batman: Arkham Knight
  شرکت Warner Bros از مشکلات Batman: Arkham Knight باخبر بوده است

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان