امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 4.57
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی

منشا انسان و فرازمینی ها 1

همه ما میدونیم بحث موجودیت انسان و تکامل ان ربطی به داستانها و قصه های مذهبی ادم و حوا نیستش 
اما سوال اینجاست ایا این انسان نتیجه تکامل از میمون بوده یا تغیر ژنوم فرازمینی ها روی ما بوده ؟ یا روی همون میمونها ؟ همونطور که در متونهای باستای هم ازش صحبت به میان اومده ازش 
مطمئنا در داستان تکامل ما فرازمینی ها دخالتی داشتند..... 
در افریقای جنوبی در یکی از غار های این کشور به نام مالاپا در سال 2008 انسان شناسی به نام لی برگر بقایای چندین اسکلت فسیلی انسانهای اولیه دو میلیون سال پیش شامل یه زن و پسر بچه ای یافتند که احتمالا مادر و فرزند بودن
در طول دهه های گذشته دانشمندان بقایای بیش از 20 نوع مختلف از نیاکان ما و انسانهای اولیه را از زیر خاک بیرون کشیده اند
که همگی انها شبه انسان نامیده میشدند
ما میدونیم سه نسل انسان وجود داشته :
نئاندرتال ها ---کرومگنون ها و در نهایت هموسپین ها که ما بازمانده همین هموسپین ها هستیم 
دانشمندان به این مساله دست یافتند که صدها هزار سال پیش بیش از چند گونه شبه انسان در زمین زندگی میکرده در صورتیکه امروزه در دنیا فقط یک گونه هستیم
شبه انسانها از اجدادی میمون گونه حدود 6 میلین سال پیش بر اساس انتخاب طبیعی به تکامل رسیدند
نظریه تکامل هم میدونیم که توسط انسان شناس انگلیسی چارلز داروین ارائه شد که به مزاق مذهبیون خوب نمیاد!!
حال این رو بگیم که تا میلیون ها سال این موجودات دو پای به اصطلاح انسان نما از نسل های ابتدایی ما تا 200 هزار سال پیش تکامل کمی داشتند و مغزشان شاید به اندازه قارچ بوده اما به یک ان شروع با ساخت وسایل و ابزار الات میکنه و درکش بیشتر میشه 
200 هزار سال پیش نسل هموسپین ها شروع میشه و شکوفایی انسان از اون دوران هستش که بالا میگیره
سوال اینجاست ما نسلی که کل بدنمون مو بوده و و کامل برهنه بودیم یهو موهای بدنمونو از دست بدیم و حجم بسیاری از موهای بدنمون که مثه میمون بوده یهو کم بشه !!البته بر اساس نظریه تکامل 


با عقل جور در نمیاد که بلافاصله پس از از دست دادن موهای خودمان شروع به پوشیدن لباس های پشمی شدیم 
تا از سرما یخ نزنیم
بیایید برای اولین بار بیشتر و عمیق تر به تاریخ و گذشته مان نگاه کنیم نه از نقل قول ها !!!
چی باعث میشه یهو از حالت یوانی چه ظاهری چه عقلی و چه فیزیکی از حیوانات جدا بشیم در صورتیکه تا قبل اون بین حیوانات به شکار میپرداختیم و لخت و کریح بودیم !!! نظریه تکامل درست است اما یه چیز این وسط غیر طبیعی هستش که نظریه پردازان و بسیاری از دانشمندان مدتهاست روش نظر میدن 
اونم اینکه چگونه و چطور این جهش را پیدا کردیم ؟؟؟ مثه این میمونه یه حیوون یهو متمدن بشه و رفتاری هوشمندانه از خودش نشون بده
اصلا چی باعث هوش و قدرت تفکر در ما شد/؟
ایا ممکنه تبدیل انسان نماها به انسان مدرن نتیجه یک طراحی فرازمینی باشه ؟؟؟ برای افرادی که در این موضوعات مطالعه ندارند یا باور ندارند و تخیل میدوننش جز تمسخر هیچ کاری نمیکنند اما ما میدونیم که ممکنه باشه
داروین معتقد بود بر اساس انتخاب طبیعی گسترش و تکامل پیدا کرده
ما هیچ توضیحی در مورد منشا انسان نداریم اما در مورد تکاملش میتونیم بگیم شاید نتیجه دست کاری ژنتیکی و تکاملی ما باعثش اونا بودن در واقع این واقعی تر و منطقی تر بنظر میرسه تا اینکه بگیم مساله تکامل انتخابی بوده 
ما دیگه الان با بررسی شواد میدونیم در قبل مورد ملاقات فرازمینی ها بودیم در کل تاریخ ... پس در مورد ظهور انسان هوشمند قطعا نقش داشتند و برای چنین نژاد بیگانه و حرفه ای کاری نداشته که یه سری از مایشاتی انجام بده و باعث تغیرات ژنتیکی درما بشه و به یک باره ما رو از صف دیگر موجودات جدا کنه !!!
در الواح سومری هم از دست کاری ژنتیکی انانوکی ها صحبت به میان اومده که در ادامه چجند صد هزار سال بعد همین انانوکی ها در کتابهای مقدس به اصطلاح انانوکی میان و در مورد دست کاریشون به ما میگن... مثلا در قسمت پیدایش کتاب مقدس : ما انسان را شبیه خود افریدیم ...اکنون انسان شبیه ما شده ... خدایی که در باغ با انسان قدم میزد و ... از این دست صحبت ها که بخثش طولانی 

نظر شما چیه ؟؟ ایا تکامل انسان یک اتفاق ساده طبیعی بوده که مارو مجزا از دیگر موجودات میکنه ؟؟؟ حالا چرا ما ؟ یا اینکه ما اونقدر خاص بودیم که این تغیرات رو در ما انجام دادند ؟
عقل ما به ما میگه چنین تغیر در این مقیاس زیاد نمیتونسته باشه بدون عامل خارجی باشه و صد در صد باعث و بانی داشته !
شاید همونایی که بعد ها خدایان نامیده شدند ..
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، an idiot
آگهی
محدودیت وضوح تصویر کائنات 


بهترین جزئیاتی که چشم معمولی انسان میتواند  تشخیص دهد سایز شخص یا منظره ای در فاصله ی یک متری است. این همان چیزی است که 'وضوح' نامیده میشود. بهترین وضوح برای یک سیستم اپتیکی -مانند چشم -از نسبت طول موج نوری که شما دریافت میکنید و سایز دیافراگمی که نور از آن عبور میکند به دست می آید. 
در نجوم هم وضوح یک تصویر دقیقا فرایند یکسان دارد و همین توضیح میدهد که چرا ما تلسکوپ های بسیار بزرگ میسازیم. چون تلسکوپ های بزرگ نه تنها نور بیشتری را جمع آوری میکنند تا مسافت های دورتر را بتوان دید ، بلکه هرچه دیافراگم تلسکوپ بزرگتر باشد کیفیت تصویر بهتر خواهد بود. 
اما مطالعات جدید نشان میدهد که کیهان یک محدودیت بنیادی در وضوح دارد ، بدین معنی که مهم نیست چقدر تلسکوپ های بزرگ بسازیم چون هیچوقت تصویری واضح تر و بهتر  از کهکشان های دور نخواهیم دید. 

ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 21

The Trouble with Telescopes 
مشکل تلسکوپ ها 
بزرگترین تلسکوپ های اپتیکی زمینی مانند تلسکوپ های رصدخانه کک هاوایی آینه هایی به شعاع 10 متر دارند و حتی در نظر گرفته شده که تلسکوپ هایی با قطر 30 یا 40 متر نیز بسازند. اما مشکلی وجود دارد : اگر نور یک شی ( مثل شمع ، چراغ خیابان ، یا حتی یک ستاره ) در مسیر عبور خود به دید ما دچار اختلال شود هیچوقت نخواهیم توانست تصویری به آن واضحی که باید به لحاظ تئوری ماکسیموم دریافت کنیم ، داشته باشیم مهم نیست دیافراگم تلسکوپ چقدر بزرگ باشد.
میدانیم که نور میتواند ما را گول بزند -مانند زمانی که به استخر نگاه کرده و کاشی هی درون آن را در حالت مواج و رقص کنان میبینید. یا زمانی که یک نی را در داخل لیوان آب قرار میدهید و میبینید که نی بین هوا و آب شکسته دیده میشود. 
نوری که از فضا به تلسکوپ های ما وارد میشود بایستی از یک اتمسفر آشفته عبور کند و این برای منجمان یک دردسر است. 
همانند موج های موازی اقیانوس که به صخره های دریایی برخورد میکنند اتمسفر هم انتشار امواج فضایی را دچار اغتشاش میکند. برای امواج الکترومغناطیسی -نور - این باعث تار دیده شدن تصاویر میشود. مگر اینکه بتوانیم این اغتشاش را جبران کنیم بدین معنی که هیچ وقت به حداکثر وضوح نظری تلسکوپ نخواهیم رسید. قرار دادن تلسکوپ در فضا یکی از راه حل ها میباشد اما بسیار گران است. اپتیک های سازگار هم راه حل دیگری است اما فعلا از نظر تکنیکی چالش برانگیز است.
Quantom Foam 
مطالعات جدید که در انجمن بین المللی مجمع عمومی اتحادیه نجوم در این سال ارائه شد در مورد ماهیت فضا با استفاده از دنیای عجیب فیزیک کوانتوم پیش گویی هایی انجام داده. بیان میکند که ماهیت فضا-زمان در یک سطح کوانتومی ممکن است باعث به وجود آمدن نوعی محدودیت وضوح بنیادی کیهان باشد. و این یعنی دلیلی برای نگرانی در این مورد وجود دارد که تلسکوپ های آینده با چه وضوحی خواهند توانست دورترین کهکشان ها را  مشاهده کنند.
این نظریه عنوان میکند که در کوچکترین مقیاس ها که مقیاس پلانک نامیده میشوند مقیاسی در حدود 10 به توان منفی 35 ، فضا به حالت یک اسفنج توصیف شده. در این مقیاس های بسیار کوچک فیزیک کوانتوم پیش بینی میکند که کیهان از ذرات مجازی تشکیل یافته که ناگهان به وجود می آیند و سریعا یکدیگر را نابود میکنند -چیزی که به طور مداوم در ازمایشات فیزیک ذرات مشاهده میشود. اما برای کوچکترین لحظات این ذرات انرژی دارند و بنابراین بر طبق یک معادله ی معروف : E=mc^2  انرژی مساوی جرم در سرعت نور به توان 2 
هرنوع جرم هرقدر هم کوچک فضا و زمان را انحنا میدهد. این توصیف انیشتین از جاذبه است. جذابترین مثال برای این پدیده در طبیعت لنزهای گرانشی کهکشان های دور توسط خوشه های کهکشانی سنگین است. فوتون ها -ذرات نور -از همچین فضای اسفنج مانند تحت تاثیر آشفتگی های مشابه در اتمسفر عبور میکنند. 
هرچند این تاثیر د بسیار کوچک و نامحسوس است اما نوری که از یک کهکشان دور به ما میرسد مسافت بسیار زیادی را باید طی کند و در این مسیر آشفتگی های بیشماری که توسط ماهیت اسفنج مانند فضا زمان ایجاد میشود را هم باید اضافه کرد.  حال پیش بینی این است که این تاثیر در حال حاضر در بهترین عکس هایی که با بهترین تلسکوپ ها گرفته شده بسیار کوچک است اما اگر این تئوری درست باشد این تاری در تصاویر در تصویرهای آینده تهیه شده توسط تلسکوپ های نسل بعد پدیدار خواهد بود. و این شامل تصاویر تهیه شده توسط جانشین هابل یعنی تلسکوپ فضایی جیمز وب نیز میشود که قرار است در سال 2018 راه اندازی شود. 
اما تاکنون هیچ نظریه ای دیدگاه گرانی انیشتین را با مکانیک کوانتوم نتوانسته تلفیق کند کواین تلفیق یکی از کلید های طلایی فیزیک مدرن است و اگر این نظریه جدید درست باشد تاثیرات آن فقط برای اختر فیزیکدانانی که جزئیات ساختار دورترین کهکشان ها را مطالعه میکنند آزار دهنده خواهد بود. 
چیزی که شگفت انگیز است این است که مهم نیست چقدر تلسکوپ های بزرگ در زمین یا فضا داشته باشیم یک محدودیت بنیادی طبیعی در وضوح تصاویر کیهان وجود دار فراتر از جایی که ما نمیتوانیم آن را کاوش کنیم فرآیندی که از دل کوانتوم متولد شده ولی در مقیاس های کیهانی جلوه کرده مانند یک تئوری کیهانی و بعضی از رازهایی ماهیت آن شاید تا ابد پنهان بماند. 
مترجم : آیدا صفری 
منبع : Phys.org 
پاسخ
 سپاس شده توسط Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، mr.destiny
افشای پرونده های فرازمینی ها توسط آمریکایی ها 

در حالی که دولت های مختلف در سراسر جهان به طور عمومی به وجود اشیا پرنده ناشناس (UFO) ها اعتراف کرده اند ، دولت ایالات متحده فشار زیادی از جانب شهرواندان به منظور افشای حقیقت در مورد این پدیده ی عجیب و شکفت انگیز ، دریافت کرده است. 
در نتیجه آن ، در اواخر سال 2014 سیاستمدار دست راست اوباما که قبلا در حکومت کلینتون هم خدمت میکرده ، جان پودستا ، در توئیتر خود نوشت که یکی از بزرگترین پشیمانی های او در سال 2014 عدم توانایی او در " محافظت از افشاسازی  پرونده های یوفو ها بوده است " و اینکه " زمان پرده برداری از این موضوع خیلی وقت است که سر رسیده . ما اظهاراتی از معتبرترین منابع داریم از اشخاصی در صدر که در مورد این پدیده ی شگفت انگیز و ماهیت آن اطلاعاتی میدانند که هنوز به بررسی نیاز دارد." 
 برخلاف فشارهای اخیر عمومی کاخ سفید همچنان اظهار میدارد که همچین اطلاعاتی در اختیار ندارد اما مساله این است که شاید واقعیت را میگوید چون پنهان کاری در این موضوع شاید فراتر از دولت و سیاست های آن است و به گردانندگان محرمانه ی جهان مربوط است. 

گروهی از نخبگان بین المللی که به گفته ی آیزنهاور :  "مجتمع صنعتی ارتشی " دنیا را اداره میکنند. او هشدار داد که این سازمان پتانسیل 'قدرت نابه جا' و ' وجود داشتن و ادامه دادن ' را دارد و این یک ' فاجعه ' است.  
آنچه ما میدانیم این است که دولت های بسیاری هزاران صفحه از پرونده های یوفو ها را غیر محرمانه کرده اند که ثابت میکند علاقه ی  زیادی به این موضوع برای دهه ها دارند. بعضی از این پرونده ها کاملا شگفت انگیز هستند.
نه تنها دولت های بین المللی ، اف بی آی ، سی آی ای ، و NSA همگی بعضی از پرونده های محرمانه را افشا کرده اند که نشانگر علاقه ی آن ها به این موضوع است.
رئیس سابق سازمان سیا روسکو هلنکوئیتر(1960) :" در پشت صحنه ، کارمندان عالی رتبه ی نیروی هوایی در مورد یو اف او ها به طور جدی نگران هستند اما به خاطر سرپوش رسمی و تمسخر ، بسیاری از شهروندان مجبور هستند باور کنند که اشیا پرنده ی ناشناس اساسا بی معنی هستند " 
The Document and why is important : 
پرونده ای که در تیتر به آن اشاره شد از پرونده های غیر محرمانه ی FBI است (صفه های 21 و 22 ) که میتوانید آن را در لینک زیر مشاهده کنید : 
https://vault.fbi.gov/UFO/UFO%20Part%201%20of%2016/view
هرچند در حال حاضر پرونده های شگفت انگیربسیاری برای بررسی وجود دارد  اما اف بی آی همیشه در تلاش برای زدودن اهمیت ان ها بوده است  برخلاف نگه داشتن اسناد پر جزئیات  و نشان دادن علاقه ی زیاد به این موضوع.
این پرونده ی خاص در ابتدا به گروه خاصی از داشمندان و سپس مسئولین نیروی هوایی و ارتش  و تعدادی از کارمندان ارتش رستاده شد.
این پرونده نامه ای است  که به رئیس FBI در واشنگتون از دفتر سان فرانسیسک فرستاده شد با موضوع یوفوها و فرازمینی ها :
-بخشی از سفینه ها شامل خدمه هستند ولی بقیه قسمت ها  از راه دور کنترل میشوند.
ماموریت ان ها صلح امیز است و ملاقات کنندگان در نظر دارند تا در این سیاره سکونت کنند.
این ملاقات کنندگان شبیه انسان هستند اما سرهای بزرگتری دارند.
ان ها مردمان ناشناخته ی زمین نیستند بلکه از دنیای خودشان آمده اند.
این سفینه های دیسک مانند بعضا نوعی انرژی تابشی دارند.
آن ها از جایی که ما آن را به طور معمول 'سیاره' مینامیم نیامده اند بلکه از یک سیاره ی اتر مانند آمده اند که در سیاره ی ما نفوذ کرده و موازی با آن است که درکش برای ما ممکن نیست.
بدن ملاقات کنندگان و وسیله های آن ها به طور اوتوماتیک با ارتعاش ماده ی چگال دنیای ما کالبد فیزیکی میگیرد. 
آن ها دوباره وارد دنیای اتر مانند خود میشوند و خیلی ساد از دید ما ناپدید میگردند بدون هیچ اثری.
منطقه‌ای که آن ها از آن می آیند اختری نیست بلکه به مواد لاکایی و تالاسی مربوط است که دانشجویان رشته ی مواد درونی با آن ها آشنا هستند.
به یاد داشته باشید که این پرونده فقط یکی از صدها مورد شگفت انگیز هنوز بررسی نشده است .
چرا آژانس های امنیتی برای دهه ها تا این حد علاقه به این پدیده ها  دارند ؟ آن ها از چه چیزهای دیگری آگاه هستند ؟ آیا این پرونده به مورد خاصی اشاره دارد ؟ آیا گونه های دیگری از نژادها بیگانه وجود دارد ؟ آیا بعضی از آن ها فیزیکی هستند ؟ آیا بعضی از آن ها فرابعدی هستند ؟ آیا فکر میکنید که این آژانس ها همین سوال ها را پرسیده اند ؟ یا اینکه سعی در فهمیدن این مسائل دارند؟ 
من شما را با بعضی از نقل قول های افراد مهم در این موضوع آشنا میکنم ، نقل قول هایی که تمامی پرونده های تاکنون افشا شده را تعریف میکند. این یک فیلم تخیلی نیست یک واقعیت است و کاملا مهم است. شاید در نظر گرفتن اینکه ما در جهان تنها نیستیم کمکی در یادآوری این موضوع به ما بکند که ما که هستیم ؟ 
فضانورد آپولو 14 ، کاپیتان نیروی هوایی و بنیان گزار کانون علوم ادراکی دکتر ادگار میشل : " بله سفینه ها و اجسادی وجود دارند که کشف شدند. ما در این جهان تنها نیستیم . آن ها مدت زیادی است که به اینجا می آیند." 
دکتر برایان اولیری فضانورد سابق ناسا : " دهه ها پیش بیگانگان سیارات دیگر به ما در مسیری که پیش میرویم هشدار داده و پیشنهاد کمک دادند. در عوض بعضی از ما ملاقات آن ها را به عنوان تهدید تفسیر کردند و تصمیم گرفتند که اول حمله کنند و سپس سوال کنند تریلیون ها دلار صرف پروژه های سیاه شد در مورد اینکه کدام یک از دو فرمانده و کنگره در صدر عمدا در تاریکی نگه داشته شده اند. " 
" شواهد بسیاری وجود دارد که ما در حال ارتباط با بیگانگان هستیم و تمدن هایی برای مدت ها ما را تحت نظر داشته اند و اینکه ظاهر آن ها از هرگونه دید سنتی مادی عجیب و غیر عادی است. این موجودات از تکنولوژی های ادراکی استفاده میکنند ، آن ها از دیسک های مغناطیسی برای سیستم های محرکه خود استفاده میکنند که به نظر مشتق کننده ی معمول تمام پدیده های بشقاب پرنده ها هست ." 
تمامی ادعاها مربوط به سایت و نویسندگان آن است.
مترجم : آیدا صفری 
منبع : collective.evolution.com
پاسخ
 سپاس شده توسط Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، mr.destiny
آیا کوتوله ها وجود دارند؟
در ماه اوت سال 2005 باستان شاسان در یک روستای تاریخی در ایران کشف هیجان انگیزی کردند .یک جسد مومیایی شده نوجوان کوتوله باعث خبر ها و حرف و حدیث های زیادی شد 
این کشف به قول باستان شناسان به دوران ساسانی (224 تا 651 میلادی ) برمیگردد که البته قاچاقچیان به قیمت سه میلیون دلار به فروش و در المان کشف و ضبط شد !!
این مومیایی تنها 25 سانتی متر قد دارد به خوبی حفظ و پوشش داده شده ..تجزیه و تحلیل پزشکی نشون داده این مومیایی کوچک قبل از مرگ تنها 16سال سن داشته است این داستان ما را یاد داستان لی لی پت در رمان معروف جاناتان سوئیفت میاندازد مخصوصا سفر های گالیور 
اما از این گذشته باستان شناس روستایی باستانی بهتره بگیم شهری باستانی با دیوار هایی تنها 80 سانتی متر کشف کردند 
با این وجود ایا ممکنه این شاهدی بر موضوع کوتوله ها باشد ایا مردمانی کوتوله در تاریخ بوده اند ریشه ان ها چه بوده و چگونه موجودیت داشتند ؟ 
ایا ممکنه تاریخ ما رگه های گمشده زیادی را دارا باشد ؟ به راستی از تاریخ چه میدانیم ؟
البته باستان شناسان داخلی میگویند این یک جسد مومیایی شده یک انسان نارس میباشد !! 
ما افسانه های زیادی در مورد کوتوله ها داریم به خصوص در امریکای مرکزی افسانه هایی در مورد خدایان کوتوله در مکزیک پرو و هاوایی و همچنین کوتوله هایی در افریقا و مالزی 

ایا این مسائل مشتی داستان و حکایات تخیلی هستند ؟ایا میتوانند موجود باشند ؟ برای اثبات رسیدن این موضوع به چه چیز دیگری نیزایز است ؟ 

تهیه و گرداوری ارش اریامنش 
منبع :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.ancient-origins.net/ancient-places-asia/makhunik-ancient-city-little-people-001695
پاسخ
 سپاس شده توسط Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، mr.destiny
شکارچیان یوفو یا همان اشیا ناشناس پرنده همواهر در تلاش هستند با اسناد واقعی و شواهد معتبر اثبات کنند ایا این اشیا واقعی هستند یا خیر . انها به دنبال اثبات علمی بر اساس شواهد میباشند 
انها دیگر به این پی بردند که ما تنها نیستیم و درصدی از این اشیا ناشناس پرنده میتوانند از موجودات سیارات دیگر باشد اما ایا مدارک معتبری از این بازدیدها هست ؟ 
در سال 1985 مردی به نام "باب وایت" ادعا کرد که قطعه ای از یک بشقاب پرنده را پیدا کرده است 
وی میگوید = من با خانوم جوانی به سمت وگاس در حرکت بودم –در صحرای بالادستی اگر شب صاف و تمیز باشد ستاره ها میدرخشند همینطورم بود . من خواب بودم اون خانوم بیدارم کرد گفت اون نور عجیب چیه وقتی نزدیک تر شدیم بزرگتر شد چنان درخشان بود نمیشد مستقیم به ان نگاه کرد 
مثل برق و باد از جلوی چشمان ما رفت وقتی رفت توی اسمون به نور دیگری وصل شد و بعد شی دیگری ازش بیرون زد و به پشت کوهی برخورد کرد ما رفتیم نزدیک تیکه شی پیدا کردیم داغ بود نمیشد لمسش کرد ما اون شی رو برداشتیم بردیم {تصویر شی در کامنت اول } از مایشگاه " لوس الاموس " برای ازمایش قسمتی از ان شی را برید – این قطعه ناهموار به طول 23 سانتی متر و وزنی 700 گرمی در ازمایشگاه لوس الاموس تحت ازمایشات ایزوتوپی و ترکیبات عنصری قرار گرفت 
اقای وایت بعد چند هفته با یک کارشناس در این باره صحبت کرد و که او میگفت این شی قطعا فرازمینی است – لوس الاموس در مورد این نمونه عجیب توضیحاتی هیچ وقت نداد 
اقای وایت شی را به 8 ازمایشگاه دیگر نیز برد از جمله MIT –NEWMEXICO TECH- SCRIPS 
همه انها نتیجه گرفتن ساختار جسم بیشتر الومینیوم بود وایت فکر میکند شاید نتایج در یکی از ازمایشها اشکار شده باشد 
وایت میگوید = چیزی که برای من جالب و مهم بود دانشمندی روی این مساله کار میکرد که عضو گروه دانشمندانی بود که در قطب شهاب سنگی رو پیدا کردند و یک شهاب سنگم در هند و ایزوتوپهای "استرونتیوم " رو اندازه گرفتند و مشخص کردند که از مریخ بوده اون شهاب سنگها 
همونا شی من رو نیز بازدید و بررسی کردند و مقدارش دقیقا بین دو مورد مریخی بود 

یک قطعه دیگر شبیه همینی که اقای وایت کشف کرد 40 سال پیش کشف شده بود که توسط اسناد رسمی و سری دولتی تغیر گردید اون شی در دانمارک پیدا شد و گفته شد از یک قطعه بشقاب پرنده بوده 
اقای وایت سال 2005 در طی ازمایشات دروغ سنجی تست شد اما باز هم داستانش شفاف گفته نشد – وی میگفت من اصللا به بشقاب پرنده اعتقاد نداشتم چه برسه بخواهم ادعایی در این باره داشته باشم !
ولی وقتی ببینی مجبوری باور کنی 
استنتون فریدمن {فیزیکدان هسته ای از دانشگاه شیکاگو } که بیش از 40 سال در زمینه بشقاب پرنده تحقیق میکند میگوید :
عبارت جویندگان بشقاب پرنده کمی غریبه چون زمینه زیادی رئ پوشش میده میتونی در جستجوی رویتها باشی –در جستجوی مردم یا اسناد ... اما برای من ترکیبیه از اینها به ظاافه جستجوی مخاطب – در گذشته سعی کردم روی لاپوشانی های دولت کار کنم و این یعنی اف بی ای و سی آی ای و نیروی هوایی ... من معتقدم که این معمای بازدید مهمترین ماجرای این هزاره میباشد ....

ایا بشقاب پرنده ها واقعی هستند ؟ این سوالی است که از اولین شکارچی و محقق بشقاب پرنده ها پرسیده شد یعنی اقای " جی الن هینیک " 
به واقع او پدر خوانده تحقیقات بشقاب پرنده است 
او ستاره شناس در دانشگاه نورث وسترن بود و در اوایل زمانی که پروژه کتاب ابی توسط دولت امریکا بر پا شد وی را به عنوان مشاور علمی استخدام کردند
پروژه کتاب ابی توسط نیروهای هوایی در سال 1947 { بعد از حادثه رازول } شکل گرفت – هینیک مشاور ارشد غیر نظامی در بررسی اشیا پرنده ناشناسی بود که توجهات را به خود جلب کرده بود 
هینیک بعدها فهمید دسترسی کامل به داده ها ندارد که یک موردش بعنوان مثال د مورد تحقیق روی بشقاب پرنده در سال 1968 بر فراز پایگاه هوایی نیروی هوایی ماینا در داکوتای شمالی بود - نیروی هواییی از او خواست به اونجا بره در این باره تحقیق کنه ولی وقتی رسید اونجا جلویش را گرفتند و مانع صحبتش با شاهدین شدند 
بعد از 21 سال کار با دولت نظر هینیک در مورد واقعیت داشتن بشقاب پرنده ها عوض شد و با اتمام پروژه کتاب ابی هینیک به این نتیجه رسید که اطلاعات بیشتری روی این مساله مورد نیاز است وی بهمواره جان شوسلر دیگر جوینده بشقاب پرنده و با هنکاری هم MUFON را پایه گذاری کردند که امروز هم به تحقیق روی رویتهای بشقاب پرنده ادامه میدهد 
مک دانلد اولین دانشمند {از موسسه فیزیک جوی دانشگاه اریزونا } با اعتباری بود که اشکارا علاقه اش به این پدیده را اعلام کرد وی توانست یک نماینده کنگره را به حمایت از یک جلسه استماع در سال 1968 متقاعد کند .
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆҐÆŠĦ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، mr.destiny
دریای سارگو ( مثلث برمودا )

این منطقه با عرض 700 و طول 2000 مایل در جنوب شرق امریکا قرار دارد ... در میان اقیانوس اطلس شمالی کاملا مجهور مانده است که همواره اتفاقات غیر عادی دراین جا رخ میداده است از جمله کشتیهای گمشده ...نام مستعارش سکوت مرگ یا دریای وحشت است ...داستان ها و اتفاقاتی از گم شدن افراد نیز در این منطقه به گوش میخورد .


شاید بتوان گفت که قدیمی ترین و مشهور ترین رویداد گزارش شده از گم شدن در این منطقه بر میگرده به سال 1840 زمانی که یک کشتی تجاری به نام رزالی از المان به کوبا سفر میکرد 
به گفته لندن تایمز هنکامی که این شناور را بی هدف و منحرف شده از مسیر یافتند با وجود اینکه کاملا سالم بود ولی کاملا متروکه بود ...این اولین و اخرین اتفاق نبود در این منطقه بلکه اتفاقات مشابه در طی قرون بعدی نیز تا به امروز این منطقه را اسرار امیز تر از قبل جلوه میدهد 
در سال 1881 یک کشتی به نام " الن استین " در دریای ساراگاسو با یک قایق بادبانی سرگردان برخورد کرد گروهی سوار اون قایق شده و اونو به لندن بردند چند روز بعد اون قایق نیز که کشف کرده بودند سرنشین هایش را از دست داد همه ناپدید شدند 
نکته مهم در مورد این منطقه اینه که ما به اون میگیم " مثلث برمودا " ممکنه یگ جور فعالیت های معبری بین کیهانی وجود داشته باشه عده ای معتقدند بر روی زمین نقاطی وجود دارد که میتوان از ان به عنوان معبر بین کیهانی نام برد و استفده کرد ... 

ایا گزارش های ناپدید شدنها در این منطقه میتوان وجود یک معبر کیهانی را توصیف کرد ... 
نظریه پردازان میگویند جواب را میتوان در یکی از بزرگترین دریاچه های امریکای شمالی یافت {دریاچه میشیگان } 
گستره ای با وسعت 22300 مایل مکعب ..

یکی دیگر از این مناطق اسرار امیز است که با نام مثلث میشیگان معروف است ..اینه منطقه نیز مثل مثلث برمودا با ناپدید شدن های مرموز مربوط است 
در سال 1937 کشتی به نام " مک فارلین " از این منطقه عبور میکند کاپتان این کشتی ناپدید شد هیچ راهی برای خروج این فرد وجود نداشته و مشخص نبوده چه اتفاقی برای او افتاده است و هیچ وقت او را پیدا نکردند ..
اما کشتی ها تنها وسایل نقلیه ای نیستند که از این منطقه تحت تاثیر قرار گرفتند ...گزارشاتی از ناپدید شدن 40 هواپیما نیز در این محدوده در دست است 
در سال 1950 و سیزده سال پس از گم شدن کاپیتان کشتی مک فارلین ... پرواز 2501 خطوط هوایی " نورت وست " با 55 سرنشین و سه خدمه ضمن عبور از منطقه مثلث میشیگان ناپدید شد و بقایای ان هرگز پیدا نشد 
و تنها از ان کشتی و خدمه ها و مسافرانش یک یابود سنگی در میشیگان وجود دارد !! هیچ اثری از انها و هواپیما یافت نشد.

چه چیزی در این مناطق وجود دارد ؟ رازش چیست ؟ ایا ممکنه ابهای این دریاچه میشگیان ورودی یک کرمچاله باشد یا بهتره بگیم یک معبر کیهانی ؟
گزارشات بسیاری هست از دیده شدن اشیا نورانی ناشناس بر فراز این مناطق که توجهات را بیش از پیش جلب میکند 
گزارشاتی از دیده شدن دیسک های سبز و ابی که از اب بیرون میایند پرواز میکنند و گوی های ابی رنگی که به درون اب فرو میروند ایا این گستره های رنگی نشان از معبر ها میباشد ؟ 

ایا ممکنه فرازمینی ها به این نقاط دسترسی داشته باشند ؟
ایا ممکنه این نقاط در سرتاسر زمین پراکنده باشند ؟ایا دلیل اومد و شد این اشیا نورانی و یوفو ها به همین دلیل است / 
ایا ممکنه روزی انسان از این گذرگاه ها اطلاعایت پیدا کند ؟
دانشمندان میگویند نه تنها روزی به انها میرسیم بلکه فاصله ای تا ساخت و تولید این کرمچاله ها به طور مصنوعی نداریم
پاسخ
 سپاس شده توسط ÆҐÆŠĦ ، Tᴀᴍᴏʀᴀ Pɪᴇʀᴄᴇ ، mr.destiny
(03-06-2015، 18:13)13790 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
اقوام مایا و فرا زمینی ها(قسمت چهارم)


برگرفته شده از مستندات 
**بسیار مهم و جالب 

60سال پیش ستاره شناس شهیر، رابرت هنسلینگ جامعه علمی را با برخی نتیجه گیریهایش درباره ستاره شناسی مایا شوکه کرد:

1- باید توجه کرد که مایاها ابزار و وسایلی که بتواند با چنین دقتی فواصل و زوایای آسمانی را به دست آورد در دست نداشته اند.

2- شکی نیست که مایاها دانش دقیقی از خوشه های آسمانی از هزاران سال قبل داشته اند این اطلاعات شامل نوع خوشه و تاریخها و تقویم مربوطه بوده است.

3- چنین دانشی غیر قابل دستیابی است مگر آنکه زمان ایجاد آن را هزاران سال پیش از آغاز تقویم میلادی مسیحی بدانیم.

4- چنین دستاوردی پیش نیازهایی دارد. برای مثال باید پذیرفت که این دانش بسیار کهن تر از زمانی است که پنداشته شده است.
به ادامه بروید 
ρяoᴛᴇcᴛɪoɴ oғ ᴀŁɪᴇɴs ▲ حـمـآیت از مـوجودات فرازمینـی/مـآوراءطبیعی 21

. تقویم مایا

در مورد ریاضیات زمان و تقویم بدون شک مایا ها نابغه بوده اند. با توجه بهتکرار دوره های زمانی، آنها دو نوع تقویم را بنیان نهادند : 
1- تقویم مذهبی که برای جشن های مذهبی و پیشگویی های آسمانی مورد استفاده قرار می گرفت
2- تقویم خورشیدی
هر دوی این تقویم ها بر پایه این حقیقت استوار شده است که هر سال اندکیبیش از 365 روز طول می کشد، سیستمی که کمی دقیقتر از تقویم مسیحی است. مایا ها با استفاده از حرکت خورشید، ماه و ستارگان آنچنان تقویم دقیقیداشتند که قادر بودند پدیده هایی مانند خسوف و کسوف و اعتدالین بهار وپاییز را پیشگویی کنند.
مایاها برای نگهداشتن زمان از چرخ هایی در هم یا ترکیبی استفاده می کردندو با استفاده از اینها حرکات ماه و خورشید و دیگر ستارگان را ثبت مینمودند. 

تقویم آیینی یا مذهبی آنها 260 روزه بود که Tzolkin نامیده می شد. اینتقویم از دوره های 13 روزه تشکیل شده بود که که در هر دوره روز ها نام خاصخود را داشتند، مثلاً می توانید در نظر بگیرید که روز اول این دوره 260روزه با lmix-1( یکشنبه در تقویم مسیحی ) آغاز شود، در این صورت روز دوم lk-2 باشد ( دوشنبه در تقویم مسیحی ) و الی آخر؛ پس از اینکه شما به روز ben-13 رسیدید شماره ایام از یک شروع خواهند شد مثلا ًlx-1 برای روز اول و men-2 برای روز دوم و الی آخر.

شما مجبور بودید 260 روز صبر کنید تا روز lmix-1 دوباره از راه برسد. ( 13*20=260) این نامگذاری پیچیده برای هر روز از هر دوره، معنی و سمبل آن؛ در گویش های مختلف مایا تفاوت داشت.

هر روزی با یک نقش که هنرمندانه و با استادی تمام حجاری شده بود نمایشداده می شد که "Head Variant" ( انگلیسی ) نامیده می شدند؛ نوعی طریقهنوشتاری که شباهتی با الفبای کنونی ما ندارد.

Tzolkin با یک دوره 365 روزه خورشیدی ترکیب شده بود که این دوره 365 روزه Haab نامیده می شد. این دوره 365 روزه به 18 ماه تقسیم می شد به علاوه یکماه 5 روزه به نام Wayeb که در عقاید مایا این دوره به عنوان دوره خطرناکدر نظر گرفته می شود.



 
  معرفی گونه های فضایی ۱ 
گونه های متنوع از موجودات فضایی کشف و نام گذاری شده اند . اگر چه ما دسترسی به این موجودات نداریم و ناچار هستیم آنچه را که محققان عالی رتبه در قالب مقالات علمی به ما معرفی می کنند بپذیریم.
پذیرش یا انکار موجودات فضایی به کلی در حیطه ی اختیار خواننده است.
{و حال آنکه خدا شما را به انواع خلقت و اطوار گوناگون بیافرید.}
قرآن کریم سوره ی نوح آیه ی ۱۴
۱- آناکیم ANAKIM : ( نام دیگر آنها الس Els به معنی نژاد بزرگ - در تورات و قرآن به نام موجودات غول آسا یا نفیلیم NEPHILIM)
نژاد آناکیم گسترده ترین نژاد فضایی است مخصوصا روی زمین تاریخچه ی عظیمی دارند . قد آنها چیزی بین ۳ تا ۴ متر تخمین زده شده است.(اگرچه در آثار پیدا شده از صحرای ربع الخالی در عربستان قد اسکلتهای یافته شده به ۱۲ متر هم رسیده است- ) ظاهرشان بسیار شبیه گونه ی بین المللی انسانی است ( مانند انسانهای زمین) . به همین دلیل برخی از آنها می توانند بدون جلب توجه در میان زمینیان زندگی کنند. چند نمونه از آنها در غارهای زیر شمال و غرب آمریکای شمالی دیده شده اند از آلاسکا تا حوالی مکزیکو و ثابت شده است که قادر به پروازهای بین ستاره ای هستند.
منبع: تورات - سفر پیدایش (باب ۱۰ آیه ۱۰)
قرآن کریم سوره ی احقاف آیه ۲۶ - سوره ی حجر آیه ۷۳ تا ۷۶ - سوره ی فجر آیه ی ۹ - سوره ی فجر آیه ۶ و۷ و۸
مجله ی ؛نوابیان کلندر؛ مقاله ی؛ بیگانگان در میان ما ؛سال ۱۹۹۶
 
۲- آنو ناکی ANUNNAKI : یکی از چهره های تاریخی نژاد آنو ناکی نمرود پادشاه بابل در زمان زندگی حضرت ابراهیم است .
نمرود خدایی را می پرستید به نام آنو ANU و بر عکس ابراهیم باوری به خدای نا مرئی نداشت. به همین دلیل ابراهیم را وادار کرد به پرستش آنو بپردازد اما ابراهیم نپذیرفت .( معجزه ی رهایی از آتش ) نمرود سازنده ی شهر بابل بود و مهمترین ساختمانی که در زمان او ساخته شد برج بابل بود . همچنین شهری به احترام آنو ساخت و آن را -کلنه - به معنی -قلعه ی آنو- نامگذاری کرد.
دومین چهره ی مشهور نژاد آنوناکی داریوش اول پادشاه هخامنشی است.کتیبه هایی با چهره ی داریوش در میان کتیبه های سومر یافت شده است و ترجمه های زکریا سیچین ( یکی از ۳۲ نفری که در دنیا زبان و خط سومری را بلد هستند)نشان می دهد که داریوش و کوروش از مردان آنوناکی بودند که به زمین فرود آمدند و مسئول بخشهایی بودند که در خاک پارس قرار داشت و به همین جهت به عنوان پادشاه سلطنت کردند.( مقایسه با سرگذشت ذوالقرنین در قرآن سوره ی کهف کاملا مطابقت می کند.)
جثه ی پادشاه را با سکنه ی اصلی ایران مقایسه کنید .
( توضیح: مردم نژاد آنوناکی متعلق به سیاره ای به نام نیبیرو NIBIRU هستند که شکل و مشخصات سیاره از لوحه های آشور و بابل به دست آمده است و نشان می دهد که این سیاره هر ۳۰۰۰ تا ۳۶۰۰ سال یک بار در چرخش خود به دور خورشید از نزدیکی زمین عبور می کند و جاذبه ی نیبیرو سبب طوفانها و تغییرات اساسی در ساختار زمین می شود که برخی دانشمندان وقوع طوفان نوح را به عبور این سیاره از نزدیکی زمین نسبت می دهند .
نیبیرو در راست و زمین در چپ
آنوناکی در زبان سومری به معنی - درخشنده و روشن - است . در تورات (سفر پیدایش) نام آنها- فرشتگان رانده شده- یا- درخشندگان است که از این لحاظ شباهت با شیاطین رانده شده از بهشت دارند که اتفاقا درخشنده هم بوده اند.
بنا بر تحقیقات دانشمندانی چون زکریا سیچین -بولی و کولیر مردم آنوناکی شباهتی به مردم زمین ندارند.
نژاد آنوناکی در اصطلاح خزنده هستند و پوستی شبیه پوست تمساح دارند . این موجودات در مکانهای بسیار مرطوب زندگی می کنند و علف خوار هستند.
همانطور که در این کتیبه مشاهده می کنید علامت زرتشتیان در واقع از آرم و علامت آنوناکی گرفته شده است که زرتشتیان او را فروهر می نامند . نام اصلی مرد داخل سفینه آنو است که مرد اولی بود که از سیاره ی نیبیرو پا به زمین گذاشت و دو پسر خود به نامهای انکی ENKI و انلیل ENLIL را مسئول ایستگاههای فضایی روی زمین کرد.( تورات سفر پیدایش . کتاب هگده و کتاب جوبیلیز ) همچنین در این کتیبه نشانه ی هلال ماه را می بینید که در واقع یکی از خدایان مردم خاور میانه بوده است و تا پیش از بعثت حضرت رسول اکرم در میان اعراب پرستیده می شده است و نام او اللات AL-LAT است.این علامت پس از فوت حضرت رسول توسط مسلمانان سنی به عنوان علامت اسلام برگزیده شد زیرا هنوز علاقه به بتها و خدایان در میان آنها زنده بود ( و هست شاید!) همچنین علامت ماه و ستاره یکی دیگر از خدایان مونث اعراب جاهلیت بوده است. در این کتیبه در سمت چپ مردی را به شکل ماهی می بینید که در واقع انلیل است ( خدای آبهای تازه). همانطور که اشاره شد آنوناکی نیاز داشتند که در مکانهای بسیار مرطوب زندگی کنند و همواره در آب یا اطراف آب بودند. از این رو مانند دوزیستان ترسیم شده اند.(نیمی ماهی و نیمی انسان) در سمت راست مردی که ایستاده است از مردم زمین و از پرستندگان آنو و انلیل است. در بین این دو و زیر هلال ماه رشته ی دی . ان . ای DNA مشاهده می شود . برخی محققان مانند فون دانیکن معتقدند که آنوناکی با ایجاد اصلاحات ژنتیکی در ژنهای انسان ساپینس ( انسان غار نشین) او را تبدیل به انسان هومو ساپینس ساپینس ( انسان هوشمند و متمدن) کردند . محققانی مانند زکریا و بولی پا را فراتر گذاشته و معتقدند که انلیل به همراه خواهرش الهه ایشتر یا همان نون خورسک آدم و حوا را آفریدند برای اینکه در باغ عدن ( باغهای معلق بابل) خدمت آنها را بکنند. اما نظر شخصی من این است که آنها آزمایشانی روی ژنتیک انسان انجام دادند و احتمالا گونه های جدیدی از انسان را از طریق ترکیب با حیوانات ساختند و همچنین فون دانیکن در کتابهای خود اشاره می کند که موجوداتی مانند ابولهول که نیمی شیر و نیمی انسان هستند یا موجوداتی که در تخت جمشید مشاهده می کنید که نیمی عقاب و نیمی گاو هستند از نتایج همین آزمایشات ژنتیکی بودند که برای کارهای گوناگون استفاده می شدند.
زبان و تمدن سومر توسط آنوناکی به وجود آمد در زمانی حدود ۱۰ تا ۱۲۰۰۰ سال پیش.در آن زمان آب و هوای زمین بسیار مرطوب بود و همه جا پوشیده از درختان عظیم الجثه و دریا بود . آنوناکی در نقاط مختلف زمین هرمهای بزرگ بنا کردند از جمله در مصر - مکزیک- ایران - عراق امروزی و در هندوستان . پس از آن به دلیل تغییرات آب و هوایی زمین و خشک شدن هوا در ۳۶۰۰ پیش از میلاد مجبور به ترک زمین شدند. در ۱۲۰۰ پیش از میلاد دوباره باز گشتند اما باز هم زمین را ترک کردند.
منبع: کتاب؛ طلسم لویاتان؛ نوشته ی دکتر ملاچی زد یورک
کتاب؛ مارها و هیولاهای پرنده؛ نوشته ی دکتر بولی ۱۹۹۰
کتاب بازدید دوباره از پیدایش نوشته زکریا سیچین
قرآن سوره ی کهف آیه ی ۸۳ تا ۹۸ سوره ی عنکبوت آیه ۲۴-۲۵-۲۶
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
۳-آتلانز ATLANS ( مردم آتلانتیس ):
گونه ی شبیه انسان امروزی هستند و گفته می شود که نسبت به مردم زمین خیرخواه می باشند. در شهرهای وسیع زیر زمینی در زیر جنوب برزیل و نواحی اطراف آن ساکن هستند.
این شهرهای زیر زمینی روزگاری بخشی از تمدن بزرگ آتلانتیس بودند . مردمی که امروز در این شهر ها زندگی می کنند از نژاد مردم آتلانتیس نیستند و فقط به یادبود مردم قبلی به این نام خوانده می شوند.
مشخص نیست که این نژاد کی و چطور این شهر های زیر زمینی را یافته و در آن ساکن شدند. این نژاد در شمال آمریکا و سایر قاره ها مشاهده شده اند و دارای دیسکهای پرنده بوده اند . بزرگترین شهر زیر زمینی در آمریکای جنوبی شهری است به نام پوزید POSID که دارای شبکه ی گسترده ای از کانالهای زیر زمینی است.
(توضیح: مردم اصلی آتلانتیس بر اساس شواهد و کتب باقی مانده مخصوصا - لوحه های زمرد-Emerald Tablet که توسط تتTHOTH نوشته شده است زمینی نبودند و از آسمان آمده بودند . همه ی آنها در طوفان غرق شدند به جز اندکی که با قایق خود را به مصر رسانیدند و آن عده هم به راهنمایی تت از پیش از طوفان خبر داشتند که بسیاری محققان تت را با نوح یکی می دانند.)
منبع: کتاب مکانهای اسرار آمیز نوشته ی جرج هانت ویلیلمسن
لوحه های زمرد نوشته ی تت خدای مصر باستان - ترجمه ی دورآل
تاریخچه ی الواح زمرد نوشته ی هولم یارد و نیدهیم ۱۹۸۰
۴-بوتاس BUTTAHS :
بوتاس دارای قدرتهای روحی و هوش بالا هستند و معمولا مسئول ایجاد کابوسهای شبانه و آدم ربایی های شبانه هستند. گونه ی گری GREY از همین گونه می باشند
. ( توضیح: برای اثبات وجود بوتاس و سایر گروههای همراه آنان هیچ نوع مدرک مستندی وجود ندارد . برخوردهای شاهدان همیشه غیر فیزیکی بوده است- این موجودات قدرت تله پاتی دارند - چیزی نمی خورند به جز خون انسان - روح انسان را تحت اختیار خود در می آورند - قادر به نامرئی شدن هستند - از در یا دیوار عبور می کنند و تکنولوژی ناشناخته ای دارند . این گونه همان موجوداتی هستند که در مقاله با اجنه مقایسه کردم و احتمال دادم که آنها گروهی از اجنه باشند که با موحودات فضایی اشتباه شده اند. زیرا چیزی به نام جن با مفهومی که ما می شناسیم در غرب وجود ندارد و برای همین احتمال اشتباه بسیار زیاد است.)
بوتاس در گروه خزندگان طبقه بندی می شوند.
۵- کوتوله ها DWARFS :
در شهرهای مختلف آمریکا مشاهده شده اند از جمله شمال کالیفرنیا و شمال شرقی آریزونا و جنوب نیو مکزیکو . کوتوله ها با موجودات کوتوله ی سبز رنگی که در یوفو ها دیده شده اند تقاوت دارند . کوتوله های سبز رنگ از نژاد گری GREY و خزنده هستند .
کوتوله ها موجودات فیزیکی نیستند و باور بر این است که از مخلوقات اتری ( رقیق و غیر مادی ) هستند که قابلیت ظاهر شدن و غیب شدن دارند. این موجودات با الف ELF تفاوت دارند و ظاهری مانند انسان با قدی بین ۱۲۰- ۱۵۰ سانتی متر. گفته شده که کوتوله ها در دنیای خود دارای تکنولوژی هوایی و بشقابهای پرنده هستند اما مدرکی به دست نیامده.
منبع: وب سایت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
www.burlingtonnews.net
۶- الوهیم ELOHIM :
قدیمی ترین نوع انسانهای فضایی هستند . همان نژادی که با نژاد اوریون ORION وارد جنگ شدند ( اوریون همان مردمی هستند که نژاد گری GREY را فریب دادند.)
(توضیح: مردم الوهیم بر اساس تحقیقات بدخواه مردم زمین هستند و در ارتباطاطی که با مردم زمین داشته اند فقط در صدد نابودی اخلاقیات و ایمان مردم زمین بوده اند . مردی به نام رائل در سال ۱۹۷۳ مدعی شد که الوهیم با او تماس گرفته اند و پرده از اسرار خلقت انسان برداشته اند .
رائل مدعی پیامبری است و می گوید مردم الوهیم در هزاران سال پیش در زمین فرود آمدند و انسان را از طریق روش کلونینگ ( شبیه سازی انسان)خلق کردند. همچنین ادعا می کنند که نام الله از نام الوهیم برداشته شده است .
فرقه ی رائلیسم (بی خدایی ) هم اکنون از پر طرفدارترین شاخه ها ی کفر است و در تمام کشورهای جهان از جمله ایران دفتر و شعبه ی مرکزی دارد.
 
الوهیم اما در کتابهای عهد عتیق مانند تورات و هگده اصلا از محبوبیتی برخوردار نیستند و بسیار موجودات بد طینت و خطرناکی برای بشریت بوده اند . به گفته ی کتاب هگده الوهیم برای مدت طولانی بر کل خاورمیانه و آسیا فرمان راندند و قلعه ها و خانه های غول آسایی بر زمین بنا کردند و غذای آنها خون و گوشت انسان بوده است . آنها انسانها را برده ی خود کرده بودند تا زمانیکه حضرت داوود و سپاهیانش موفق شد جالوت را بکشد که از الوهیم بود و با کمک و همکاری فرعون مصر به نام ام هوتپ موفق شدند که الوهیم را نابود کنند.
آثار قلعه ها و جاده هایی که الوهیم در سرتاسر صحرای سینا بنا کرده بودند امروزه قابل روئیت و بازدید می باشد
ببخشید من یه نکنته راجع به داریوش بزرگ و ارتباط اون با نژاد آنوناکی بگم.داریوش و کوروش بزرگ انسان بودن و کوروش بزرگ به عنوان پیامبر در قرآن اومده بنابراین نمیشه گفت که از این نژاد بودن بلکه با این گونه از فرازمینی ها در ارتباط بودند.تقریبا همه حکومت های باستانی با فرازمینی ها در ارتبط بودند مانند مصر و نمیشه گفت فراعنه از نژاد آنوناکی بودند این در مورد ایرانیان نیز صدق میکنه.
در مورد تقویم هم باید بگم که ایرانیان باستان نیز از همین تقویم استفاده میکردن.اولین تقویم خورشیدی اگر اشتباه نکنم به زمان پیشدادیان و به دوره جمشید شاه بر میگرده که این پادشاه این تقویم خورشیدی رو میسازه و روز به پادشاهی رسیدن خودش و روز به وجود اومدن کیومرث(سر سلسله پیشدادیان و اولین پادشاه جهان که به گفته زرتشتیان اولین انسان جهان)در روز اول بهار اتفاق میفته.جمشید شاه برای این دستاورد خداوند رو شکر میکنه و به همه دستور میده که شادی کنند و این روز رو نوروز مینامه.شاهنامه حکیم فردوسی در مورد این اقدام این طوری میگه:
                  بزرگان به شادی بیاراستند                     می و جام و رامشگران خواستند
مسلما همه میگن کریستف کلمب کاشف آمریکاست ولی سپاهیان داریوش بزرگ بودند که این قاره رو کشف کردن و کریستف کلمب از روی این کتیبه ها به آمریکا رسیده  و دانش های ایرانیان(چون ارتش داریوش بزرگ از همه قوم هایی که تحت تصرف هخامنشیان بود تشکیل شده بود)،بابلیان،سومریان،اکدیان و.... با اقوام مایا و دیگر اقوام آمریکایی در آمیخت و عصری جدید تو دانش به وجود اومد. Sleepy

(05-12-2015، 19:33)ραrαηorмαL نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
آیا کوتوله ها وجود دارند؟
در ماه اوت سال 2005 باستان شاسان در یک روستای تاریخی در ایران کشف هیجان انگیزی کردند .یک جسد مومیایی شده نوجوان کوتوله باعث خبر ها و حرف و حدیث های زیادی شد 
این کشف به قول باستان شناسان به دوران ساسانی (224 تا 651 میلادی ) برمیگردد که البته قاچاقچیان به قیمت سه میلیون دلار به فروش و در المان کشف و ضبط شد !!
این مومیایی تنها 25 سانتی متر قد دارد به خوبی حفظ و پوشش داده شده ..تجزیه و تحلیل پزشکی نشون داده این مومیایی کوچک قبل از مرگ تنها 16سال سن داشته است این داستان ما را یاد داستان لی لی پت در رمان معروف جاناتان سوئیفت میاندازد مخصوصا سفر های گالیور 
اما از این گذشته باستان شناس روستایی باستانی بهتره بگیم شهری باستانی با دیوار هایی تنها 80 سانتی متر کشف کردند 
با این وجود ایا ممکنه این شاهدی بر موضوع کوتوله ها باشد ایا مردمانی کوتوله در تاریخ بوده اند ریشه ان ها چه بوده و چگونه موجودیت داشتند ؟ 
ایا ممکنه تاریخ ما رگه های گمشده زیادی را دارا باشد ؟ به راستی از تاریخ چه میدانیم ؟
البته باستان شناسان داخلی میگویند این یک جسد مومیایی شده یک انسان نارس میباشد !! 
ما افسانه های زیادی در مورد کوتوله ها داریم به خصوص در امریکای مرکزی افسانه هایی در مورد خدایان کوتوله در مکزیک پرو و هاوایی و همچنین کوتوله هایی در افریقا و مالزی 

ایا این مسائل مشتی داستان و حکایات تخیلی هستند ؟ایا میتوانند موجود باشند ؟ برای اثبات رسیدن این موضوع به چه چیز دیگری نیزایز است ؟ 

تهیه و گرداوری ارش اریامنش 
منبع :
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.ancient-origins.net/ancient-places-asia/makhunik-ancient-city-little-people-001695
بله شما درست میگید و کوتوله ها وجود دارند.البته این ها در زیر زمین زندگی میکردن.این موجودات پسر عموهایی هم داشتن که خیلی بزرگتر بودن و با ساسانیان میجنگیدن امروزه یک کوتوله در ایران کشف شده که از همون نسله.بعضی از این موجودات بزرگ به زیر سلطه ساسانیان در میان و جزو ارتش ساسانیان میشن.ساسانیان در جنگ های مهم با رومیان از این ها استفاده میکردن.رومی ها در کتاب های باستانی خودشون از این موجود نام بردن و عکسش رو هم کشیدن.شاید این موجودات هنوز هم زیر زمین باشن.
به یزدان اگر ما خرد داشتیم                 کجا این سرانجام بد داشتیم   (حکیم فردوسی)
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar ، ÆҐÆŠĦ ، mr.destiny
فرازمینی ها در ایران!
من خودم تو شهر قزوین زندگی میکنم.یکی از بستگان ما در اطراف شهر باغ داره و این قضیه به چند سال قبل بر میکرده(دقیق یادم نمیاد چه سالی).این بنده خدا حدود ساعت چهار صبح کنار درختا بوده که تو آسمون(نزدیک خط افق)یک شئ رو میبینه به رنگ قرمز مایل به نارنجی و به اندازه فرمون ماشین.اول فکر میکنه که خورشیده ولی بعد از چند ثانیه این شئ به سرعت حرکت میکنه و دور میشه.چند روز بعد تو چندین کشور جهان یه یوفو دیده شده به همین مشخصات.
به یزدان اگر ما خرد داشتیم                 کجا این سرانجام بد داشتیم   (حکیم فردوسی)
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar ، mr.destiny
(22-12-2015، 9:24)ارش خان نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
فرازمینی ها در ایران!
من خودم تو شهر قزوین زندگی میکنم.یکی از بستگان ما در اطراف شهر باغ داره و این قضیه به چند سال قبل بر میکرده(دقیق یادم نمیاد چه سالی).این بنده خدا حدود ساعت چهار صبح کنار درختا بوده که تو آسمون(نزدیک خط افق)یک شئ رو میبینه به رنگ قرمز مایل به نارنجی و به اندازه فرمون ماشین.اول فکر میکنه که خورشیده ولی بعد از چند ثانیه این شئ به سرعت حرکت میکنه و دور میشه.چند روز بعد تو چندین کشور جهان یه یوفو دیده شده به همین مشخصات.

البته این خیلی هم دقیق نیست و نمیتونه دلیل باشه حتی برای اون فردی که اینو دیده
چون ذهن انسان بر اساس آثار به جا مونده از یه چیز اون رو بازیابی میکنه
یعنی اگه من چند سال یکی از نمیدونم دوستان یا اقوام خودمو نبینم و در این مدت مشکوک بشم که فضاییه
بعد از چند مدت باورم میشه و فکر میکنم همه کاراش به فضایی ها میخوره  و ذهنم یه چیزهایی به خاطراتم اضافه میکنه
در کل یعنی اینکه ذهنم انگار منو گول میزنه تا اون چیزیو که میخوام باورم بشه
پس اینکه اون فرد از اقوام شما چند سال پیش یه چیزی دیده سندی بر دقیق بودن اون نیست
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
جست‌و‌جوی موجودات بیگانه همواره ما را یاد فضا می‌اندازد تا جایی که برای این موجودات نام موجودات فضایی را انتخاب کرده‌ایم و این نام در بین فرهنگ و زندگی روزمره‌ی ما باب شده است.
مقاله‌ی جدید دامیترا آتری که اواسط خرداد ماه سال جاری منتشر شده، به این نکته پرداخته که ممکن است موجودات زنده‌ای وجود داشته باشند که انرژی خود را از امواج کهکشانی تامین می‌کنند و براساس فرضیات و نظریه‌ی او ما می‌توانیم این جانداران را در زمین و اعماق آن نیز پیدا کنیم.
البته این نظریه برای رسیدن به نتیجه‌ای مشخص نیاز به زمان طولانی خواهد داشت. طی تحقیقات قبلی دانشمندان موفق به کشف باکتری‌هایی شده بودند که معتقدند این باکتری‌ها انرژی خود را از تجزیه‌ی رادیواکتیو موادی مانند اورانیوم، تامین می‌کنند. این باکتری‌ها اکسیژن را بسیار سمی می‌دانند و در عوض از هیدروژن تولیدی که هنگام برخورد این امواج پر انرژی رادیواکتیو با مولکول‌های آب موجود و تجزیه‌ی آن حاصل می‌شود، استفاده می‌کنند.
این الگوی زندگی، باکتری‌ها را از دنیای سطح کره‌ی زمین بی‌نیاز می‌کند و در واقع آن را از سایر الگوهای زندگی که در سطح زمین می‌شناسیم نیز جدا می‌کند. همه‌ی الگوهای زندگی شناخته شده از باکتری‌ها تا انسان‌ها و گیاهان همگی به نوعی از فتوسنتز برای تامین انرژی خود استفاده می‌کنند. گیاهان از فتوسنتز، حیوانات از گیاهان و انسان‌ها از خوردن گوشت حیوانات و گیاهان انرژی کسب می‌کنند. باکتری‌ها نیز از موجودات زنده تغذیه می‌کنند و به نوعی از اکسیژن حاصل از عمل فتوسنتز تامین انرژی می‌کنند. 
آتری در مصاحبه با مجله‌ی مادربورد بیان کرده که باکتری‌های مد نظر او هیدوژن مورد نیاز خود را به وسیله‌ی امواج کیهانی تامین می‌کنند. بیشتر تحقیقات گذشته‌ی آتری در مورد نظریه‌پردازی این پدیده و مقدار اشعه‌ی کیهانی لازم برای زنده ماندن جمعیت مشخصی از این باکتری‌ها، بوده است. آتری در مقاله‌ی جدیدش ادعا می‌کند که موآن‌ها، در عمق چندین کیلومتری زمین می‌توانند مقدار هیدروژن مورد نیاز برای حیات این باکتری‌ها را تولید کنند. آتری می‌گوید:
نقل قول:
اگر به اعماق زمین برویم، موجودات زنده‌ای را خواهیم یافت که زندگی آن‌ها متکی بر این امواج کیهانی است.
به علاوه مقاله‌ی او احتمال استفاده‌ی مستقیم از این امواج کیهانی را مورد بحث قرار می‌دهد. در این روش زندگی امواج کیهانی توسط رنگ‌دانه‌هایی مانند ملانین به صورت مستقیم جذب می‌شوند اما این نوع مکانیزم زندگی تا کنون دیده نشده است.
هیدروژن مورد بحث در این مقاله به یکی از محصولات سه گانه‌ی امواج کیهانی اشاره می‌کند. امواجی که در واقع ذرات پرانرژی حاصل از ابرنواختران و دیگر برخوردهای شدید اجرام آسمانی هستند. این ذرات کیهانی باردار، بر مولکول‌های سطح بالای اتمسفر زمین اثر کرده و آن‌ها را نابود می‌کنند و باعث تشکیل موآن‌های پرانرژی می‌شوند. موآن‌ها تداخل ضعیفی با مواد دارند و کار زیادی لازم است تا آن‌ها را به حالت ایستا درآورد. حالت ایستایی که در آن، این مواد می‌توانند بنابر ادعای آتری، مولکول‌هایی را بسازند که توانایی ادامه‌ی حیات برای موجودات را در اعماق زمین فراهم کنند. آتری می‌گوید:
نقل قول:
این شکل از حیات در هر مکانی می‌تواند اتفاق بیفتد، اروپا، آسیا یا هر جای دیگری. چون نیاز به فوتون‌ها ندارد پس احتیاجی به وجود ستارگان نیز نخواهد بود.
نظریه‌ی او بیان می‌کند که حیات می‌تواند در دوردست‌ترین نقاط فضا حتی در اجرامی که مخروبه شده و تنها هستند، وجود داشته باشد. با توجه به گسترده‌تر شدن جست‌و‌جوی حیات در مریخ توسط ناسا، مقاله‌ی آتری اولین مقاله‌ در مورد اشکال مختلف حیات نبوده است. مقاله او بیان می‌کند که نوع حیات ذکر شده توسط وی را نه تنها در زمین بلکه در هر نقطه از جهان هستی نیز می‌توان یافت.
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان