امتیاز موضوع:
  • 16 رأی - میانگین امتیازات: 4.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا

#91
سازمان جاسوسی آمریکا از فیلم آرگو انتقاد کرد

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 10

در حالی که روز سیزدهم آبان در ایران همزمان با روز سخت انتخابات برای آمریکا بود، سازمان جاسوسی آمریکا ‌سیا، اسنادی درباره مستندات فیلم «آرگو» منتشر کرد و آن را نادرست خواند.

سازمان سیا دیروز انتقادهایی را بر فیلم آرگو محصول سال 2012 که موفق به کسب جایزه اسکار شد، منتشر کرد.

در توییتر سیا آمده است، همه آنچه به عنوان عملیات اکشن در فیلم آمده نادرست است و تعقیقب و گریزی در هنگام خروج گروگان‌های فراری در فرودگاه صورت نگرفت. سیا اعلام کرده همه وقایع خیلی آرام پیش رفت و هیچ فردی در فرودگاه مزاحم ما نشد.

در عین حال اعلام شد که یک ساعت در وقوع عملیات تاخیر شده بود که آن هم برای مسایل مکانیکی رخ داده بود. علاوه بر این وجود تک تیراندازها و تیراندازی به گروگان ها نیز نادرست اعلام شد.

انتشار این خبر موجب شد تا کانادایی‌ها بار دیگر از این که نقش آنها در فیلم کم رنگ مطرح شده ابراز دلخوری کنند و یادآوری کنند که سفیر کانادا و همسر وی نقش مهمی در خروج 6 گروگان فراری از سفارت داشتند.

در حالی که بسیاری از منتقدان معتقد بودند جایزه اسکار به دلایل سیاسی به فیلم «آرگو» تعلق گرفته، شماری از منتقدان نیز سعی داشتند این عقیده را به دیگران بقبولانند که صرفا توانایی‌های هنری فیلم و نه وقایع تاریخی بیان شده توسط آن، موجب شد تا این جایزه به فیلم تعلق بگیرد.

فیلم «آرگو» به کارگردانی و بازیگری بن افلک محصول سال 2012، در اسكار هشتادو پنجم جایزه بهترين فيلم را از دست میشل اوباما دریافت کرد و با این حال باز هم شائبه سیاسی بودن این عمل را نپذیرفت.
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
آگهی
#92
ممنون اطلاعاتت عالی بود...
سپاس...
××زَن زَن بآشِهـ نَهـ عَروسَـــــکِ زِندِه...مَــــــــرد؟دیدی قآب بِگیر××
پاسخ
#93
بازيگران«بي صدا»انتخاب مي شوند

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 10

به گزارش سينماخبر،روابط عمومی فیلم «بی‌صدا» در مورد آخرین اخبار از فیلم جدید حسین شهابی گفت: انتخاب بازیگر برای این فیلم همچنان ادامه دارد وکارگردان فیلم همزمان با انتخاب بازیگران جدید، تمرین با بازیگران انتخاب شده را از ماهها پیش هم در پلاتو وهم در لوکیشنهای اصلی داخل شهرآغاز کرده است.

وی گفت: بی صدا احتمالا در اواسط آذر ماه درتهران کلید خواهد خورد اما حسین شهابی عجله ای برای رساندن فیلم به جشنواره سی وسوم فجر ندارد.

بازیگرانی که تاکنون حضورشان در این فیلم قطعی شده، جواد عزتی، تیردادکیائی، مانا بهرامی، وحید رستم پور گیلان، طوفان مهردادیان، آیدین پدری، محمد کارهمت ، سونیا شیرازی، فریبا طاهری هستند و در حال گفتگو با تعدادی دیگر از بازیگران مطرح کشور برای حضور دراین فیلم سینمایی هستیم. با خانم‌ها هنگامه قاضیانی و نگارجواهریان نیز صحبت‌هایی انجام شده اما هنوزبه مرحله قرارداد نرسیده ایم.

وی افزود: عوامل پشت صحنه عبارتند از فیلمبردار: امین جعفری، صدابردار: بابک اردلان، تدوین: حسین شهابی، طراح چهره‌پردازی: محمد قومی، برنامه ریز نرجس ابراهیمی دستیار اول کارگردان : سیاوش شهابی و مدیر تولید: محمدرضا نجفی. این فیلم سینمایی درباره زوج جوانی است که پس از جدایی از یکدیگر دچار مشکلاتی می شوند.

«بی‌صدا» قسمت اول یک فیلم سینمایی است که قسمت دوم آن با نام مترجم و به تهیه کنندگی یک کمپانی انگلیسی در شهر لندن کشور انگستان تولید می‌شود.

پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
#94
کارگردان سریال « برکینگ بد » فیلم اَبَرقهرمانی « زن شگفت انگیز » را کارگردانی خواهد کرد

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 10

[rtl]همان طور که پیش بینی می شد و در اخبار بود یک کارگردان زن سکان دار پروژه ابرقهرمانی دی سی شد.[/rtl]
[rtl]به گزارش مووی مگ به نقل از تسنیم، کمپانی «برادران وارنر» به شدت مایل بود که یک کارگردان زن، وظیفه کارگردانی نخستین فیلم ابرقهرمانی زنانه‌اش را بر عهده بگیرد. آنها لیستی از کارگردانان صاحب نام زن سینمای جهان را انتخاب کرده بودند تا از میان آنها بتوانند کارگردان «زن شگفت انگیز» را انتخاب کنند.[/rtl]
[rtl]اکنون مشخص شده است که میشله مک لارن توانسته وظیفه کارگردانی این فیلم ابر قهرمانی را بر عهده بگیرد. در کارنامه او تهیه‌کنندگی و کارگردانی سریال پر طرفدار «برکینگ بد» و کارگردانی سریال‌های «بازی تاج و تخت» و «مرده متحرک» را می‌بینیم.[/rtl]
[rtl]البته کمپانی هنوز به صورت رسمی توافقش با مک لارن را رسانه‌ای نکرده اما ظاهرا قرارداد نهایی شده و به زودی اعلام خواهد شد.[/rtl]
[rtl]این فیلم که قرار است روز ٢٣ ژوئن ٢٠١٧ روی پرده های نقره ای برود با بازی گال گدوت، دختر شایسته سابق رژیم صهیونیستی در نقش «زن شگفت انگیز» ساخته خواهد شد. قرار است برای نخستین بار از این ابرقهرمان در فیلم سینمایی «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» رونمایی شود. فیلمی به کارگردانی زک اسنایدر و با بازی چهره هایی چون بن افلک، هنری کویل و جیسون موموآ که برای اکران در سال ٢٠١٦ آماده می‌شود.[/rtl]
پاسخ
 سپاس شده توسط I r A n ، Interstellar
#95
مجید مجیدی رییس هیئت داوران سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر شد

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 10
 
سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر با حضور مجید مجیدی به عنوان رئیس هیئت داوران برگزار خواهد شد.
علیرضا رضاداد، دبیر جشنواره فیلم فجر با حکمی مجیدی را به عنوان رئیس هیات داوران سینمای ایران در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر معرفی کرد و از او برای پذیرش این مسئولیت تشکر کرد.

انتخاب هیات داوارن جشنواره فیلم فجر نزدیک به سه ماه قبل از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام رای نهایی داوران، یکی از تغییرات جشنواره امسال فیلم فجر محسوب می‌شود.

امسال قرار است بعد از هفت سال که از مجیدی فیلمی در جشنواره فجر به نمایش در نیامده است، «محمد(ص)» در بخش غیررقابتی جشنواره اکران شود.
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
#96
کارگردان فیلم برنده اسکار «دوازده سال بردگی» از ساخت فیلم جدیدش خبر داد !

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 10

«استیو مک‌کوئین» کارگردان فیلم برنده اسکار «دوازده سال بردگی» از ساخت فیلمی سینمایی به اقتباس از سریال تلویزیونی «بیوه‌ها» خبر داد.

«استیو مک‌کوئین» کارگردان صاحب نام انگلیسی از ساخت فیلمی بر اساس سریال تلویزیونی «بیوه‌ها» خبرداد که در دهه 1980 از شبکه تلویزیونی «ITV» پخش می‌شد.

این سریال تلویزیونی برای اولین‌بار در سال 1983 پخش شد و داستان سه پیرزن با بازی «آن میشل»، «فیونا هندلی» و «مائورین اوفارل» را روایت می‌کند که به یک دزدی بزرگ دست می‌زنند.

«مک کوئین» اخیرا از ساخت فیلمی درباره «پل روبسون» خواننده و فعال سرشناس سیاسی با بازی «هری بلافونته» بازیگر صاحب نام انگلیسی در نقش اصلی خبر داده بود.

این کارگردان سیاه پوست انگلیسی جوایز سینمایی متعددی از جمله جایزه بافتا برای کارگردان نوظهور برای فیلم «شرمساری»، دوربین طلای جشنواره کن با فیلم «گرسنگی» (2008)، هوگوی طلایی جشنواره فیلم شیکاگو با «گرسنگی» (2008)، کشف سال آکادمی فیلم اروپا برای فیلم «گرسنگی»، جایزه فیپرشی جشنواره ونیز با فیلم «شرمساری» در سال 2011 و همچنین جایزه گوچی جشنواره ونیز با «گرسنگی» را در کارنامه سینمایی دارد.
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
آگهی
#97
احتمال ساخت فیلم استیو جابز توسط کمپانی ای دیگر !

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 10
 
کمپانی «یونیورسال پیکچرز» امتیاز پروژه ساخت فیلم از زندگی استیو جابز را ۳۰ میلیون دلار خرید.

به گزارش هالیوودریپورتر دنی بویل کارگردانی این فیلم را که بر اساس متنی نوشته شده از زندگی جابز به قلم آرون سورکین است انجام خواهد داد.
پیش از این قرار بود که سونی پیکچرز این فیلم را بسازد اما با مشکلات زیادی که پیش آمد و یکی از آنها انصراف لئوناردو دی کاپریو از بازی در نقش جابز بود.

یونیورسال پیکچرز امتیاز این فیلم را به قیمت ۳۰ میلیون دلار خریداری کرده است تا با حضور مایکل فاسبندر در نقش استیو جابز آن را کلید بزند.

اسکات رودین، مارک گوردون و گویمون کسیدی از دیگر عوامل این فیلم هستند.

داستان برگرفته از اتوبیوگرافی استیو جابز است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد.

[url=http://www.naghdefarsi.com/hollywood-news/14310-1393-09-04-20-08-17.html][/url]
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
#98
«بردمن» جایزه بهترین فیلم را از "Gotham Awards" دریافت کرد !

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 10
فیلم ˝بردمن˝ به کارگردانی آلخاندرو گونزالس ایناریتو یکی از اولین جوایز مهم فصل جوایز سینمایی را از آن خود کرد.
برندگان بیست و چهارمین دوره جوایز سالانه فیلم مستقل گاتام اول بامداد سه‌شنبه به وقت ایران در مراسمی در سیپریانی وال استریت در نیویورک معرفی شدند.
به گزارش ورایتی ، در این مراسم فیلم "بردمن" (Birdman) ساخته آلخاندرو گونزالس ایناریتو جایزه بهترین فیلم بلند داستانی را دریافت کرد و مایکل کیتن ستاره فیلم نیز جایزه بهترین بازیگر مرد را برد.
کیتن در این فیلم نقش بازیگری میانسال را بازی می‌کند که زمانی نقش یک ابرقهرمان محبوب به نام "بردمن"/"مرد پرنده‌ای" را بازی می‌کرده و اکنون می‌خواهد با حضور در نمایشی در برادوی شکوه از‌دست‌رفته خود را بازیابد.
جوایز گاتام یکی از اولین رویدادهای فصل جوایز سینمایی و در کنار جوایز اسپیریت، یکی از دو جوایز مهم است که دستاوردهای حوزه فیلم مستقل را مورد تقدیر قرار می‌دهد. شناخته شدن یک فیلم در جوایز گاتام می‌تواند به موفقیت‌های سینمایی پایان سال کمک کند. "بردمن" در جوایز اسپیریت نیز که از آن به عنوان معادل اسکار در جامعه سینمای مستقل آمریکا یاد می‌شود، در شش بخش نامزد دریافت جایزه است.
فیلم ایناریتو برای دریافت جایزه بهترین فیلم بلند داستانی فیلم‌های "هتل بزرگ بوداپست" به کارگردانی وس اندرسن، "عشق عجیب است" ساخته ایرا ساکس، "بچگی" به کارگردانی ریچارد لینکلیتر و "زیر پوست" ساخته جاناتان گلیزر را به عنوان رقیب پیش روی خود داشت.
جولین مور برای بازی در "همچنان آلیس" ( Still Alice) به نقش زنی که در اولین مراحل بیماری آلزایمر است، جایزه بهترین بازیگر زن را به خانه برد.
جایزه بهترین مستند به "شهروندچهار" (CITIZENFOUR) به کارگردانی لورا پویتراس رسید. این فیلم درباره افشاگری‌های ادوارد اسنودن کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی امریکا و پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی است. "شهروندچهار" چند ساعت پیش از برگزاری جوایز گاتام از سوی حلقه منتقدان فیلم نیویورک نیز به عنوان بهترین فیلم غیرداستانی سال معرفی شد.
جایزه کارگردان نوظهور بینگام ری به آنا لیلی امیرپور فیلمساز ایرانی/آمریکایی برای "دختری در شب تنها به خانه می‌رود" (A Girl Walks Home Alone at Night) اعطاء شد. دن گیلروی ("شبخیز") و سیمین ("سفیدپوستان عزیز") از دیگر نامزدهای این بخش بودند.
جایزه ویژه گروه بازیگری به "شکارچی روباه" (Foxcatcher) ساخته بنت میلر اعطاء شد. این در حالی است که خود فیلم در هیچ بخشی نامزد دریافت جایزه نبود. میلر نیز با یک جایزه جداگانه تقدیر شد.
فیلم "بچگی" که با نامزدی در چهار بخش از شش بخش رقابتی جوایز گاتام بیشترین نامزدی را داشت، این مراسم را دست خالی ترک کرد. این در حالی است که فیلم لینکلیتر سه جایزه حلقه منتقدان را از آن خود کرد.
چند هیئت داوری مجزا شامل منتقدان و فیلمسازان درمورد برندگان شش بخش تصمیم گرفتند و سینماروها نیز برنده جایزه فیلم منتخب تماشاگران را به صورت آنلاین انتخاب کردند.
جوایز گاتام بر فیلم‌های مستقل آمریکایی ساخته کارگردانان ساکن آمریکا یا متولد آمریکا متمرکز است. سال گذشته فیلم "درون لوئین دیویس" به کارگردانی برادران کوئن جایزه گاتام بهترین فیلم بلند داستانی را برد.
فهرست برندگان بیست و چهارمین دوره جوایز سالانه فیلم مستقل گاتام به شرح زیر است:
بهترین فیلم بلند داستانی: "بردمن"، آلخاندرو گونزالس ایناریتو
بهترین مستند: "شهروندچهار"، لورا پویتراس
جایزه کارگردان نوظهور بینگام ری: آنا لیلی امیرپور برای "دختری در شب تنها به خانه می‌رود"
بهترین بازیگر مرد: مایکل کیتن، "بردمن"
بهترین بازیگر زن: جولین مور، "همچنان آلیس"
بهترین بازیگر مرد نوظهور: تسا تامپسن، "سفیدپوستان عزیز" (Dear White People)
پاسخ
 سپاس شده توسط I r A n ، Interstellar
#99
[rtl]دريافت مجوز ساخت براي سه فیلمنامه سینمایی[/rtl]
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 10
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سينماخبر؛  شورای پروانه ساخت فیلم های سینمایی که در تاریخ 12 آذرماه برگزار شد، با ساخت 3 فیلمنامه سینمایی موافقت کرد.

برهمین اساس فیلمنامه های «شن، جن، ین» به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی مانی حقیقی، «دلبری» به نویسندگی و کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی سید محمود رضوی مجد و «بوف کور» به نویسندگی و کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی محمد خزایی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.


پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
[rtl]پخش مجدد «یک واحد انقلاب، پای درس استاد»، امشب از شبكه سه سيما[/rtl]
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 10
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سينماخبر ،این مستند روایتی از ارتباط صمیمانه و صریح حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با دانشجویان در سه مقطع پیش از انقلاب اسلامی، پس از انقلاب اسلامی و در دوره رهبری ایشان است.
این مستند به کارگردانی روح‌الله عبادی و تهیه‌کنندگی سید فرشاد حسینی در موسسه فرهنگی هنری اکسیر پژوهش تولید شده است.

پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان