امتیاز موضوع:
  • 9 رأی - میانگین امتیازات: 3.78
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

× داعـش ×

علاوه برکاراشون مراسماشونم مزخرفه مخصوصا جشنواحترامشون به سرورشون

باورتون میشه تومسجدی که نوشته های الله هست میزننو میرقصن

من فیلمشودیدم خیلی زشتوترسناکن
Msle matroke trin halt yk
Shahr shodeam k dr an
Hst sdaei v ksi nist vli
پاسخ
آگهی
 
 
درخواست عجیب داعش از ناسا
 
 
تعدادی ازتروریست‌های داعش در اقدامی عجیب از ناسا خواستند نام سیاره پلوتو را به "قمر محمد" تغییر دهد.!
 

اعضای داعش دلیل این خواسته خود را این گونه مطرح کردند که به عقیده آن‌ها بر روی این سیاره عبارت "الله، محمد را دوست دارد" نوشته شده است.
 

این تروریست‌ها از ناسا خواستند تصویر واضح‌تری از سیاره ارائه دهند تا این عبارت بهتر دیده و خوانده شود.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
نقشه داعش
 
 
× داعـش × 21
 
 
 
 
پاسخ
 سپاس شده توسط Dead Silence ، Son of anarchy
 
سه کودک از کودکان عضو گروه تروریستی داعش، سه سرباز عراقی را به اتهام جاسوسی کشتند.
 
 
 
× داعـش × 21
 
پاسخ
 سپاس شده توسط Dead Silence ، Son of anarchy
 خطاب به نظامیان روس:بغدادی را زنده می خواهم!
× داعـش × 21


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه "میدل ایست پانوراما،" برخی منابع اگاه در کاخ کرملین اعلام کردند ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه از نیروهایش که عهده دار جنگ ضد داعش هستند خواسته است سرکردگان داعش و در رأس آن، ابوبکر بغدادی را زنده بازداشت کنند.


پوتین دستور داده در صورتی که این مسأله امکان پذیر نباشد، دست کم اجساد آنها را به همراه خود بیاورند. این منابع گفته اند درخواست پوتین برای این است که سرکرده داعش در روسیه اعدام شود و یا جنازه اش در این کشور به نمایش درآید.این منابع تصریح کردند روسیه می خواهد آمریکا در تنگنا قرار گیرد و شکستش در نابودی این گروه تروریستی در دوسال حملات ائتلاف بین المللی آشکار شود.


سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه پیشتر گفته بود حملات هوایی روسیه هم اکنون بر پایگاه اصلی داعش متمرکز شده است. ایگور کوناشنکوف اعلام کرده بود این حملات شهر رقه، پایگاه اصلی داعش و اولین شهر سوریه را که این گروه تروریستی بر آن مسلط شد و اعلام خلافت کرد هدف گرفته است.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
https://harfeto.timefriend.net/16352332903584
پاسخ
 سپاس شده توسط Son of anarchy
× داعـش × 21
وزارت خزانه داری امریکا به تازگی این سوال را مطرح کرده که چگونه گروه تروریستی داعش به خودروهای تویوتا دسترسی پیدا کرده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه پرس تی وی، داعش به تازگی در فیلم ویدئویی تبلیغاتی خود شمار زیادی خودروی تویوتا را به نمایش گذاشته است.

شرکت تویوتا در بیانیه‌ای اعلام کرد بررسی ورود سرمایه و زنجیره تامین به خاورمیانه جزء سیاست‌های فرامرزی وزارت خزانه داری امریکاست.

اد لوئیس، سخنگوی این شرکت ژاپنی در واشنگتن به شبکه سی‌ان‌ان گفت شرکت تویوتا «به قوانین و مقررات هر کشور یا منطقه‌ای که در آن فعالیت دارد، کاملاً پایبند بوده و فروشندگان و توزیع کنندگان خود را ملزم به رعایت این مسائل کرده است.»

لوئیس اظهار داشت شرکت تویوتا در فرایند تحقیق درباره زنجیره عرضه بین المللی و روند ارسال محصولات این شرکت به خاورمیانه، با وزارت خزانه داری امریکا همکاری می‌کند.

وی تاکید کرد: «یکی از سیاست‌های صریح تویوتا عدم فروش خودرو به افراد و گروه‌های مشکوک است؛ گروه‌هایی که امکان دارد از این خودروها جهت فعالیت‌های چریکی و تروریستی استفاده کنند.»

این مقام تویوتا اذعان کرد ردیابی خودروهای دزدیده شده، یا خودروهایی که توسط خریداران و واسطه‌ها به دیگران فروخته شده‌اند، «غیرممکن» است.

به گفته وی، بسیاری از خودروهای استفاده شده در تبلیغ‌های داعش به بازار امریکا عرضه نمی‌شود.
لوئیس ادامه داد در این تحقیق چندین شرکت خصوصی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: «متوجه شدیم که وزارت خزانه داری امریکا در حال بررسی زنجیره‌های عرضه و روند ارسال کالا به خاورمیانه از جمله موسسه‌های مالی، تولیدکنندگان و شرکت‌های حوزه انرژی است.»

این در حالیست که این وزارتخانه امریکایی اعلام نکرده این اطلاعات را از کدام شرکت‌ها کسب کرده اما می‌گوید تلاش‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به سرمایه گذاری داعش همچنان ادامه دارد.
 
وزارت خزانه داری امریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما در راستای رویکرد متداول خود نسبت به درک بهتر فعالیت‌های اقتصادی و مالی گروه داعش، با همتایان و سهام‍داران بین المللی همکاری نزدیکی داریم.»

دفتر رسانه ای داعش در منطقه حسکه سوریه تصاویری از نصب اطلاعیه هشدار دهنده نسبت به استفاده از اسکناس های جدید سوریه منتشر کرد.
به گزارش عصر ایران به نقل از سایت عربی 21،  داعش در اطلاعیه منتشر شده ضمن درج عبارت "با این پول های جدید معامله نشود" تصویری از دو اسکناس 500 و 1000 لیره ای را منتشر کرد.
 
در بخش دیگری از اطلاعیه که داعشی ها آن را بر روی ورودی محله ها و اماکن عمومی نصب کرده اند آمده است :" استفاده از پول های جدید کمک به حکومت مسیحی در کشتن برادر مسلمان ات است."
 
داعش در اطلاعیه دیگری ، با قرار دادن تصویر پول جدید نوشت: "نظام مسیحی (دولت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه) ثروت های مسلمانان را در ازای پول های بی ارزش غارت می کند، با او در این کار همکاری نکنید."
 
فعالان سیاسی بر این عقیده اند که داعش با ممنوع کردن اسکناس های رقم بالا، در واقع درصدد است مردم را به استفاده از پول طلای خود که در ماه گذشته آن را تایید کرد مجبور کند.
 
داعش به تازگی با انتشار فیلمی، پول طلای خود را معرفی و اعلام کرد که درصدد است اسکناس ها را حذف کند و به این شکل دلار آمریکا را با استفاده از وارد کردن پول طلا در مناطق تحت تصرف خود به چالش بکشاند.
 
این گروه همچنین در فیلم خود آمریکا را عامل اصلی رواج اسکناس های بی ارزش معرفی کرد.
 
داعش در بخش دیگری از فیلم منتشر شده در شهریور ماه گفته بود: ایالات متحده آمریکا کشورهای اروپایی را با سرمایه گذاری ارزی در برابر بردن طلاهای شان فریب داد به همین دلیل کشورهای اروپایی مجبور شدند با اسکناس معامله کنند.
 
× داعـش × 21
 
× داعـش × 21
 
× داعـش × 21
پاسخ
× داعـش × 21
مقامات منطقه کردستان عراق اعلام کردند که داعش از گاز ممنوعه خردل علیه مبارزان کُرد در شمال عراق استفاده کرده است.
 مقامات مسئول منطقه کردستان عراق اعلام کردند که داعش علیه نیروهای پیشمرگه در شمال عراق، از گاز خردل استفاده کرده است.

به نوشته پایگاه خبری «باسنیوز»، داعش در این منطقه از خمپاره‌هایی استفاده کرده که حاوی گاز خردل بودند.

وزارت امور پیشمرگه در منطقه کردستان عراق بدون اشاره به اینکه آیا این اقدام داعش کشته یا زخمی داشته، اعلام کرد که نتایج نمونه‌های خونی گرفته شده از 35 نیروی پیشمرگه این مسئله را ثابت کرد.

گاز خردل یک گاز ممنوعه بین‌المللی است که ترکیبی شیمیایی دارای کلر و گوگرد است که به عنوان سلاح شیمیایی در جنگ جهانی اول و نیز جنگ ایران و عراق به کار رفت. هر چند این ماده در دمای معمولی بصورت مایع است اما معمولاً از آن بعنوان گاز خردل نام برده می شود.

این گاز جزو عوامل تاول‌زا طبقه بندی می‌شود و دارای اثرات مخرب و دراز مدت بر روی پوست، چشم، سیستم تنفسی و دستگاه گوارشی است . گاز خردل عامل سرطانزا نیز هست.

وزارت پیشمرگه اعلام کرد که داعش تاکنون 37 خمپاره را که از آن گاز سفیر و مایع سیاه خارج می‌شد، به سوی پیشمرگه شلیک کرده است به همین دلیل، این وزارتخانه خواستار مجهز بودن نیروهای پیشمرگه برای مقابله با هرنوع حمله شیمیایی مشابه است.

این نخستین بار نیست که داعش از سلاح‌های شیمیایی در عراق استفاده کرده بلکه در مارس گذشته نیز، کردها اسناد و مدارکی درباره استفاده این گروه تروریستی از گاز کلر منتشر کرد.
پاسخ
آگهی
× داعـش × 21
داعش خبر کشته شدن البغدادی سرکرده این گروه را در حملات هوایی ارتش عراق تکذیب کرد.
به نقل از پایگاه اینترنتی خبری «عربی 21» داعش روز یکشنبه خبر کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده این گروه را در حمله هوایی به کاروان این گروه در منطقه الانبار در غرب عراق تکذیب کرد.

منابع بیمارستانی و ساکنان گفتند حملات هوایی مذکور محل تجمع اعضای داعش را در غرب عراق هدف قرار داد و در پی این حملات هشت نفر از فرماندهان این گروه کشته شدند اما ابوبکر البغدادی این گروه جزو آنان نیست.
پاسخ
(10-09-2014، 16:33)armin van buuren نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
ادم درباره ی یه مشت حیوون که خبر گذاری نمیکنه امریکا همشون و نابود میکنه خواهید دید


داداش آمیریکا داعش رو ساخته اونو حمایت کرده الان مثلا داره نابود می کنه با زدن خاکریز های نیرو های ارتش عراق یکم فکر کن
Idea کاراگاه خصوصی Idea
پاسخ
بیشعورها اینا میخان اسلام حراسی کنن
پاسخ
× داعـش × 21
 گروهک تروریستی داعش روز سه شنبه با انتشار یک پیام صوتی «از مسلمانان جهان خواست علیه روسیه بجنگند.»
به گزارش ایرنا به نقل رویترز، گروه تکفیری داعش خواستار جنگ علیه روسیه به دلیل «جنگ صلیبی» این کشور در خاورمیانه شد.
در پیام صوتی «ابو محمد العدنانی» سخنگوی داعش آمده است: جوانان اسلامی در هر جایی که هستند به دلیل جنگ صلیبی روس ها و آمریکایی ها، باید علیه آنها بجنگند.
آمریکا در راس یک ائتلاف بین المللی از سال گذشته و روسیه نیز بتازگی اقدام به حملات هوایی علیه داعش کرده اند.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان