امتیاز موضوع:
  • 41 رأی - میانگین امتیازات: 4.61
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور

جــــــآم جــــهـــآنــی ۲۰۱۴ تـآ ۲۰۲۲ بـآ فـــلــشــخـــور

به گزارش ایرنا ، انجام بازی های قابل قبول در دو دیدار اول مقابل نیجریه و آرژانتین ، این ذهنیت را در دوستداران فوتبال در کشورمان ایجاد کرده که می توانیم تیم بوسنی را شکست دهیم ، آنها اعتقاد دارند اگر مثل دو دیدار قبل مقابل نیجریه و آرژانتین بازی کنیم ، شکست بوسنی دور از ذهن نیست.

آنها می گویند به طور قطع آرژانتین در دیدار همزمان می تواند نیجریه را شکست دهد و ایران با یک پیروزی شیرین مقابل بوسنی می تواند به دور دوم جام جهانی 2014 راه یابد.

برخی دیگر نیز اعتقاد دارند ، بازی قابل قبول ما در مقابل آرژانتین مورد تحسین جامعه فوتبال در ایران و جهان قرار گرفت و این مهم می تواند امتیاز مثبتی برای بازیکنان ما باشد تا با روحیه ای بهتر نسبت به بازیکنان بوسنی گام به میدان مسابقه گذارند.

برخی نیز اعتقاد دارند اگر بازیکنان ایران در بازی امشب مقابل بوسنی در حال و هوای تعریف و تمجید های صورت گرفته بعد از بازی با آرژانتین قرار داشته باشند و به بازی احساسی روی بیاورند، از بوسنی شکست بدی خواهند خورد.

ˈعلی جعفری ˈ علاقه مند به فوتبال و تیم ملی ایران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: ایران در بازی با آرژانتین به خاطر اشتباهات داور بازی را واگذار کرد، اگر مثل دیدار با آرژانتین بازی کنیم به راحتی می توانیم تیم بوسنی را شکست دهیم.

وی ادامه داد: در رنگینگ فیفا ایران، تیم 44 جهان و بوسنی در مکان 72 قرار دارد و این یعنی برتری تیم ایران، بازی با نیجریه و آرژانتین نیز به خوبی روحیه ایران را تقویت کرده و می توانیم این تیم را شکست دهیم.

جعفری یادآور شد: من اعتقاد دارم ایران بازی امشب را با نتیجه دو بر صفر پیروز می شود.

ˈمهدی بختیاریˈ نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان ما به لحاظ روحی و روانی بعد از بازی با آرژانتین در شرایط خوبی قرار دارند و این می تواند ویژگی برتر ما نسبت به بوسنی باشد.

وی بیان کرد: در دیدار امشب ˈ پیانیچˈ هافبک تیم بوسنی که در لیگ ایتالیا نیز بازی می کند، به علت مصدومیت شاید حضور نیابد که می تواند برای تیم ما اثربخش باشد.

ˈرضا مهیاˈ از علاقه مندان فوتبال با اشاره به قدرت تیم بوسنی گفت: نباید به دو بازی قبل تیم بوسنی توجه کنیم ، این تیم از ساختار خوبی برخوردار است و اگر تعلل کنیم شکست خواهیم خورد.

وی ادامه داد: این که فکر کنیم بوسنی دردو بازی نخست خود مقابل نیجریه و آرژانتین مغلوب شده ، تیم ضعیفی است، تصوری غلط می باشد.

ˈنوید حسن زادهˈ نیز درباره بازی امشب ایران و بوسنی گفت: کارلوس کی روش به خوبی می داند با چه تاکتیکی در مقابل بوسنی بازی کند و این می تواند خیال ما را تا حدودی راحت کند.

وی بیان کرد: داشتن مربی با کلاس جهانی این مزیت را دارد که در بازی های حساس و سرنوشت ساز باز هم می توان به برنامه های تاکتیکی او برای کسب پیروزی امیدوار بود.

دو تیم ایران و بوسنی امشب در سومین وآخرین دیدار مرحله گروهی خود از ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران به مصاف یکدیگر می روند.

در صورت پیروزی ایران در مقابل بوسنی و شکست نیجریه در بازی همزمان مقابل آرژانتین ، تیم ایران برای اولین بار در طول چهار دوره حضور خود در رقابتهای جام جهانی به جمع 16 تیم برتر این رقابتها راه خواهد یافت
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
ایران می تواند تیم 72 جهان را شکست دهد - *VENUS* - 25-06-2014، 12:39
نتیجه بازی - 30Ḱᗩᔕ - 26-06-2014، 21:10
نتیجه بازی - 30Ḱᗩᔕ - 26-06-2014، 21:13
نتیجه بازی - 30Ḱᗩᔕ - 27-06-2014، 7:45

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  کشتی کج ایرانی (IPW) | شکوه ایرانی ۲۰۲۲
  مسابقات WWE | د شیلد vs اولوشن اکستریم رولز ۲۰۱۴
  تنیس اپن استرالیا تا سال ۲۰۲۲ برگزار نخواهد شد؟
  رونالدو تا سال ۲۰۲۲ در یوونتوس
  جام‌جهانی تالو به سال ۲۰۲۲ موکول شد
  کرونا کارگران جام جهانی ۲۰۲۲ را در هم نوردید
  پردرآمدترین ورزشکار زن جهان در سال ۲۰۱۴ + عکس
  پردرآمدترين ورزشکاران دنيا در سال ۲۰۱۴
  عضو کمیته اجرایی فیفا: جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر برگزار نمی‌شود
  فهرست برترین گلزنان سال ۲۰۱۴

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان