نظرسنجی: کدام یک از این تیراندازان را لایق ستایش بیشتر میدانید؟
فرانسیس پجهاماگابو
واسیلی زایتسف
لیودمیلا پاولچنکو
کارلوس نورمن هنکوک دوم
سیموهایا
ژانگ تائوفنگ
ماتهویس هتسنائر
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 2.33
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فرشتگان ناپیدای مرگ

#2
کارلوس نورمن هنکوک دوم، پدر سفید

فرشتگان ناپیدای مرگ
نورمن یکی از معروفترین تک تیراندازان آمریکایی در ویتنام بود که ویت کنگ ها به خاطر کلاه سفیدی که همیشه بر سر میگذاشت، پدر سفید صدایش میکردندو او در جنگ ویتنام 93 نفر را کشت و ویتنامی ها برای سر او 30هزار دلار جایزه تایین کردند، آن هم در حالی که ان زمان جایزه کشتن تک تیراندازان آمریکایی در ویتنام شمالی تنها هشت دلار بود. کمونیست ها حتی یک گروه تک تیرانداز خبره را مامور کشتن او کرده بودند و پس از این بود که پوشیدن کلاه های سفید برای گمراه کردن ویتنامی ها در میان سربازان آمریکاییدر ویتنام عمومیت پیدا کرد. بیشتر شهرت او شاید به خاطر گلوله ای بود که با آن یک تک تیرانداز ویتنامی کمین کرده را از پای درآورد. گلوله ای که درست در چشمی دوربین تفنگ تک تیرنداز ویتنامی نشسته بود.Undecidedدر تمام طول جنگ ویتنام او تنها یک بار کلاهش را از سرش برداشت؛ آن هم زمانیکه قرار بود یکی از ژنرال های شمالی را در قلب پایگاهش ترور کند. پس از سه روز و سه شب بی خوابی، ژنرال ویتنامی را ترور کرد.پس از کشتن ژنرال، هنکوک به آمریکا بازگشت و طی حادثه ای به اختلال عصبی دچار شد و از آن پس دیگر تیراندازی نکرد.
سیموهایا، مرگ سفید

فرشتگان ناپیدای مرگ
هایا بدون تردید برترین تک تیرانداز تاریخ است؛ کسی که در کمتر از سه ماه بیش از 700 نفر را کشت.سربازان ارتش سرخ به او مرگ سفید میگفتند کهشاید به خاطر پالتوی سفیدی بود که همیشه بر تن داشت. هاتا کشاورز ساده ای بود که در دهکده ای کوچک نزدیک مرز امروزی فنلاند با روسیه متولد شد و در سال 1925/1284 به ارتش فنلاند پیوست. اما شهرت او به عنوان تک تیرانداز به جنگ زمستان( حمله ی شوروی به فنلاند در سال 1939/1318)باز میگردد. زمانیکه او در طول صد روز جنگ ب یرحمانه، بیش از 542 نفر را هدف قرار داد که از این میان 505 نفر درجا کشته شدند.البته این تمام رکورد او نیست. در همین مدت او بیش از 200 نفر را هم با استفاده از مسلسل دستی و تنها با اتکا بر مگسک سلاح خود به قتل رساند. هایا موجود عجیبی بود که همیشه مثل فرشته ی مرگ در جایی که انتظارش نمیرفت ظاهر میشد. مثلا با وجود دمای -40 درجه ی سلسیوسی زمستان فنلاند، خود را در میان برف ها پنهان میکرد و به انتظار مینشست. او آنقدر محتاط بود که حتی هنگام تیراندای در دهان خود برف میگذاشت تا بخار دهانش جای او را افشا نکندUndecidedارتش سرخ برای اینکه از شر او حلاص شود در چندین نوبت گروه های تک یرانداز را برای قتل او فرستاد که خب همگی کشته شدند!Confusedهابا حتی از آتش سنگین توپخانه روس ها جان سالم به در برد. سرانجام اما در ششم مارس 1940 ترکشی فکش را شکست. البته او این بار هم زنده ماند و یک هفته بعد یعنی همان روزی که فنلاند تسلیم را پذیرفت هوشیاری اش را بدست اورد.
ژانگ تائوفنگ

فرشتگان ناپیدای مرگ
یکی از مرگبارترین تک تیراندازهای چینی در جنگ کره در طول 32 روز بیش از 214 نفر را با تفنگ تک تیرانداز خود به قتل رساند. ژانگ در سال 1953 همراه با گردان هشتم از سپاه 24 چین در موقعیت تپه ی ثلثی استقرار یافت؛ درحالیکهتنها به یک تفنگ قدیمی روسی(موسین ناگانت)بدون دوربین مجهر بود.(همان نوع سلاحی که واسیلی زایتسف در طول جنگ دوم با آن شلیک میکرد)درست در همان جایی که نیروهای بین المللی در جریان جنگ کره برای جلوگیری از ورود چینی ها با واحدهایی از ارتش چین درگیر شدند.تائوفنگ پس از 18 روز انتظار در موقعیت واحد خود، تک تیراندازی را در بدترین شرایط شروع کرد؛ در حالیکه ابتدا موفقیتی در کارش نداشت اما رفته رفته ارقام به نفع او تغییر کرد.
ماتهویس هتسناوئر

فرشتگان ناپیدای مرگ
مشهورترین تک تیرانداز آلمان تازی با دست کم 345 کشته تایید شده که به خاطر مهارتش در کوتاه زمانی به اسم و رسمی ترسناک رسید. ماتهویس در دو سال پایانی جنگ به عنوان تکتیرانداز به خدمت ورماخت در آمد و به عنوان بخشی از واحد کوهستانی عازم جبهه های شرقی شد. او به اتفاق دیگر هم قطارش آلربگر-دومین تک تیراندازبرتر آلمانی- نزدیک به 500 سرباز و افسر ارتش سرخ را در جبه های شرق به قتل رساندند. این تک تیرانداز اتریشی الاصل در آن زمان رکورد دارفاصله ی تیراندازی از فاصله ی 1100متری را شکست و مدال صلیب شوالیه را از آن خود کرد. هتسناوئر از جنگ جان سالم به در برد و پس از آن به اسارت ارتش سرخ در آمد و برای پنج سال بعدی در اردوگاه های کار سیبری محکوم شد.

اینم چهار تای دیگش
انگشتام درد گرفت تا تمومش کردم
عوضش الان تو نت اون فرانسیس رو بزنی یه راس میاره اینجا
Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
پاسخ
 سپاس شده توسط ☭Nicola☭ ، ps3000 ، SABER ، *mahya*


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: فرشتگان ناپیدای مرگ - ...Altair... - 13-08-2012، 21:27


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان