نظرسنجی: با تغییر نام کلبه والیبالی ها موافقید؟نام پیشنهادی تونو رو برام بنویسید
بله
خیر
نظری ندارم!
[نمایش نتایج]
 
 
امتیاز موضوع:
  • 18 رأی - میانگین امتیازات: 4.11
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****

والیبال قهرمانی جهان ۲۰۱۴- لهستان
دفاع مستحکم ایران و دستان استوار موسوی
  پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا، سایت مسابقات قهرمانی جهان به تمجید از دفاع ایران و محمد موسوی پرداخت.

****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****


سومین جدال دو تیم ایران و ایتالیا در تاریخ مسابقات والیبال قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر یک به سود تیم کشورمان به پایان رسید. این دو تیم در فصل جاری مسابقات شش بار با هم روبه‌رو شده‌اند که حال با این نتیجه 3 بر 3 مساوی هستند.
سایت مسابقات والیبال قهرمانی جهان پس از این پیروزی نوشت: دفاع مستحکم بازیکنان ایران، دلیل برتری آنها در بازی مقابل ایتالیا بود. در ست چهارم،‌ دستان استوار محمد موسوی باعث شد تا قهرمان آسیا 16 بر 13 از ایتالیا پیش بیفتد. بازیکنان ایتالیا پس از این تمرکز خود را از دست دادند و 20 بر 15 عقب افتادند. در نهایت هم عادل غلامی با وجود تلاش‌های بازیکنان ایتالیا، امتیاز 25 را به سود ایران ثبت کرد.
تیم ملی والیبال ایتالیا که سابقه سه بار قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان را دارد در سه تورنمنت مهم گذشته یعنی المپیک 2012 لندن و لیگ‌های جهانی 2013 و 2014 به مدال برنز رسیده است.

امتیاز آورترین بازیکن نبرد ایران - ایتالیا

****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایتالیا امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و ایتالیا شد.
به گزارش مشرق، تیم های ملی والیبال ایران و ایتالیا امروز از ساعت 15:30 در شهر کراکوف لهستان و در چارچوب رقابت های قهرمانی جهان برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر یک به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

در پایان این مسابقه ایوان زایتسف از ایتالیا با کسب 19 امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن در این مسابقه شد؛ در تیم ایران هم امیر غفور 18 امتیاز برای تیمش کسب کرد.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان روز سه شنبه از ساعت 15:30 به مصاف ایتالیا می رود.




بروتو: ايران در همه فاکتورها از ما بهتر بود

سرمربي تيم ملي واليبال ايتاليا گفت: ايران در همه فاکتورها از ما بهتر بود و شايسته اين پيروزي بود.

****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****



به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مائورو بروتو سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست تیمش در برابر ایران در کنفرانس خبری این مسابقه به ایران تبریک گفت و اظهاری امیدواری کرد تا در دیدارهای آینده، تیمش بتواند این شکست را جبران کند.

بروتو گفت: راستش را بخواهید به نظر من این بازی، بازی سطح بالایی نبود. چون اولین بازی دو تیم بود و هنوز خودشان را با شرایط مسابقات قهرمانی جهان وفق نداده بودند. به نظرم هم ایتالیا و هم ایران می‌توانند بهتر از این بازی کنند. ولی خب در همین بازی هم ایران در همه فاکتورها از ما بهتر بود و شایسته این پیروزی بود.

سرمربی ایتالیا با اشاره به صبر و تلاش بازیکنان ایران افزود: بازیکنان ایران رالی توپ را از ما گرفتند. یا حمله اول‌شان موفق بود و یا در حمله‌های دوم و سوم اینقدر بازی را ادامه می‌‌دادند تا توپ و پوئن را از آن خود کنند. این همان چیزی بود که تیم ما نداشت. به نظرم ایرانی‌ها تکتیک و ذهنیت قوی‌شان را در خدمت تاکتیک‌شان قرار دادند تا توانستند ما را شکست بدهند.

بروتو همچنین ست سوم را کلید بازی نام داد و گفت: ست سوم این مسابقه، کلید بازی بود که ایران از ما گرفت. البته داور هم اشتباه داشت ولی خب ایرانی‌ها هم بهتر از ما کار کردند و برنده شدند.

کواچ: از حالا فقط آمریکا




سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: واقعیت این است که ما فرصتی برای خوشحالی نداریم. تمام شد. باید به حریفان آینده و بازی‌های بعدی‌مان فکر کنیم. از حالا فقط آمریکا.

 
****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****


 اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی مردان ایران پس از پیروزی برابر ایتالیا با ابراز خرسندی از عملکرد ملی‌پوشان گفت: خوشبختانه تغییراتی که ایجاد کرده بودیم، کارساز بود و کمک کرد تا پیروز میدان باشیم. دریافت اول ما خوب کار کرد و سعید معروف هم با سرعت بخشیدن به بازی، خوب تیم را تغذیه کرد. البته ما در حمله‌های دوم و سوم هم امتیازهای مناسبی گرفتیم که در مجموع می‌توانم بگویم کیفیت بازی تیم ما در سطح قابل قبولی بود. واقعا خوب بود. راضی‌ام و امیدوارم که در بازی‌های آینده هم بتوانیم همین نمایش را داشته باشیم.

کواچ همچنین با اشاره به اینکه ایتالیا یکی از بهترین تیم‌های دنیاست، افزود: اینکه ما در اولین دیدارمان آن هم در مسابقات مهمی مثل قهرمانی جهان توانستیم یکی از بهترین تیم‌های دنیا یعنی ایتالیا را شکست بدهیم خیلی خوشحال کننده است ولی واقعیت این است که ما فرصتی برای خوشحالی نداریم. تمام شد. باید به حریفان آینده و بازی‌های بعدی‌مان فکر کنیم. از حالا فقط آمریکا.


غفور؛ امتیازآورترین بازیکن ایران مقابل آتزوری


****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌****

امیر غفور، قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران با کسب 18 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران در دیدار با تیم ملی ایتالیا در مسابقات والیبال قهرمانی جهان بود. ایوان زایتسف نیز برای ایتالیا 19 امتیاز کسب کرد.
تیم ملی ایران در دومین بازی خود در مسابقات والیبال قهرمانی جهان از ساعت 15:30 روز سه‌شنبه به مصاف تیم ملی آمریکا، قهرمانی لیگ جهانی 2014 می‌رود.
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazanin♥Xavi ، اگوری پگوری ، r.hadis


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ****کــــلـــبــــه والـــیــبالـــــی هـــا‌**** - mohsenniceboy - 31-08-2014، 18:43


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان