امتیاز موضوع:
  • 16 رأی - میانگین امتیازات: 4.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا

Asa Butterfield مرد عنکبوتی جدید سینما خواهد بود
از زمانی که مارول موفق شد که حقوق مرد عنکبوتی را از سونی دریافت کند، اعلام کرد که برنامه های ویژه ای برای احیای شخصیت مرد عنبکوتی در سر دارد که مهم ترین آن ها این است که مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول قرار است دقیقا همانند کمیک ها، نوجوان و دبیرستانی باشد. پس اینکه مشخص شد که اولین حضور این شخصیت در دنیای سینمایی مارول، در فیلم پر بازیگر کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی خواهد بود، گمانه زنی ها در مورد بازیگر این نقش بسیار زیاد شد تا جایی که مارول خود رسما لیستی ۵ نفره از بازیگران مورد نظر خود برای این نقش را منتشر کرد. سرانجام چندی پیش مشخص شد که Asa Butterfield با مارول برای ایفای نقش اسپایدرمن به توافق رسیده است. البته این خبر توسط مارول تایید نشده است اما بسیاری از خبرگزاری های بزرگ و معتبر هالیوود، این خبر را تایید کرده اند و اعلام کرده اند که مارول با این بازیگر جوان به توافق رسیده است و به زودی این خبر را اعلام خواهد کرد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا
Asa Butterfield که حضور خود در سینما را از سال ۲۰۱۱ و با بازی در نقش اول فیلم بزرگ مارتین اسکورسیزی یعنی Hugo آغاز کرد و سال ۲۰۱۳ نیز در فیلم Enders’ Game حضور یافت، در حال حاضر در حال بازی در فیلم جدید تیم برتون می باشد. البته از آنجایی که نقش مرد عنبکوتی در این فیلم چندان زیاد نمی باشد و تنها قرار است این شخصیت معرفی شود، مسلما Butterfield به فیلم برداری این فیلم خواهد رسید. البته شایعات حاکی از آن است که در این فیلم حتی پیتر پارکر هنوز به مرد عنکبوتی تبدیل نشده است و لباس این شخصیت را بر تن نکرده است بلکه تنها توسط عنکبوت نیش زده شده است و در یکی از سکانس ها به یکی از شخصیت های اصلی داستان که احتمالا کاپیتان آمریکا خواهد بود، کمک خواهد کرد.

قسمت بعدی Mad Max: Fury Road با نام Mad Max: The Wasteland ساخته خواهد شد
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا
یکی از فیلم هایی که اکنون در حال اکران است و با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبان و به ویژه منتقدان رو به رو شده است، عنوان Mad Max: Fury Road می باشد که توانسته در متاتریک موفق به کسب متای ۸۹ شود و نام خود را به عنوان یکی از خوش ساخت ترین اکشن های تاریخ ثبت کند. جورج میلر، کارگردان کارکشته ی این سری که از نسخه ی اول تا کنون، وظیفه ی ساخت فیلم را بر عهده داشته است اعلام کرده که نسخه ی دوم این فیلم نیز با نام Mad Max: The Wasteland ساخته شود. وی اعلام کرده که به علت تاخیر در زمان اکران فیلم، وی و تیمش موفق شده اند تا داستان اولیه فیلم بعدی را نیز نگارش کنند و بتوانند پیوند مناسبی بین داستان فیلم اول و دوم ایجاد نمایند. تام هاردی بدون شک در نقش مکس باقی خواهد ماند زیرا برای حداقل ۳ فیلم دیگر با کمپانی سازنده ی این فیلم قرارداد دارد ولی حضور شارلیز ترون که بازی وی در Fury Road بسیار مورد تمجید قرار گرفته است، هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد ولی بعید از سازندگان دست به ریسک بزننند و ترکیب موفق هاردی و ترون را از بین ببرند.

ینی من عاشق فیلماییم که از روی بازیا ساخته میشن و برعکس :>
پاسخ
 سپاس شده توسط Mohammad 77 ، Interstellar ، I r A n


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا - Mason - 22-05-2015، 13:14
سینمای2011 - _tannaz_ - 20-07-2012، 12:08


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان