امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

(اهل شب)

#22
روح و روانی زلال برای یک نینجای واقعی چگونه است؟

(اهل شب)
امروز در کناری می ایستم و تسلیم قدرت برتر نینجای خود می شوم. اجازه می دهم قدرت نظم دهنده خداوند متعال همه آنچه را که مرا نگران می سازد ، منظم و هماهنگ کند ، او خود ساخته است خود نیز می تواند خراب کند.
عبادت کننده با وقار تقاضا می کند که خردی به او بخشیده شود تا بر آنچه تغییر پذیر است آگاهی یابد و از روی عقل و نه احساس ، آگاهی را حس کند .امروز اموری را که در جهت تصمیم گیری به دست قدرت برتر خود می سپارم مطرح می کنم. با تمرکز بر وقایع و شرایط خارج از اختیار به کاهش انرژی خود ادامه نمی دهم ، امروز سعی خواهم کرد خود را پیدا کنم ، سیرت درونم را پاک کنم ، از
طبیعت انرژی دریافت کنم و انرژی محیط اطرافم را تسخیر کنم. امروز به خاستگاه خود رو می کنم و آرامش را که در درونم ساختم با تمامی وجود به کار می بندم و سعی در رهایی وجودم از شیطان ناامیدی دارم.  همه احساسات و شعور و حال طبیعی خود را می
پذیرم. احساسات بخشی از طبیعت من است. گاهی اوقات فوق العاده و گاهی رنج آور است. احساسات من هر چه باشد ، همه آنها برای بیان کامل من ، حیاتی و ضروری است. من قسمتی از قالیچه ای هنری هستم که بیان هنر خداوند مهر آفرین بر الیاف رنگارنگ و ترکیبی اش پاشیده شده است و به آن می نگرم ، کامل و بی انتقاد آن را می پذیرم و امروز با این احساسات از زندگی ام لذت می برم. امیدوارم همیشه استوار و محکم باشم تا هرگز نا امیدی در وجودم راه نیابد. با زندگی راحت کنار خواهم آمد. آن را برای مثبت بودن پذیرفتم و هرگز نخواهم گذاشت شیطان نا امیدی در درونم رسوخ کند و من را اسیر خود سازد و به این طرف و آن طرف بکشاند. امروز برای شناخت نیازهایم می توانم به خودم اعتماد کنم ، نه اینکه در انتظار دیگران بنشینم و یادمان باشد به دنبال شادی بودن مثل تلاش برای گرفتن باد یا تصاحب سایه ای است که فقط در درون خودت روی می دهد. بدون ترس و اضطراب می توانم از اوقات فراغت خود لذت ببرم و از آن نهایت بهره را خواهم برد و سعی خواهم کرد از تک تک ثانیه های عمرم مفید استفاده کنم تا خودم و استادم راضی باشیم.
همرزم ، نگران این نباش که مردم درباره ی تو چگونه فکر می کنند بلکه آنها حسابی نگران این هستند که تو درباره ی آنها چطور فکر می کنی.
من یک نینجا ، با قدرتی سرشار از عشق و محبت الهی برای خدمت به انسان ها و همرزمانم هستم. فراموش نکنید، ما هر توقعی از زندگی داشته باشیم ، همان را به دست خواهیم آورد. اگر در ذهنتان از خود تصویر شخص ضعیفی را ساخته اید ، این فکر باعث می شود که دست از تلاش و کوشش بردارید و شرایط ضعف را فراهم کنید.  تصاویر ذهنی اساس شخصیت، احساس و رفتار شما را تشکیل می دهد. بنابراین برای تغییر رفتار خود باید برآوردها ، برداشت ها و یا تصاویر ذهنی خود را تغییر دهید و بدین ترتیب موجب افزایش نیروی خود شوید.
مهم : ما به وسیله ی اندیشه های خود پیشرفت می کنیم و از نردبان تصوری که از خویشتن داریم بالا می رویم.
همرزم: افراد موفق در هر رشته به طور حتم قوی ترین، سریع ترین، بهترین و با هوش ترین آنان نیستند ، بلکه پایدار و وفادارترین افرادند. پایداری نسبت به هدف و تعقیب بی وقفه ی آن ، رمز موفقیت یک نینجای واقعی است.
نیروی کسی که به چیزی معتقد است برابر است با نیروی نود و نه نفر که فقط به آن علاقمندند ( جان استوارت میل )
همرزم نینجوتسو کار: زندگی تنها یک فرصت برای بالیدن ، برای شدن و برای شکفتن است. زندگی در ذات خود تهی است. تا خلاق نباشی نمی توانی زندگی را سرشار از خرسندی کنی ، تو ترانه ای در دل داری که باید خوانده شود و رقصی در وجود داری که باید به حرکت درآید. یکی از دلایل این که همه در زندگی به موفقیت های بزرگ نمی رسند آن است که موفقیت معمولا چهره ی خود را در پشت تلاش های جدی و مستمر پنهان می کند. بنابراین باید توان فردی خود را به کار گیرید و به یاد داشته باشید که در دنیا دو نوع سختی وجود دارد: یکی سختی نظم و ترتیب و دیگری سختی افسوس و پشیمانی از کرده ی خود ، با این تفاوت که نظم و ترتیب یک گرم وزن دارد و پشیمانی یک تن.
همرزم نینجا: بگذار هر کار تو نشانی از یگانگی تو باشد. فردیت خود را نشان بده و بگذار حیات از وجود تو بر خود ببالد. آنگاه زندگی دیگر یک دردسر نخواهد بود ، بلکه رایحه ای دل انگیز خواهد بود. مردان موفق مسئولیت تمام کارهای خود را به عهده می گیرند. این هم وجه مشترک دیگری از افراد موفق و رهبران بزرگ است. این افراد معتقدند که تمام رویداد های زندگی نتیجه کار و عمل آنهاست.
در تکاپوی زندگی برتر سعی نکنید ارزش های انسانی را فدای جاه طلبی و خودخواهی کنید. همیشه برای خود در اخلاقیات و روابط اجتماعی مرزی را بگذارید که پس از آن میدان مین وجود دارد. عبور از مرز، شما را درهم خواهد کوبید
پاسخ
 سپاس شده توسط mr.destiny


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: (اهل شب) - mr.destiny - 16-02-2016، 20:25
RE: (اهل شب) - Titiw - 16-02-2016، 23:25
RE: (اهل شب) - Titiw - 25-02-2016، 20:43
RE: (اهل شب) - Titiw - 25-02-2016، 20:57
RE: (اهل شب) - ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ - 04-03-2016، 18:01
RE: (اهل شب) - نینجـــا - 18-03-2016، 9:52
RE: (اهل شب) - mr.destiny - 02-04-2016، 12:16
RE: (اهل شب) - mr.destiny - 08-04-2016، 18:39
RE: (اهل شب) - mr.destiny - 30-01-2018، 22:28


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان