امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امتیازات: 3.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

*اخــبــار ورزشـے کوتاه *

#72



به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پیش از این در سال 2004 با پرتغال به فینال یورو رسید اما در دیدار نهایی مغلوب یونان شدند؛ اتفاقی که او دوست ندارد بعد از 12 سال بار دیگر تکرار شود.
او به سایت یوفا گفت:" این دیدار اهمیت زیادی دارد. این چیزی است که من همیشه رویای آن را داشتم؛ قهرمانی با تیم ملی. من در سطح باشگاهی و دستاوردهای فردی به همه چیز رسیدم و این فوق العاده خواهد بود اگر بتوانم با پرتغال هم به موفقیت برسم.

 

معتقدم این اتفاق ممکن است؛ همانطور که هم تیمی ها و همه پرتغالی ها به این مسئله باور دارند. باید مثبت فکر کنیم زیرا معتقدم روز یکشنبه پرتغال برای اولین بار به یک جام بزرگ دست پیدا خواهد کرد."

 

 

*اخــبــار ورزشـے کوتاه *

 


پرتغال در راه رسیدن به فینال، تنها در یک دیدار در طول 90 دقیقه به پیروزی رسید اما رونالدو معتقد است برد 2-0 برابر ولز برای افزایش اعتماد به نفس تیمش اهمیت زیادی داشت.


" این نتیجه بسیار مثبتی بود. تیم خوب کار کرد؛ خوب بازی کرد؛ دو گل مهم مقابل یکی از تیم های سازمان یافته رقابت ها به ثمر رساند. آنها تیم خوبی هستند که یک مربی عالی دارند و در این رقابت ها خوب کار کردند. پرتغال عملکرد خوبی داشت اما ما بهتر بودیم و موقعیت های بهتری ایجاد کردیم. ما با شایستگی به پیروزی رسیدیم و در فینال هستیم.


فرانسه اندکی شانس بیشتری دارد اما فکر می کنم پرتغال پیروز خواهد شد."
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: *اخــبــار ورزشـے کوتاه * - 尺ξžά - 09-07-2016، 12:16


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان