امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

#5
#اتفاقات اسرار آمیز

| کلاریتا ولانوا |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

اين داستان عجيب ماجراي دختري است که گاهگاه از فرو رفتن دندانهاي يک موجود نامرئي در بدنش، وحشتزده مي شد و داد و فرياد ميکرد. حتي زمانيکه پليس به کمکش شتافت باز هم به فرياد زدن ادامه داد. هيچکس نميدانست اين موجود ناشناخته که دندان هاي خود را در بدن اين دختر بيچاره فرو مي کند، چيست ؟و تا به امروز نيز کسي موفق به شناسايي آن نشده است.

در شب دهم ماه مه ۱۹۵۱ که شب آرام و گرمي بود، پليس اين دختر را که دچار هيجانات شديد عصبي شده بود، به مرکز فرماندهي کل اورد. پزشک مخصوص او را تحت معايناتي قرار داد و سپس در حاليکه غرغر مي کرد، کلاهش را روي سرش جابجا کرد و با اوقات تلخي گفت : اين درست و منطقي نيست که براي معاينه يک دختر مصروع نصف شب مرا از رختخواب بيرون کشيده ايد. شهرداري مانيل چيزي نگفت و با حيرت به پزشک عصباني و دخترک بيچاره که فرياد مي زد، نگاه مي کرد. تاول هايي که در محل دندان گرفتگي بود، روي بازويش ديده مي شد. آيا اين امکان وجود داشت که در موقع بروز حمله عصبي خودش بازويش را گاز گرفته باشد ؟ و يا اينکه همانطور که ادعا مي کرد موجودي نامرئي او را در اتاق دربسته اش وحشيانه مورد حمله قرار مي داد ؟ هر چه که بود، اين مورد خاص آنقدر عجيب بود که آنها را وادار کرد تا پزشک را نيمه شب به آنجا بکشانند.
شبيه همين اتفاق براي دختر ۱۷ ساله اي بنام کلاريتا ولانوا

تنها توضيحي که کلاريتا در مورد اين موجود نامرئي مي توانست ارائه بدهد اين بود که:

اين موجود شبيه به انساني غول پيکر با چشماني درست و ترسناک و لباسي گشاد و سياه رنگ بود و هر وقت که قصد حمله داشت در هوا معلق مي شد. پس از گذشت لحظاتي، دختر دوباره شروع به داد و فرياد کرد و مي گفت که آن موجود وحشتناک بازگشته است و از ميان ميله هاي زندان اورا مورد آزار قرار مي دهد. پليس که از اين رفتار دختر، خشمگين و در عين حال مضطرب شده بود، در زندان را باز کرد و در ختر را در حاليکه با صداي بلند، فرياد مي کشيد، به سالن زندان راهنمايي کرد. در انجا پليس آثار گاز گرفتگي هاي تازه اي را روي شانه و بازوي دختر مشاهده کرد. محل هاي کبودي به چيزي شبيه به آب دهان آغشته بود. مامورين با عجله رئيس زندان را مطلع کردند. پس از رسيدن رئيس پليس و شهردار، پزشک مخصوص دختر را معاينه کرد. نکته عجيب و شگفت آور، اينجا بود که هيچکس قادر نيست تا پشت گردن و شانه خود را گاز بگيرد. کلاريتا بقيه شب را روي نيمکتي در جلوي اداره پليس گذراند، و آنقدر گريه کرد تا بالاخره خوابش برد. صبح روز بعد، وقتيکه پليس اماده شد تا او را به جرم ولگردي به دادگاه ببرد،

دوباره شروع به داد و فرياد کرد. آن چيز نامرئي برگشته بود و پشت او را گاز مي گرفت. دو پليس قوي هيکل او را گرفتند و ديگري نيز دستهاي او را نگه داشت. مامورين پليس در برابر چشمان حيرت زده خود علائم گاز گرفتگي تازه اي را روي بازوها، کفت دست و گردن دختر بيچاره ديدند. اين حمله حداقل ۵ دقيقه ادامه داشت تا اينکه دختر در اثر شدت درد از هوش رفت و روي زمين افتاد. پزشک مخصوص زندان دوباره او را معاينه کر و با تعجب سر خود را به نشانه پاسخ منفي تکان داد. زيرا هيچ گونه آثار غش يا صرع در وي ديده نمي شد.

محل هاي دندان گرفتگي واقعي بودند. پزشک بلافاصله شهردار و اسقف اعظم را خبر کرد. تقريبا ۳۰ دقيقه قبل از رسيدن آنها دختر به هوش آمد.
آثار گازگرفتگي روي بازوهايش ورم کرده بود و کف يکي از دستهايش نيز کبود و متورم شده بود. زمانيکه شهردار و پزشک مخصوص او را به بيمارستان زندان مي بردند، کلاريتا شروع به جيغ. داد کرد و گفت که ان موجود نامرئي دوباره به او حمله کرده است و اينبار او تنها نبود، بلکه يک موجود چشم درشت ديگر نيز به کمکش آمده بود. شهردار بعدا تاکيد کرد که علائم کبودي در اطراف گردن و سر انگشتان دختر ديده شد.سفر پازنده دقيقه اي به بيمارستان زندان، براي شهردار مانيل، پزشک مخصوص، خود دختر و راننده اتومبيل يک کابوس وحشتناک بود. اما اين حملات يکباره متوقف شدند و کبودي ها و محل دندان گرفتگي ها به تدريج از بين رفت و ديگر هيچگاه چنين حادثه اي براي وي پيش نيامد. پس از اين ماجرا شهردار اظهار داشت که : « براي اين واقعه شگفت آور هيچ توجيه قابل قبولي وجود ندارد »

#حوادث

| دزدی سیگنال شبکه CBS |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

گاهي در دنيا اتفاقاتي رخ ميدهد كه همگان را شوكه ميكند ، گاه اين اتفاقات در مقابل چشم ميليون ها نفر رخ ميدهد
كه ديگر جاي بحثي باقي نميگذارد و سكوت بهترين پاسخ براي ان اتفاق است
به ويدئوي بالا خوب نگاه كنيد ايا اين تصاوير براي شما هم به مانند ديگران اشناست ؟ ايا در فيلم هاي ترسناك قطع شدن تصاوير تلوزيون و ظاهر شدن شخصي در ان را ديده ايد ؟ يا اين تصاوير را در قسمتي از مشهور ترين اهنگ ر پ جهان از امينم به نام خداي رپ ديده ايد ؟!!!!!!!! در تاريخ ٢٢ نوامبر سال ١٩٨٧ در تلوزيون امريكا اتفاقي عجيب رخ داد در اين اتفاق كه در پربيننده ترين شبكه امريكا بود در بين برنامه علمي و پربيننده دكتر هو كه در حال پخش بود به ناگهان برنامه توسط تصوير شخصي ناشناس قطع شد !!! او حركات نامفهوم و عجيبي داشت ، و تا ثانيه ها اين حركات و گفته هاي عجيب خود را تكرار ميكرد ! تحقیقات بیش از ۱٫۵ سال و با تمام قدرت ادامه داشت اما هرگز اینکه چه شخصی این کار را انجام داد و هدف او از این کار چه بود پیدا نشد. او تنها هكري بود كه جهت سرگرمي اين كار را كرده ؟ (هكي كه تقريبا غير ممكن است ) ( هك سيگنال تلوزيوني تقريبا ناممكن است به خصوص در ان دوران زيرا وجود تكنولوژي انتقال تنها مختص شركت هاي مرتبط با سازمان هاي بين المللي بوده است) ، تنها يك هكر ساده بود ؟ او كه بود ؟ و هدفش چه بود ؟ كه تا كنون هويت ان ناشناس مانده و هدفش نا مشخص !دوستانتان را تگ كنيد شايداين شخص براي انها هم اشنا باشد !!!تصاوير ضبط شده از تلوزيون بين الملليست



#عجایب دنیا

| دوقلو های پالاک |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

در سال ۱۹۵۷، خواهران جوانا و ژاکلین پالاک در تصادفی تاسف بار در “نرثام برلند” انگستان جان خود را از دست دادند. سال بعد، مادر این دو خواهر صاحب فرزندی دوقلو با نام های جنیفر و گیلیان شد. هر دو دختر اطلاعاتی را ارائه می‌دادند که متعلق به دو خواهر بزرگتر بود. آنها همچنین اسباب بازی‌هایی را طلب می‌کردند که هرگز ندیده بودند و به دو خواهر بزرگتر تعلق داشت. برخی ادعا کرده‌اند که روح دوقلوهای بزرگتر در کالبد دوقلوهای کوچکتر وجود دارد.

#مکان های اسرار آمیز

| ارواح سرگردان جین چارم در خانه سوخته |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

انگلستان – سال ۱۹۹۵

این عکس مرموز که در سال ۱۹۹۵ در جریان یک آتش سوزی در سالن شهر Wem در شروفشیر انگلستان، توسط یک عابر گرفته شده است، تصویر دختر جوانی را نشان میدهد که از بین زبانه های آتش به بیرون نگاه میکند.
جالب است که در هنگام عکس برداری هیچ چیز غیر معمولی در عکس دیده نشده بود و پس از ظاهر کردن نگاتیو، تصویر این دختر در آن نمایان شد.
آتش نشانان با دیدن این عکس، خاکسترهای باقی مانده را برای پیدا کردن بقایای جسد او جستجو کردند، ولی چیزی نیافتند.
ساکنین شهر گفته اند که زمانی یک دختر جوان بنام Jane Churm به تصادف سالن اصلی شهر را در سال ۱۶۷۷ آتش زده بود و روح او از آن موقع تا به حال به این سالن رفت و آمد میکرده است. آیا دختر درون عکس، همان دختر آتش افروزی بوده که مردم از آن صحبت کرده اند؟!


#اسرار کشف نشده

|خواب مرد عجیب|

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

حدود ۹ سال است معمای این مَرد حل نشده، مَرد مرموزی که به خواب خیلی ها آمده و هیچ کس نمیداند چرا این چهره را تا به حال دو هزار نفر در جهان در خوابشان دیده اند. موج جمع آوری اطلاعات درباره این مرد که در انگلیسی به نام THIS MAN مشهور شده، چند سالی است به ایران آمده و سایتها و گروه ها ی مختلفی درباره آن صحبت میکنند. آیا شما هم تا به حال در خوابتان این فرد را دیده اید؟ پس به جمع دو هزار نفری خواب دیده ها خوش آمدید! ماجرا از سال دوهزاروشیش آغاز شد. سایت THIS MAN در توضیح خود نوشته است:  در ژانویه دوهزارو شیش در نیویورک، بیمار روانپزشکی مشهور، چهره مردی را کشید که بارها در خوابهایش میدید. در بیش از یک موقعیت این مرد درمورد زندگی خصوصی اش به او توصیه ها یی کرده بود. این زن قسم میخورد که این مرد را هرگز در زندگی اش ندیده است. چهره آن مرد برای چندین روز روی میز آن پزشک فراموش شد تا اینکه چند روز بعد، بیماری دیگر آن تصویر را تشخیص میدهد و میگوید که آن مرد را اغلب درخواب میبیند. همچنین او ادعا میکند که او را هرگز درزمان بیداری ندیده است. آن روانپزشک تصمیم میگیرد تا آن تصویر را برای برخی از همکارانش که بیمارانی با خوابهایی تکراری دارند، بفرستد. درطی چند ماه، چهار بیمار این مرد را که چندین بار در خوابهایشان دیده بودند، شناسایی کردند. همه این بیماران به آن تصویر این مرد میگفتند. از ژانویه دوهزارو شیش تاکنون، حداقل دوهزار نفر از شهرهای مختلف سراسر دنیا ادعا کرده اند که این مرد را در خواب دیده اند؛ از شهرهایی چون لس آنجلس، برلین، سائوپائولو، تهران، پکن، روم، بارسلونا، استکهلم، پاریس، دهلی نو، مسکو و… گزارشهای مردمی‌ ازمشاهده او

برای برخی، این مرد مهربان و صمیمی بوده است اما برخی دیگر گفته اند که او قصد جانشان را داشته است. در اینجا به برخیاز این گزارشها که در صفحه فیسبوک این کمپین آمده، اشاره میکنیم.

۱ من این مرد را در خواب دیدم که در خیابان قدم میزد و درجهت مخالف من و از کنار من رد میشد. او از من قدبلندتر بود و شروع به صحبت با من کرد. او گفت: من به تو ایمان دارم. تو میتوانی از پس این فشارها و رنجها برآیی. ۲من این مرد را در خواب دیدم که قصد کشتن من را داشت. من به تنهایی درحال قدم زدن بودم که این مرد با همین لبخند بهآرامیبه سمتم آمد. همینطور که به من نزدیک میشد، سعی کردم جیغ بکشم اما نمیتوانستم. لحظه ای که خواستم فرار کنم، شروع به خندیدن کرد. نمیتوانستم سریع بدوم، درهمین لحظه از خواب پریدم. این مرد را بازهم در خواب ودر مکانهایی دیگر دیدم.
پاسخ
 سپاس شده توسط sober ، هان هه جین


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠ - ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ - 17-04-2020، 23:01

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music • ꒱ سابلیمینال اتاق زمان ☆ ・ྀ༊ ꒰ •
Lightbulb دنیای تاریک من | my dark world [ عجیب و ترسناک ]
  اتاق خواب عروس های بلوچی(عکس)
  طراحی داخلی اتاق خواب
  زن در اتاق عمل
  ☀☀☀چراغی که اتاق را به سرزمین عجایب تبدیل می کند☀☀☀
  دختر داریوش اقبالی مجری مشهور " اتاق خبر "
  انتخاب فرش و قالی در دکوراسیون منزل اتاق
  ♕♕اتاق بازی پرنسس کوچولوهای ثروتمند♕♕
  كلماتی كه دوست ندارید در اتاق عمل بشنوید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان