امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

#10
#اسرار کشف نشده

| عکسی که باعث دیدن کابوس میشود |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

نگاه کردن به این عکس باعث دیدن کابوس میشود. شاید این عکس را دیده باشید و به عنوان یک عکس فتوشاپ و خیلی ساده به آن نگاه کرده باشید، اما این عکس ۷ سال است میان عده ای رد و بدل میشود و عکاسش مشخص نیست، در ۷ سال اخیر حدود ۳۶۷ دختر در رده ی سنی پانزده، هفده و هجده سال و ۲۵۶ پسر در رده ی بیست و یک، بیست و سه و هجده سال ادعا کردند که با دیدن این عکس قبل از خواب همین قیافه و شکل و چشم را در خواب دیده اند و حتی ۱۴ نفر هم بر اثر ترس زیاد و درک کم خودکشی کرده اند!

پلیس ۴ سال به دنبال عکاس این عکس گشت. تا بفهمد چه کسی باعث ترس و مرگ نوجوانان و جوانان میشود. اما بعد از ۴ سال پرونده این عکس بسته شد، اما دانشمندان با تحقیق زیاد به این نتیجه رسیدند که دیدن کابوس بر اثر این عکس ترس را در وجودمان میکشد و باعث تقویت روحیه ما میشود!

دانشمندان میگویند برای این که کابوس این عکس را ببینیم و روحیه ما قوی شود باید حداقل ۲۰ دقیقه قبل از خواب، به مدت ۲۰ دقیقه به گوشه کنار این عکس (مخصوصا چشم ها) نگاه کنیم و حداقل ۳۵ بار جمله ی “من از تو نمیترسم” را تکرار کنیم. به کسایی که تحمل ترس رو ندارن توصیه نمیشه!

#موجودات غیر عادی

| ماجرای مرغ بی سر |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

وید اولسِن و همسرش کلارا در ۱۰ سپتامبر ۱۹۴۵ میلادی داشتند مرغ‌های مزرعه‌شان در «فروئیتا» کلرادو را سر می‌بریدند. در واقع، اولسن آن‌ها را سر می‌برید و همسرش هم آن‌ها را تمیز می‌کرد. اولسن آن روز حدودا سر ۴۰ تا ۵۰ مرغ را برید. در این بین فقط یک مرغ بود که مانند دیگران رفتار نکرد!

آن‌ها یک جعبه چوبی سیب را برداشتند و روی مرغ گذاشتند تا شبانه جان دهد. لوید اولسن (Lloyd Olsen) صبح روز بعد با سرخوشی تمام بیدار شد و به سراغ جبعه سیب رفت تا کار آن مرغ را هم یکسره کند. اما وقتی جعبه را کنار زد، از تعجب شاخ درآورد. تروی می‌گوید: «آن مرغ لعنتی هنوز هم زنده بود
ماجرای پرنده جادویی نقلِ محافل در فروئیتا شده بود. روزنامه محلی یک خبرنگار را برای صحبت با اولسن اعزام کرد و دو هفته بعد،
آن‌ها در ابتدا به «سالت لِیک سیتی» و دانشگاه یوتا رفتند و چندین آزمایش از آن مرغ به عمل آمد. مرغ به استخدام سیرک در امد وحتی شایعه شده بود که دانشمندان با کمک عمل جراحی سر چند مرغ دیگر را بریدند تا ببیند آن‌ها زنده می‌مانند. در همین جا بود که مجله لایف به این داستان عجیب و غریب برخورد. لوید، کلارا و مایک تصمیم گرفتند که پس از آن یوتا یک تور به دور آمریکا را برگزار کنند.

پس از چند ماه در فینکس بود که آن فاجعه رخ داد.

لوید مستقیم غذای مایع و آب را داخل مریِ مایک می‌ریخت. کار دیگری که لوید و کلارا برای زنده ماندن مایک مرتب انجام می‌دادند این بود که مخاط انباشته شده در گلوی مرغ را تمیز کنند. آن‌ها با کمک یک قطره چکان به مایک غذا می‌دادند و با یک سرنگ مخاط او را تخلیهمی‌کردند.
شبی که مایک مرد، آن‌ها در اتاقی در متل خوابیده بودند که با صدای خفه شدن مرغ از خواب بیدار شدند. آن‌ها دنبال سرنگ گشتند تا مخاط مایک را خالی کنند، ولی یادشان افتاد که آن سرنگ را در سیرک جا گذاشته‌اند. قبل از اینکه راه‌حلی به ذهنشان برسد، مایک خفه شد و مرد.
اما چرا مرغ بمدت ۱۸ ماه زنده بود؟دکتر تام اسمولدرز، متخصص مرغ در مرکز رفتارشناسی و تکامل دانشگاه نیوکاسل در این باره می‌گوید: مغز خیلی کوچک مرغ و جای قرار گرفتن آن خیلی‌ها را متعجب می‌کند. این عضو مرغ در عقب جمجمه، پشت چشم‌هایش قرار گرفته است. تصاویر و گزارش‌ها از آن زمان نشان می‌دهد که منقار، صورت، چشم‌ها و یک گوش مرغ با ضربه چاقو جدا شده است. اما دکتر اسمولدر برآورد می‌کند که ۸۰ درصد از حجم مغز (تقریبا تمام آنچه که فعالیت بدن مرغ از جمله ضربان قلب، گرسنگی و سیستم گوارشی را کنترل می‌کند) دست‌نخورده باقی مانده بوده است.

#اسرار کشف شده

| راز عدد ۲۴۱۵۴۳۹۰۳ چیست؟ |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

راز عدد ۲۴۱۵۴۳۹۰۳ اگر این عدد را در گوگل جستجو کنید با تصاویر عجیبی رو به رو می شوید که شخصی سر خود را در یخچال فرو کرده است اما راز این عدد چیست؟! آقای دیوید هروتیز در سال ۲۰۰۹ تصویری از خودش که سر خود را در داخل یخچال فرو کرده بود، در سایت flickr.com منشتر کرد.

این وب سایت ، وب سایت مورد علاقه عکاس ها و علاقه مندان به عکس می باشد از این رو به سرعت انتشار یافت. دیوید هروتیز از دیگر بازدید کنندگان در خواست کرد که آن ها نیز سر خود را داخل یخچال کنند و آن را با عدد ۲۴۱۵۴۳۹۰۳ تگ کنند و داخل وب سایت قرار دهند. عدد ۲۴۱۵۴۳۹۰۳ معنای خاصی ندارد و این عکاس خلاق آن را از ترکیب شماره سریال یخجال و نودل مرغ داخل یخچالش بدست آورده است.

بعد از آن نیز عده زیادی تصاویر خود را با کله فرو رفته در یخچال منتشر کردند که به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شد. پس از مدتی سایت http://۲۴۱۵۴۳۹۰۳..com تاسیس شد که در آن می توانید به آرشیو عظیمی از این گونه تصاویر دسترسی پیدا کنی!

#اطلاعات عمومی

| گوشت انسان تلخ است یا شیرین؟ |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

گوشت انسان تلخ است یا شیرین؟ در سال ۱۹۷۲ آرتور شاکراوس نیویورکی زمانی که یک نوجوان بود به زندان می افتد و بعد از ۱۵ سال از گذراندن دوران محکومیت خود آزاد می شود. بعد از تحقیقات پلیس در پی انجام جنایات آرتور، وی در موارد مختلف اعتراف کرد که جان تعدادی از زنان اطراف محل زندگی اش را گرفته است و دو نفر از مقتولین مربوط به دورانی بود که این قاتل در ویتنام به سر می برده و در جریان تعقیب دو زن ویتنامی در جنگل آنها را کشته و گوشتشان را خورده است.

در اعترافات دیگر آرتور آمده است که این جنایتکار ۴ زن دیگر را نیز کشته و اعضای بدن آنها را خورده است، و همچنین با کمال خونسردی کودک ده ساله ای را کشته و قلبش را بیرون می کشد تا از خوردن آن لذت ببرد. زمانی که از آرتور پرسیده اند طعم گوشت انسان چه مزه ای می دهد؟ او گفته است:

تصور کنید انتهای راسته گوشت خوک را که کمی شیرین است پخته و میل می کنید.

به راستی گوشت انسان چه طعمی دارد و طعم آن شبیه چیست؟ درباره طعم گوشت انسان توصیفات زیادی مثل شیرین، تلخ، ترش، لذیذ، بد مزه و… وجود دارد اما این ها همه توصیفات گنگ و چند پهلویی هستند؛ زیرا طعم آن می تواند به عوامل مختلفی مانند طرز پخت، خام بودن و… بستگی داشته باشد. پس برای یک توصیف خوب باید بدانیم که طعم گوشت انسان مانند طعم چیست؟

تاکنون بهترین توصیف درباره طعم گوشت انسان توسط ویلیام سیبروک۱، روزنامه نگار و ماجراجوی آمریکایی، ارائه شده است. او در این باره می نویسد: گوشت خام انسان از نظر ظاهری مانند گوشت خوک است اما قرمزی آن کمی از آن روشن تر و چربی های آن نیز به رنگ زرد روشن است. و هنگامی که کباب شود به رنگ خاکستری روشن در می آید؛ مانند گوشت گوساله یا بره و بوی گوشت کباب شده آن نیز همچون بوی کباب گوشت خوک است.

اما درباره طعم آن، در صورتی که روی آتش کباب شود، می گوید: “نسبتا خوب است، و مزه آن کاملا شبیه گوشت گوساله است، به طوری که فکر نکنم یک انسان با زائقه عادی بتواند آن را از گوشت گوساله تمیز و تشخیص دهد” جالب است به این نکته نیز اشاره شود که ویلیام سیبروک برای چشیدن مزه گوشت انسان سفری به آفریقای غربی داشته است تا به همراه بومیان آدم خوار آن جا که موسوم به «گِرو» ۲ بوده اند طعم گوشت انسان را امتحان کند اما او اعتراف کرده است که بومیان به او اجازه شرکت در مراسم آدم خواریشان را نداده اند. او در زندگی نامه اش ادعا می کند که گوشت تازه یکی از بیماران بیمارستان را که مرده بوده، به سیخ کشیده، کباب کرده و خورده است.

#عجایب دنیا

| تجارت سر های قطع شده |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

آیا از تجارت سر قطع شده انسان چیزی شنیده بودید؟ بومیان جزایر نیوزیلند (مائوریها) بعد از مرگ بزرگان قبیله شان سر آن ها را قطع و به شیوه خود مومیایی میکردند… آنها ابتدا مغز و چشمها را تخلیه کرده و سپس گوش، بینی و دهان را از پارچه و صمغ درخت پر نموده و در دیگ می انداختند تا ساعتها بجوشد بعد آنرا در معرض دود مستقیم آتش قرار داده و دودی میکردند در مرحله بعد آنرا زیر نور خورشید میگذاشتند تا کاملا خشک شود و سرانجام آن را با چربی بدن کوسه چرب و روغنی میکردند تا خطوط صورت و خالکوبی ها کاملا حفظ شود.

به این سرها “موکوموکا” گفته میشد، آنها این سرها را در جعبه های پرنقش و نگار و فاخر قرار میدادند و فقط در مراسم خاص آنها را در معرض دید دیگران میگذاشتند، ماجرای خرید و فروش این سرها از جایی شروع شد که سفید پوستانی که به این جزایر پا گذاشته بودند برای خرید این سرها از خودشان علاقه نشان دادند، موزه داران اروپایی و آمریکایی حاضر بودند مبالغ هنگفتی در ازای این سرها بپردازند و به درخواست مائوریها به آنها اسلحه بدهند.

بومیان که با حجم گسترده درخواست ها مواجه شده بودند تصمیم گرفتند تا افراد سطح پایین قبیله خود و یا افراد قبائل متخاصم را بكشند و از سرش موکوموکا بسازند..!!! کار به جایی رسید که قربانیان را به کشتی سفید پوستها می بردند و از آنها میخواستند تا آنها انتخاب کنند که از سر کدام یک برایشان “موکوموکا” بسازند!

غارها، شکاف سنگها و میانه درختان جایی بود برای پنهان شدن بومیانی که نمیخواستند موکوموکا شوند… پس از مدتی تب خرید سرها فروکش کرد ولی هنوز بودند کسانی که به خرید آن اشتیاق داشتند. در عکس فوق هوراتیو روبلی یکی از افسران بلند پایه ی انگلیسی رو ملاحظه می کنین ایشون حدود ۳۵ تا سر رو خریداری کرد و بعد اونها رو به موزه تاریخ طبیعی آمریکا فروخت.
پاسخ
 سپاس شده توسط ρσєѕɪ ، sober ، _ƇRAƵƳ_


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠ - ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ - 18-04-2020، 13:24

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music • ꒱ سابلیمینال اتاق زمان ☆ ・ྀ༊ ꒰ •
Lightbulb دنیای تاریک من | my dark world [ عجیب و ترسناک ]
  اتاق خواب عروس های بلوچی(عکس)
  طراحی داخلی اتاق خواب
  زن در اتاق عمل
  ☀☀☀چراغی که اتاق را به سرزمین عجایب تبدیل می کند☀☀☀
  دختر داریوش اقبالی مجری مشهور " اتاق خبر "
  انتخاب فرش و قالی در دکوراسیون منزل اتاق
  ♕♕اتاق بازی پرنسس کوچولوهای ثروتمند♕♕
  كلماتی كه دوست ندارید در اتاق عمل بشنوید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان