امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

#14
#جادوگران واقعی

ماری خونین | Bloody Mari

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

بلادی مری(به انگلیسی: Bloody Mary) به معنای مری خونی یک روح یا جادوگر است که در فرهنگ غرب بیشتر تصور می‌شود. افسانه آن به این شکل است که اگر نام آن سه بار یا بیشتر جلوی آینه گفته شود؛ وی ظاهر شده و چشمان گوینده را از حدقه در می‌آورد. در بعضی نقاط بلادی مری به عنوان یک بخشی از بازی، بازی می‌شود.

گفته می شود که دو نوع از این افسانه شهری وجود دارد. مطمئنم هر یک از این دو، به اندازه کافی قدرت ترساندن شما را دارد. خوب است شب هنگام و زمانی که تنها در خانه نشسته اید، آن را امتحان کرده و میزان ترس درونی خود را بسنجید.
این داستان نیز به مانند قبلی، از پایه مشابهی برخوردار است. داستان دختری است که مرده به خاکش می سپارند، امّا در واقع زنده است. او تلاش می کند تا خود را از درون تابوت بیرون کشیده و فرار کند، امّا نمی تواند. هنگامی که پدر و مادر او حس می کنند که ممکن است دخترشان را زنده به خاک سپرده باشند، قبر را حفر کرده و جای خراش های ناخن های دختر را بر جای جای تابوت دیدند. خراش هایی که نشان از تلاش دختر برای رهایی داشت.
اولین روشی که می توانید ماری را ظاهر کرده و با او ملاقات کنید:
هنگامی که سیزدهم یک ماه در روز جمعه افتاد، تمام چراغ ها را در خانه خود خاموش کنید. به سمت حمام بروید، آب را باز کرده، و وان را بشویید. سپس، پنج بار به آینه و پنج بار به “ماری خون آلود” نگاه کنید. او ممکن است تنها در آینه ظاهر شود و سعی کنید چراغ ها را سریعا روشن نمایید، زیرا شاید ماری از پشت به شما نزدیک شده و با چاقو زخمی تان نماید.
در روش دوم می توانید از ماری التماس کنید که به دیدارتان بیاید:
باید به تنهایی و در تاریکی جلوی آینه بایستید. هنگامی که سه بار عبارت “ماری خون آلود” را زیر لب زمزمه کردید، در محلی که قرار دارید بچرخید. پس از این که سه بار این کار را انجام دادید، ماری خون آلود در پشت شما و در آینه ظاهر خواهد شد و شما را تا حدّ مرگ خواهد ترساند.

#اتفاقات اسرار آمیز

| اتفاقات فیلمبرداری فیلم جن گیر |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

در طول فیلمبرداری یک ساله فیلم جن گیر حرف و حدیث‌هایی در مورد بدیمن بودن فیلم وجود داشت، مثل مرگ نه نفر از کسانی که در روند تولید فیلم نقش داشتند و داستان‌هایی در مورد آتش سوزی مرموزی که در تعطیلات آخر هفته باعث خراب شدن بخشی از فیلم شد. دو نفر از بازیگران به نام‌های جک مک گووارن (بازیگر نقش بروک دنینگز) و واسیلیکی مالیاروس (مادر پدر کاراس) قبل از اکران فیلم زندگی را وداع گفتند.

#قاتل و مقتول ها

| اوتیس تول |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

اوتیس تول از آن دسته قاتلین سریالی بود که مدت طولانی فعالیت می کرد و با توجه به این که بیش از دو دهه (۱۹۵۰ تا ۱۹۸۰) به قتل های فجیع خود ادامه می داد اما دستگیر نشد. وی مدت کوتاهی با قاتل سریالی دیگری به نام هنری لی لوکاس فعالیت می کرد و فلوریدا را در ترس و وحشت فرو برده بودند. تول در این مدت لقب «آدمخوار جکسونویل» را از طرف رسانه های دریافت کرده بود. اگر چه تول پس از دستگیری داستان های باورنکردنی زیادی از قتل هایی که انجام داده بود را بیان کرد که نمی توان صحت و سقم بسیاری از آن ها را مشخص نمود، اما به نظر می رسد که او اولین قتلش را در سن ۱۴ سالگی انجام داده است.

تول ادعا کرده که در طول دوران فعالیت خوفناک خود بیش از ۱۰۰ نفر را به قتل رسانده است. تول در یک خانواده آشفته و بدرفتار به دنیا آمد و ادعا کرد که توسط یکی از همسایه ها مورد تجاوز قرار گرفت و موردی از زنا با محارم نیز در خانواده او وجود داشته است. بخش مهمی از زندگی دوران کودکی تول مربوط به مادربزرگش بوده که تول ادعا کرده شیطان پرست بوده است. ظاهراً مادربزرگش به تول لقب «بچه شیطان» را داده و او را با مراسم شیطان پرستی مانند دزدیدن جسد و خودآزاری آشنا کرده است. او بعدها از این تعلیمات برای کشتن افراد الهام گرفت و در نهایت به ۱۰۸ قتل اعتراف نمود. تول ضریب هوشی بسیار پایینی داشت و برای این که دستگیر نشود به شدت به هنری لوکاس وابسته بود.

در مدتی که این دو قاتلین سریالی مشهوری بوده و با هم فعالیت می کردند، به گفته لوکاس، تول از گوش قربانیان خود کباب باربکیو درست می کرده و به دلیل دوست نداشتن سس باربکیو تول، لوکاس علاقه ای به شرکت در ضیافت های تول نداشته است. تول به خوردن دنده های قربانیان خود علاقه زیادی داشت و از نوشید خون آن ها لذت می برد اما لوکاس ادعا کرد که از این رفتارهای تول متنفر بوده است. وقتی که در یکی از بازجویی ها از تول پرسیده شد چرا گوشت قربانیان خود را می خورده، چنین جواب داد:

” تو خیلی خوشمزه بنظر می رسی. اگر یک چاقو داشتم، گلویت را می بریدم و کمی خون می نوشیدم”.

تول و لوکاس داستان های بسیاری در مورد قتل هایشان گفتند و مکالمه های تلفنی آن ها در مورد آدمخواری هایشان در اینترنت منتشر شده است.

#افراد تسخیر شده

| کلارا جرمانا |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

در سال ۱۹۰۶ گفته می شود که CELARA germana ، A۱۶ دانشجوی مسیحی در جنوب امریکا، توسط شیاطین تسخیر شده بود او دایم با عالم غیب با شخصی ناشناس درحال صحبت بود حتی گاهی شبانه صدای او تغییر کرده و بصورت بم تر وترسناک تری شنیده میشد او بصورت مکرر به خود اسیب میرساند و پرخاش گری میکرد وشباهنگام دچار رعشه وجنون میشد در خواب راه میرفت .بارها تحت نظر پزشکان مختلفی قرار گرفت و همگی از دلیل وضعیت او ناتوان ماندند. علارغم این موضوع اطرافیان بر تسخیر وی توسط شیاطین تاکید داشتن اورا نزد کشیش بردند وبارها عملیات جن گیری بروی انجام شد اما نتیجه ایی در برنداشت و بعد از پنج سال فوت شد. نمونه این داستان سالها بعد دختری جوان به نام امیلی رز اتفاق افتاد که سرنوشتی مشابه این دختر دچار شد.

#اجنه و شیاطین

| شیطان نهان در فیلم توطئه‌آمیز |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

(به انگلیسی: Insidious) یک فیلم ترسناک آمریکایی است که در سال ۲۰۱۰ به کارگردانی جیمز ون، و توسط لی ونل نوشته شده، و با بازی پاتریک ویلسون، رز بیرن و باربارا هرشی است. این اولین قسمت در سری فیلم‌های توطئه‌آمیز می‌باشد. داستان یک زن و شوهر است که پسرشان بدون توضیح وارد کما می‌شود و ارواحی هستند که می‌خواهند از یک بعد دیگری از جهان وارد دنیا شوند و زندگی خود را پس بگیرند و یک بار دیگر زندگی کنند. این فیلم در سینما در تاریخ ۱ آوریل سال ۲۰۱۱ منتشر شد و اولین اکران FilmDistrict بود. عاقبت ادامه‌ای این فیلم با عنوان توطئه‌آمیز: فصل ۲، در ۱۳ سپتامبر سال ۲۰۱۳، با جیمز ون به عنوان کارگردان بازگشت.

داستان


پدر و مادر خانواده لامبرت جاش (پاتریک ویلسون) و رنای (رز بایرن)، فرزندان خود دالتون (تای سیمپکینز) و فاستر (اندرو آستور)، و دختر نوزاد کالی به تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده‌اند. مدت کوتاهی پس از آن، دالتون سر و صدای بازشدن در اتاق شیروانی را می‌شنود به خودی خود به آنجا کشیده می‌شود، او از یک نردبان در حالی که می‌خواهد چراغ را روشن کند می‌افتد و یک چهره‌ای را در آینه می‌بیند و از ترس جیغ می‌زند، رنای و جاش با عجله به کمک او می‌آیند. روز پس از این واقعه، دالتون به کما می‌رود.

پس از سه ماه درمان بدون نتیجه، رنای و جاش تصمیم می‌گیرند دالتون را به خانه ببرند. بلافاصله، به طور فزاینده فعالیت فوق‌العاده‌ای در خانه روی می‌دهد. رنای صداهایی از اتاق بچه که هیچ‌کس آنجا نیست می‌شنود، فاستر می‌گوید که دالتون در خواب راه می‌رود، رنای صورت یک مرد ترسناک را در اتاق کالی می‌بیند، جاش را صدا می‌زنند ولی زمانی که جاش می‌آید ناپدید می‌شود و زنگ خطر در ورودی بارها و بارها بدون هیچ دلیل با بازشدن درب جلو به صدا در می‌آید. پس از آن رنای جای دست خونینی را در بستر دالتون می‌یابد، آن را با جاش در میان می‌گذارد اما او آن را نادیده می‌گیرد. در آن شب، در اتاق کالی رنای مورد حمله قرار می‌گیرد و خانواده لمبرت تصمیم می‌گیرند که آن خانه را ترک کنند.

در خانه دوم، رنای یک پسر بچه را در اتاق دالتون می‌بیند و از این اتفاق بسیار وحشت زده می‌شود. مادر جاش، لورن (باربارا هرشی) خواب می‌بیند که هیولایی در اتاق دالتون هست و وقتی از آن می‌پرسد که چه از آنها می‌خواهد او به دالتون اشاره می‌کند. در همان زمان، او را با چهره‌ای سرخ در پشت سر دالتون می‌بیند و از ترس جیغ می‌زند.

لورن می‌خواهد محققان ماوراءالطبیعه الیز راینر، و تاکر (آنگوس سمپسون) وارد عمل شوند. الیز پس از ورود به خانه متوجه چیز عجیبی می‌شود، او چیزی در سقف می‌بیند، که مشخصات آن با، هیولایی که لورن در خواب دیده بود برابر است.

الیز توضیح می‌دهد که دالتون در اصل در کما نیست؛ او با توانایی‌های که دارد به دنیای ارواح سفر کرده و او بیش از حد سفر کرده است و در یک قلمرو به نام بیشتر گم شده است و توسط آن شیطان شکنجه می‌شود و آن ارواح می‌توانند از بدن بی‌روح دالتون برای وارد شدن در این دنیا استفاده کنند. جاش که دارای شک و تردید است آن‌ها را از خانهٔ خود بیرون می‌کنند، اما هنگامی که متوجه تشابه نقاشی دالتون و شیطان صورت سرخ می‌شود از آنها دوباره کمک می‌خواهد.

الیز جاش را هیپنوتیزم می‌کند که به خانه قبلی برگردد و دالتون را پیدا کند. او به اتاق زیر شیروانی می‌رود در قرمزی را می‌یابد، اما با مردی که به رنای حمله کرده بود روبرو می‌شود ولی او را شکست می‌دهد، جاش وارد لانه خرگوش می‌شود و دالتون را در غل و زنجیر می‌یابد جاش او را آزاد می‌کنند، اما توسط شیطان سرخ روی گرفتار می‌شود. جاش برای مبازه با آن تلاش می‌کند و بالاخره از دست آن فرار می‌کنند، اما شیطان سرخ روی در تعقیب آنان است. در راه بازگشت جاش متوجه پیر زن ترسناک می‌شود پیرزن در تاریکی پس از فریادهای جاش که مرا تنها بگذار ناپدید می‌شود هنگامی که جاش و دالتون به بدن خود بر می‌گردند ارواح ناپدید می‌شوند.

در پایان این واقعه، الیز شروع به بسته بندی وسایل می‌کنند که متوجه می‌شود یک چیزی اشتباه است (دست ترسناک جاش هنگامی که از او عکس‌ها را می‌گیرد)، بنابراین به ناگهان از جاش عکس می‌گیرد جاش با عصبانیت به او می‌گوید، که او دوست ندارد که تصویرش گرفته شود، او سپس الیز را خفه می‌کند. رنای هنگامی که جسد را می‌یابد وحشت زده به دنبال جاش برای اطلاع دادن می‌گردد. او دوربین را بر روی زمین می‌یابد و می‌فهمد که به جای عکس جاش عکس پیر زن ترسناک ظاهر شده است که ناگهان جاش پشت سر رنای ظاهر می‌شود.

#اتفاقات اسرار آمیز

| خودکشی مرموز |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

اگر درگذشته بازی gta رو بصورت اعتیاد آوری دنبال میکردید حتما متوجه برخی اتفاقات در این بازی شده اید ویا دستکم یکبار با آن رودر رو شده اید.برخی از شخصیت‌ها در بازی تمایل به خودکشی دارند.
زندگی کردن در محیط‌های بی‌قانون و پر از هرج و مرجی مثل لیبرتی سیتی و لوس سانتوس واقعا عذاب‌آور و ناامیدکننده است. شخصیت‌های بازی نیز این را به خوبی درک می‌کنند؛ آنها از زندگی بی‌هدفی که در این شهرها دارند خسته شده‌اند، به همین دلیل است که خود را از بالای سقف خانه‌ها و پل‌ها به پایین پرت می‌کنند و یا ناگهان به وسط خیابان می‌پرند و بدنشان را زیر یک کامارو که با نهایت سرعت در حال حرکت است می‌اندازند. درگوشه ایی دیگر طبیعت گردی خود را به درون آب می اندازد و غرق میشود این یک مسئله‌ی غم‌انگیز است و علاقمندانی که پای ثابت این بازی بودند ممکن است اقلا یکبار با این مسعله روبرو شده باشند. اما این اتفاقات ودلبل آن از طرف سازندگان بی جواب مانده است.
پاسخ
 سپاس شده توسط sober


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠ - ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ - 18-04-2020، 14:19

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music • ꒱ سابلیمینال اتاق زمان ☆ ・ྀ༊ ꒰ •
Lightbulb دنیای تاریک من | my dark world [ عجیب و ترسناک ]
  اتاق خواب عروس های بلوچی(عکس)
  طراحی داخلی اتاق خواب
  زن در اتاق عمل
  ☀☀☀چراغی که اتاق را به سرزمین عجایب تبدیل می کند☀☀☀
  دختر داریوش اقبالی مجری مشهور " اتاق خبر "
  انتخاب فرش و قالی در دکوراسیون منزل اتاق
  ♕♕اتاق بازی پرنسس کوچولوهای ثروتمند♕♕
  كلماتی كه دوست ندارید در اتاق عمل بشنوید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان