امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

#20
#اسرار کشف نشده

| پیام اضطراری SS Ourang Medan |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

در سال ۱۹۴۸ میلادی، کشتی هایی که در حال عبور از مالزی بودند، پیغام های اظطراری عجیبی دریافت کردند. کشتی های آمریکایی با سیگنال هایی از سوی یک کشتی هلندی به نام «SS Ourang Medan» مواجه شدند. پیغام به این شرح بود: “تمام افسران به همراه کاپیتان مرده اند. احتمالا تمام کارکنان کشته شده اند؛ من در حال مرگ هستم.”

هنگامی که کشتی ها برای نجات آن ها به محل مراجعه کردند، تمام خدمه و افسران را مرده و در حالتی شبیه به یخ زدن پیدا نمودند. در چهره های آن ها ترس و وحشت زیادی وجود داشت و دست هایشان نیز به صورت کشیده قرار گرفته بود. حتی سگ آن ها نیز به همین شکل جانش را از دست داده بود. نکته ترسناک این بود که هیچ جراحتی روی بدن آن ها دیده نمی شد


#دانشمندان و نوابغ

| همه چیز درباره فيليپ بودكين, سازنده بازی نهنگ آبی |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

فيليپ بودكين ملقب به “فاكس” جوان ٢١ ساله روسي – اوكرايني تباري است كه در محفلي به نام “جامعه پاك” دوره هاي ايدئولوژي خطرناكي را گذرانده است.او كه از كودكي دچار عقده هاي بيشماري بوده است در دانشگاه رشته روانشناسي خوانده است و نابغه و مغز كامپيوتر و اينترنت و برنامه نويسي است. در مورد “جامعه پاك” مطلب زيادي در دسترس نيست اما پليس در حال تلاش است تا ايدئولوگ هاي اين جامعه مخوف را بازداشت كند!

فيليپ بودكين كسي است كه بنا بر ادعا، طراح بازي خطرناك نهنگ آبي است و تا به حال قربانيان زيادي گرفته است. گفته مي شود مخاطبان اصلي او دختران نوجوان هستند و جالب اينكه جملگي اين دختران عاشقان سينه چاك فيليپ مي باشند. او شانزده دختر نوجوان را با تحريك كردن مجبور به انجام اين بازي كرده است كه تنها يك نفر از اين دختران زنده مانده است. دختران ديگري كه عاشق بودكين مي باشند براي او كه هم اكنون در زندان مركزي روسيه بسر مي برد نامه هاي عاشقانه فراواني نوشته و ارسال كرده اند!!!

استراتژي جامعه پاك از منظر بودكين و مكتب فكري اش اينچنين است كه تمامي قربانيان اين بازي “زباله هاي اجتماع” هستند. اين زباله هاي بشريت كه انگيزه اي جز هيجانات كاذب ندارند بايد به طرز فجيعي از بين بروند تا جامعه از وجود كثيفشان پاك شود!!!

مردی که “بازی” خودکشی “نهنگ آبی” را برای کودکان طراحی کرده است می گوید قربانیانش که خود را می کشند “زباله های زیست محیطی” هستند و او “جامعه پاک” است! فیلیپ بودكين، ۲۱، ساله از روسیه طراح بازي است که به اتهام تحریک حداقل ۱۶ دختر مدرسه ای برای خود باعث نگرانی رسانه های اجتماعی از بازي نهنگ آبی شد.او به خبرنگاران گفت که او فکر می کند که قربانیان زن جوانش “خوشحال هستند که می میرند”. آنجلینا داودیووا، ۱۲ ساله، در روز کریسمس سال ۲۰۱۵ درگذشت و پس از آن خبر آنا ك نقل محافل خبري شد!

فيليپ بودكين مردی که پس از یک بازی انتحاری مکرر برای کودکان هدف قرار گرفته است، با نامه های عاشقانه از دختران نوجوان که در زندان روسیه قرار دارد، همه را شگفت زده مي كند.

فیلیپ بودكين مردي است که به اتهام مجبور کردن حداقل ۱۶ دختر مدرسه ای برای کشتن خود با شرکت در اين بازي سر و صداي رسانه های اجتماعی را در آورد! اين بازي به نام “نهنگ آبی” است که پلیس ترس از گسترش آن در دنيا دارد.

اين بازي كه پنجاه مرحله خطرناك دارد به تدريج شكل مغز كاربران را دچار تحولي خوفناك و منفي مي كند به طوزي كه بيشتر كاربران پس از گذراندن مراحل هفتم و هشتم ديگر از چيزي نمي ترسند و روانشان دچار اختلال مي گردد و نه از ارتفاع و نه سقوط آزاد و نه هيچ شيء تيزي هراسي به دل راه نمي دهند!

كارول كين كه خود دكتري روانشناسي بازي هاي كامپيوتري را از دانشگاه ييل دارد در اين باره مي گويد:

در بازي هاي آنلاين و مجازي روانشناسي پيچيده اي وجود دارد كه طراحان بازي هاي كامپيوتري در مراحل نهايي و ترم هاي آخر دانشگاه موظف به پاس كردن آن هستند و تكنيك بسيار پيچيده ي “شرطي سازي نوع ششم” در اين بازي به كار رفته است كه از نظر جامعه طراحان بازي هاي رايانه اي ممنوع است.اين تكنيك با دست گذاشتن بر نقاط حساس مغز انسان مي تواند به اعماق درونش دست يافته و باعث خود هيپنوتيزمي در فرد شود بطوريكه فرد براحتي دستورات خواسته شده را اجرا مي كند و به فرامين مجازي راهبر و طراح بازي عمل مي كند

شرطي سازي واحد بسیار بحث انگيزي در علم روانشناسي مي باشد كه شش مرحله دارد و در بازي هاي يارانه اي معمولا از لايت دو و سوم شرطي سازي كه نوع مجاز ان است استفاده مي شود و شرطي سازي نوع ششم كه خطرناك و ممنوع است فقط براي مقاصد قانوني روانپزشكي و پزشكي قانوني مجاز شمرده شده است و بايد شش قاضي برتر كه به روانشناسي اشراف دارند دستور آن را صادر كنند.اما فيليپ بودكين كه عضو شبكه اي دارك وبي و بسيار خطرناك است خود تحت تأثير اين نوع شرطي سازي قرار گرفته است و پس از مصاحبه با پليس مشخص شد از عملكرد خود پشيمان نيست!

روانشناس ورونیکا ماتیوشینا گفت:

به احتمال زیاد، دختران جوان که در عشق با فیلیپس لیس افتادند، از والدینشان به اندازه کافی محبت نديده اند و این مرد خوش تیپ از اینترنت پشتیبانی خاصی برای آنها کرد و به آنها توجه کرد.این جایی است که احساسات عاشقانه متولد شده است. برخی اظهارات می گویند صدها نفر از نوجوانان روسی (اکثریت قریب به اتفاق زنان) بعد از این که با این گروه های مرگ آنلاین مواجه شدند، جان خود را از دست داده اند. در ویدئویي مربوط به اين جنايت نشان می دهد که یک دختر روسی پرش خود را از برج نشان می دهد.

آنتون بریدو، یکی از مقامات ارشد کمیته تحقیقاتی، به عنوان یک مامور از اف بی آی ، هشدار داد:

بوتیکین به وضوح می دانست که چه باید کرد تا نتایج را بدست آورد. او در سال ۲۰۱۳ شروع به کار کرد و از آنجایی که تاکتیک های خود را جلا داده و اشتباهاتش را اصلاح کرده است قرباني بيشتري بدست آورده. فیلیپ و همکارانش در ابتدا با استفاده از فیلم های ترسناک، کودکان را به گروه های اجتماعی VK جذب کردند. وظیفه آنها این بود که تا آنجا که ممکن است کودکان را جذب کند، سپس افرادی را که بیشتر تحت تأثیر روانشناسی قرار گرفته اند، کشف کنند. “زباله های زیستی” این است که چگونه مدیران گروه مرگ به قربانيان حمله می کنند تا خودکشی کنند. “

او توضیح داد که چگونه روند مرگبار کار می کرد.آنها کودکان را جمع آوری کردند و سپس وظایف ساده ای را انجام دادند که برای بعضی از بچه ها برای تکمیل خیلی خسته کننده یا عجیب بود. بودكين که اکنون به جنایات اعتراف کرده است, می گوید که او قربانیان خود را “زباله های زیست محیطی” می داند و به پلیس می گوید که آنها خوشحال هستند که می میرند و “جامعه پاک” را می بینند!

در مورد قربانياني كه ماندند میگوید:

کسانی که ماندند، وظایف بسیار قویتری مانند بریدن رگهایشان، تعادل در بالای سقف، کشتن حیوانات و ارسال اين ويدئوها براي راهبري بازي دارند.

بیشتر بچه ها در این مرحله باقی مانده اند. گروه کوچکی که باقی ماند و با اطمینان تمام وظایف را انجام داد، و نوجوانان از لحاظ فیزیولوژیکی آماده بودند که به دنبال هر چه مدیران به آنها می گفتند باشند و مهم نیست که چه وظایف عجیب و غریب است. آنها احساس کردند که موقعیتشان در این گروه گرانبها بوده که به معنای واقعی کلمه همه چیز را برای ماندن در آنجا داشتته اند و روي آنها حساب باز شده است. یکی از مشکلات ما این بود که ۱۵ کودک که به دستورات خودکشی پاسخ مثبت گفته بودند، تمام نامه هایشان را در حساب های رسانه هاي اجتماعی خود حذف كردند! با این حال، یک دختر ناشناس قبل از رها کردن به مرحله نهایی بازی رفت و او با شواهد حقیقی محققان دولتی را آگاه كرد.

او ترفند جذب بودكين را نشان داد:

مانند تمام نوجوانان دیگر، او زمان زیادی را در شبکه های اجتماعی گذراند. او یک پیوند را دید که به یک عکس ترسناک مي ماند، سپس یکی دیگر را کلیک کرد، و در نهایت به یکی از گروه های خودکشی که توسط فیلیپ انجام مي شد، رسید.

او گفت:

هزاران نفر در این گروه ها وجود داشت، بنابراین بسیار آسان بود که به یکی از آنها بپیوندید.

آنجلینا داودیووا، ۱۲ ساله، از چهارمین طبقه یک بلوک در مرکز مرکزی روسیه در روز کریسمس ۲۰۱۵، ۵۰ روز پس از ورود به یک گروه کاربری به نام “منفجر شدن در ۴٫۲۰” سقوط کرد. او توسط گروه كوچكتري از كساني كه در مراحل اوليه موفق شده اند پيوست. او در برنامه اجباري چت شبانه شركت داده شد و هر شب روي ذهن او و بقيه قربانيان از طريق همين چت شيوه و تكنيك كنترل ذهن كار شد! حتي زماني كه او بشدت خسته و بيمار يا پريود است بايد در اين چت شركت كند.

او مي گويد:

ناچار بودم به تماس هاي مكرر فيليپ پاسخ دهم و مانند برده اي فيلمهايي از پرش از برج و افتادن روي ريل قطار و خودكشي ها را تماشا كنم…

#اسرار پنهان

| مریم میرزاخانی, سرطان یا قتل؟ |

☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠

“مریم میرزاخانی” به دست دولت آمریکا کشته شده. مدت زیادی از مرگ “مریم میرزاخانی” ، ملکه ی ریاضی جهان میگذره و گفته شده که خانم میرزاخانی در اثر سرطان فوت کردند اما به نظر میاد قضیه یه چیز دیگست!

(دوستان این مطلب تنها یک تئوری توطئه هستش. کاملا تایید یا تکذیب نمیشه. قضاوت با شماست)


گفته شده که حدود دو ماه قبل از مرگ خانم میرزاخانی ، ایشون اعلام کرد که تصمیم برگشتن به ایران رو داره و میخواد باقی عمرش رو به وطنش خدمت کنه. البته این رو هم در نظر بگیرید که برگشتن میرزاخانی به ایران ، ضرر خیلی بزرگی برای دانشگاه های معتبر آمریکا محسوب میشد ؛ پس دولت آمریکا و اساتید دانشگاه سعی کردند تا خانم میرزاخانی رو از این تصمیم منصرف کنند اما به نظر میومد تصمیم میرزاخانی به شدت جدیه و کسی نمیتونه جلوشو بگیره ؛ و میدونید بعدش چی شد؟

دولت آمریکا که مطمئن شد نمیتونه جلوی میرزاخانی رو بگیره تصمیم گرفت اون رو بکشه! اگر میرزاخانی میمرد ، دانشگاه های آمریکا ضرر زیادی میکردند ، اما اگر زنده میموند و به ایران برمیگشت ، اوضاع برای آمریکا بد تر میشد چون علاوه بر ضرر اون ها ، به دولت ایران سود زیادی میرسید.

عده ای معتقدند وقتی میرزاخانی سرما خورد ، اون ها به سرم و داروی خانم میرزاخانی ، مقدار قابل توجهی ویروس کشنده تزریق کردند و بعد از اینکه ویروس اثر کرد ، گفتند که میرزاخانی به سرطان مبتلا شده و خیلی راحت رو همه چیز سرپوش گذاشتند.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ☠ اتاق تـاریکـــ | dark room ☠ - ♱ ᴠɪᴄᴛᴏʀ ♱ - 18-04-2020، 18:03

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music • ꒱ سابلیمینال اتاق زمان ☆ ・ྀ༊ ꒰ •
Lightbulb دنیای تاریک من | my dark world [ عجیب و ترسناک ]
  اتاق خواب عروس های بلوچی(عکس)
  طراحی داخلی اتاق خواب
  زن در اتاق عمل
  ☀☀☀چراغی که اتاق را به سرزمین عجایب تبدیل می کند☀☀☀
  دختر داریوش اقبالی مجری مشهور " اتاق خبر "
  انتخاب فرش و قالی در دکوراسیون منزل اتاق
  ♕♕اتاق بازی پرنسس کوچولوهای ثروتمند♕♕
  كلماتی كه دوست ندارید در اتاق عمل بشنوید

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان