24-08-2020، 4:35
(آخرین ویرایش در این ارسال: 24-08-2020، 4:37، توسط | ᴘᴏɪꜱᴏɴ |.)
(24-08-2020، 3:03)ابراهیم هادی نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.مرسی از توضیحاتت._.
(24-08-2020، 2:51)| ᴘᴏɪꜱᴏɴ | نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.توضیح داده بودم ها یکم صبور باشید
(24-08-2020، 2:45)ابراهیم هادی نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
(24-08-2020، 0:36)| ᴘᴏɪꜱᴏɴ | نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.بله همه یه جور نیستن
(23-08-2020، 23:58)ابراهیم هادی نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
میری میدون کدمبه
چهار راه او لنگون
خیابون همشته
محله ترش بالا
خیابون گرسم ۴
بعد اسخ
آش کشک خاله اونجاست
مخالف عقل و مخالف تکامله
معتقدین اصلی تناسخ بت پرستان هستند_نگفتم شما بت پرستی ها_و این مسأله یکی از اصول اولیه کیش برهمیه و امثال آن از قبیل بودائیه و صابئیه است .آنها می گویند انسان در زندگی دنیا اگر از تعلقات دنیایی پاک شد در خدا فانی می شود و در صف خدایان قرار می گیرد ، و در غیر این صورت اگر شخصی است صالح ، روح وی پس از مفارقت از بدن ، به بدن دیگر تعلق می گیرد و ثواب عمل های صالح خود را که انواع و اقسام بهره وری از نعمت هاست در بدن دوم می بیند و بعد از آن در بدن سوم و چهارم و ... و اگر شخصی متمرد و معصیت کار باشد ، روح او بعد از مفارقت از بدن به بدنی دیگر متعلق شده و جزای اعمال ناشایست خود را در همین دنیا در بدن دوّم می بیند و پس از مفارقت از بدن دوم در بدن سوم و چهارم و ...
و غیره رو بگم؟
من هنوزم بش اعتقاد دارم:}
بعضیا قبولش دارن بعضیام ن:\![]()
و غیره اش تقدیم به شما یه جورایی به فلسفه مالیده شده
..... بدنی که این روح می خواهد به آن منتقل شود یا خودش روح دارد و یا ندارد.اگر روح دارد مستلزم آن است که یک بدن دارای دو روح بشود ( روح خودش و این روحی که وارد شده است ) و این همان وحدت کثیر و کثرت واحد است یعنی دو روحه نمیشه که باشه عین دو خدایی این محال بودنش معلوم است . و اگر نفس و روحی ندارد مستلزم آن است که چیزی(روحی) که به فعلیت رسیده یعنی کمال پیدا کرده، دو باره بر گردد و بالقوه شود یعنی زندگی کردیم یه نتیجه ای گرفتیم یهو تلاش هامون پوچ بشه یا یعنی دوباره کاری محال بودن این روشن است و همچنین است اگر بگوئیم که نفس تکامل یافته ی یک انسان بعد از جدایی از بدنش به بدن گیاه یا حیوانی منتقل شود، زیرا این مستلزم بالقوه شدن چیزی است که به فعلیت رسیده است .
ببین این توش کلمات سنگین منگینه نمیفهمم D=
خودمونی بخام برات بگم اینه ک اره دو روحه نمیشه ولی روح منتقل میشه ب ی نفری ک تازه بدنیا میاد
ی زندگی جدید و شروع میکنی البته اگه تناسخش از نوع انسان باشه
اگه هم گیاه و حیوان باشه ک یه جدیدش بوجود میاد دیگع =}![]()
چیزی که توضیح دادید یه چی کم داره اونم این که اگر این درست باشه یعنی دوباره کاری یعنی یک زندگی کردیم نتیجه ای گرفتیم اما دوباره از اول میشه خالی خالی از ادامه زندگی قبلی نیست چرا؟ ! چون روح یه آدم بالغ محاله داخل نوزاد بشه همون قوه و فعل که گفتم و مامانا هم یه آدم دومتری دنیا نمیارن پس اگر بهش معتقد بشیم میشه یه زندگی از دست رفته و همون روح قبلی دوباره باس زندگی کنه آدم بزرگ بود دوباره نوزاد بشه؟! یه دوباره کاری بی خود که با عدل و حکمت خدا سازگار نیست پس میشه زندگی جدید روح جدید
جدا چیزایی ک گفتی تناسخو ب چالش میکشه
ولی خب جایی هم تناسخو رد نکرده ب طور قطعی
روح انسان عالم صغیر است که خود نیز پرتویی از روح برهمن است و رستگاری انسان در رهایی از تولد دوباره یا تناسخ اوست. برپایه این اصل روح انسان تا قبل از تزکیه و پاکی کامل بارها در بدنهای مختلف وارد شده و به این جهان بر میگردد و کیفیت زندگی کنونی اش بستگی به رفتار و کردار نیک او در زندگی گذشته اش دارد و راه نجاتش مدد از شهود و درونگرایی و توجه به حقیقت است تا بتواند به حقیقت مطلق بپیوندد