امتیاز موضوع:
  • 7 رأی - میانگین امتیازات: 2.57
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر پابجی خور✘ | ✘MR.PUBG KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░

#63
استراتژی مختلف برای بازی کردن Pubg mobile

در گذشته بازی های شوتر طوری بودند که بازیکنی که رفلکس بیشتری داشت و سریع تر نشانه می گرفت و دنبال بازیکن ها میگشت معمولا برنده می شود و بیشترین کیل رو در بازی می داشت ؛ بازی هایی مثل کانتر و کال اف دیوتی برای مثال.

پنهان شدن و منتظر حریف موندن معمولا باعث می شد کشته بشید. ولی امروزه با بازی های بتل رویال مثل پابجی همه چیز عوض شده و کله شق بودن و نشانه گیری خوب دیگر کافی نیست و استراتژی های واقع گرایانه تری بوجود آمده اند. پس با ایرانی‌کی همراه باشید تا در این مقاله با هفت استراتژی اصلی بازی پابجی موبایل آشنا بشیم و راه و رسم نبرد خود را انتخاب کنیم.

استراتژی اول – تفنگدار ها (Gunslingers)


این سبک بازیکن ها ؛ بازیکن هایی هستند که Halo و Call of duty و امثال بازی CS بازی می کردند در گذشته و هنوز نفهمیده اند که دوره زمانه عوض شده ، معمولا کیل های زیادی می گیرند ولی خیلی کم برنده می شوند و یا زود می میرند. این استراتژی این طور هست که بعد از فرود آمدن اولین اسلحه را که دیدند بر میدارند و بجای گشتن دنبال تجزیهات ؛ ترجیح میدن تا قربانیانشان برایشان جمع کنند. و به این ترتیب با کشتن بقیه تجزیهات را هم بدست می آورند. این بازیکن ها معمولا پر سر و صدا هستند و توجه همه را در منطقه جلب می کنند و حتی شاید از عمد این کار را می کنند تا کیل بیشتری بگیرند.

اگر تازه با پابجی آشنا شدید و بازیکن بازی های شوتر اول شخص مثل کانتر بودید ؛ برای یه مدت کوتاهی شاید این استراتژی برای شما مناسب باشد و بتوانید با کیل های زیادی برنده شوید ولی به محض افتان با بازیکن های حرفه ای نمی توانید دوام بیاورید.



استراتژی دوم – عنکبوت ها (Spiders)

هفت استراتژی مختلف برای بازی کردن Pubg mobile
در این استراتژی بازیکن بعد از جمع آوری اسلحه و تجزیهات کافی ؛ مکانی مناسب در زون را انتخاب می کند و در آنجا مخفی شده و کمین می کند. دایما اطراف را بررسی می کند و هیچ صدایی تولید نمی کند. در واقع مثل یک عنکبوت تار های خود را می تند و منظتر شکار می نشیند و وقتی زون تعغیر کند ؛ معمولا با اتوموبیل یا پیاده به مرکز زون بعدی رفته و دوباره مخفیگاه جدیدی پیدا می کند و تار های خودش را می تند. این دست از بازیکن ها معمولا اسنایپر های خوبی هستند و اکثر اوقات به ۱۰ نفر آخر می رسند.

این استراتژی بیسیار موثر تر از استراتژی اول هست و این بازیکن ها خودشان را با دوره ی جدید بازی های شوتر وفق داده اند.



استراتژی سوم – صلح طلب ها (Peaceful)


در این استراتژی بازیکن سعی می کند با هیچ دشمنی روبرو نشود و تا جایی که می تواند از بقیه دور باشد. آنها دورترین نقطه را انتخاب کرده و فرود می آیند. تجزیهات خود را پیدا می کنند و به دیواره ی زون می چسبند و همواره با دیواره ی زون حرکت می کنند. در لبه ی زون سینه خیز شده و خیالشان از یک جهت یعنی بیرون از زون راحت است و فقط به روبرو نگاه می کنند.

این بازیکن ها معمولا به ۱۰ نفر آخر می رسند و شانس زیادی برای برنده شدن دارند. این استراتژی برای بازیکن هایی که مهارت های تیراندازی خوبی ندارند مناسب است.



استراتژی چهارم – کلکسیونر ها (Collectors)

هفت استراتژی مختلف برای بازی کردن Pubg mobile
این بازیکن ها اهمیت زیادی برای رادیواکتیو بیرون از زون قائل نیستند و اوقات خود را بیرون از زون و دنبال اسلحه و دوربین و تجزیهات مورد نظرشان می گردند و تا می توانند انرژی زا ها و قرص ها و آمپول ها استفاده می کنند که تا جایی که می توانند بیرون از زون بمانند و همیشه یک اتوموبیل دارند تا در زمان مناسب به داخل زون برگردند و با ۱۵ بازیکن آخر دست و پنجه نرم کنند. فلسفه ی این استراتژی این است که با بازیکن های خوب که قرار است جزو ۱۰ نفر آخر باشند روبرو نشویم تا زمانی که واقعا ۱۰ نفر باقی مانده باشد. فرض کنیم شخصی بهترین بازیکن در بین صد نفر است و می دانیم که قرار است برنده شود. حالا اگر شما در ابتدا و اوایل بازی با او روبرو شوید به احتمال زیاد کشته می شوید و رتبه ی بسیار بدی کسب می کنید و رنک شما پایین می آید.

پس بهتر است اگر قرار است با او روبرو شوید در آخر بازی باشد و با اسلحه ی محبوب خودتان و کاملا مجهز تا اینکه اوایل بازی با اسلحه ای که با آن راحت نیستید با او روبرو شوید.

این بازیکن ها درست است که ۱۰ دقیقه ی اول لذت خاصی نمی برند و وقت زیادی را تنها می گزرانند ولی همیشه به زمان جذاب بازی که ۱۰ دقیقه ی آخر هست می رسند و لذت واقعی از بازی را می برند و شانس برنده شدنشان بیشتر است.



استراتژی پنجم – تک تیر انداز ها و یا جایرو ها (Gryo)


همان طور که از نامش پیداست ؛ این بازیکن ها ابتدا اسلحه های Kar98 و AWM و امثال آن و دوربین هی زوم بالا را پیدا می کنند و معمولا بالای مرتفع ترین جا می روند و سینه خیز به پهنه ی دشت ها و ساختمان ها نگاه می کنند تا شکار کنند. به مهارت زیادی در تیراندازی نیاز دارند و اگر خوب باشند کیل های زیادی می توانند بگیرند و هم از خطر در امان باشند. چون زمانی که در یک جای مرتفع مانند بالای کوه یا ساختمان بلند هستید ، تیراندازی به دشمن های دور خطر کمتری دارد و هدف به سختی می تواند شما را پیدا کند و اگر کسی اطراف باشد که صدای تیراندازی شما را بشنود باید از کوه بالا بیایید تا بتواند شما را ببیند و شلیک کند که همین باعث می شود صدای پایش را شنیده و آماده باشید و خیلی کم پیش می آید که در تیررس کسی باشید و جانتان در خطر باشد.

استراتژی ششم – مد مکس ها (Mad max)

هفت استراتژی مختلف برای بازی کردن Pubg mobile
این استراتژی قرار بود جنبه ی فان داشته باشد ولی دیدیم که حتی بازیکن های حرفه ای گاهی آنرا امتحان می کنند و لذت می برند.

در این استراتژی شما سوار ماشین شده ( ترجیحان ماشین های سفت و سخت تر یا اگر ضدگلوله با دراپ بدست آوردید که چه بهتر)

و دیگر پیاده نمی شوند ! داخل کل زون تاب می خورند و سعی می کنند دشمنان را با ماشین زیر بگیرند. خوب معمولا تیراندازی به هدف در حال رانندگی سخت است و تیر اندازی به سمت ماشین خود باعث می شود دیده شوند و موقعیتشان لو برود. پس اگر برایتان سوال بود که این همه ۲۰لیتری بنزین که در بازی وجود دارد به چه کاری می آید؛ این یکی از جواب هاست. در این استراتژی شما به بنزین زیادی نیاز دارید چون مدام در حال حرکت هستید. هرچند این استراتژی برای مود سولو مناسب تر است چون در مود تیمی ؛ یک تیم می تواند با به رگبار بستن ماشین شما ؛ ماشین را منفجر کرده و همه ی شما را جا در جا بکشد.

ولی در سولو یک نفر به سختی می تواند یک ماشین را از پای در بیاورد.



استراتژی هفتم – پل بلاکر ها (Bridge blockers)


این استراتژی فقط در مپ هایی که پل دارد قابل انجام است و لازم است که زون طوری قرار بگیرد که بازیکن ها مجبور باشند یا از پل رد بشوند یا از رودخانه . پس این دست از بازیکن ها از قبل وارد پل می شوند و پشت ماشین های اسقاطی پنهان می شوند و منتظر می شوند تا کسی عبور کند تا او را غافل گیر کنند. که این کار را می توان با اسلحه های تک تیر یا رگبار انجام داد. همچنین با نارنجک می توان ماشین های در حال حرکت را منفجر کرد که کار سختی هست و باید زمان بندی خیلی خوب باشد.


هشت اشتباه رایج در بازی PUBG Mobile که منجر به شکست می‌شود

هشت استباه مرگبار در PUBG Mobile
بازی PUBG Mobile یکی از بازی‌های محبوب در بین کاربران سیستم عامل اندروید است. بارها پیش آمده که در بازی، انجام برخی حرکات و گرفتن بعضی تصمیمات سبب می‌شود که در بازی کشته شوید و بعدها افسوس آن را بخورید. بنابراین در این مقاله قصد داریم تا به بررسی 8 اشتباه رایج در هنگام بازی پابجی بپردازیم. در ادامه همراه وبسایت اندرویدزوم باشید.

فراموش کردن چک کردن حالت تیراندازی
pubg mobile

در حال حاضر در بازی PUBG Mobile سه حالت تیراندازی موجود است. اتوماتیک، تک تیر و چندتایی. برخی از بازیکنان در هنگام حمله به بازیکنان اغلب فراموش می‌کنند تا این حالت را چک کنند. بنابراین، فراموش نکنید که حتما پیش از حمله به یک دشمن این حالت را بررسی کنید.

داشتن سلاح یکسان
بازی PUBG Mobile به بازیکان این امکان را تا دو تفنگ و یک اسلحه کمری حمل کنند. بسیاری از بازیکنان در بازی پابجی ترجیح می‌دهند که از دو اسلحه یکسان استفاده کنند. اما باید گفت که اسلحه‌های یکسان به یک اندازه لگد، زمان پر کردن و میزان خشاب دارند. بنابراین بهتر است که از دو اسلحه غیریکسان استفاده کنید.

پس از فرود آمدن همه به دنبال بهترین اسلحه هستند
pubg mobile

پس از فرود آمدن در نقشه‌های بازی PUBG Mobile اکقر بازیکنان به دنبال بهترین اسلحه ممکن نظیر AKM، DP-28، M416 و غیره هستند. اما باید گفت که پیدا کردن این تفنگ‌ها چندان کار آسانی نیست. بنابراین در ابتدای فرود سعی کنید هر اسلحه‌ای که به دست می‌آورید مانند شاتگان یا کلت را بردارید و سعی کنید با آن دشمنان را از میان بردارید.

وارد درگیری‌های ناخواسته شدن
باید اعتراف کرد که بسیاری خود را برای به دست آوردن یک Kill بیشتر به خطر کشته شدن می‌اندازند. به طور مثال در صورتی که مشاهده می‌کنید هم تیمی‌تان در مقابل گروهی قرار گرفته است که دارای اسنایپر هستند بهتر است که خود را وارد مهلکه نکرده و سعی کنید با برنامه پیشروی کنید.

دل بستن به هدایای آسمانی
pubg mobile

معمولا بسته‌هایی که از آسمان ارسال می‌شوند AUG یا M249 هستند. اکثر بازیکنان در این مواقع M249 را ترجیح می‌دهند. اما باید گفت که اسلحه M416 به مراتب اسلحه تاکتیکی‌تری است و با آن بهتر می‌توان از سد حریفان عبور کرد. بنابراین در این مواقع به اسلحه‌ای که دارید و اسلحه‌ای که قصد انتخاب آن را دارید توجه کنید.

حمله ناگهانی به حریفان
حمله ناگهانی یا به اصطلاح راش کردن به سمت دشمن یکی از اشتباهات رایج در بازی‌های نظیر PUBG Mobile است. در زمانی که بسته‌ای برای بازیکنان حریف ارسال می‌شود باید توجه کنید که تیم حریف نیز در آنجا حضور دارد و به آسانی نمی‌گذارد که بسته‌های آنان را بدزدید.

استفاده نکرد از تقویت کننده‌ها
pubg mobile

بازیکنان اغلب در بازی مسکن‌ها، نوشیدنی‌های انرژی‌زا و یا سرنگ‌های آدرنالین را جمع آوری می‌کنند اما هیچگاه آن‌ها را استفاده نمی‌کنند یا باید گفت که در استفاده کردن آن‌ها ناتوان هستند. از این جهت که پیشگیری بهتر از درمان است همواره مطمئن شوید که از تقویت‌ کننده‌هایی که در بازی جمع کرده‌اید استفاده می‌کنید.

اعتماد به نفس بیش از حد
اکثر اوقات اعتماد به نفس بیش از حد سبب کشته شدن می‌شود. کارهایی نظیر راش کردن‌های ناخواسته، برنداشتن سلاح متنوع و تلاش برای فرود بر روی مناطقی نظیر Pochinki، School، Georgopol و غیره نشانه‌هایی از اعتماد به نفس بیش از حد است. بنابراین در PUBG Mobile توجه داشته باشید که حریفتان را دست کم نگیرید.


معرفی ایتم های پابجی




فارغ از تمامی سلاح‌های بازی، نارنجک‌ها و مهماتی که در بخش‌های دیگر راهنمایی به توضیح و آموزش آن‌ها پرداختیم، آیتم‌هایی در پابجی وجود دارند که کاربرد آن‌ها صدمه زدن به حریفان شما نیست. اتفاقا بیشتر این آیتم‌ها برای حفاظت و مقابله در برابر حملات مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این بخش از راهنمایی به بررسی کامل هر کدام از این آیتم‌ها و ویژگی‌های آن‌ها خواهیم پرداخت.
به طور کلی این آیتم‌ها را می‌توان به دو گروه مصرف کردنی‌ها و زره‌های مختلف تقسیم کرد. در ابتدا به معرفی 7 آیتم مصرف کردنی بازی می‌پردازیم که بیشتر آن‌ها برای احیای نوار سلامتی به کار می‌روند. در جدول زیر می‌توانید اسم و مشخصات هر آیتم را مشاهده کنید:

نام تاثیر
بانداژ (Bandage) در چند ثانیه به اندازه 10 واحد نوار سلامتی را پر می‌کند اما تنها تا 75 واحد با این آیتم قابل احیا است.
جعبه کمک‌های اولیه (First Aid Kit) هر کدام 75 واحد از نوار سلامتی را احیا می‌کند و حد نهایی آن هم تا همین مقدار است.
جعبه سلامتی (Medkit) تمامی نوار سلامتی را تا 100 درصد پر می‌کند.
نوشابه انرژی زا (Energy Drink) با اضافه کردن 40 امتیاز قدرتی، کاراکتر شما را قوی‌تر می‌کند. امتیازهای قدرتی باعث می‌شوند کاراکتر شما به صورت خودکار سلامتی‌اش را بازیابی کرده و با سررعت بیشتری حرکت کند.سیستم بازیابی سلامتی نیز محدودیتی ندارد و می‌تواند تا کامل شدن نوار ادامه یابد.
قرص مسکن (Painkiller) کاربرد آن دقیقا مشابه نوشابه انرژی‌زا است با این تفاوت که 60 امتیاز قدرتی یا همان Boost به کاراکتر شما اضافه می‌کند.
سرنگ آدرنالین (Adrenalines Syringe) سرنگ آدرنالین نیز مانند دو آیتم بالا امتیاز قدرتی اضافه می‌کند اما مقدار آن بسیار بیشتر و برابر 100 است.
گالن بنزین (Gas Can) از آن برای پر کردن باک خودروها استفاده می‌شود و تنها کافیست زمانی که ماشین حرکت نمی‌کند، با رفتن به منوی اینونتوری آن را فعال کنید.
در استفاده از آیتم‌های بالا به چند نکته مهم توجه داشته باشید:

بهترین کار این است که تمامی این آیتم‌ها را به هنگام دیدن بردارید چرا که هیچ وقت نمی‌دانید هر کدام در چه زمانی به کار می‌آیند. قرص مسکن، نوشابه انرژی‌زا و سرنگ آدرنالین در همه مواقع کاربرد دارند اما این آخر بازی است که نقش بسزا و اصلی خود را نشان می‌دهند، زمانی که بازیابی سلامتی و حرکت سریع‌تر مرز بین مرگ و زندگی است.
سرنگ‌های آدرنالین را تنها در جعبه‌های ارسالی از هواپیما می‌توانید پیدا کنید اما بقیه آیتم‌ها همگی در نقشه‌های پابجی وجود دارند و تنها باید به دنبال آن‌ها بگردید.
اگر قصد استفاده از ماشین ندارید، هیچ دلیل خوبی برای برداشتن گالن‌های بنزین وجود ندارد چرا که آن‌ها تنها بخشی از فضای کوله شما را اشغال می‌کنند، فضایی که می‌تواند برای وسایلی بسیار ضروری‌تر مورد استفاده قرار بگیرد.
اگر وارد ساختمانی شدید و بلافاصله مد کیتی (MedKit) را در وسط اتاق دیدید، برای برداشتن آن عجله نکنید و اول محیط اطراف را بررسی کنید. بعضی از بازیکنان حرفه‌ای آیتم‌های این شکلی را به عنوان تله گذاشته و منتظر شما می‌مانند.
خلاف قوانین؟! تکراری؟! بی کیفیت؟! اسپمزا؟! اسپم؟!کم محتوا؟!
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ویلای دو خوابه و ارزان قیمت در نزدیکی دریا در شهر رامسر (:
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: ░▒▓█ پابجی █▓▒░ - ☪爪尺.山丨几几乇尺☪ - 29-12-2020، 22:00

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ░▒▓█ ☪♥♡❤ ✘مستر کانتر خور✘ | ✘MR.COUNTER KHOR✘ ☪❤♥♡ █▓▒░

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان