از دست دادن اعتماد مصرفکنندگان برای برندها بسیار پرهزینهتر از دستاوردهای کوتاهمدت است. شاید سابلیمینال عشق، ثروت یا افزایش تمرکز بتوانند اوضاع زندگی ما را کمی بهتر کنند، اما نفوذ به ناخودآگاه و شناخت حفرههای عمیق درونی به یک تلاش واقعی و مادامالعمر نیاز دارد.
|
امتیاز موضوع:
گفتگو آزاد |نسخه ۴۶۸ |
|
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید | ||
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید | ||
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
|
یا |
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.
|
کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان