اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

متن آهنگ Wild Horses از The Rolling Stones

#1
Childhood living is easy to do.
The things you wanted
I bought them for you.
Graceless lady
you know who I am
you know I can't let you
slide through my hands.

Wild horses
couldn't drag me away.
Wild, wild horses
couldn't drag me away.

I watched you suffer
a dull aching pain
Now you decided to
show me the same.
No sweeping exits or offstage lines
can make me feel bitter or treat you unkind.

Wild Horses
couldn't drag me away.
Wild, wild horses
couldn't drag me away.

I know I dreamed you
a sin and a lie
I have my freedom
but I don't have much time.
Faith has been broken
tears must be cried
let's do some living
after we die.

Wild Horses
couldn't drag me away.
Wild, wild horses
we'll ride them someday

Wild Horses
couldn't drag me away.
Wild, wild horses
we'll ride them someday.
پاسخ
 سپاس شده توسط *Aɴѕel*
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
متن آهنگ Wild Horses از The Rolling Stones - Wanton - 07-03-2026، 3:00

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Music متن آهنگ آهنگ رابر
Music ترجمه آهنگ Love Is a Wild Thing از Kacey Musgraves
  ترجمه و متن آهنگ آهنگ Betty از تیلور سویفت
  ترجمه و متن آهنگ آهنگ Epiphany از تیلور سویفت
  ترجمه و متن آهنگ آهنگ Mad Womam از تیلور سویفت
  ترجمه و متن آهنگ آهنگ illicit affairs از تیلور سویفت
  ترجمه و متن آهنگ آهنگ This is me Trying از تیلور سویفت
  ترجمه و متن آهنگ آهنگ(feat Bon Iver)Exile از تیلور سویفت
  ترجمه و متن آهنگ آهنگ Aguast از تیلور سویفت
  ترجمه و متن آهنگ آهنگ Seven از تیلور سویفت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان