سلام به همگی
ببینید این بازی که شما می بینید از پیکسل های زیادی تشکیل شده. که برنامه نویس میتونه به پیکسل ها بگه چی کار کنن تا شما اونو به شکل بازی ببینید و بازی کنید. همچنین یک سری نرم افزارهایی از جمله پاسکال و دلفی و سی پلاس پلاس و ... وجود دارد که با این نرم افزار ها میشه چنین کارهایی کرد. توی همین نرم افزار ها یک سری متغیر وجود داره که الگوریتم اون بازی رو اونا انجام می دن. و اقای نویسنده این بازی هم یادش رفته که فقط 1 دستور اضافه کنه که اگه اون متغیر یک سری پیکسل ها شد صفر , متغیر امتیاز ها هم صفر بشه. پس شما میتونید با استفاده از این الگوریتم همه ی بازی ها رو ببرید و تو فینال ببازید و هی این کار رو تکرار کنید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. الیته از اونجایی که متغیر ها یک حجم مشخصی دارند شما میتونید تنها تا سقف یک اندازه ای امتیاز بگیرید که اونو نمیدونم اما فکر کنم چیزی حدود 2 میلیون باشه.
با تشکر
ببینید این بازی که شما می بینید از پیکسل های زیادی تشکیل شده. که برنامه نویس میتونه به پیکسل ها بگه چی کار کنن تا شما اونو به شکل بازی ببینید و بازی کنید. همچنین یک سری نرم افزارهایی از جمله پاسکال و دلفی و سی پلاس پلاس و ... وجود دارد که با این نرم افزار ها میشه چنین کارهایی کرد. توی همین نرم افزار ها یک سری متغیر وجود داره که الگوریتم اون بازی رو اونا انجام می دن. و اقای نویسنده این بازی هم یادش رفته که فقط 1 دستور اضافه کنه که اگه اون متغیر یک سری پیکسل ها شد صفر , متغیر امتیاز ها هم صفر بشه. پس شما میتونید با استفاده از این الگوریتم همه ی بازی ها رو ببرید و تو فینال ببازید و هی این کار رو تکرار کنید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. الیته از اونجایی که متغیر ها یک حجم مشخصی دارند شما میتونید تنها تا سقف یک اندازه ای امتیاز بگیرید که اونو نمیدونم اما فکر کنم چیزی حدود 2 میلیون باشه.
با تشکر