امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آقا من اعتراض دارم!

#31
(02-11-2012، 10:09)azarbayjanliam نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
نقل قول: نژاد ترک نژادیست که از قرن یازدهم به بعد وارد شرق نزدیک سد و پیش از آن اقوامی چون پارسها، اعراب، کردها، ارامنه، یهودیان و کارتاجینی ها در خاورمیانه حضور داشتند. خودتون بهتر میدونید که ترکها همون مغولها هستند و به همین علت هم پان ترکیسم یک چیز من درآوردی و بیخود است. حالا چگونه ممکن است ریشه نام ایران که مال 3هزار سال پیش است، مربوط به مغولانی باشد که 1000 سال پیش آمده اند؟
ریشه نام ایران از کلمه "ایر" به معنای نجیب و نژاده است.

جناب «بر پشت شیر،خورشید اثر»، آیا شما واقعاً تمدنهای پیش از هخامنشیان را که در آذربایجان میزیسته اند، می شناسید؟ و از زبان آنها اطلاعی دارید؟!

با این جمله «خودتون بهتر میدونید که ترکها همون مغولها هستند»، نشان دادید که اصلاً مطالعه ای درباره تاریخ و زبان و فرهنگ ترکها ندارید!
شما را به لینک زیر ارجاع می دهم(بدلیل طولانی بودن مسئله) تا شاید با خواندن(بی طرفانه) باب جدیدی از تاریخ بر رویتان گشوده شود:

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://maralan.blogsky.com/?q=%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE&page=3

خوب بنده در پست قبل توضیح دادم که چگونه کلمه ایران در زبان ترکی معنی می دهد. شما نیز بنا به دعوی خود، بایستی یک توضیح کامل و قانع کننده ارائه دهید.

بایستی توضیح دهید که کلمه ایر در فارسی امروزی به چه معنی است!؟

بایستی توضیح دهید که کلمه «ایران» چگونه از کلمه ایر بوجود می آید!؟
درود
دوستان من مدیر ایران باستان انجمن نازی سنتر هستم.یکی از دوستان آدرس این جا رو بهم داد تا بیام ببینم چه خبر هست.برخی از دوستان اشنا هستن مثل عرفان عزیز(هزار و نهصد و خورده ای)/آریوبرزن عزیز(اگر همون آروبرزن نازی سنتر باشن)و بالاخره دوست عزیز و باعث شادی نازی ها،کمونیست وفادار به رفیق استالین نیکلای عزیز!خب حالا بریم سر گفتگو.
دوست عزیز ترک ها همون مغول ها هستن اما این جا یه نکته هست.آذری ها علاوه بر شباهت زبانی که با مغول ها و ترک ها دارن اصلا ترک نیستن!بر خلاف ذهنیت خیلی ها.هر گردی گردو نمیشه.مثلا برخی از مردم عراق آریایی هستن اما زبون و فرهنگشون عربی هست.
کلمه ی ایران از کلمه ی اوستایی ائیریه هست و الان ما می گیم ایران.تا قبل از وورد اسلام به اشتباه به ایران می گفتن پارس.ایرانی ها هم می گفتن.با این که پارس فقط اسم یکی از قبایل ایرانی بود.اام بعد از وورود اسلام و پس از اون دو قرن بد بختی و سکوت اعراب هنگامیکه ایرانیان دوباره قدرتشون رو به دست آوردن نام ایران رو از اوستا برای کشور خودشون برگزیدن.اما خارجی ها همچنان به پارس کفایت کردن.ایران یعنی سرزمین آریاییان.کلمه ی ایر که شما می گی همون ائیر هست.متوجه شدید؟هایل هیتلر

(02-11-2012، 11:00)آریوبرزن نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
شما ها باز چشم من رو دور دیدین هر تحریفی که خواستین با تاریخ کردین.
جناب azarbayjanliam شما گفتین ایران کلمه ی ترکی هست آره
چه جالب ما نمیدونستیم کلمه ی ایران با 6000 سال قدمت ریشه ی ترکی داره.
ایران از جمع ایر+ان ساخته شده.که ایر یعنی آریا و آریا هم یعنی نجیب زاده و اصیل و ان هم پسوند مکان هست که ایران یعنی سرزمین آریایی ها

شما تاریخ رو به نفع خودتون تحریف می کنید.
کی گفته کورد کلمه ی ترکی هستش؟کورد یک کلمه ی کاملا ایرانی هستش که در زبان پهلوی یا پارسی میانه بهش کورت میگفتن
اگه قرار باشه حقیقت برای کسی تلخ باشه اون برای شماست نه ما .
اصلا کلمه ی ترک رو ما برای شماها نام گذاری کردیم.کلمه ی ترک یک کلمه ی مادی و ایرانی هستش.

در شاهنامه ی فردوسی به بیگانگان توران گفته شده.و در زبان مادی یا همون کردی پسوند کان برای جمع به کار برده میشه که تورکان یعنی بیگانگان.
در نتیجه ترک یعنی بیگانه و ترکان یعنی بیگانگان
شما ترکا و مغولها از یک ریشه هستین و بواسطه ی رهبران وحشی و خونخوارتون مثل چنگیزخان و تیمو خان لنگ برای قتل و غارت و خونریزی و فحشا پای خودتون رو به سرزمین ایران باز کردین و تا ابد برای ما بیگانه خواهید ماند.
درود
من پست های قبلی رو نخوندم.ایشون واقعا چنین چیزی نوشته اند؟
جناب آذربایجان..چند سالته؟
برو دو تا دونه کتاب بخون.

(02-11-2012، 11:14)1939 نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
جناب دکتر معین به زبان های فارسی پهلوی و سانسکریت و.... تسلط داشتند میتونید فرهنگ نامه ایشان را بگیرید ببینید کلمه ایران یعنی چه!
درود
عرفان عزیز دکتر معین کیه؟اوستا رو که قدیمیتیرن سند مکتوب ایران سهت ول کردید چسبیدید به معین؟
 سپاس شده توسط 1939 ، آریوبرزن
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: آقا من اعتراض دارم! - هومن-نازی - 02-11-2012، 12:29

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  مردان کلاه‌دار و زن ریش‌دار/ چه کسانی به واقعه مسجد گوهرشاد اعتراض کردند؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان