امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شق القمر معجزه‏اى از معجزات پيامبر(ص)

#5
[rtl]آپولو عکس ماموریت از دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شیار آریده  نشان داد یک خط شکاف در سراسر سطح ماه. کتاب در سال 2004 توسط دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
زغلول ال-Naggar  یکی از این عکس بازتولید و می گوید که مسلمان انگلیسی دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیوید موسی Pidcock  به او گفت که او یک "برنامه" 1978 (SIC) که در آن او ادعا کرد که نامش ذکر نشده دانشمندان فضایی ایالات متحده گفته بود که "ماه به حال دیده بود تقسیم شده است که مدت ها قبل و دوباره، و بسیاری از شواهد بتن در سطح ماه برای اثبات این "وجود دارد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[sup][16][/sup]  این عنوان اثبات تقسیم خدمات اخبار مانند Jafariya اخبار گزارش شد دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[sup][17][/sup]  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[sup][18 ][/sup]  و در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اینترنت  وب سایت های. در حال در سال 2010 خواسته، براد بیلی دانشمند ناسا گفت: "توصیه من این است که همه چیز شما را بر روی اینترنت به عنوان خوانده شده به این باور نیست. نظیر بررسی مقالات منابع تنها علمی معتبر اطلاعات در خارج وجود دارد می باشد. هیچ شواهد علمی فعلی گزارش می دهد که ماه بود تقسیم به دو (یا بیشتر) قطعات و سپس دوباره بهم وصل است در هر نقطه در گذشته است. " دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[sup][6][/sup]
[/rtl]
[rtl]منبعen.wikipedia.org[/rtl]
پاسخ
 سپاس شده توسط |мιѕѕ мєняαѕα|


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: شق القمر معجزه‏اى از معجزات پيامبر(ص) - لرد سیاه - 09-04-2015، 21:54

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  معجزه یعنی این ...
  معجزات اسلام!
  آيا انگيزه پيامبر (ص) در ازدواج با خديجه (س)، ثروت وی بود؟
  آيا قرآن در خواب و به صورت رويا بر پيامبر نازل شده است؟
  معجزات علمي قرآن !
  کرامات و معجزات امام موسی کاظم علیه السلام
  برای تایید شق القمر نیازی به ناسا نیست
  فضیلت های معجزه آسای سوره مبارک محمد
  خواندن این یک آیه از قرآن معجزه می کند!
Rainbow 11 معجزه بعد از عاشورا را بدانید !

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان