امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2

#3
سلنا که به تازگی آهنگ Back to You را به عنوان بخشی از موسیقی متن سریال «سیزده دلیل که چرا» منتشر کرده، از سال 2015 تاکنون آلبوم جدیدی را به مخاطبان خود ارایه نداده است. 

دربارۀ برگزاری تور هم در برنامۀ از پیش تعیین شده ای که در سایت او آمده، هیچ چیزی مشخصی دربارۀ آن وجود ندارد و نمی توان زمان معینی را برای برگزاری تور آینده او متصور بود. او در مصاحبه با بیلبورد گفته بود که مجموعه موسیقی را در دست تهیه و تولید دارد اما به نظر می رسد که هنوز شکل یک آلبوم را به خود نگرفته است. او گفت: «هیچ تاریخ مشخصی وجود ندارد، هیچ تلقی مشخصی برایش وجود ندارد، اما در هر صورت شمار زیادی موسیقی الان در دست دارم که کنار گذاشته شده. اتفاقات بسیار هیجان انگیزی برایم در راه است. الان دیگر زمان من است  و اوضاع کاملا تحت کنترل من قرار دارد. قصد ندارم تا وقتی که کاملا آمادگی اش را کسب نکرده ام یک مجموعه موسیقی را به مردم عرضه کنم.» 

آنچنان که از قراین بر می آید، سلنا می خواهد دربارۀ حرکت بعدی موسیقایی اش کاملا اطمینان کسب کند و سپس آن را به عموم مردم ارایه بدهد، بخصوص پس از آنکه آخرین آلبوم او Revival تا آن حد شخصی بود. «این آلبوم در طی دو سال گذشته در حال تولید بوده است. واقعا از بابت Revival خوشحال بودم، اما نسبت به ارایه کارهای تازه احساس ترس می کردم، چرا که می توانست برای من حکم یک عقبگرد را داشته باشد یا نیاز می داشتم که رکورد قبلی را بشکنم. فکر میکنم که هر هنرمندی تا حدودی با یک چنین مسائلی به نوعی دست به گریبان است. به همین خاطر بود که صبر کردم. می خواستم که کار عالی ای از آب در بیاید، و اگر یکی دو سال خوب را صبر نکرده بودم، نمی توانستم بهترین آهنگ هایی را که تا الان داشته ام را داشته باشم.» 

سلنا همچنین در هر فرصتی که دست بدهد برای موسیقی متن سریال «سیزده دلیل که چرا» همکاری می کند. مشاور موسیقی این سریال در این باره به بیلبورد گفت که «سلنا همیشه در این باره ذهنی باز داشته، و او درک می کند که این سریال به هر حال صدایی دارد و نیازهای خاص خودش را دارا است. او می گوید "وقتی به من نیاز دارید من همیشه اینجا هستم، هر چه احتیاج دارید را به من بگویید". برای فصل قبل واقعا از او خواستیم که یک کاور را اجرا کند، و خوشبختانه تهیه کنندۀ موسیقی ما برایمان این کار انجام داد، و سلنا هم موقع خواندن کاور واقعا اجرای جذابی ارایه کرد.»

در مراسم جوایر امسال بیلبورد آهنگ مشترک او با کیگو به نام It Ain't me که فوریه پارسال منتشر شد نامزد بهترین آهنگ دنس/الکترونیک است. 


آخرین خبرها دربارۀ آلبوم جدید سلنا گومز SG2
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: حرف‌های تازه سلنا گومز دربارۀ آلبوم تازه‌اش - Actinium - 01-06-2018، 4:32

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  سلنا و جاستین دوباره با هم :)
Rainbow فینالیست «عصر جدید» در تدارک انتشار آلبوم موسیقی!
  همکاری آریانا گرنده و زین مالیک در آلبوم جدید جاستین بیبر O_O ؟!
  مراحل گرفتن مجوز آلبوم موسیقی در ایران
  ۩۞۩ بررسی کوتاه آلبوم "اخ" از محسن نامجو + متن ۩۞۩
  دکوراسیون منزل زیبای سلنا گومز*خیلی خوجله ^__^
Music سلنا گومز رکورد اینستاگرام را شکست!
Music آلبوم «بی نام» محسن چاوشی پنجم آذر منتشر می شود
Music علیرضا قربانی: آلبوم مشترکم با همایون شجریان ماه آینده منتشر می‌شود
Music حمایت سلنا گومز از مهاجران غیرقانونی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان