امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخبار و چارت‌های Kpop

BTS


صحبت‌های جین عضو BTS در مورد لقبش و آهنگ‌های تاثیر گذار BTS...



? BTS’s Jin Explains His “Worldwide Handsome” Nickname, The BTS Lyric That Changed His Life, And More

? در مصاحبه و عکسبرداری اخیر برای مجله Vogue Korea، جین عضو BTS درباره فلسفه زندگی خود صحبت کرد. به عنوان ستاره‌های جلد شماره ژانویه 2022 مجله، هر یک از اعضا جداگانه مصاحبه کردند. جین با شوخ‌طبعی مصاحبه کرد و شخصیت بی‌نظیرش را به تصویر کشید.

? او با توضیح روال روزمره خود در زمانی که مشغول پروموت BTS نبود، با افتخار فاش کرد که دوست دارد وقت خود را در روزهای مرخصی تلف کند، ساعت ها را به بازی بگذراند، فاصله بیندازد، گوشی خود را چک کند یا بی خیال تلویزیون تماشا کند. او با شوخی گفت:" ممکنه بعضیا اونو رقت‌انگیز بدونن، اما من کسیم که هر کاری که دلم میخواد انجام میدم." جین در ادامه توضیح داد که او معتقد است که زمان بیکاری و صرفاً استراحت کردن، ارزش و هدفی دارد. او خاطرنشان کرد:" من کسیم که به سودمندی بی فایده بودن اعتقاد دارم. شما نیاز دارین یه سری روزا رو از نظر بقیه بی‌فایده بگذرونین تا بتونین روی روزایی که کارای مفید میکنین بهتر تمرکز کنین."

? جین در طول مصاحبه سعی می‌کرد با شوخی‌ همه چیز را آرام نگه دارد و توضیح داد:" من فضای جدی رو دوست ندارم. وقتی جو خیلی جدی میشه، سعی می کنم همه چیزو آروم کنم." وقتی از او پرسیده شد که آیا تا به حال لحظاتی وجود داشته است که او روی صحنه حضور نداشته و جدی شده است، او با خنده پاسخ داد:" واقعاً نه. معمولا، وقتی که یه آدم جدی و یه آدم شوخ با هم صحبت می کننن، یکی تسلیم می شه و مطابق حال و هوای اون یکی میشه. بیشتر اوقات، گفتگو جدی میشه اما من اینطور نیستم. یه کارمند تو شرکت ما هست که خیلی جدیه و حتی موقع صحبت با اون، 20 دقیقه از 30 دقیقه رو صرف شوخی می کنم. اگه احساس کنم کسی اونقدر جدیه که نمی‌تونم باهاش کنار بیام، سعی می‌کنم سریع ازش دور شم."

? در مورد اینکه چرا جین از اینکه همه چیز خیلی جدی به نظر برسد متنفر است، او به سادگی گفت:" چون جالب نیست. چه حین مصاحبه چه حین چت با دوستام. البته موقع کار جدیم. اما جدای از زمانی که روی صحنه هستم، حدود 80 تا 90 درصد زمانو صرف شوخی می کنم. فکر می‌کنم تفریح یکی از چیزهاییه که به من امکان می‌ده بدون خستگی کار کنم."

? جین همچنین با فروتنی در مورد استعدادهای خود صحبت کرد و اظهار داشت:" من آدم خاصی نیستم، کسیم که توی هیچ چیزی برتری خاصی ندارم. اگرچه اطرافیانم اصلاً اینطور فکر نمی کنن. اگه من اینو بگم، اونا میگن:" چطور میتونی اینو بگی؟ تو کارای شگفت انگیزی انجام دادی." اما من هنوز برای پذیرشش مشکل دارم. اگر کسی ازم بپرسه که چی منو از بقیه متمایز می کنه، چیز زیادی برای گفتن ندارم جز اینکه "من عضو BTS هستم."

? او در ادامه نام مستعار "Worldwide Handsome" را کم اهمیت جلوه داد و توضیح داد که آن را به عنوان شوخی میگوید. جین گفت:"راستش، افراد زیادی هستن که از من خوش تیپ ترن. این شوخیه که من برای خنده میگم. افراد زیادی هم هستن که بهتر از من می خونن و میرقصن. اما از اونجایی که بقیه منو بهتر از چیزی که واقعا هستم میبینن، سخت تلاش می‌کنم تا مطابق چیزی که منو میبینن، زندگی کنم."

? او افزود:" هرکس با یه استعداد خاصی به دنیا میاد. فکر می‌کنم استعدادم اینه که وقتی اتفاق بدی میوفته یا زمانی که از نظر ذهنی دوران سختیو میگذرونم، می‌تونم سریع فراموش کنم." وقتی از جین در مورد راز پشت سر گذاشتن گذشته و ادامه دادن پرسیدند، جین پاسخ داد:" اگه روی زندگی روزمره تمرکز کنم، طبیعتا فراموش می کنم و به جلو می رم."

? تصویر جین از زمان دبیو تا حدودی تغییر کرده است، اوایل او یک ظاهر "Ice Prince" داشت. با این حال، نگرش جین به زندگی پس از الهام گرفتن از قسمتی از آهنگ "Fire" در سال 2016 تغییر کرد:" طوری که میخوای زندگی کن، چون زندگی توعه. خیلی تلاش نکن، اشکالی نداره ببازی." او گفت:" قبلا، من بین جین BTS و کیم سوکجین تفاوت قائل می شدم، اما الان نه. فکر می کنم نحوه عملکردم تو تلویزیون مثل زندگی واقعیمه."

? در نهایت، جین به اشتراک گذاشت که از سال 2020، او با یک هدف غیرعادی زندگی می کند: "زندگی بدون فکر". او گفت:" قطعا هدف آسونی نیست. چون همه جور افکاری مثل امروز باید اینکار رو کنم فردا اونکارو، به ذهن آدم میاد. من کسیم که همیشه از برنامه ریزی بدم میاد. چون زمانی که یه برنامه مینویسین، باید بهش پایبند باشین و برام سخته. بنابراین وقتی سفر می کنم، از اون آدمایی ام که کارا رو خودجوش انجام می دم. البته، احتمالاً ایده خوبیه که در مورد زندگی یه چارچوب کلی داشته باشین، اما من از برنامه ریزی دقیق دوری کردم. چون برام دردسره."

? او با خنده در پایان گفت:" فکر می‌کنم این روزا خوشحال‌ترم، چون بدون فکر کردن زندگی می‌کنم."

#News
#Jin #BTS
#VogueKorea



صحبت‌های آر ام عضو BTS درباره نگرانی‌های شغلی و فشار نمایندگی کره...


? BTS’s RM Opens Up About Worries Over Longevity Of His Career, The Pressure Of Representing Korea, And More

? در مصاحبه و عکسبرداری اخیر برای Vogue Korea، آر ام عضو BTS صادقانه و متفکرانه درباره برخی از بزرگترین نگرانی های خود در حال حاضر صحبت کرد. به عنوان ستارگان جلد شماره ژانویه 2022 مجله، هر یک از هفت عضو BTS جداگانه مصاحبه کردند و آر ام مصاحبه خود را با تأمل در مورد چگونگی تغییر موسیقی BTS از زمان دبیو در سال 2013 آغاز کرد.

? در حالی که آر ام برای آخرین کنسرت آنلاین خود آماده می شد، به کل دیسکوگرافی BTS، از جمله آهنگ های قدیمی ترشان نگاهی انداخت و این باعث شد که فکر کند که چگونه آهنگ‌های اخیر آنها با گذشت زمان قدیمی می شود.

? لیدر BTS گفت:" این موسیقی اون موقع از صمیم قلبم بود، اما افکار سریع تغییر می کنن و من متوجه شدم که گوش خودم برای موسیقی یکم تغییر کرده. آهنگ "Butter" و "Permission To Dance" هم پس از گذشت زمان قدیمی به نظر می‌رسن؟ از اونجایی که ما با ترندها زندگی می‌کنیم، عادت کردم باهاش همراهی کنم، اما فکر نمی‌کنم باید اینطوری زندگی کنم. مطمئن نیستم چی کار کنم، اما می‌خوام چیزی بدون حد و مرز تولید کنم. حالا که نزدیک به نه سال از دبیو به عنوان BTS می‌گذره، خیلی بهش فکر کردم."

? در مورد تغییرات او به عنوان یک ترانه سرا، او به اشتراک گذاشت:" قبلا، قوانین زیادی تو ذهنم بود، مثلا باید این کارو کنی یا اونو و من درگیر ایده پیدا کردن برای نشون دادن یه چیز شگفت انگیز، مثل یه تکنیک چشمگیر بودم. این روزا، من تلاش می‌کنم یه ساختار خاص ایجاد کنم و می‌خوام اونو به روشی انتزاعی منتقل کنم. من روی درک از طریق حواس مثل لامسه و بینایی کار کردم. وقتی موسیقی می سازین، عناصر مختلفی مثل شعر، ملودی، ضرب و صدا وجود دارن و رویکرد من اینه که مجموع همه اینا رو با هم نگاه کنم تا ببینم اونا چیزی که من میخوام منتقل میکنن؟"

? در سال‌های اخیر، نفوذ BTS در سراسر جهان فراتر از موسیقی بوده است، به طوری که اعضای آن بیش از یک بار در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کردند و حتی در اوایل سال جاری به‌عنوان نمایندگان ویژه ریاست‌جمهوری برای کره جنوبی منصوب شدند.

? هنگامی که از آر ام پرسیده شد که آیا نقش آنها به عنوان نمایندگان ملت از نظر موسیقی محدود کننده است یا منبع الهام هنری و فرصت های جدید، او پاسخ داد: "همشون. بعضی وقتا، نماینده ملت بودن حس خوبی داره و بعضی وقتا فشار زیادی رو به همراه داره. چیزی که مسلمه اینه که این نقش چیزی نیست که به خواست خودمون بهش رسیده باشیم چیزی هم نیست که به خواست خودمون نداشته باشیمش. من فکر می کنم این سرنوشت منه که اونو به عنوان دعوت بپذیرم و بهترینم رو انجام بدم. اگه بخوام اونو در قالب کلمات بیان کنم، می‌تونم بگم که دوست دارم طوری زندگی کنم که فکر کنم: این نوع زندگی هم سرگرم‌کننده است."

? آر ام همچنین در مورد عشق خود به هنرهای تجسمی، به ویژه نقاشی صحبت کرد و توضیح داد که از اینکه می تواند خود را در یک زمینه کاملاً متفاوت غوطه ور کند، لذت می برد. او فاش کرد:" وقتی صحبت از هنرهای تجسمی میشه، می‌تونم درباره احساساتم صادق باشم. چون با موسیقی، اگه نسبت به بقیه موزیسین‌ها حسادت کنین، ممکنه سخت بشه. موزیسین های خوب زیادی هستن و همیشه جریان بی پایانی از هنرمندای جدید وجود داره."

? آر ام با بیان نگرانی هایش در مورد طول عمر حرفه اش، ادامه داد:" نقاشا حرفه طولانی دارن. نقاشایی هستن که اولین نمایشگاه شونو تو 40 سالگی برگزار می کنن و نقاشایی هستن که تا 60 سالگی حتی یه اثر رو نمی فروشن. اما من تو 20 سالگی دبیو کردم و تو 28 سالگی بهم میگن نماینده کشورمم  و از من سؤالایی در مورد قدم بعدیم پرسیده می شه. به همین دلیله که می‌خوام عمر طولانی داشته باشم مثل نقاشا."

? از نظر فلسفه زندگی، آر ام خاطرنشان کرد:" بعضیا میگن تمرکز بر حال مهم‌تر از رویاهاست. اونا درست میگن و من قبول دارم. برای جامعه خوب نیست که مردمو برای داشتن یه رویا تحت فشار بذاره اما رویاها هم مهمن. امیدوارم مردم زیادی جوونایی که به سخت کوشی و امید اعتقاد دارن رو حمایت کنن. منم در حال مبارزم. توقعاتی که من و بقیه از خودم داریم خیلی زیاده. حتی اگه در آینده تو یه زمینه کاملاً متفاوت کار کنم، مردم ازم انتظار دارن که کاری رو انجام بدم و ممکنه نتونم اون انتظارات رو برآورده کنم."

? سرانجام، آر ام مصاحبه خود را با خلاصه ای الهام بخش از اهداف خود به عنوان یک هنرمند به پایان رساند. او گفت:" من معتقدم که هر کسی به دلیلی به دنیا میاد. امیدوارم هر کاری که انجام می‌دم تاثیر با ارزشی داشته باشه."

#News
#RM #BTS
#VogueKorea



صحبت‌های V عضو BTS درباره الهامات خود در زندگی روزمره برای موسیقی، گسترش عشق از طرف آرمی و...

❤️ BTS’s V Shares On His Inspiration For Music In Everyday Life, Spreading Love From ARMY, And More

❤️ در مصاحبه و عکسبرداری اخیر برای Vogue Korea، وی عضو بی تی اس درباره رشد به عنوان یک هنرمند و دوستی نزدیک خود با آرمی (فن کلاب بی تی اس) صحبت‌ کرد!

❤️ هر یک از هفت عضو بی تی اس به عنوان ستاره‌های کاور نسخه ژانویه ۲۰۲۲ این مجله، در مصاحبه جداگانه‌ای شرکت کردند‌. علی‌رغم اینکه بی تی اس اخیرا اولین اکت آسیایی بود که در جوایز موسیقی آمریکا عنوان هنرمند سال را دریافت کرد؛ V مصاحبه را متواضعانه شروع کرد. او گفت: "مطمئن نیستم که وجود بی تی اس برای مردم چیه. قدردان و ممنونم که ازمون تعریف می‌کنن و واکنش مثبتی بهمون نشون میدن؛ اما مطمئن نیستم که چرا این همه عشق و محبت می‌گیریم."

❤️ از ابتدای عکسبرداری، V به طور طبیعی جو را در صحنه عکسبرداری هدایت کرده و به طور عادی با افراد آنجا صحبت می‌کرد. در طول مصاحبه، او فاش کرد: "MBTI من با E (برونگرایی) شروع شد اما به تازگی به I (درونگرایی) تغییر کرده‌. من شنیدم که تفاوت بین این‌ دو تا خیلی بزرگه." او ادامه داد: "به نظرم این تغییر بد نیست. من‌ قدرت داوری و قضاوت درباره اینکه چی درسته یا غلط رو به دست آوردم. این به خاطر اینه که اطرافیانم بهم کمک کردن، پس تونستم رشد کنم. فکر می‌کنم تو آینده مدام میفتم و صدمه می‌بینم اما نمیترسم. مهمتر از هر چیزی اینه که تو اون موقعیت چطور  عمل می‌کنم."

❤️ وی (V) فاش کرد: "وقتی چیزی آزارم میده، مدام تمرکز می‌کنم و تلاش می‌کنم تا بهش غلبه کنم. مثلا اگه خودم رو تو یه احساس غرق کنم، درباره‌اش آهنگ می‌نویسم. چه آهنگ خوبی باشه یا نه، به این معنیه که یه آهنگ کامل شده. این حس موفقیت به کم شدن درد و مشکلاتم کمک می‌کنه."

❤️ با پانزده آهنگی که قبلا به نام او توسط انجمن کپی رایت موسیقی کره (KOMCA) ثبت شده است؛ V توضیح داد: "سعی می‌کنم تو زندگی روزمره‌ام الهام زیادی بگیرم. حتی وقتی سفر نمیرم و اتفاق خاصی وجود نداره، فکر می‌کنم زندگی روزمره‌ام‌ خاصه. این روزها از پروژه‌ها و کارهای دیگرون الهام می‌گیرم. دیروز، برای اولین بار بعد از مدتی 'Forrest Gump' رو تماشا کردم و یه کم اشکم دراومد. آخرش شخصیت اصلی میگه 'نمی‌دونم سرنوشتی داریم یا فقط همه‌مون به طور اتفاقی روی یه نسیم در اطراف شناور هستیم' و غمگین شد."


❤️ وی (V) درباره موفقیت بی تی اس گفت: "منم به سرنوشت اعتقاد دارم. با این وجود، اگه زمان رو به عقب برگردونم، مثل الان خواننده می‌شدم؟ ممکنه اینطور نباشه. به همین خاطره که من همه‌ی اینارو شانسی می‌دونم که مثل یه نسیمه."

❤️ وی (V) فاش کرد که اولین نقطه عطف زندگی او ملاقات با اعضای بی تی اس و دومین نقطه، دبیو با اعضا بعد از کارآموزی با آنها بوده است. او توضیح داد: "از اونجایی که توی یه شرکت کوچیک دبیو کردیم، چیز محکمی توی وجودمون شکل گرفت. طرز فکر منم خیلی تغییر کرده. از اون موقع‌ها، من به اعضا به عنوان یه خانواده دیگه فکر می‌کنم."

❤️ وی (V) با اشاره به اینکه "ارتباطات" برای استفاده بین او و آرمی‌ها خیلی رسمی به نظر می‌رسد؛ گفت: "می‌خوام بدون هیچ قید و شرطی با آرمی دوست صمیمی باشم. این به خاطر اینه که هر وقت نگرانی‌ای برام پیش میاد یا اتفاقی میفته، توی وی‌ورس درباره‌اش صحبت می‌کنم. نه فقط درباره طرفدارا، بلکه با همه چیز، نمی‌خوام با یه ذهنیت تجاری و کاری باهاشون برخورد کنم. من عکس می‌گیرم چون دوست دارم، روی چیزی کار می‌کنم چون دوستش دارم و اول بهشون نزدیک میشم چون اونا کسایی هستن که دوستشون دارم. گاهی اوقات شما به یه طرز فکر تجاری و کاری نیاز دارین، اما من توش خوب نیستم. این نقطه ضعف منه."

❤️ وی (V) همچنین درباره اتفاقی صحبت کرد که در آن با خرید دو نقاشی از یک هنرمند جدید حمایت کرد. او گفت: "از اونجایی که من عشق زیادی از مردم می‌گیرم، می‌خواستم که این عشق رو به اشتراک بذارم." V اضافه کرد که حرف‌های پدرش، "این چیز مهمی نیست" زمانی که روزهای سختی دارد به او کمک می‌کند راحت باشد و آرامش بگیرد. این هنرمند توضیح داد: "همینطور اعضا بهم میگن که اگه زمان سختی داشته باشم می‌تونم به اونها تکیه بدم و باهاشون صحبت کنم. اونها جنبه‌هایی که باهاشون مشکل دارم رو به عنوان کیم ته‌هیونگ (نام اصلی V) و نه V تسکین میدند."

❤️ وی (V) با یادآوری ویدیوی پشت صحنه از کار کردن بی تی اس با کلدپلی گفت: "راستش توی اون ویدیو نشون ندادن، اما من آهنگ کامل رو وقتی که به عنوان راهنمای انگلیسی منتشر شد ضبط کردم. اون زمان، اعضای کلدپلی با گفتن اینکه من شبیه کریس مارتین دومم، تحسینم کردن. به همین خاطره که به اون‌ آهنگ راهنمایی که خوندم خیلی گوش دادم."

❤️ در پایان، V به اشتراک گذاشت: "وقتی که دبستانی بودم نوشتم که شغل رویایی آینده من خواننده شدنه اما هیچکس من رو جدی نگرفت و گفتن: "چطور میتونی خواننده باشی؟" با این حال، بی تی اس تیمیه که باعث شد رویام اتفاق بیفته." او ادامه داد: "اونا میگن که نمی‌تونی از چیزی که معمولا دوست داری شغل بسازی و باید اون رو به عنوان یه سرگرمی ترک کنی‌‌. با این حال، من اینطور فکر نمیکنم. چون من کاری رو که خیلی دوست دارم انجام میدم؛ اگه حس کنم کمبود دارم تمرین می‌کنم و از این راه دوباره رشد و پیشرفت می‌کنم. علاوه بر این، من کاری رو انجام میدم که دوست دارم؛ اما مردم دیدنش رو دوست دارن. فکر می‌کنم این خودش واقعا کار معنی دار و ارزشمندیه."

❤️ مصاحبه کامل V در نسخه ژانویه ۲۰۲۲ مجله Vogue Korea موجود است.

#News
#BTS #V
#VogueKorea



صحبت‌های جی‌هوپ عضو BTS درباره خاطرات کریسمس، روند رقصیدن و آهنگسازی او، غلبه بر یک رکود و...


? BTS’s J-Hope Talks About Christmas Memories, His Dancing And Songwriting Process, Overcoming A Slump, And More

? جی‌هوپ عضو بی تی اس افکار خود را درباره روند موسیقی و رقصیدن به اشتراک گذاشت و درباره خاطرات گذشته و امیدهایش برای پایان امسال صحبت کرد.

? هر هفت عضو بی تی اس به عنوان ستاره‌های کاور نسخه ژانویه ۲۰۲۲ این مجله در مصاحبه جداگانه‌ای شرکت کردند‌. جی‌هوپ با یادآوری یکی از به یاد ماندنی‌ترین شب‌های کریسمس خود شروع کرد‌. بیست و چهار دسامبر ۲۰۱۰، او از گوانگجو به سئول آمد تا کارآموز شود. در آن روز، کره در میانه شدیدترین سرمای خود در سی سال گذشته بود. جی‌هوپ گفت: "احساس می‌کنم فقط برای یه لحظه چشم‌هام رو بستم و اینجا به عنوان بی تی اس هستیم."

? طی چند ماه گذشته، بی تی اس اولین کنسرت حضوری خود بعد از دوسال اخیر را در استادیوم سوفی در لس آنجلس برگزار، همکاری‌ای با کلدپلی منتشر کردند و اولین هنرمند آسیایی شدند که برنده بهترین هنرمند سال در جوایز موسیقی آمریکا سال ۲۰۲۱ شده‌ است. جی‌هوپ به یاد آورد که آپریل ۲۰۱۷ با RM برای تماشای کنسرت کلدپلی در کره رفته بودند. او گفت: "به عنوان یه طرفدار، می‌خواستم اجراشون رو ببینم. اما همینطور می‌خواستم ببینم که یه کنسرت استادیوم چطور برگزار میشه. کلدپلی برای تورهای استادیومی جهانی‌شون معروفن و این رویامون تو اون زمان بود." بی تی اس به زودی با تور "Love Yourself: Speak Yourself" به آن رویا دست یافت.

? آهنگ "Chicken Noodle Soup" جی‌هوپ بازگشتی به خاطرات او در دوران کودکی است که عاشق رقصیدن و در آرزوی خواننده شدن بود. او گفت: "وقتی وارد اتاق تمرین میشم، احساس مسئولیت می‌کنم و خاطره‌های زیادی از گذشته توی ذهنم درست میشه. فکر می‌کنم 'قبلا اینطوری بودم‌.'" او با خنده اضافه کرد که اولین کاری که هنگام تمرین انجام می‌دهد رفتن به دستشویی است: "باید قبل از اینکه گرم کنم همه چیز رو بیرون بذارم. معمولا به آهنگی که قراره باهاش تمرین کنم گوش میدم و بدنم رو توی اون حال و هوا و حس غرق می‌کنم. فکر می‌کنم اینطوری تمرکز می‌کنم. راستش رو بخواین نمی‌تونم مثل قبل تمرین کنم. اون موقع، فقط دیوونه رقصیدن بودم... حالا فقط به همون اندازه‌ای که لذت می‌برم می‌رقصم! من از اون دسته افرادم که روی چیزی تمرکز می‌کنم که در اون کمبود دارم، پس زمان تمرین به شرایط بستگی داره."

? جی‌هوپ درباره روند موسیقیایی خود توضیح داد که بیشتر از زندگی روزمره خود الهام می‌گیرد تا از تخیل خود. او گفت: "من همیشه این رو میگم، اما از پروسه تولید هر آلبوم چیزهای زیادی رو یاد می‌گیرم. موقع نوشتن آلبوم 'Love Yourself'، تونستم به شخصی بالغ تبدیل بشم که یه کم بیشتر خودش رو دوست داره. تازگیا از خودم میپرسم خوشبختی (شادی) چیه؟ گاهی اوقات، از حیوونایی مثل سگ‌ها یا موجودات کوچیکی که حتی نمی‌تونن صحبت کنن، آرامش بیشتری می‌گیرم. این یه چیز کوچیکه، اما ازش خوشحال میشم."

? جی‌هوپ همچنین صادقانه درباره رکود در موسیقی خود صحبت کرد. او گفت: "من کسیم که از طریق رقص وارد موسیقی شدم. وقتی صحبت از موسیقی میشه من هنوزم به هدایت نیاز دارم. تازگیا، تهیه‌کننده‌های زیادی رو دیدم و آهنگام رو نشونشون دادم و بازخورد گرفتم و توی دو راهی افتادم. متوجه شدم که یه مسیر موسیقیایی سخت رو انتخاب کردم و از نظر ذهنی تکونم داد. می‌خواستم سریع حلش کنم اما اونطور که می‌خواستم پیش نمی‌رفت، پس حس شرمندگی داشتم و از خودم پرسیدم "این حد منه؟" کم کم دارم به این موضوع غلبه می‌کنم.' او گفت که در واقع تمامی آهنگ هایی را که تا به حال ساخته بود را پاک کرده و از صفر شروع کرده است.

? بیش از یک دهه پس از اولین کریسمس خود به عنوان کارآموز در سئول، جی‌هوپ کریسمس امسال را به عنوان دو بار کاندید گرمی سپری می‌کند. او گفت: "بعد از اینکه کارآموز شدم، خاطره‌های زیادی از کریسمس نداشتم. من همیشه روی چیزی کار می‌کردم یا تمرین می‌کردم و بعد از دبیومون، با برنامه‌های آخر سال مشغول بودیم. این آرزوی کوچیکیه، اما من واقعا می‌خوام از کریسمس امسال آروم و خصوصی با خانواده‌ام لذت ببرم."

? مصاحبه کامل جی‌هوپ در نسخه ژانویه ۲۰۲۲ مجله Vogue Korea موجود است.

#News
#VogueKorea
#BTS #JHope



صحبت های جونگ‌کوک عضو BTS درباره تحسین کردن آرمی و تغییراتش در طول ده سال، و غیره...



?BTS's Jungkook Talks About His Admiration For ARMY, How He's Changed Over The Past 10 Years, And More

?در یک مصاحبه و عکاسی اخیر برای مجله Vogue کره، جونگ کوک درباره سیر و رشد خود به عنوان عضو گروه BTS صحبت کرد.

?جونگ کوک با توضیح دادن اینکه چگونه از جهان بینی خود محافظت می کند شروع کرد:"من هیچ وقت تصمیم نگرفتم که 'میخوام اینطوری زندگی کنم' ولی این مشخصه که میخوام بر حسب اراده‌م زندگی کنم. حتی اگه یک زندگی دیگه بعد این وجود داشته باشه، من اونوقت نمیتونم به یاد بیارمش، در حوزه تنوع، میخوام به سبک خودم زندگی کنم. اینا عقیده‌هایی هست که پیش از این راجع بهشون فکر کردم".

?گزارشگر گفت: "میگن زندگی کوتاهه ولی هنر بی انتهاست، چه چیزی واسه تو جاودانه‌ست؟" جونگ کوک جواب داد: "حتی اگه کاری که انجام میدم هنر باشه، مهم ترین چیزه؟ زندگی خودش مهم‌ترین نیست؟ زمان هایی که زندگی کردم برای من کامل مونده. به همین خاطر زندگی هم محدوده هم بی نهایت."

?جونگ کوک در رابطه با به اشتراک گذاشتن استعداد‌هایش در زمینه‌های زیادی جدا از موسیقی، مانند نقاشی، عکاسی و ادیت ویدیو پاسخ داد: "این ها فقط کارهایی هستند که بهشون علاقه دارم و نمیخوام همشون رو عملی کنم."

?علاوه بر این، جونگ کوک تا زمانی که رضایت کامل نیافته تمایلی به نشان دادن آثار خود ندارد. او توضیح داد: "اونا هیچوقت عالی نمیشن، ولی حداقل نمیخوام چیزی که ازش راضی نیستم رو به مردم نشون بدم. روزی میرسه که سخت کار میکنم و به همه نشون میدم."

?او زندگی‌اش با BTS تغییر کرد، در 2014 آنها از افرادی که بصورت تصادفی رفت و آمد می کردند در لس آنجلس به تماشای رایگان کنسرتشان دعوت کردند حال در 2021، بلیط‌های کنسرتشان در لس آنجلس استادیوم SoFi در مدت کوتاهی به فروش رفت.
او درباره اینکه تغییرات بزرگ برایش باورنکردنی هستند چنین شرح داد: "من همیشه درباره اینکه مردم چرا ما رو دوست دارن و بخاطرمون هیجان زده میشن کنجکاو میشم. درباره اینکه چطور به این نقطه رسیدم فکر می کردم. اول از همه با هم گروهی‌های عالی آشنا شدم! دوم اینکه ما مدیرعاملی داریم که عاشق موسیقیه. جدا از این دلایل، احتمالاً این نیروبخشی آهنگ ها، متن آهنگ و اجراها و حضور عمومی گروهی طرفدارهای بیشتری جمع آوری کرده، با این حال، نتونستم درباره این به نتیجه برسم."

?وی همچنین ARMY ها را تحسین کرد که پیامهای مثبت گروه BTS را عملی کردند. بعضی از کارهای خوب ARMY شامل پروژه‌های محیطی شان برای زنده نگهداشتن جنگل های بارانی و وال ها و جمع آوری کمک های مردمی برای گروه های با ارزش مثل افراد ناتوان و جامعه LGBTQ است. او اظهار کرد: "من فردی هستم که عاشق موسیقی و رقصه ولی ARMY ما رو به دستاوردهای عالی‌ای می رسونه. از حمایتشون قدردانی می کنم و اونا کارهایی فوق العاده انجام میدن. این کارها رو برای حمایت از BTS انجام میدن ولی دیدن اینکه از انجام این کارهای خوب خوشحالن و لذت میبرن آدم رو واقعاً تحت تاثیر قرار میده من به شخصه ازشون الهام می گیرم."

?جونگ کوک در پانزده سالگی دبیو کرده و به تجربیات مختلفی که به رشدش و بالغ شدن و تبدیل شدن به فردی که الان هست، دست یافته است.
وقتی از او پرسیده شد که چه چیزی بیشترین تغییر را داشته و چه چیزی همانطور باقی مانده است، او پاسخ داد که از نظرش همه چیز به جز یک چیز تغییر کرده است و شرح داد: "دقیقا مثل زمانی که کوچیکتر بودم هنوزم خونگرمم و خوب به مردم اعتماد میکنم. من همه علاقه‌م رو به اونایی که دوستشون دارم تا زمانی که دلم رو بشکنن نشون میدم. اعضای گروه اینو میدونن. بعضی وقتا از اینکه اتفاقی بیفته نگران میشم اما خوشبختانه میتونم به اعضا تکیه کنم. ولی اگه بیش از حد تکیه کنم اینطوری میشه که انگار دارم پشتشون قایم میشم پس نیاز دارم که تعادل برقرار کنم."

?در آخر، با توجه به بخشی از متن آهنگ معروف BTS به نام Permission To Dance وقتی پرسیده شد که آیا درباره چگونه فرود آمدن فکر کرده است، جواب داد: "حتماً افرادی وجود دارن که از من بزرگتر هستن و کم کم که سنم بیشتر میشه و زمان میگذره انتخاب دیگه‌ای به جز پایین اومدن نخواهم داشت ولی درباره فرود اومدن فکر نمیکنم. من خیلی کارها دارم که باید انجام بدم. میخوام قلمروم رو افزایش بدم و بالاتر برم".

? مصاحبه کامل او در نسخه سال 2022 مجله Vogue Korea موجود خواهد بود.

#news
#Jungkook #BTS
#VogueKorea




صحبت‌های جیمین عضو BTS درباره تمایل به اجرا برای تماشاگران، گفتگوی صادقانه با همگروهیانش و...

? BTS’s Jimin Talks About Wanting To Perform For An Audience, Honest Conversations With His Members, And More

? جیمین عضو بی تی اس در مصاحبه و عکسبرداری اخیر برای Vogue Korea افکار صادقانه خود را به عنوان یک اجراکننده و یک شخص به اشتراک گذاشت!

? هر هفت عضو بی تی اس به عنوان ستاره‌های کاور نسخه ژانویه ۲۰۲۲ این مجله در مصاحبه جداگانه‌ای شرکت کردند‌. جیمین که ابتدا یک کت و شلوار صورتی پررنگ را پوشیده بود؛ گفت: "من لباس ساده با رنگ ثابت رو دوست دارم، پس این بار خودم رو به چالش کشیدم. جالب بود، گرچه انجامش سخت بود. من لباسارو دوست دارم، اما راستش برای نشون دادن به طرفدارا خرید می‌کنم. با این حال، این روزها برای پوشیدن و نشون دادنشون جایی نیستش؛ پس فقط لباس‌های ورزشی میخرم."

? مجله Vogue با اعضای بی تی اس پس از اخبار هیجان انگیز کنسرت آفلاین آنها بعد از مدت‌ طولانی اجرا نکردن در مقابل تماشاگران ملاقات کرد. جیمین گفت: "دو سال طولانی‌تر از چیزی بود که فکر می‌کردم. زیاد زندگی نکردم، اما تنها کاری که تا الان انجام دادم اجرا کردن روی استیجه. با اشتیاق کار می‌کردم چون فقط می‌خواستم در اون خوب باشم؛ اما از اونجایی که نمی‌تونستم این کار رو انجام بدم -گرچه در گفتن این حرف محتاطم- ناراحت بودم چون احساس می‌کردم روزهایی که زندگی می‌کردم رد میشدن. به معنای واقعی کلمه به یه وضع ثابت رسیدم."

? او توضیح داد: "چون هیچ واکنش و بازخوردی از طرف تماشاگرا نبود، حتی وقتی سخت کار می‌کردم، همه چیز نامطمئن و شبیه یه تمرین بود. وقتی که اخیرا کنسرت آنلاین رو انجام می‌دادم حس واقعی بودن نداشت. خیلی بهش فکر می‌کردم 'اشکالی نداره؟' و 'اینطوری که ادامه پیدا نمی‌کنه'. از خودم تعجب می‌کردم 'این همون اجرایی که دنبالش بودیم؟' و گرچه فکر نمی‌کردم کنسرت‌هارو مثل تمرین درنظر بگیرم، فکر می‌کردم موقعی که با کنسرت‌ها روبرو میشم باید خودم جواب رو پیدا کنم."

? جیمین درباره آنچه در آینده خواهد آمد، به اشتراک گذاشت: "ما با خودمون گفتیم که آیا باید یه چیز جدیدی پیدا کنیم یا چیزی رو که تا الان انجام دادیم رو دوباره تنظیم کنیم. نگرانی‌های زیادی درباره نوع موسیقی، سبک و رقصی که باید نشون بدیم باهم ترکیب میشن، پس خیلی چیزها رو باید حل کنیم. خیلی از ایک نگرانی‌های دوباره به وجود اومدن، پس سرگرم شدم."

? وقتی از او پرسیده شد که به عنوان خواننده، آهنگ موردعلاقه‌ای دارد یا خیر، جیمین پاسخ داد: "راضی بودن از آواز خوندنم سخته. همینطور من آهنگ‌هایی با تکنیک زیاد رو دوست دارم اما کنترلشون سخته و خوندن لایو اونها دردناکه، پس دنبال راه حلیم. من اساسا اول فردیت خودم رو پیدا کردم حتی اگه زمینه و پایه من قوی نباشه. به همین خاطره که برای ساده بودن به شروع برمی‌گردم. این روند سخت اما جالبی بود، چون مکنه ما (جونگ‌کوک) به عنوان خواننده اصلی به خوبی عمل می‌کنه و موقع صحبت‌هایی با من به این موضوع فکر کرد. اون صحبت‌ها و نگرانی‌ها خوشحالم کرد."


? این هنرمند همچنین درباره کار گروهی بی تی اس صحبت کرد. او گفت: "ما توی همه‌ی زمینه‌ها از رقصیدن گرفته تا خوندن و اجرا روی هم تاثیر میذاریم. ما فکر می‌کنیم 'اوه، اون خیلی خوبه. من باید مثل اون امتحان کنم.' حتی وقتی که مشکلاتی وجود داره، فکر کردن به اینکه چرا گروه وجود داره و به خاطر چی گروه رو شروع کردیم، بهم کمک می‌کنه تا دوباره به خودم بیام. اولا برای ما هم سخت بود. ما هم دعوا کردیم. اولین باری بود که عضوی از یه جامعه بودیم. با این حال، فکر می‌کنم مایه‌ی آرامشه که الان اعضا رو دارم." او افزود: "چون جوونم، صادق بودن با دوستام، به جز اعضا، سخته. خیلی از موقع‌ها وجود داره که من اون طرف و تصویری که جعلی به نظر میرسه رو دوست ندارم. وقتایی که با اعضا صحبت می‌کنم رو دوست دارم چون می‌تونم کاملا صادق باشم."

? جیمین فاش کرد که او همچنین زمان زیادی را صرف فکر کردن درباره خودش و چیزهایی که دوست دارد و ندارد، کرده است. او توضیح داد: "این روزها، حالم کاملا خوبه‌. حس می‌کنم می‌تونم خوشحال باشم." جیمین درباره جنبه جدیدی که در مورد خودش کشف کرده است؛ گفت: "من خیلی تنبلم! اونقدر توی درآوردن لباسا تنبلم که یه لباس رو درمیارم و برای سی دقیقه قبل از اینکه یه تیکه‌ی دیگه لباس رو دربیارم دور و اطراف میچرخم. هاها."

? این هنرمند توضیح داد که اخیرا راحتی و آرامش را به جای نگه داشتن نگرانی‌ها در خالی کردن ذهنش پیدا کرده است؛ به خصوص به این دلیل که در گذشته سرگرمی نداشته است. او گفت: "من هر روز تمرینای هوازی انجام میدم، دوستام رو می‌بینم و در حالی که ازش راضیم زندگی می‌کنم. این روزا میدوئم. اول حس می‌کردم که فقط با دویدن 2.5 کیلومتر دارم می‌میرم اما الان به دویدن 8 کیلومتر رسیدم. من به دویدن علاقه‌مند شدم چون دوست دارم بدون هیچ فکری در حالی که باد به صورتم می‌خوره، بدوم. قبلا می‌ترسیدم و دوست نداشتم که وقتی تنها بودم، فکرهای زیادی به ذهنم میرسه. با این حال، الان فکر می‌کنم به زمان تنهایی نیاز دارم و دوییدن به خالی کردن ذهنم کمک می‌کنه."

? به تازگی، بی تی اس یک بار دیگر در جوایز گرمی ۲۰۲۲ نامزد بهترین اجرای دونفره / گروهی پاپ شد. جیمین بیان کرد: "برنده شدن گرمی چیزی بود که نمی‌تونستیم تصور کنیم، اما فکر می‌کردیم یکی از نامزدها میشیم! فکر می‌کنم خوبه که اون جایزه رو برنده بشیم تا طرفدارا خوشحال بشن. با این حال، فقط کاندید شدن برای جایزه خبر خوشحال کننده‌ایه و در صورت امکان، می‌خوام شخصا به اونجا برم تا صدام رو بشنون."

? مصاحبه کامل جیمین در نسخه ژانویه ۲۰۲۲ مجله Vogue Korea موجود است.

#News
#BTS #Jimin
#VogueKorea



صحبت‌های شوگا عضو BTS درباره تضاد بین میکستیپ‌هایش، کار با Coldplay، امیدهای صادقانه او برای گرمی‌ و...

? BTS’ Suga On The Contrast Between His Mixtapes, Working With Coldplay, His Honest Hopes For The Grammys, And More

? شوگا از بی تی اس با همکاری Vogue Korea اخیرا درباره تضاد بین دو میکستیپ خود، رشد خود به عنوان یک هنرمند و ترانه‌سرا و... صحبت کرد!

? هر هفت عضو بی تی اس، به عنوان ستاره‌های کاور نسخه ژانویه ۲۰۲۲ این مجله، در مصاحبه‌های جداگانه‌ای شرکت کردند. شوگا با لبخندی درخشان و روشن شروع کرد و بسکتبال، Portland Trail Blazers و Damian Lillard بازیکن NBA را به عنوان بزرگترین موردعلاقه‌های این روزهایش انتخاب کرد. وی افزود: "به جای تیم‌های بزرگ، من ضعیف‌ها و تیم‌هایی که کمتر شانس برد دارند رو دوست دارم."

? انرژی راحت شوگا به مصاحبه‌کننده یادآور صرف نظر کردن و فلسفه‌ای است که در آخرین میکستیپ او "D-2" بسیار رایج بود که این خواننده در مورد آن اظهارنظر کرد: "تسلیم شدن و صرف نظر کردن. درسته، انگار همه چیز رو رها کردم. چیزی که درباره کووید۱۹ وجود داره اینه که فقط به خاطر اینکه من تلاش می‌کنم بهتر نمیشه. من متوجه شدم که تلاش کردن انرژی زیادی مصرف می‌کنه. با وجود اینکه من (توی تمام این مدت) با انجام کارهای زیاد زندگی کردم."

? شوگا با خنده گفت: "این روزها، صادقانه بگم که فکرهای زیادی به ذهنم نمیرسه. جدا. من خیلی سرم شلوغه و سعی می‌کنم به هویت (نام و نشان) فکر نکنم. اگه روش تمرکز کنم، بیش از حد بهش فکر می‌کنم. فکر می‌کنم خیلی بد نیست که زندگی رو بذاریم طبق جریانش بگذره. به جای اینکه واقعا آرزو داشته باشیم و برای چیزی تلاش کنیم، فقط بذاریم همونطور باشه که در جریانه."

? در چند سال گذشته، شوگا سبک زندگی نسبتا پرمشغله و شدیدی داشته است. او گفت: "نمیگم که تلاش نکردم یا کمتر سخت کار کردم. باید بگم که قبول و پذیرش طبیعی تر شده؟ در مقایسه با وقتی که جوون‌تر بودم."

? این تضاد در میکستیپ‌های او مشهود بود. شوگا توضیح داد: "اولین میکستیپ من نزدیک به خشم بود." او با خنده اضافه کرد: "اما تو این مدت همه‌ چیز رو مرتب کردم. نمیدو‌نستم حالا از کی عصبانیم و با کی قهرم. تا اون موقع که با خودم روبرو شدم. من کسی بودم که عصبانیت و عقده‌ حقارت رو به سلاح‌هام تبدیل کردم، اما فکر می‌کنم حدود سال ۲۰۱۸ بود که عصبانیت خود ویرانگر من شروع به از دست دادن اثرش کرد. فکر می‌کردم که دیگه نمی‌تونم فقط از اون به عنوان انرژی برای حرکت رو به جلو استفاده کنم."

? این افکار همان چیزی است که منجر به ساخت دومین میکستیپ شوگا به نام "D-2" شد، آلبومی که از نظر موسیقی بالغ است. شوگا اظهار داشت: "در واقع، ضبط توی دو سه ماه آخر سال ۲۰۲۰، پایان سختی بود، اما من بیت و تولید اولیه رو سال ۲۰۱۶‌ درست بعد از منتشر کردن اولین میکس تیپم شروع کردم. من ترک 'People' رو حدود اکتبر ۲۰۱۶ تموم کردم و فکر کردم 'آه، به مرحله‌ای رسیدم که میتونم اینجور آهنگ رو بنویسم." شوگا همچنین "People" را به عنوان ترک موردعلاقه شخصی خود انتخاب کرد.

? در طول دوران حرفه‌ای خود، بی تی اس به دلیل صادق بودن در موسیقی خود مورد تحسین قرار گرفته است که شوگا نقش زیادی در آن ایفا کرده است. در حالی که صادق بودن همیشه آسان یا لذت بخش نیست، شوگا بدون توجه با لبخندی کوچک به این موضوع پرداخت و گفت: "به نظر می‌رسه افراد موسیقی من رو دوست دارن."

? شوگا درباره گرایشات آهنگسازی خود به اشتراک گذاشت: "از زمانی به زمان دیگه فرق داره." او ادامه داد: "اگه آهنگ‌هایی هستن که فورا منتشر میشن، آهنگ‌هایی هم هستن که قبلا قبول کردم که نگرانشون هستم، چون فکر می‌کنم 'الان باید منتشرش کنم؟' 'Over the Horizon' یکی از آهنگ‌هاییه که به سرعت منتشر شدم. راستش رو بگم، قسمت گیتار و زه توی کمتر از بیست دقیقه تموم شد. اگه موضوعی بهم داده بشه و گفته بشه که 'لطفا یه آهنگ درباره این و این پیام بنویسین' من از اون نوع آدمام که می‌تونه داستان سه دقیقه‌‌ای رو طرح بکنه. جهت طراحی با یه بار تلاش مشخص میشه و من استایلی دارم که یکی بعد از دیگری باهاش مطابقت پیدا می‌کنم. به همین دلیله که بهش میگن طرح. برای من، معمولا طرح به سرعت آماده میشه."

? شوگا درباره الهام بخش موسیقی خود گفت: "در تصادفی‌‌ترین زمان‌ها، یکی یکی الهام می‌گیرم. حتی توی مضحک‌ترین شرایط." یکی از بزرگترین تصورات غلطی که مردم درباره هنرمندان دارند این است که از چیزهای خاص الهام می‌گیرند. شوگا توضیح داد: "وقتی توی استودیو هستم، وقت‌هایی پیش میاد که فکر می‌کنم 'مطمئنم می‌تونم این کار رو انجام بدم.'" در ادامه او اضافه کرد: "وقت‌های دیگه، (الهام) وقتی ظاهر میشه که واقعا نمیخوام (کار کنم). من بهتون میگم، حتی یه بارم نبوده که فکر کنم 'از این لحظه خاص، دقیقا از این احساس استفاده می‌کنم." در عوض، الهام گرفتن اغلب از ارتباطات و مبادلات، مانند "My Universe"، همکاری اخیر بی تی اس با کلدپلی ناشی می‌شود. شوگا اظهار داشت: "جالب بود چون اونا اول پیشنهاد دادن که به کره بیان. وقتی کلدپلی همکاری می‌کنه، اونا گفتن که کریس مارتین همیشه شخصا برای ضبط میاد. من تعجب کردم که اون اینقدر فعالانه شرکت کرد."

? شوگا اضافه کرد: "همه‌شون خیلی متواضع، خالص و پرشور بودن و باهامون خیلی مهربونانه رفتار کردن. معلوم شد که وضعیت ما و وضعیتی که کلدپلی تقریبا بیست و پنج سال پیش تجربه کرده بود اونقدرها هم فرق نمی‌کرد. ما هر کدوم درباره مشکلات خودمون صحبت کردیم و گفتگوی طبیعی‌ای بود." او ادامه داد: "موقعی که ستاره‌هارو می‌بینین، شروع به تشخیص دادن می‌کنین که آیا کارای فعلیشون صادقانه‌‌ست یا نه. با این وجود، کلدپلی خیلی صمیمی بود، پس ما نسبتا تحت تاثیر قرار گرفتیم."

? شوگا درباره اینکه در هشت سال گذشته چه چیزی به دست آورده، شادی را انتخاب کرد. او توضیح داد: "من همینطور یاد گرفتم که این چیز بزرگی نیست. من با تلاش و پشتکار زندگی می‌کردم و فکر می‌کردم که چیز‌های مادی باعث شادی میشن، اما وقتی اونارو داشتم، خیلی مطمئن نبودم." او با خنده افزود: "با این حال، من هم مادی گرا نیستم."

? شوگا ادامه داد: "به این دلیله که متوجه شدم چیزهای مادی دیگه رضایت زیادی بهم نمیدن. به همین خاطر این روزها سعی می‌کنم (شادی، خوشبختی) رو توی چیزهای کوچیک پیدا کنم. چیزهایی مثل صبح زود بیدار شدن و نوشیدن یه فنجون قهوه بدون کافئین با معده خالی. خوشحالم که الان حداقل از این شادی‌ها خبر دارم."

? از سوی دیگر، شوگا عادی بودن را به عنوان چیزی که از دست داده است انتخاب کرد. او توضیح داد: "چیزی که برای دیگرون عادیه برای من خاصه. با این حال، فکر می‌کنم که زمان این مشکل رو حل می‌کنه."

? با نگاهی به آینده، شوگا نظر داد: "فکر می‌کنم تا وقتی که بمیرم عضو بی تی اس باشم. اغلب ازم می‌پرسن که میخوام تولید و تهیه‌کنندگی (یه گروه) رو امتحان‌ کنم. اما فکر نمی‌کنم بتونم. اونقدر مسئولیت ندارم که مسئول دیگری باشم. من فقط بی تی اس رو دوست دارم."

? در پایان، مصاحبه کننده سوالی را که مدت‌ها انتظارش را می‌ کشید مطرح کرد - امید‌های شوگا برای مراسم جوایز گرمی پیش‌رو، که بی تی اس با "Butter" برای بهترین اجرای دونفره / گروهی پاپ نامزد دریافت جایزه شده است. شوگا پاسخ داد: "گرمی؟ من یه نسخه ساده و یه نسخه مطمئن دارم، کدوم یکی رو باید بگم؟ راستش رو بگم، توقع زیادی ندارم." سپس با خنده افزود: "اما فکر می‌کنم ما جایزه رو می‌گیریم!"

? مصاحبه کامل شوگا در نسخه ژانویه ۲۰۲۲ مجله Vogue Korea موجود است.

#News
#BTS #Suga
#VogueKorea

K_Nation
پاسخ
 سپاس شده توسط Âɴɢ℮ℓ Evιℓ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
RE: اخبار و چارت‌های Kpop - DarkLight - 27-12-2021، 16:02


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان