اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 865 - File: showthread.php PHP 7.4.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 865 errorHandler->error




 


امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

درمان خانگی کک و مک ؛ از بین بردن کک و مک با کمک طب سنتی و خانگی

#1
کک و مک از نگاه هر شخصی متفاوت است. برخی آن را نشانه ای از زیبایی طبیعی می دانند و برخی دیگر به عنوان یک مشکل پوستی نگاه می کنند و سعی دارند آن را به هر روشی شده درمان کنند و یا بپوشانند. کک و مک از آن مشکلی است که بیشتر به سراغ افراد بور می رود. افرادی با موهای روشن و چشمان آبی. پوست این افراد بیشتر مستعد ابتلا به کک و مک است و با قرار گرفتن در معرض نور خورشید سریعا آثار کک و مک را می توان در پوست این افراد مشاهده کرد. اگر کک و مک هایی که در آینه می بینید شما را ناراحت می کند با این مقاله ی بیچشک همراه باشید تا با روش های درمان خانگی کک و مک آشنا شوید.
درمان خانگی کک و مک با آلوئه ورا
از بین بردن کک و مک در خانه
اگر به دنبال درمان خانگی کک و مک هستید آلوئه ورا اولین گزینه است. آلوئه ورا یکی از مغذی ترین و مفیدترین گیاهان طبیعت برای مراقبت از پوست است که می تواند به احیای بافت های آسیب دیده ی پوست شما کمک زیادی کند. آلوئه ورا می تواند لکه های تیره ی پوست شما را از بین ببرد و از آنجایی که خاصیت ضدعفونی کننده ی بسیار قدرتمندی دارد می تواند به عنوان یک داروی طبیعی برای بسیاری از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار بگیرد.آنچه نیاز دارید
مقاله مرتبط:

20 روش طبیعی کاملا موثر و متفاوت برای درمان سیاهی دور چشم
ژل آلوئه ورا تازه
دستورالعمل

کمی ژل آلوئه ورای تازه را از برگ آن استخراج کنید و به آرامی بر روی لکه های صورت خود بمالید. می توانید تمام صورت خود را به این ژل آغشته کنید و 2 الی 3 دقیقه صورت خود را به آرامی ماساژ دهید و اجازه بدهید یک شب تا صبح بر روی پوست صورت شما قرار بگیرد. صبح روز بعد صورت خود را کاملا بشویید.

سرکه سیب یکی از قوی ترین و موثرترین روش ها برای درمان خانگی کک و مک است.

موز
درمان کک و مک با موز
اگر به دنبال یک ماسک طبیعی فوق العاده برای روشن کردن پوست خود هستید موز می تواند یک گزینه ی عالی باشد. موز دارای ویژگی هایی از قبیل روشن کنندگی پوست است و از پیر شدن پوست جلوگیری می کند، به همین دلیل برای درمان خانگی کک و مک تاثیرات مثبت زیادی دارد. طرز استفاده از آن هم بسیار آسان است و برای اثربخشی بهتر می توانید کمی آب لیموی تازه و یا کمی نعناع هم به آن اضافه کنید.
آنچه نیاز دارید
1 عدد موز
دستورالعمل

1 عدد موز رسیده را به کمک چنگال خوب له کنید و به دلخواه خود کمی آب لیموی تازه یا نعناع به آن اضافه نمایید و به مدت 20 دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید. سپس صورت خود را بشویید. می توانید از این ماسک 4 بار در هفته استفاده کنید.

رفع کک و مک با سرکه سیب
سرکه سیب یکی از قوی ترین و موثرترین روش ها برای درمان خانگی کک و مک است. سرکه می تواند سلول های آسیب دیده ی سطحی پوست را از بین ببرد و بدین ترتیب سلول های سالم لایه ی زیرین پوست خود را نشان می دهند و پوستی شفاف روی صورت شما می نشیند.

آنچه نیاز دارید

1 قاشق غذاخوری سرکه سیب
2 لیتر آب
دستورالعمل

1 قاشق غذاخوری سرکه سیب را با 2 لیتر آب ترکیب کنید تا رقیق شود. سپس با کمک کمی پنبه ی تمیز این محلول را به آرامی بر روی لکه های تیره ی پوست خود بمالید و پس از 20 دقیقه صورت خود را بشویید. برای چندین هفته، هر شب از این ماسک استفاده کنید تا نتایج آن را ببینید.

سرکه و عسل دشمن کک و مک
ماسک سرکه و عسل
حاصل ترکیب عسل و سرکه یک ماسک فوق العاده برای پوست شماست. اگر کک و مک و لکه های تیره ی پوستتان شما را ناراحت می کند و به دنبال یک روش موثر برای درمان خانگی کک و مک هستید یک روز در میان از این ماسک طبیعی استفاده کنید.
آنچه نیاز دارید
1 قاشق غذاخوری سرکه
1 قاشق غذاخوری عسل
دستورالعمل

عسل و سرکه را باهم ترکیب کنید و به مدت 15 الی 20 دقیقه بر روی پوست صورت خود قرار دهید. سعی کنید نواحی تیره ی پوست خود را و کک و مک ها را به طور کامل با این ترکیب بپوشانید در پایان صورت خود را با آب ولرم بشویید.

ماسک زردچوبه
زردچوبه به دلیل خاصیت روشن کنندگی پوست در بیشتر ماسک های طبیعی گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد. این ادویه ی جادویی می تواند نقاط تیره و لکه های صورت شما به مرور زمان کمرنگ تر کند و به عنوان یک روش طبیعی موثر برای درمان خانگی کک و مک شناخته شده است.

آنچه نیاز دارید

نصف قاشق چایخوری زردچوبه
کمی آب
دستورالعمل

نصف قاشق چایخوری زردچوبه را با کمی آب ترکیب کنید تا به شکل خمیری نرم درآید. این خمیر را بر روی کک و مک ها و لکه های تیره ی پوست خود قرار دهید و 15 دقیقه صبر کنید تا کاملا خشک شود. سپس صورت خود را به آرامی ماساژ دهید و در پایان پوست خود را با آب ولرم بشویید.

روغن زیتون
olive-oil
روغن زیتون منبع غنی و مفیدی از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مناسب برای نرمی و لطافت پوست است که به بازسازی بافت های آسیب دیده و جوانسازی پوست شما کمک زیادی می کند. اگر به دنبال پوستی شفاف و بدون کک و مک هستید روغن زیتون را فراموش نکنید.
آنچه نیاز دارید
3 الی 4 قطره روغن زیتون خالص و بکر
دستورالعمل

روغن زیتون را کمی حرارت دهید تا گرم شود. سپس آن را به آرامی روی پوست خود قرار دهید و با با کمک حرکات دایره ای سر انگشتان خود ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود. اجازه بدهید که این روغن به مدت بیش از 1 ساعت بر روی پوست صورت شما قرار بگیرد و در پایان صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید. شما می توانید از این روش 1 الی 2 بار در روز استفاده کنید.

درمان کک و مک با آب پیاز
آب پیاز سرشار از اسید هایی است که به عنوان سفید کننده و روشن کننده ی طبیعی پوست عمل می کنند و لکه ها و نقاط تیره ی پوست را روشن می کنند. این روش قرن هاست که به عنوان درمان خانگی کک و مک مورد استفاده ی اروپاییان قرار گرفته است و نتایج مثبتی هم از خود نشان داده است. افزودن کمی سرکه سیب می تواند اثربخشی این روش را دوچندان کند.

آنچه نیاز دارید

1 عدد پیاز کوچک
1 قاشق چایخوری سرکه سیب
دستورالعمل

پیاز را رنده کنید و آب آن را بگیرید. 1 قاشق غذاخوری آب پیاز را همراه با 1 قاشق چایخوری سرکه سیب ترکیب کنید و به آرامی بر روی کک و مک های صورت خود قرار دهید. اجازه دهید تا صورت شما به طور کامل خشک شود و در پایان صورت خود را با آب بشویید. شما هر روز می توانید از این روش استفاده کنید.

لیمو و شکر
درمان خانگی کک و مک
شکر یک لایه برداری طبیعی و قوی برای پوست شماست که می تواند لایه های سطحی پوست شما را به آرامی برداشته و بافت های آسیب دیده و مرده ی آن را از بین ببرد. ترکیب شکر با لیمو که اثراتی همچون سفید کنندگی و روشن کنندگی پوست را به همراه دارد یکی از بهترین روش ها برای درمان خانگی کک و مک است.
آنچه نیاز دارید
1 عدد لیمو
کمی شکر سفید یا شکر قهوه ای
دستورالعمل

آب لیمو را همراه با کمی شکر ترکیب کرده و آن را به آرامی بر روی پوست صورت خود قرار دهید و با نوک انگشتان خود به آرامی ماساژ دهید.

کمی صبر کنید تا این ترکیب روی پوست شما خشک شود و در پایان صورت خود را با آب شستشو دهید. شما می توانید از این ماسک روزی 1 بار استفاده کنید.

عسل و ماست
ماسک ماست و عسل
عسل همراه با ماست یک ماسک طبیعی فوق العاده برای تغذیه ی پوست شماست که می تواند لکه ها و نقاط تیره و قهوه ای پوست شما را روشن تر کند و برای درمان خانگی کک و مک یکی از بهترین روش هاست.
آنچه نیاز دارید
1 قاشق غذاخوری ماست
1 قاشق چایخوری عسل
دستورالعمل

عسل را با ماست به مقدار گفته شده ترکیب کنید و به آرامی بر روی پوست صورت خود قرار دهید. این ماسک را بر روی کل صورت خود قرار دهید و پس از گذشت 10 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید. شما می توانید از این روش 1 بار در روز استفاده کنید.

مجله پزشکی بیچشک
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

پیام‌های داخل این موضوع
درمان خانگی کک و مک ؛ از بین بردن کک و مک با کمک طب سنتی و خانگی - yegane@27 - 13-08-2021، 10:59

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Star درمان سرما خوردگی
  درمان و عکس گشادی مقعد + علائم و تشخیص گشاد شدن مقعد
  درمان خانگی کیست مویی دنبالچه + بهترین روشهای تخلیه در خانه
  هزینه درمان شقاق با لیزر چقدر است؟
  سرطان مقعد چیست؟ کشنده است؟ “درمان و علائم”
  درمان آبسه مقعدی با لیزر بدون جراحی
  هزینه درمان شقاق با لیزر و عمل جراحی 1402 + تعرفه بیمه
  انواع توده تناسلی در مردان و زنان + درمان زائده با عکس
  درمان ورم مقعدی چیست؟
  هزینه درمان کیست مویی با لیزر و عمل جراحی – سال 1401

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان