امتیاز موضوع:
  • 16 رأی - میانگین امتیازات: 4.25
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا

#61
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 7
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
گروه بين الملل دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
؛ سينما خبر-  « جون ريورز» براي زبان تند و شوخي مهايش با شخصيت هاي معروف آمريکايي و همچنين جراحي هاي متعدد زيبايي که بر روي صورتش انجام داده بود مشهور بود.

«ريورز» در 8 ژوئن 1933 در بروکلين نيويورک به دنيا آمد. پس از اتمام تحصيلاتش به اجرا در برنامه هاي تلويزيوني پرداخت. او از سال 1976 تا 1977 مجموعه تلويزيوني «شوهران و زنان» را توليد کرد و به مدت سه سال در تاک شو«جاني کارسون»،‌ (The Tonight Show» به اجراي برنامه پرداخت.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
«جون» و دخترش «مليسا»‌همچنين تهيه کنندگي برنامه اي را برعهده داشتند که به مصاحبه با افراد مشهور مي پرداخت. اين برنامه که از سال 1996 تا سال 2003 پخش مي شد با 1.6 ميليون بينننده،‌ از موفق ترين برنامه هاي آمريکا به شمار مي رود.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
خانم ويورز چندي پيش درمورد مرگش اظهار کرده بود : وقتي که مردم مي خواهم مراسمي داشته باشد مملو از نور و دوربين هاي خبرنگاران،‌ وقتي مرا با پيراهن گرانقيمتم به خاک سپردند، ‌مي خواهم «مري استريپ» برايم با پنج لهجه متفاوت گريه کند!
پاسخ
آگهی
#62
۱۵۰ هزار دلار برای هر ثانیه تبلیغ

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 7

به گزارش فانیگما : به نقل از فارس، مت دیمون و جورج کلونی، دو بازیگر هالیوودی برای حضور در تبلیغ نوعی قهوه ۳ میلیون دلار دستمزد گرفته‌اند. یک کمپانی تولید قهوه در تبلیغ جدید قهوه‌اش از مت دیمون و جورج کلونی، دو چهره مشهور هالیوود استفاده کرده است. اگرچه این تبلیغ تنها ۲۰ ثانیه به طول می‌انجامد ولی به گزارش منابع خبری غرب، دستمزد هر یک از این بازیگران برای این تبلیغ ۳ میلیون دلار بوده است. هر یک از این بازیگران در ازای هر ثانیه حضور در این آگهی، ۱۵۰ هزار دلار دستمزد گرفته‌اند.این در حالی‌است که این دو بازیگر از ثروتمندترین بازیگران هالیوود هستند و با این‌حال حاضر شده‌اند در ازای دریافت مبلغ زیاد حتی در تیزری کوتاه هم ایفای نقش کنند.
پاسخ
 سپاس شده توسط Interstellar
#63
[rtl]هفته دفاع مقدس با پخش 3 سریال تلويزيوني[/rtl]
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 7
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينما خبر؛  در نشست امروز دبیر پروژه‌های دفاع مقدس تلویزیون با خبرنگاران، از سریال‌های «کیفر»، «معراجی‌ها» و «39 هفته» به عنوان مجموعه‌های مناسبی تلویزیون در هفته دفاع مقدس نام برده شد.

بر این اساس سریال «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

سریال «معراجی‌ها» بیش از 30 بازیگر دارد و در خلاصه داستان آن آمده است: «قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده در یکی از دانشگاه‌ها دفن شوند اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند. همین آغاز قصه‌ای می شود که گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند».

محمدرضا شریفی‌نیا، رضا رویگری، حمید لولایی، مهران رجبی، غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سید مهرداد ضیایی، کاوه خداشناس و امیر نوری از جمله بازیگران این سریال هستند.

شبکه دو سریال «کیفر»، ساخته حسین تبریزی را پخش می‌کند.

سریال «کیفر» در شش قسمت 45 دقیقه‌ای برای پخش از شبکه دو آماده شده است. کامبیز دیرباز، تیرداد کیایی، امیر دژاکام، محسن افشانی، علی سلیمانی، فریبا کوثری، فریبا متخصص، اتابک نادری، سیروس همتی، داود شیرعلی، فریبا طالبی، مینا دلشاد و حمید شریف‌زاده از بازیگران این سریال مناسبتی هستند.

«کیفر» به روایت زندگی دو دوست می‌پردازد که در اوج رفاقت به واسطه‌ی اتفاقی که برایشان می‌افتد مجبور به انتخاب می‌شوند و به گذشته خود برمی‌گردند.

اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 7
[color][size][font]
[/font][/size][/color]

و «39 هفته» از شبکه تهران به روی آنتن خواهد رفت.

این سریال روایتی عاشقانه از سال‌های حماسه، دفاع و قصه‌ی فاصله‌هاست. امیرعلی معلم جوان مدرسه ای قدیمی در محله شمیران پس از یک ماه زندگی عاشقانه با عاطفه به جبهه می‌رود. عاطفه روزها رو به امید بازگشت همسرش با مرور خاطرات تلخ و شیرین طی می کند تا اینکه اولین نامه امیر علی به او می‌رسد و عاطفه وارد مرحله‌ی جدیدی از زندگی می‌شود.
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 7
[color][size][font]
[/font][/size][/color]
در ساخته مرتضی احمدی هرندی، مجید مظفری، داریوش کاردان، مریم معصومی، امین ایمانی، مجید واشقانی، اصغر نقی‌زاده، فرج‌الله گل سفیدی، امیر غریب‌زاده ولادن سلیمانی بازی کرده‌اند. 
پاسخ
#64
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 7
به گزارش سينماخبر؛ رسول صدرعاملی با اشاره به وضعیت سینما در این سه دهه و مخصوصا شرایط فیلم‌های کودک گفت: در دهه شصت به واسطه این که سینمای اجتماعی و خانوادگی ایران شکل واقعی خود را پیدا نکرده بود، سینمای کودک دوران طلایی خود را سپری کرد و بی‌خطرترین نوع سرمایه‌گذاری در سینمای کودک و نوجوان اتفاق می‌افتاد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر بیشترین و موفق‌ترین حضور بین‌المللی را در این ژانر داشتیم و شاهد موفقیت‌های سینماگرانی چون عباس کیارستمی، ابراهیم فروزش، مجید مجیدی و دیگران بودیم. در واقع سینمای کودک با توجه به توقعاتی که ایجاد کرد نیاز به متولی جدی داشت تا مورد حمایت قرار گیرد. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که تنها دولت نمی‌تواند حامی سینمای کودک باشد و تنها می‌تواند برای بخش خصوصی بسترسازی کند.

سینمای کودک باید برای کودکان جذاب باشد

برنده پروانه زرین بهترین فیلم شانزدهمین جشنواره فیلم کودک برای «دختری با کفش‌های کتانی» با اشاره به افول سینمای کودک اظهار کرد: از ابتدای دهه 80 بود که سینمای کودک رقیب حیرت‌انگیزی پیدا کرد و این رقیب، توانست کودکان را پای تلویزیون بکشاند. این در حالی بود که سرمایه‌گذاری جدی در این سینما صورت نمی‌گرفت.

کارگردان «من ترانه 15 سال دارم» با بیان اینکه فضای سینمای کودک باید برای کودکان جذاب باشد، گفت: از آنجا که امروزه سینمای کودک و نوجوان نیاز به تولید فیلم‌هایی جذاب با پروداکشن گسترده دارد باید برای ارتقای آن هزینه کرد. اگر سینمای کودک را جدی بگیریم، می‌توانیم شاهد پیشرفت‌هایی در آن باشیم، ضمن اینکه تهیه‌کننده‌ای که قرار است برای این سینما سرمایه گذاری کند باید احساس امنیت کند و بداند که سرمایه‌اش برمی‌گردد.

سینمای کودک تنها با بازیگر تعریف نمی‌شود

برنده جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه از بیستمین جشنواره کودک و نوجوان برای فیلم «دیشب باباتو دیدم آیدا» عنوان کرد: نکته دیگری که در جذابیت فیلم‌های کودک بسیار تاثیرگذار است، سالن‌های سینماست که متاسفانه تعداد این سالن‌ها در مراکز استان‌ها بسیار کم است و طبیعتا فیلم‌های کودک هم به خوبی دیده نمی‌شود.

صدرعاملی با بیان اینکه سینمای کودک یعنی صدا و موسیقی و این سینما، تنها با بازیگر تعریف نمی‌شود، گفت: تاثیری که صدا روی کودک دارد بسیار بالا است بنابراین در هنگام نمایش مخاطب با صدای خوب سالن سینما روبه‌رو شود. این در حالی است که متاسفانه بیشتر سالن‌های سینماها در شهرستان‌ها، از این نظر مناسب نیستند و تنها پردیس‌های تهران و برخی‌ شهرها صدای خوب دارد و مخاطب را جذب می‌کند. باید توجه کرد که کودکان نیاز به فضای شاد، مفرح و دلنشین دارند و زمانی که برای تماشای فیلم می روند باید روی صندلی‌های مخصوص خود بنشینند.

شهرداری اصفهان سالن مناسب بسازد

او با دفاع از تداوم برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان گفت: این جشنواره یادآوری می‌کند که سینمای کودک در چه شرایطی قرار دارد. جشنواره کودک یک جشنواره قدیمی است که در دنیا شناخته شده است و باید قدر آن را دانست.

کارگردان «سمفونی تهران» در پایان سخنان خود بیان کرد: اگر امروز اسمی از سینمای کودک باقی مانده به یمن برگزاری جشنواره کودک است به همین دلیل نیاز است تا هرسال برگزار شود اما باید معایب آن را برطرف کرد. یکی از مشکلات، فضای نمایش فیلم برای بچه‌هاست. با اینکه مقر اصلی برگزاری جشنواره کودک اصفهان است اما در آنجا هم سالن مناسب برای کودکان نداریم. سوال اینجاست که چرا شهرداری اصفهان برای جشنواره‌ای با این سابقه سالن مناسب نمی‌سازد؟
پاسخ
#65
[rtl]خبر يك خبرگزاري داخلي خوراك شبكه‌هاي BBC و «من و تو» شد[/rtl]
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 7
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سينماخبر ؛ به نقل از سايت جهان نوشت: "سازمان صدا و سيما براي پخش برنامه هاي مربوط به دولت يازدهم از نهاد رياست جمهوري تقاضاي واريز پول به حساب واحد بازرگاني اين سازمان كرده است ". اين خبري است كه ظرف دو روز گذشته دستمايه دروغ پردازي و سياه نمايي رسانه هاي معاند نظام همچون بي بي سي فارسي و شبكه ضد انقلابي من و تو براي تخريب وجهه رسانه ملي قرار گرفته است.
اما منبع اصلي انتشار اين دروغ كدام رسانه است؟ در پاسخ به اين سوال طبيعي است كه ذهن انسان معطوف رسانه ها، سايت ها و خبرگزاري هايي شود كه همجنس و هم سنخ بي بي سي و من وتو هستند. اما متاسفانه اينگونه نيست. در كمال شگفتي بايد گفت كه منبع اصلي اين خبر، گزارش روز جمعه 14 شهريور خبرگزاري "برنا" يعني يك خبرگزاري وابسته به دولت است كه بر پايه يك دروغ، مدعي شد رسانه ملي "عهد شكني" در قبال دولت يازدهم را در اولويت برنامه هاي خود قرار داده است!
البته اين خبرگزاري دو روز بعد يعني در روز يكشنبه 16 شهريور پس از آنكه معاون ارتباطات و اطلاع رساني دفتر رئيس جمهوري خبر مزبور را كذب محض و عاري از صحت عنوان نمود، در اطلاعيه اي كمرنگ از مخاطبان عذرخواهي كرد اما اين اطلاعيه نه تناسبي با حجم بازتاب گسترده تخريبي دروغ برنا در فضاي رسانه اي مجازي داشت و نه توانست سوء استفاده رسانه هاي معاند مانند بي بي سي و من وتو را جبران كند.
بر اهل نظر در حوزه رسانه پوشيده نيست كه رسانه هاي معاند نظير بي بي سي و صداي آمريكا سالهاست كه به دليل ممنوعيت فعاليتشان در ايران و محدوديت هاي دسترسي به اخبار و اطلاعات، سعي دارند كه خوراك برنامه هاي خود عليه ايران اسلامي را از رسانه هاي داخل ايران تامين كنند. در چنين شرايطي واقعاً چگونه مي توان پذيرفت كه يك رسانه داخلي آن هم منتسب به دولت، خوراك اين رسانه هاي معاند را فراهم آورد و به شكل يك كارگزار رايگان براي آنان عمل نمايد؟!
مطلب فوق مربوط به ساير رسانه ها است واين سايت صرفاً آن را باز نشر كرده است.
پاسخ
#66
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 7
[rtl]سریال تلویزیونی «پایتخت 3 » روی موج رادیو[/rtl]
به گزارشدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 سینماخبر؛  این سریال در قالب برنامه رادیو فیلم به تهیه کنندگی و سردبیری فرشاد آذرنیا ساعت هشت صبح از رادیو نمایش پخش می‌شود تنظیم رادیویی و گویندگی این سریال به عهده عمار خطی است و علی حاجی نوروزی هم صدابردار است.

در «پایتخت 3» خواهیم شنید‌، خانواده نقی معمولی باز هم به تهران می‌آیند اما این بار ورودشان به این شهر همزمان با چهارشنبه سوری و شلوغی پایتخت است.

در این سریال محسن تنابنده‌، ریما رامین‌فر‌، احمد مهران‌فر،‌ علیرضا خمسه‌، مهران احمدی‌، نسرین نصرتی‌، هومن حاجی‌عبداللهی‌، نیکا و سارا فرقانی اصل و تعداد زیادی از بازیگران بومی استان مازندران هنرنمایی می‌کنند.
پاسخ
#67
چییییییی میگیییییییییید
پاسخ
#68
مرسییییییی خیلی خوب بود
پاسخ
 سپاس شده توسط ~ALONE GIRL~
#69
اخـــــــبار جـــــــــدیـــــــد سیـــنمـا 7
[rtl]امروز «در همين نزديكي»به پايان ميرسد[/rtl]
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سينماخبر ، نمایش "در همین نزدیکی" که از دوم شهریور ماه اجرای خود را در تالار سایه آغاز کرده بود جمعه، 21 شهریور به کار خود پایان می دهد.

در این نمایش مهدی حاجیان، مهران حسینی، آفاق میرقاسمی، علی نجفی و سعید هاشمی پور به ایفای نقش می پردازند.طراح صحنه و لباس این نمایش مهدی دیلمی، طراح نور بابک شاه علیزادگان،طراح پوستر و بروشور سعید بهداد و دستیار کارگردان عباس شاه محمدزاده هستند.

در گروه کارگردانی نیز میلاد حاجی زاده برنامه ریز و مدیر اجرایی، وحید لک مشاور امور رسانه ای و تبلیغات، مرتضی شمیری منشی صحنه ، زهرا شایان فر مدیر روابط عمومی و مصطفی قاهری عکاس ، هادی پدرام و رضا ذوالفقاری مدیران صحنه ، همکاری دارند.

پاسخ
#70
خوب بود
Big Grinوالیبال روعشقهBig Grin
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان