نظرسنجی: شما متولد کدوم مها هستید ؟!
فروردین
اردیبهشت
خرداد
تیر
مرداد
شهریور
مهر
آبان
آذر
دی
بهمن
اسفند
[نمایش نتایج]
 
توضیح: این یک نظرسنجی عمومی‌است. کاربران می‌توانند گزینه‌ی انتخابی شما را مشاهده کنند.
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شیک​پوشی براساس ماه تولد

#1
ظاهر هر انسانی اولین چیزی است که در برخورد اول با آن مواجه می شویم. گاهی اتفاق می افتد که تنها به علت نوع لباس پوشیدن یک نفر درباره او قضاوت شود، پس خوب می دانیم که نوع لباس و پوشش ما تا چه اندازه در روابط ما اهمیت دارد.



شیک​پوشی براساس ماه تولد 1


ظاهر هر انسانی اولین چیزی است که در برخورد اول با آن مواجه می شویم. گاهی اتفاق می افتد که تنها به علت نوع لباس پوشیدن یک نفر درباره او قضاوت شود، پس خوب می دانیم که نوع لباس و پوشش ما تا چه اندازه در روابط ما اهمیت دارد، البته برای یک پوشش مناسب احتیاج به پرداخت هزینه های زیاد نیست بلکه کافی است بدانیم که بر اساس ویژگی های مان چه نوع لباسی بیشتر به تن ما می نشیند. ما در اینجا به شما کمک می کنیم تا عادات قدیمی را کنار گذاشته و با توجه به شخصیت تان نوع لباس خود را انتخاب کنید.

هزینه کمتر با دقت بیشتر
متولدین آذر و خرداد و مهر! علاقه بسیار زیادی به خرید لباس های متنوع و گران قیمت دارید و اگر کسی به کمد لباس شما نگاه کند از تعداد پیراهن ها یا کفش ها یا شلوارهای زیاد شما متعجب می شود اما عجیب این است که هرگاه خودتان در کمدتان را باز می کنید به نظرتان می آید که هیچ چیز مناسبی برای پوشیدن ندارید. در اکثر مواقع همین طور است که به نظرتان می آید! شما باید بیشتر در خرید لباس های تان تجدید نظر کنید، اگر یک شلوار می بینید که بسیار از آن خوش تان می آید حتما دقت کنید که بلوز یا کفش مناسب با آن را دارید یا نه، چون یک شلوار زیبا به تنهایی به کار شما نمی آید و احتمال اینکه آن شلوار همیشه بی استفاده در کمدتان بماند وجود خواهد داشت.

پوست تیره همراه با لباس های رنگ روشن
متولدین فروردین، مرداد و اردیبهشت معمولا از بدن هایی درشت و ورزیده برخوردارند. آقاپسرهای متولد این ماه ها چهارشانه و درشت هیکل بوده و دختر خانم ها نیز معمولا به نظر ورزشکار می رسند. این گروه از متولدین سال پوستی گرم و تیره دارند که انتخاب لباس های رنگ روشن و سرد می تواند به تشخصی که آنها برای خود مناسب می بینند کمک کند. همچنین دخترخانم های مرداد ماهی اگر دامن های بلند و بلوزهای آستین دار بدون یقه بپوشند دست ها و پاهای شان ظریف تر به نظر خواهد رسید. اما آقا پسر های متولد اردیبهشت حتما به لباس های اسپرت رو بیاورند و مطمئن باشند که تنها کت و شلوار یا پیراهن های کلاسیک آنها را در نظر دیگران مهم جلوه نمی دهد.

بیشتر توجه کنید
متولدین تیر، اسفند، آبان و دی خیلی به لباسی که می پوشند اهمیت نمی دهند یا آنقدر درباره چیزی که می پوشند یک دنده هستند که به نظرات دیگران درباره نوع لباسشان توجه نمی کنند. متولدین این ماه ها گاهی رنگ مشکی را مناسب ترین رنگ سال می بینند و به یکباره در تمام طول سال همان لباس را می پوشند یا بی توجه به پاره بودن زانوی شلوارشان یا چروک بودن پیراهن شان آن را به تن می کنند. این بی توجهی ها آنها را جزو دسته بد لباس ترین ماه های سال قرار می دهد. توجه کنید گاهی طبق مد لباس پوشیدن اصلا بد نیست، پس به یک مغازه بروید و چند دست لباس نو برای پاییز بخرید. آقا پسرها یک ژاکت نازک کشباف و دختر خانم ها چکمه های قهوه ای و یک پالتوی چرم بلند را حتما در لیست خریدشان بگنجانند.

سادگی همیشه خوب نیست
متولدین شهریور و بهمن اگر در یک نقطه با هم اشتراک داشته باشند ظاهر همیشه ساده شان است، متولدین شهریور با اینکه هزینه گزافی خرج لباسی که می پوشند می کنند اما آنقدر محافظه کار هستند که ترجیح می دهند به جای انتخاب لباس های متنوع همیشه یک نوع لباس را که مطمئن هستند در آن خوب به نظر می رسند انتخاب کنند. برای متولدین این ماه کمی تنوع بسیار مناسب است، همچنین استفاده از زیورآلات برای دخترخانم ها و دستمال گردن و کلاه برای آقاپسر ها می تواند آنها را در نظر دیگران زیباتر نشان دهد. دخترخانم های متولد بهمن می توانند با پوشیدن پیراهن های بلند سنگ دوزی شده یا پولک دار و استفاده از کیف و کفش های چرم براق کمی ظاهر زنانه تری داشته باشند. آقا پسرهای متولد این ماه می توانند با استفاده از شال گردن های رنگی یا دستبندهای چرم کمی به نوع پوشش خود تنوع ببخشند.
شیک​پوشی براساس ماه تولد 1
پاسخ
 سپاس شده توسط *_* ، marco.r ، dokhi khoooooooobi ، serpent
آگهی
#2
لطفا ماه تولدتون رو ارسال نکنید ._. در نظر سنجی شرکت کنید ._.
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation ادویه ی ماه تولد شما
  شخصیت شناسی براساس طعم غذاهای مختلف
  شخصیت شناسی براساس رنگ اتاق
  درخت روز تولد شما وتحليل شخصيت شماازروي درخت تولدتون
  شناخت شخصيت شما ازتاريخ تولد شما
  شخصیت شناسی جدید براساس گروه خونی
  خانم ها زمان شیک پوشی فرا رسیده!
  افزایش ثروت براساس ماه تولد!
  مردان بعد از تولد فرزندشان چه تغییراتی می کنند؟
  روانشناسی ماه تولد و سنگ تولد هر ماه

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان