امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شهرک توریستی نمک آبرود

#1
شهرک توریستی نمک آبرود
شهرک توریستی نمک آبرود که در دوازده کیلومتری غرب چالوس در استان مازندران واقع شده قسمتی از اراضی منطقه را با وسعت تقریبی 650 هکتار در بر می گیرد. شهرک نمک آبرود از شمال به دریای خزر و از جنوب به ارتفاعات مدوبن ( از ارتفاعات سلسله جبال البرز ) مشرف است و همه زیباییهای طبیعت را یکجا شامل میشود. وجود پارک های جنگلی بنفشه و شمشاد در قسمت شمالی این مجموعه با وسعت تقریبی 200 هکتار مناظر بدیعی را در این قسمت از اراضی به وجود آورده است.

شهرک توریستی نمک آبرود 1

بر اساس طرح جامع و تفضیلی ساخت شهرک توریستی – تفریحی نمک آبرود ، مساحتی بالغ بر 220 هکتار جهت اقامت دایمی و فصلی جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر از ساکنین اختصاص داده شده است .
مشخصه های معماری با انواع مختلف طرحها جهت ویلاها و ساختمان های دو طبقه و بلند مرتبه پیش بینی گردیده است .

در حاشیه جنوب شرقی شهرک نمک آبرود، مرتفع ترین تله کابین کشور قراردارد . تله کابین نمک آبرود در سال 1372 با تلاش کارشناسان ایرانی احداث و به بهره برداری رسیده است . تله کابین منحصر بفرد نمک آبرود بازدیدکنندگان را در مدت 12 دقیقه در ارتفاع 970 متری به قله کوهستان مدوبن با اشراف بر منظره زیبای پانورامای جنگل و دریای خزر می رساند .

شهرک توریستی نمک آبرود 1

از دیگر امکانات تفریحی و رفاهی نمک آبرود برای گردشگران عبارتند از :
دریاچه مصنوعی با پدالو ، زمین تنیس ، پیست دوچرخه سواری خانمها و آقایان ، زمین اسکیت ،پاور هنگ گلایدر و اسکای واکر ، شهر بازی کودکان ، پرواز با هواپیمای دو نفره ، باشگاه تیر اندازی ، مراکز خرید ، رستورانها ، غرفه های بوتیک لباس و صنایع دستی ، فرش ، لباسهای چرم ، عکاسی ، آرایشگاه و سرانجام مرکز تفریحی ساحل دریا را می توان نام برد.
شهرک توریستی نمک آبرود با توجه به امکانات فراوانی که دارد یکی از اماکن دیدنی و تفریحی مازندران بشمار میرود و سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان