امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

تهديد به قتل بعد از آزار جنسی پسرجوان

#1
مردي كه با تهديد چاقو پسر ۲۰‌ساله‌اي را مورد آزار جنسي قرار داده و به مدت دو سال وي و خانواده‌اش را به مرگ تهديد مي‌كرد، سرانجام دستگير شد.

زني روز ۲۳ دي سال گذشته با مراجعه به كلانتري ستارخان به ماموران گفت: «فردي به نام علي مدت هشت ماه است كه براي من و ديگر اعضاي خانواده‌ام به‌ويژه پسر ۲۰ساله‌ام به نام «كامران» ايجاد مزاحمت مي‌كند و حتي يك‌بار نيز او را با چاقو مورد ضرب و جرح قرار داده و امروز نيز یک بار ديگر با ايجاد مزاحمت براي من طلا و جواهرات و گوشي تلفن همراهم را سرقت كرد.»

كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي بعد از تشكيل پرونده موظف به تحقيق در اين خصوص شدند. آنها ابتدا به پرس‌وجو از كامران پرداختند. اين جوان گفت: «از طريق يكي از دوستانم با «علي» آشنا شدم. او روز دهم آذر سال ۸۹ به بهانه اينكه مي‌خواهد يكي از دوستانش را ببيند من را به خيابان جنت‌آباد برد و پس از آنكه با چاقو دست چپم را مجروح كرد، با تهديد چاقو در بين درختان مرا مورد آزار جنسي قرار داد. از اين زمان به بعد بود كه تهديدهاي وي آغاز شد و حتي ديگر اعضاي خانواده‌ام را نيز تهديد مي‌كرد و مي‌گفت در صورت شكايت به پليس، دو خواهر كوچك‌تر مرا خواهد كشت.»

مادر كامران نيز به كارآگاهان گفت: «علي همراه يكي از دوستانش در حالي‌كه هر دو چاقو و قمه در دست داشتند در خيابان به سمتم آمدند و طلا و جواهرات و موبايلم را دزديدند. علي حتي قصد داشت مرا با تهديد چاقو سوار ماشين كند كه با فريادها و كمك خواستن من و حضور همسايگان در محل موفق به اين كار نشد و فرار كرد.» كارآگاهان با توجه به اظهارات شكات پرونده به تحقيق درباره متهم ۲۸ساله پرداختند و اطلاع پيدا كردند علي از مجرمان سابقه‌داري است كه پيش از اين نيز به اتهام خريد اموال مسروقه دستگير شده است.

با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده و با شناسايي محل‌هاي تردد متهم در غرب تهران، به‌ويژه در پارك المهدي واقع در ميدان آزادي، كارآگاهان اين مناطق را تحت مراقبت‌هاي پليسي خود قرار دادند و او را دستگير كردند. سپس همدست علي كه زمان سرقت طلا و جواهرات مادر كامران همراه او بود به دام افتاد. اين متهم كه مرتضي نام دارد در اعترافاتش گفت علي اقدام به آزار و اذيت كامران و همچنين تلاش براي تهديد و آزار و اذيت ديگر اعضاي خانواده اين پسر كرده است.

بررسي سوابق مرتضي نشان داد وي از مجرمان سابقه‌داري است كه پيش از اين به اتهام ارتكاب جرايم مختلف درگيري و نزاع، سرقت و تخريب اموال عمومي بارها دستگير و روانه زندان شده است.
در شرايطي‌كه تحقيق از علي با توجه به شكايت شاكي پرونده درخصوص زورگيري اموال و تلاش براي ربودن وي توسط متهم و همچنين ضرب و جرح و آزار و اذيت فرزندش، در دستور كار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي قرار گرفته بود اطلاعاتي درخصوص نقش و حضور متهم در سرقت عتيقه‌جات از خانه‌اي واقع در منطقه ولنجك به دست آمد. بنا بر اين اطلاعات فردي با مشخصات متهم و با هويت مجعول «حسن تاجيك» با پوشش كارگر خدماتي اقدام به سرقت از خانه پزشكی متخصص در منطقه ولنجك كرده است.

كارآگاهان از مالباخته و مستخدم خانه‌اش براي حضور در مفر پليس آگاهي دعوت كردند و آن دو علي را مورد شناسايي قرار دادند. پزشك متخصص به كارآگاهان گفت: «فردي كه خود را حسن تاجيك معرفي كرده بود اسفند سال ۸۹ براي كار در خانه من به عنوان كارگر خدماتي استخدام شد. روز ۲۶ اسفند اين فرد در حال رنگ كردن نرده‌هاي ديوار منزل بود كه مستخدم خانه از او خواست شيشه‌هاي داخل ساختمان را نيز نظافت كند. بر سر همين موضوع بين آنها درگيري لفظي ايجاد شد و من ساعت ۲۰ همان روز، با علي تسويه كامل كردم.

صبح روز بعد وقتي وارد سالن خانه شدم، ديدم تمامي عتيقه‌هاي داخل ويترين بزرگ كه بعضي از آنها داراي قدمتي بيش از ۲۰۰ سال و حتي بيشتر بودند، سرقت شده است. بلافاصله با كلانتري ۱۶۳ تماس گرفتم و پرونده‌ام براي رسيدگي به پايگاه يكم پليس آگاهي ارسال شد.»

علي نيز با اعتراف صريح به سرقت منزل پزشك متخصص به كارآگاهان گفت: «سه روز پيش از زمان سرقت، به عنوان كارگر خدماتي در منزل شاكي مشغول به كار شدم. بعد از اينكه تمامي قسمت‌هاي خانه و راه‌هاي ورود و خروج آن را ياد گرفتم، شبانه از روي ديوار حياط با وجود آنكه نرده‌هاي بلندي داشت، وارد خانه شدم و سرقت كردم.»

در ادامه با توجه به تحقيقات انجام‌شده از متهمان و اطلاعات به دست‌آمده درخصوص تهديد به مرگ اعضاي خانواده كامران توسط متهم و همچنين آزار جنسي پسر ۲۰ساله توسط علي پرونده براي ادامه تحقيقات و رسيدگي تخصصي به پرونده به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ ارجاع شد. سرهنگ عباسعلي محمديان، رييس پليس آگاهي تهران بزرگ درباره اين پرونده گفت: «با توجه به تحقيقات انجام‌شده و اطلاعات دقيق به‌دست‌آمده درخصوص ارتكاب جرايم مختلف از سوي متهم پرونده و احتمال ارتكاب ديگر جرايم از قبيل سرقت، زورگيري، ضرب و جرح، تهديد شهروندان، آزار و اذيت و... مجوز انتشار بدون پوشش تصوير متهم از سوي داديار پرونده صادر شده است؛ بنابراين از تمامي شهروندان و شكات احتمالي پرونده درخواست مي‌شود براي طرح شكايات خود به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.»
دیوار کعبه رو بشکن
ولی دل کسی رو نشکن
دیوار رو خلیل ساخت
ولی دل رو خدای خلیل
پاسخ
 سپاس شده توسط Armina ، frozen✘girl ، sekret ، nilo0far
آگهی
#2
موضوع را با دلیل ببندید باز شد !
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Heart رئیس جمهور پیشین فرانسه در 92 سالگی به آزار جنسی متهم شد
  آزار و اذيت دانش‌آموز ١٢ ساله توسط راننده مدرسه!
  مامور قلابی برق عامل آزار زنان تهرانی (+عکس)
  آزار و اذیت زن جوان در بیابان های منطقه حسن آباد+تصاویر
  خودکُشی پسر نوجوان بخاطر آزار و اذیت مرد قهوه چی!
  مجسمه جنسی در نمایشگاه بین المللی لوستر + تصاویر
  افغان شیطان صفت قصد آزار و اذیت دختر بچه ایرانی را داشت
  گزارش تصویری از قتل پسر توسط پدر به خاطر ارتباط جنسی +عکس
  قتل وحشتناک دختر 14 ساله پس از آزار جنسی (عکس)
  روایت زنان ایزدی از داعش و بردگی جنسی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان