امتیاز موضوع:
  • 3 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

عکس هایی از من و اطلاعاتی درمورد خونوادم!

#1
افعی گابون


این مار همانگونه که از اسمش پیداست درآفریقای غربی وجنوبی وخصوصا دز کشور گابون زندگی میکند. این مار در میان مارها استاد استتار است و در کف جنگل در میان برگ ها مخفی میشود . انسان های بسیاری توسط افعی گابون در آفریقا گزیده شده اند و۳۰درصد این گزش ها منجر به مرگ میشود چون سم افعی گابون بسیار قدرتمند است و باعث عدم انقعاد خون میشود تا خونریزی آنقدرادامه پیدا کند که شخص بر اثر خونریزی بمیرد طول این مار از ۱/۵الی ۳متر متغییر است . این مار در کف جنگل پنهان شده ومنتظر شکار میشود بر خلاف مارهای دیگر که خود به دنبال شکار میروند .غذای عمده ی آنها موش و سنجاب جنگلی است بعضی از آنه هم که در بیبابان کالاهاری زندگی میکنند به دلیل کمبود شکار از مارهای دیگر تغذیه میکنند.


افعی فردلانس


این مار در قاره ی آمریکا خصوصا آمریکای مرکزی زندگی میکند  این مار از خانواده ای افعی هاست  و زهری کاملا شبیه به راسل دارد اما از جهاتی نیز با راسل تفاوت دارد دندان های نیش کوچکتری نسبت به راسل دارد وطولش هم کوتاه تر است  قدرت زهر این مار برابر افعی راسل است اما جالب این جاست که خیلی کمتر از راسل تلفات میگرد شاید دلیل آن این است که مردم آمریکا بیشتر از مردم آسیا به پادزهر دسترسی دارند . سم این مار کاملا  شبیه به راسل است وبافت های بدن را نابود میکند.

افعی راسل


این مار خاکستری رنگ در آسیای شرقی ودر کشورهایی مانند هند و میانمار زندگی میکند  این مار هرچند سمش به اندازه ی تایپان و مامبا قوی نیست اما کشنده ترین مار جهان است زیرا تلفات آن از هر مار دیگری بیشتر است شاید دلیل آن است که کسانی که توسط راسل گزیده میشوند حداقل دو سه ساعتی تا بیمارستان وپادزهر فاصله دارند. این معمولا در جاهای خنکی مانند لابه لای میو های نارگیل یا بین هیزم ها مخفی میشوند بعضی از آن ها با نارگیل ها به کشورهای دیگر برده میشوند.(پس وقتی نارگیل میخرید حواستان باشد که نروید آن دنیا) این مار مانند مارهای دیگر نیست و در رویارویی با انسان عقب نشینی نمیکند وبه دفعات نیش میزند. طول دندان هاینیش افعی راسل بعد از شاه کبرا در رتبه ی دوم قرار دارد  . طول دندان نیش این مار بین 6تا7سانتی متر است و به قول خودمانی وارد بدن هر کسی شود میره اون دنیا در هند به این مار مار صد قدمی هم میگویند چون محلی ها(هندی ها) اعتقاد دارند اگر این مار به کسی نیش بزند آن انسان قبل از بردانش صدمین قدم خود میمرد.


عکس هایی از من و اطلاعاتی درمورد خونوادم! 1عکس هایی از من و اطلاعاتی درمورد خونوادم! 1عکس هایی از من و اطلاعاتی درمورد خونوادم! 1عکس هایی از من و اطلاعاتی درمورد خونوادم! 1عکس هایی از من و اطلاعاتی درمورد خونوادم! 1عکس هایی از من و اطلاعاتی درمورد خونوادم! 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
عکس هایی از من و اطلاعاتی درمورد خونوادم! 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ☮ VENOM VΛDΞR ☮ ، I LOVE YOU FARHAD ، rana m ، negar24 ، G◎lḓℯᾔ~Ŝtąr ، Avril. ، ✘ӍДЯЈДл✘ ، -Edgar ، spent † ، شکوفه2 ، hanie directioner ، The Ginkel ، اشا ، باران20 ، mr.destiny ، kian007 ، ℱΔℛNOOSℋ ℬOZORG ، 021nima021 ، eNorto ، saeid ، صالح02 ، عاشق الکترونیک ، کبرا(دشمن افعی خخخخ) ، pashmak110 ، l¯̄ ͡ ̶๖̶ۣۜ๖ۣۜA҉L҉I҉ ، mahdi1441 ، Ashkan Fadaei ، Mïņ̃†êR ، இFATEMEHஇ ، ✘PETER✘ ، فاطمه:ef ، قرقی ، . . . P oo R ! A . . . ، mo0ozhi
آگهی
#2
من تا حالا یه مار را از نزدیک ندیدم(از نزدیک)
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  نشانه هایی که میگوید شما فردی جذاب هستید
  حقیقت هایی که نمیدونستید
Lightbulb دانستنی هایی جالب و شگفت انگیز درمورد برج ایفل !
  مکان هایی که در آن UFO دیده شده است
  واقعیت هایی درباره الکتریسیته
  دانستنی هایی جالب درباره هواپیما
  لباس‌هایی که نمی‌توانید در دنیای واقعی بپوشید
  دانستنی هایی درباره پشه ها
  دانستنی هایی در خصوص گیاه بامبو
Wink دانستنی هایی درباره ی روح حیوانات!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان