امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

شکست یا پیروزی !!

#1
بدون شک 2012، سالی شگفت انگیزتر از 2011 خواهد بود. امسال بازی های فوق العاده ای راهی بازار خواهند شد که خیلی از بازیکنان برای آن ها هیجان زده هستند، اما در این بین بازی های متعددی وجود دارند که هم می توانند به یک عنوان فوق العاده تبدیل شوند و هم می توانند یک شکست تمام عیار را رقم بزنند. در این مطلب به بررسی این عنوان ها می پردازیم که بازیکنان زیادی را چشم انتظار خودشان نگه داشته اند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شکست یا پیروزی !! 1

Tomb Raider

بازگشت دوباره Tomb Raider واقعاً هیجان انگیز است. اگر از طرفداران این سری از بازی ها هم باشید، این عنوان برای شما به یک رویا تبدیل شده است. در این بازی، بازیکنان بجای لارای (Lara) جوان قرار می گیرند و ماجراهای تازه ای را تجربه می کنند. نبرد برای نجات از جزیره ای که در آن گرفتار شده اید، بسیار هیجان انگیز است. داستان بازی بسیار خوب است و این موضوع نمایانگر شخصیت پردازی های خوب آن است. تا این لحظه، هر چیزی که از این عنوان دیده ایم، خوب بوده و انتظارات را برآورده کرده است.

به نظر می رسد که همه چیز برای انجام دادن یک بازی مدرن و زیبا فراهم است. امیدواریم که پس از عرضه این بازی نیز همه چیز به همین صورت باشد. این بازی رقیبی مانند سری بازی های Uncharted را در کنار خودش می بیند. چیزهای زیادی هستند که سری Uncharted را منحصر به فرد کرده اند. انیمیشن های خوب و بازیگری های عالی از این عوامل هستند. در این موضوع شکی نیست که Tomb Raider جدید بسیار سینمایی خواهد بود و شاید در برخی صحنه ها بتواند از Uncharted نیز پیشی بگیرد، اما سایر قسمت های بازی هنوز نامشخص هستند. البته اطلاعاتی که از این عنوان منتشر شده نیز چندان زیاد نیستند. استودیوی Crystal Dynamics به سختی در حال کار روی این بازی است و می گوید که نتیجه نهایی واقعاً خوب خواهد بود. امیدواریم واقعاً چنین باشد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شکست یا پیروزی !! 1

Silent Hill: Downpour

بازی Downpour جدیدترین نسخه از سری Silent Hill است. این بازی توسط یک استودیوی جدید در خارج از ژاپن در حال ساخت است. استودیوی بازیسازی Vatra بارها اعلام کرده که قصد دارد این بازی را به ریشه اصلی اش بازگرداند. آن ها امیدوارند که بتوانند اتمسفر قبلی این سری از بازی ها را دوباره در این نسخه به وجود بیاورند تا این عنوان برای طرفداران قدیمی نیز هیجان انگیز باشد. سازندگان قول داده اند که شخصیت اصلی بازی بسیار قابل باور باشد. آن ها او را به صورتی طراحی کرده اند که حالت یک قهرمان را نداشته باشد و همانند یک انسان معمولی به نظر برسد.

در نمایش هایی که تا کنون از این عنوان منتشر شده، فضای بازی چندان ترسناک به نظر نمی رسید و کمبود مهمات و سلاح نیز چیز جدیدی نبود، اما این همین موضوع باعث می شود که مبارزه ها جذاب تر شوند و بازیکنان به محیط اطراف توجه بیشتری داشته باشند. اما نگرانی ما این است که این بازی نتواند این سری از بازی ها به زمان مدرن بیاورد. حل کردن معماهای مختلف، هوش مصنوعی نه چندان خوب دشمنان و سیستم مبارزه های کاملاً کلیشه ای، از جمله المان هایی هستند که باعث می شوند این عنوان کمی شک برانگیز باشد. استودیوی بازیسازی Vatra باید چیزی تازه از خودش را به این عنوان اضافه کند. چیزی که تا کنون آن را مشاهده نکرده ایم. تمام قسمت های این بازی، المان هایی هستند که در نسخه های قبلی سری Silent Hill آن ها را مشاهده کرده بودیم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شکست یا پیروزی !! 1

Brothers in Arms: Furious 4

تغییر سبک سری بازی های Brothers in Arms واقعاً غافلگیر کننده بود. بازی Furious 4 که توسط Gearbox در حال ساخت است، دیگر چیزی از المان های تاکتیکی این سری از بازی ها را در خود ندارد. بازی به فیلم Inglorious Bastards شباهت زیادی پیدا کرده است. یک Co-op چهار نفره که مانند آن را در بازی های زیادی دیده ایم. در نگاه اول، این بازی هیجان خوبی دارد، اما مشکل اینجاست که همه چیز با به راه انداختن یک حمام خون تمام می شود. این بازی یک الگوبرداری از عنوان Left 4 Dead است. تجربه ای که موفق ظاهر شد، اما به نظر نمی رسد که برای بار دوم و آن هم در بازی دیگری، باز هم موفق باشد. Gearbox برای اینکه بتواند این عنوان را به یک بازی بسیار خوب تبدیل کند، راه بسیار سختی را در پیش دارد.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شکست یا پیروزی !! 1

Metal Gear Rising: Revengeance

تغییر تیم سازنده این بازی، آخرین چیزی که بود بازیکنان فکرش را می کردند. بعد از آن نمایش های بسیار خوبی که در E3های قبلی از این عنوان دیدیم، در همایش VGA همه چیز رنگ دیگری به خودش گرفت. Kojima Productions کار ساخت این بازی را به تیم PlatinumGames سپرد. بازی از نو ساخته می شود و دیگر چیزی از آن نمایش های قبلی را در این عنوان نخواهیم دید. PG با ساخت بازی هایی مانند Bayonetta و Vanquish نشان داده که می تواند عنوان های Hack and Slash خوبی خلق کند، اما طراحی بازی ای که Metal Gear خوانده می شود، کار چندان آسانی نخواهد بود. این بازی قرار است یک عنوان High Speed Action باشد، اما سازندگان بازی نیز با سرعت زیادی در حال ساخت این عنوان هستند. PG می گوید که آن ها از ساخت این عنوان بسیار لذت می برند و کمک های KP نیز باعث شده که کار آن ها بهتر بشود. ما نیز امیدواریم که MGR: Revengeance به بازی خوبی تبدیل شود.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شکست یا پیروزی !! 1

The Last Guardian

این بازی را خیلی دوست داریم. نه به خاطر اینکه سازندگان ICO و Shadow of the Colossus سازنده آن هستند. این بازی چهره جالب و جذابی دارد و این موضوع باعث شده که دوست داشتنی باشد. همکاری شخصیت های جالب بازی از قسمت های هیجان انگیز آن است، اما به نظر می رسد که Sony Japan با مشکلات زیادی در ساخت این بازی مواجه شده است. سوژه بازی همان چیزی است که در ساخته های قبلی دیده ایم و با ارتباط بین شخصیت اصلی بازی و موجود افسانه ای که در این بازی حضور دارد، در ICO و Shadow of The Colossus نیز آشنا شدیم.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
شکست یا پیروزی !! 1

اما سازندگان این بازی گفته اند که می خواهند چیز بهتری را به نمایش دربیاورند. ایده جالبی است، ولی آن ها کار بسیار سختی را پیش رو دارند. این بازی با تأخیرهای زیادی همراه شده و به نوعی بازیکنان را سرکار گذاشته است. قرارداد طراح اصلی این بازی آقای فومیتو اوئدا (Fumito Ueda) با Sony تمام شده و به عنوان یک عضو آزاد در این پروژه فعالیت می کند. این بازی دیگر طراح اصلی ندارد و سازنده آن نیز به طور تمام وقت روی این پروژه فعالیت نمی کند. همین موضوع باعث می شود که علاقه مندان به The Last Guardian کمی نگران شوند. آیا در آخر ما با بازی خوبی روبرو می شویم؟ آیا این بازی امسال راهی بازار می شود ؟

سپاس فراوان ...
منبع : پردیس گیم
پاسخ
 سپاس شده توسط .ali. ، ps3000 ، SABER ، hossein. ، FARID.SHOMPET ، amir1 ، poya
آگهی
#2

Brothers in Arms: Furious 4 باحال به نظر ميرسه
همیشه با خودم فکر میکنم برای سکوت هم معنی مثبت هست هم معنی منفی!

یه بار می گیم سکوت علامت رضاست ..

یه بارم میگیم جواب ابلهان خاموشی است ..
پاسخ
#3
Metal Gear Rising: Revengeanceاینو دوست دارم به نظرم باحال باشه اما حتما فوق العاده سخت و فکری باید باشه
من میمونمو سکوتم رو جار میزنم...
پاسخ
#4
والله من هیچ کدوم از این ها رو بازی نکردم!
اگر اینجا قدیمی هستی و دوست داری یک گفتگو عجیب 
درباره گذشته و حال داشته باشی، راه‌های ارتباطی رو گذاشتم پروفایل!











پاسخ
#5
من اين بازي tomp raider خيلي شنيدم و فكر كنم بازي خوبي باشه
دستهــايم را محکمتر بگيـر

من هنوز هم نميخواهــم

تورا...

به دست خاطرات بسپارم...

شکست یا پیروزی !! 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  MICHAEL PACHTER : بازی BATTLEFIELD 5 می‌تواند CALL OF DUTY را در سال 2016 شکست دهد!
  امتیازات بازی Godzilla منتشر شد| گودزیلا های شکست خورده
  این بار بتمن Xbox 360 ها را شکست! | خشم یک کاربر کره‌ای
  GTA V فروش سری بعدی Call Of Duty را شکست خواهد داد !!
  Destiny رکورد ها را شکست | پرفروش ترین بازی جدید تاریخ در روز اول
  اگر Destiny شکست بخورد چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  شکست های سال 2011 !!
  این راه پیروزی است | تحلیل کنفرانس مایکروسافت در Gamescom 2014
  یوبی سافت : Assassin’s Creed : Unity مرز های معمول را خواهد شکست
  یوبی سافت : «سگ های نگهبان» GTA V را شکست خواهد داد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان