امتیاز موضوع:
  • 4 رأی - میانگین امتیازات: 4.75
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

روان شناسی نام هاا(اولین حرف اسمتو بزن ببین چ ادمی هستی؟)

#1
الف) خوش اخلاق و خوش رفتار و در باطن میانه رو و با همه ملاحظه کند و خونگرم می باشد و با همه کس زود صمیمی می شود و در زندگی در جنگ و جدال و گفتگو بسر می برد و پیراهن سیاه بر او نامبارک می باشد و محنت بسیار می کشد و هرچه را طلب کند زود بیابد و مریضی وی همیشه در باد قولنج گردن وپهلو می باشد...
روانشناسی چشم ها,روانشناسی بستنی,روانشناسی سن
شناخت انسان ها بر اساس اسم آنها
روانشناسی شخصیت-شناخت انسان ها بر اساس اسم آنها
ب) فردی خوش قیافه و زیبا وبا محبت و رفیق باز و همیشه مغرور و جیب او خالی و قدر مال دنیا را نداند.
پ) شخصیت افرادی که نام آنها با حرف «پ» آغاز می شود همانند شخصیت افرادی است که نام شان با حرف «ب» آغاز می شود.
ت) او فردی است خوش جهره و خوش اخلاق کم خواب و هرگاه مرتکب گناه می شود سریع توبه می کند و اگر دل کسی را برنجاند بسیار نگران و در پی آن است که دلجویی کند و همیشه احساس تنهایی عجیبی در خود دارد.
ث) فردی است ثابت قدم و پر اراده و در هر کاری ثابت قدم می باشد خوش اخلاق و پر عقل است و پیشانی او پهن می باشد و در زندگی هرگز محتاج نخواهد شد.
ج) فردی باشد زیبا و خوش اخلاق وبا محبت و او همیشه از مریضی شکم رنج می برد و این مریضی هرچند وقت یکبار اشکار می شود و دو وجه دارد یا سیاه چهره و قوی استخوان یا سفیدپوست و بزرگ اندام و همیشه سرگردان واشفته می باشد و از کار خود حیران است.
چ) شخصیت افرادی که نام آنها با حرف «چ» آغاز می شود همانند شخصیت افرادی است که نام شان با حرف «ج» آغاز می شود.
ح) او فردی زیبا، خوش اخلاق، حق گو و کینه ای است و حرف ها را در دلش به خوبی نگه می دارد. او همیشه به نوعی در بحث و جدل و جنگ بسر می برد.
خ) فردی است زیبا چهره با چشمانی درشت با محبت و مقرراتی و هرچه سعی می کند رزقش بسیار شود موفق نمی شود و او فردی است تنبل و کاهل در کارها و باید این کار را ترک کند تا در زندگی موفق و سر بلند شود
د) او فردی با دیانت، پرفکر، بشاش، زیبا چهره و جنگجو است و قدر مال دنیا را نمی داند و همیشه درحال ترقی می باشد.
ر) او فردی است خوش اخلاق، میانه رو، آتشی و همیشه اطرافیان در پشت سر او بدگویی می کنند. او فردی است طمعکار، زیبا چهره، خوش گذران و اگر ایمان خود را حفظ کند به هر مقام و منزلتی که بخواهد می رسد و دست او همیشه از پول دنیا تهی است.
ز) زیبا، خوش اخلاق، با محبت و خونگرم و در هر کاری مقرراتی است و در زندگی برای او سحری می کنند و در زندگی شکست بزرگی می خورد و همیشه از سردرد و زانودرد در عذاب می باشد و نسبت به زندگی دلسرد می گردد و حیران و سرگردان می شود.
ژ ) شخصیت افرادی که نام آنها با حرف «ژ» آغاز می شود همانند شخصیت افرادی است که نام شان با حرف «ج» آغاز می شود.
س) او فردی می باشد پراستعداد و با ذوق و سلیقه و همیشه بهترین اجناس را انتخاب می کند و بسیار مغرور و متکبر می باشد و هر کاری که میل داشت انجام می دهد و با اطرافیان خود در نزاع و لجبازی بسر می برد فردی باشد آتشی مزاج و همیشه در چشم اهل و اعیان پر هیبت به چشم می آید.
ش) او فردی است مشفق، مهربان، جنگجو، عصبانی و خونگرم و زبان او تلخ است و هر چه در دنیا به او ضرر برسد از دست و زبان خود می خورد و اگر زبان خود را نگه دارد از بلا محفوظ می ماند و بسیار لجباز است.
ص) فردی است حرف شنو و دهن بین و هرکس هر حرفی را با او در میان بگذارد سریع باور می کند نترس و خشن و خوش اخلاق و با محبت و همیشه در حال ترقی و فکر می باشد.
ض) او فردی است خوش اخلاق و زیرک و دانا و کینه توز و همیشه نگرانی خود را در ظاهر بروز نمی دهد و پیشانی او پهن است و کمان ابرو دارد و در کارها بسیار دقیق می باشد و هرگز یاد خدا را فراموش نمی کند و به دنبال هرکار زشتی توبه می کند و فردی زرنگ است.
ط) او فردی است پاک و خوش اخلاق و خوش گذران و خو نگرم و پیراهن سیاه بر او خوشایند نیست و دوستی بسیار می کند.
ظ) او فردی است که ظاهر و باطنش یکی است و خشک و مقرراتی می باشد و اطرافیان پشت سر او بدگویی کنند و قدر مال دنیا را نداند و در سینه و اعضا خالی دارد که نشان اقبال است و دنبال دوست رود و خواهان آن است که با دوستان تفریح کند.
ع) او فردی باشد بلندمرتبه، پر گذشت، خوش اخلاق، بخشنده و مقرراتی وخشک و او هرگز قدر مال دنیا را نمی داند و در دوستی با دیگران پآینده و متعصب و در اول زندگی رنج بسیار کشد و قدر مال دنیا را نداند.
غ) زیبا چهره با گذشت و خشک و مقرراتی و احساس ناامیدی کند در فکر می رود و به گذشته و آینده خود می اندیشد دانا وعالم است و زندگی را با صلح و صداقت دوست دارد.
ف) او فردی است اتش مزاج و تند خو و جاهل و زیبا چهره و جنگ جو و خون گرم و نترس از ناحیه هر چند وقت یک بار مریض و رنج می کشد و در زندگی چند بار شکست می خورد ولی در آینده به مقام و منزلت خوبی می رسد.
ق) فردی است قادر وتوانا و زیرک و دانا و در هر کاری نقشه بسیار می کشد و موفق می شود هم زیباست و هم خوش اخلاق و فردی است خوش گذران و قدر مال دنیا را نداند و گاه گاهی با ملایمت و یا خصومت برخورد می کند.
ک) او فردی است زیبا و خوش اخلاق و زیرک و دانا و زیرک و خشک و مقرراتی و زبان او تلخ است و همیشه دیگران از زبان او در عذاب می باشند با یک کلمه حرف دیگران را برنجاند و همیشه در حال ترقی و فعالیت باشد.
گ) شخصیت افرادی که نام آنها با حرف «گ» آغاز می شود همانند شخصیت افرادی است که نام شان با حرف «ج» آغاز می شود.
ل) فردی است زیبا چهره و خوش اخلاق و یکدنده و همیشه جدایی اختیار کند و غرور خاصی دارد قدر مال دنیا را نمی داند و همیشه متعصب اطرافیان نزدیک خود می باشد.
م) خوش اخلاق و با محبت و خون گرم و نترس و همیشه اطرافیان پشت سرش بدگویی کنند و در روبرو از او تعریف و تمجید کنند او فردی باشد خوش چهره و چشمان درشتی دارد و در کارهای خود همیشه کاهلی دارد و زود عصبانی می شود و سریع خاموش می شود و در تمام کارها تقاضای کمک کند.
ن) او فردی است زیبا و خوش اخلاق و کینه توز و دم دمی مزاج می باشد گاهی اوقات بسیار خوب و گاهی اوقات بسیار بد و مقرراتی و خشک می شود همچون قاضی می باشد و در حقوق خود ودیگران به میزان برخورد کند.
و) فردی است که همیشه به دیگران کمک می کند و گاهی مغرور می شود و زبان بد پشت سر او باشد و دیگران بدی او را می گویند.
ه) او فردی است که همیشه اطرا فیان را امر و نهی می کند و زیبا چهره، تندخو و آتشی مزاج و طبع او گرم می باشد.
ی) او فردی است پر فکر و زیبا و با هرکس درافتد بر او غالب گردد. دمدمی مزاج می باشد و گاهی بسیار خوب و گاهی بسیار خشک و مقرراتی است. او فردی است چهارشانه و از مریضی شکم، گاه گاهی رنج می برد.
 سپاس شده توسط نازنین* ، PISHY ، Ã V Ä Ť Å Ŗ ، BlAcK dAy ، دختر شاعر ، farzguee ، شکوفه2 ، ×ThundeRBolT× ، parisa16 ، امیرحسین خفن(قبلیم بابا) ، -Nᴇɢᴀʀ- ، TARA* ، ✖ ̶̶ℬ̶̶Å̶̶Ð̶̶ ̶̶Ш̶̶ϴ̶̶Ḻ̶̶ℱ̶̶ ✖ ، ترانه95 ، karona ، rangin kamoon ، حسن CR7 ، تارا14 ، setare 92 ، پاتیناز ، sara mehrani ، ຖēŞค๑໓ ، kimiyaO_o ، ✖ƇRAzƳ ƤRιƝƇƐSѕ✖ ، محمد2000 ، MOHSENEBRAHIMI ، HediVampire ، Navisa. ، -м α є ∂ є- ، -Edgar ، negin2000 ، یاسمین81 ، 0027 ، farzad0 ، فاطمه:ef ، zolale qasemi ، єℓнαм ، Aesthetic ، ✯ ℬℰℋ ✯ ، سانا50 ، мєℓαηι ، The Ginkel ، Frozen Girl ، MEHRANA MAHDI ، tahoora4040 ، yas yasi ، کلوپاترا ، saharsa ، sogol15 ، Sмιle ، ~~SARA:HIVA~~ ، Avril. ، pendar77 ، اذیتا ، ~ALONE GIRL~ ، آرامش ، ИĪИĴΛ ИĪƓĤƬ☛ ، r.hadis ، ★ASAL-GIRL★ ، Nυмв ، *ARTEMIS * ، NeginNg ، بی کس2 ، ~ CrAzY HuMaN ~ ، romia@ninja ، しíþ ßしâçk ، Bautaful flower ، ❀இℬℯѕ✟♚ℊⅈℛℒஇ❀ ، [χσℓσνєѕтєя] ، rezaak ، Neda bidel ، هیون جونگ ، ستاره مشرق زمین ، خیس خاطره ، رجب 12354 ، hand ، دختر تنها12 ، narges 021 ، ƝeGaЯ ، ZAHRAKHANOOOOM ، ساحل75 ، spark T ، SaYe 124 ، االنا ، Faust ، helia.b ، نفس گل ، First Star ، mahali ، هیراد عبادی ، bari ، ღSηow Princessღ ، AعطریناA ، FARID.SHOMPET ، caran ، ғαĸe ، Apathetic ، ☮ VENOM VΛDΞR ☮ ، دریای بی موج ، ♪neGar♪ ، sober ، پری استار ، Jєιяαη ، shayruan ، saba 3 ، MS.angel ، alone hasti ، armina74 ، @پوریا@ ، yegi200180 ، mT_pOoM_taaK ، …Reyhaneh… ، ○°łåmýå°○ ، hany1380 ، Shaparak24 ، زینب رهبر ، roya15 ، ⓩⓐⓗⓡⓐ ، مـ༻؏☆جـےـیــّ◉ـב
آگهی
#2
س=سارا عاشق اسمم از همه نظر جهانیه خوشگله باحاله معنیش خوفه
|:my nfc

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
روان شناسی نام هاا(اولین حرف اسمتو بزن ببین چ ادمی هستی؟) 1

















 سپاس شده توسط shayruan
#3
لطفا اول اسمتون و خصوصیات رو ارسال نکنید !

در غیر این صورت اخطار دریافت میکنید ._.
 سپاس شده توسط αѕтer ، Apathetic ، saba 3 ، sober


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Humanfemale شخصیت شناسی از روی فرم گوش
  شخصیت شناسی با دست خط
  شخصیت شناسی با بوی عطر
  توصیه روانشناسان سلامت روان در روزهای قرنطینه کرونایی
  چگونه سلامت روان داشته باشم؟
  تاثیر نور خورشید بر سلامت روان
  روان‌شناسی جالبی درباره ی خواب دیدن
  شخصیت‌شناسی از روی علاقه‌ به طعم‌های متفاوت
  شخصیت شناسی از روی اسم با حرف اول انگلیسی
  اولین حیوانی را که در این تصویر تشخیص دهید، قدرت ذهنی شما را نشان می دهد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان