امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جزئیات مرگ دو کودک به علت سمپاشی یک خانه در بوشهر

#1
جزئیات تازه ای از سم پاشی مرگ آفرین در یکی از واحدهای آپارتمانی بوشهر که منجر به مرگ 2 کودک و بستری شدن 12 نفر از اهالی ساختمان شده، منتشر گردید.

ماجرا از آنجا آغاز شد که در پی درخواست یکی از ساکنان آپارتمان ابوالفضل واقع در کوچه فرمانداری سابق بوشهر در میدان امام خمینی مبنی بر مشکل ساز شدن حشره ساس در محل زندگی اش، مرکز بهداشت بوشهر شرکتی را برای سمپاشی به او معرفی کرده است. برپایه این گزارش، گفته می شود سهل انگاری کارشناس شرکت مربوطه باعث شده تا بدون هماهنگی با بقیه ساکنان آپارتمان اقدام به سمپاشی کند که از همان شب با ورود گازهایی ناشی از آن از طریق درز درها و فاضلاب به بقیه منازل، برای همسایگان خصوصا افراد کم سن و سال مشکلاتی ایجاد کرد.

براین اساس شماری از ساکنان این آپارتمان و همسایگان آن همان شب و روز بعد به مراکز درمانی منتقل شده اند که اکنون 12 نفر آنها بستری هستند. از این تعداد 6 نفر در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بوشهر قرار دارند. متاسفانه پس از مراجعات اهالی این ساختمان به مراکز درمانی، نخست پسری 6 ساله در بیمارستان بوشهر جان خود را از دست داد.همچنین بامداد دیروز فرد دوم که دختری 3 ساله و فرزند یکی از ساکنان آپارتمان می باشد، فوت کرد تا شمار جان باختگان این اتفاق به 2 نفر برسد.

شب گذشته این واحد با دستور قضایی پلمپ شده تا موضوع بررسی و موارد حادثه ساز رفع شود، چرا که گفته می شود گازهای ناشی از این سمپاشی همچنان خطرآفرین است. خبرهای تایید نشده نیز از صدور دستور بازداشت کارشناس مربوطه حکایت دارد.



مرکز بهداشت: در حال بررسی موضوع هستیم

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در خصوص اینکه گفته می شود شرکت مذکور با معرفی این مرکز اقدام به سمپاشی کرده، گفت: اگر چنین کاری صورت گرفته، شرکتی که معتبر و دارای مجوز از معاونت بهداشتی بوده معرفی شده و صرفا برای کوتاه کردن دست شرکت های غیرمجاز دیگر بوده است، وگرنه سود و نفع دیگری نصیب مرکز بهداشت نمی شود. اگر شرکت های سمپاشی صلاحیت دار که در بوشهر دو مورد بیشتر نیست تخلف کنند، باید به مراجع قانونی پاسخگو باشد، از این رو مرکز بهداشت صرفا به منظور کوتاه کردن دست مراکز غیر مجاز آنها را به شهروندان معرفی کرده است.

دکتر معینی افزود: یکی از احتمالات این اتفاق موضوع سمپاشی است که در حال بررسی می باشیم، ضمن اینکه شاید دلایل دیگری هم در بین باشد که باید منتظر تکمیل بررسی ها بود. وی با بیان اینکه فعلا امکان ارائه آمار درباره تعداد فوتی و مصدومان را نداریم، گفت: خوشبختانه افرادی که از این واحد به مراکز درمانی و بیمارستان مراجعه کرده اند روبه بهبودی هستند.





دلیل مرگ 2 کودک به احتمال زیاد استنشاق گاز سمی بوده است

معاون فنی مرکز بهداشت استان نیز گفت: به احتمال زیاد دلایل مرگ دو کودک بوشهری استنشاق گاز سمی بوده که برای از بین بردن حشره ساس استفاده شده است. محمدمهدی خواجه‌ییان اظهار داشت: یک واحد آپارتمانی در بوشهر برای از بین بردن حشره ساس از سمپاشی استفاده می‌کند که این سمپاشی مورد اعتراض همسایه‌ها قرار گرفت. به دلیل فوت دو کودک خردسال در این حادثه بررسی‌های لازم صورت گرفت و آزمایشات نیز در حال انجام است.

خواجه‌‌ییان ادامه داد: پس از فوت پسر 6 ساله، کارشناسان بهداشتی به آب آشامیدنی و غذای مسموم مشکوک می‌شوند که پس از انجام آزمایشات، تا حدود زیادی مسمومیت غذایی رد شده است. وی گفت: با فوت نفر دوم که دختر 3 ساله‌ای بوده آزمایشات روی مواد ضد عفونی کننده نیز انجام شده و همچنان در بررسی‌های دانشگاه علوم پزشکی و پزشکی قانونی ادامه دارد تا نتیجه قطعی مشخص شود.

خواجه ئیان خاطرنشان کرد: همچنین بر اثر این سمپاشی 12 نفر از همسایه‌های این واحد آپارتمانی در بیمارستان بستری شده‌اند. وی همچنین تایید کرد: در حال حاضر با حکم دستگاه قضایی مجتمع مسکونی مذکور پلمب شده تا وضعیت نهایی این حادثه مشخص شود.
جزئیات مرگ دو کودک به علت سمپاشی یک خانه در بوشهر 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Shocked نامه عجیب سارق اموال به صاحب خانه!
  جزئیات ربوده شدن دختر حاکم دوبی و واکنش سازمان ملل
  جزئیات حمله وحشیانه پدر با کلنگ به هانیه 17 ساله در کوهدشت !
  دعوت دختران به خانه های خالی
  افشاگری جنجالی از طلاق محسن افشانی و همسرش + جزئیات !
  وضعیت قرمز بوشهر در انتظار برنامه‌های رئیس‌جمهور
Heart بازگشایی مهدهای کودک اجباری است؟
  سفر عجیب این کودک دوساله به دور دنیا
  خطر موج جدید کرونا با بازگشایی قهوه‌خانه‌ها
  بیماری ناشناخته و بستری شدن ۱۴ کودک در آستارا ، علایم بیماری را بدانید!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان