امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

جراحی زیبایی را فراموش کنید، کلم قرمز بخورید!

#1
آیا به دنبال آن هستید که ظاهر خود را بهتر کنید بدون آنکه مجبور باشید پول زیادی صرف محصولات زیبایی گران قیمت یا عمل های جراحی نمایید؟ حقیقت این است که راز زیبایی در گرو هزینه های گزاف نیست. در واقع فقط باید دقت کنید به اینکه چه غذاها و خوراکی هایی می خورید و مراقب باشید که غذایی که می خورید نه تنها برای سلامت شما مفید باشد، بلکه برای پوست تان نیز پرفایده باشد. خوشبختانه سلامت و زیبایی ارتباطی تنگاتنگ با هم دارند و این بدان معناست که تا زمانی که سلامت باشید، بطور طبیعی پوستی زیبا و ظاهری جذاب خواهید داشت.

بنابراین کرم های گران قیمت و عمل های جراحی زیبایی را فراموش کنید و شروع به شناسایی و خوردن انواع و اقسام سبزیجاتی نمایید که باعث می شوند زیباتر به نظر برسید. با این غذاهاست که می توانید پوست خود را تمیز کنید، چشم های درخشان و باطراوتی داشته باشید و بدنتان نیز بهتر از همیشه به نظر برسد.

1. اسفناج

خوردن سبزیجات برگدار با رنگ های تیره مانند اسفناج برای سلامت و ظاهر کلی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. اسفناج سرشار از زیازانتین و لوتئین کاروتنوئید است که ماده های مهمی برای درخشان شدن و جوان شدن چشم های شما هستند. وقتی چشم هایتان قرمز و خسته می شوند زیبایی زیادی ندارند و چشم ها اولین چیزی هستند که مردم به آن نگاه می کنند. همچنین اسفناج پر از آهن است که ماده معدنی مهمی برای سالم به نظر رسیدن صورت شماست. بنابراین سعی کنید هر روز اسفناج بخورید تا این مزایا و فواید را بدست آورید. مثلاً در سالاد خود اسفناج بریزید و یا در کنار استیک یا غذاهای دیگر آن را سرو کنید. برای آنکه مزه بهتری به اسفناج بدهید، می توانید در آن خامه پرچرب، روغن زیتون و پنیر بریزید. همچنین می توانید آن را با خیار، بروکلی و لیمو تبدیل به اسموتی کنید و آن را بنوشید.

جراحی زیبایی را فراموش کنید، کلم قرمز بخورید! 1

2. کلم قرمز

گذشته از رنگ زیبای کلم قرمز، ظاهر آن نیز غذاها و سالادها را خوشرنگ می کند و در عین حال این کلم پر از مواد معدنی لازم برای زیباتر به نظر رسیدن شماست. در این نوع کلم مقادیر زیادی ید و سولفور وجود دارد و پوست شما را پاکسازی می کند و بدین ترتیب پوستتان درخشان به نظر می رسد. وقتی بدنتان پر از سموم باشد نمی توانید انتظار داشته باشید که زیبا به نظر برسید. بهترین راه برای دفع این سموم از بدن این است که بطور منظم کلم قرمز بخورید. می توانید آن را خام و یا به صورت آب پز میل کنید. همچنین می توانید آن را به همبرگر یا سالاد خود اضافه کنید. این سبزی را به هر نحوی که میل کنید، می توانید روی فواید آن برای سلامتی خود و داشتن پوستی زیبا تکیه کنید.
جراحی زیبایی را فراموش کنید، کلم قرمز بخورید! 1
3. کلم پیچ

یک سبزی عالی دیگر برای زیبا به نظر رسیدن شما کلم پیچ است. با سرو کردن این سبزی قدرتمند (حدود یک فنجان کلم پیچ پخته) در هر وعده غذایی بدن شما درصد بالایی از ویتامین کا دریافت می کند که به جلوگیری از پوکی استخوان و بیماری قلبی کمک می کند. به علاوه، پوست شما را درخشان می کند. اگر می خواهید از مزایا و فواید دیگر این سبزی بهره ببرید، باید کلم پیچ وینتربور مصرف کنید. این نوع کلم پیچ نه تنها پر از ویتامین کا است، بلکه مقدار زیادی فیبر دارد که برای متعادل نگه داشتن میزان کلسترول و سطح فشار خون شما مناسب است. بدین ترتیب از بیماری های قلبی عروقی نیز پیشگیری می شود.

4. چغندر

چغندر بخاطر مغز صورتی یا بنفشش شناخته می شود ولی در عین حال سبزی خوشمزه ای است که باید آن را به رژیم غذایی منظم خود اضافه کنید. چغندر سبزی خوش رنگ و لعابی است که برای زیباتر کردن غذا نیز استفاده می شود. این سبزی پوست شما را مرطوب نگه می دارد و از ظهور خطوط و چروک های ریز پیشگیری می کند. علاوه بر این فواید پوستی، ریشه چغندر با ماده مهمی به نام بتائین برای متابولیسم چربی ها نیز مفید است. بنابراین می توانید با مصرف چغندر وزن خود را کنترل کنید و پوست تان را سالم، صاف و بدون چروک نگه دارید. استفاده آسان از این سبزی به صورت گرفتن آب آن است که پر از کلرین بوده و مواد مغذی فراوانی دارد. چند قاشق از آب آن را به غذاها و سالادها اضافه کنید تا از مزه و رنگ بی نظیر آن لذت ببرید.

5. بادنجان

این سبزی بنفش براق و صاف به پوست شما ظاهر براق و درخشانی می دهد. همچنین این سبزی یک ماده ضدپیری به نام ناسونین دارد که علت رنگ بنفش تیره این سبزی است. این ماده همچنین ماده ای برای جلوگیری از پخش شدن سلول های سرطانی است و مواد خونی که برای تکثیر این سلول ها نیاز است را کاهش می دهد. ناسونین نه تنها برای محافظت از شما در برابر سرطان ماده مهم است، بلکه مزایا و فواید زیادی برای کارکرد ادراکی دارد. به گفته پژوهشگران، این ماده از ورود رادیکال ها به مغز و آسیب رسیدن به نورون هایی که احتمال بروز بیماری آلزایمر را افزایش می دهند، جلوگیری می کند.

6. ریحان

ریحان سبزی خوشبویی است که به فراوانی یافت می شود و در اغلب پاستاها و خوراکی های آسیایی یافت می شود. از آنجائیکه این سبزی سرشار از آنتی اکسیدان ها به خصوص اوژنول است، می توانید روی فواید آن برای بهبود سلامت و کیفیت پوست خود حساب کنید. با کمک اوژنول از تکثیر سلول های سرطانی گردن رحم جلوگیری می شود و اجازه آسیب بیشتر به بدن سلب می شود. بخاطر اثرات ضدسرطانی ریحان است که سلول های سرطانی رشد نمی کنند و کاهش می یابند.

جراحی زیبایی را فراموش کنید، کلم قرمز بخورید! 1

7. کلم بروکسل

این سبزی نیز پر از ترکیبات سولفور است که از رشد تومورها جلوگیری می کند و نمی گذارد بعضی از آنزیم ها موجب رشدهای آنورمال در بدن شوند. بر اساس تحقیقات علمی، خوردن کلم بروکسل باعث می شود که مقدار ترکیبات سولفور لازم در هر روز برای بدن تأمین شود. این ماده احتمال عفونت، التهاب و رماتیسم را کاهش می دهد.

جراحی زیبایی را فراموش کنید، کلم قرمز بخورید! 1

8. فلفل دلمه ای قرمز

فلفل دلمه ای قرمز یکی از بهترین منابع ویتامین ث است و برای افزایش رشد سلول های سفید خونی لازم و ضروری است. زیرا این سلول های سفید تعداد باکتری ها و میکرب ها را در بدن کاهش می دهند. اگر به مقدار لازم در روز ویتامین ث مصرف کنید، دستگاه ایمنی بدنتان تقویت می شود و کمتر نسبت به عفونت ها آسیب پذیر خواهید بود. به علاوه فلفل دلمه ای قرمز چین و چروک پوست را کاهش می دهد زیرا مقدار زیادی ویتامین ث دارد. ویتامین ث همان ماده ای است که تولید کلاژن را تحریک می کند و برای داشتن پوستی زیبا ضروری است.

جراحی زیبایی را فراموش کنید، کلم قرمز بخورید! 1
Wнαтever I вecoмe , I decιde
.I нαve ɴo reɢreтѕ 
پاسخ
 سپاس شده توسط hesamzibaee
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  درمان آبسه مقعدی با لیزر بدون جراحی
  هزینه درمان شقاق با لیزر و عمل جراحی 1402 + تعرفه بیمه
  هزینه درمان کیست مویی با لیزر و عمل جراحی – سال 1401
  هزینه عمل لیزر شقاق و جراحی در بیمارستان خصوصی
  درمان کیست مویی و عمل سرپایی با لیزر بدون جراحی
  عمل جراحی بواسیر (هموروئید) چگونه است؟
  اینجوری قهوه بخورید که نابود می شید!
  جراحی بینی بدون درد و کبودی داریم؟
  خوشبو کننده هارا "حذف"کنید!
  درمان بواسیر(هموروئید) با لیزر بدون عمل جراحی

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان