امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

با 16 شخصیت باهوش جهان اشنا شوید!

#1
Wink 




این افراد به ترتیب ضریب هوشی از قرار زیر هستند:

1- دکتر اوانجلوس کاتسیولیس از یونان با ضریب هوشی 198 باهوشترین انسان جهان یک روانکاو 36 ساله یونانی است که همچنین در زمینه‌های فلسفه، فناوری تحقیقات پزشکی و داروشناسی روانی موفق به کسب مدارک دانشگاهی شده است.

2- ریک روزنر از آمریکا با ضریب هوشی 192 دومین نابغه جهان در سن 54 سالگی از دستاوردهایی مانند نوشتن برنامه‌های تلویزیونی مانند چه کسی می‌خواهد یک میلیونر باشد در فهرست خود برخوردار است.

3- میسلاو پریداویچ از کواسی با ضریب هوشی 192 این استاد ریاضی 45 ساله همچنین یک انجمن نخبه GenerIQ را تاسیس کرده که ایوک و فرل نیز در آن عضویت دارند.

4-کنت فرل از آمریکا با ضریب هوشی 190 فرل 52 ساله به پزشکی در کارولینای شمالی مشغول بوده و یکی از اعضای انجمن‌های برگزیده هوش‌بهر مانند Epimethius و فرمان ایمهوتپ است. وی حتی آزمون‌های ضریب هوشی شفاهی و عددی خود را موسوم به QUINTIQ و 12345 ابداع کرده است.

5- پاتریک تسیمرشیلد از آلمان با ضریب هوشی 178 این نابغه 30 ساله در حال حاضر در رشته فلسفه و علوم سیاسی در دانشگاه دارمشتات تحصیل می‌کند.

6- تیم رابرتز از استرالیا با ضریب هوشی 178 رابرتز، استاد و رئیس دپارتمان علمی دانشگاه مرکزی کوئینزلند بوده و در موضوعات سیستم عامل، هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی تدریس می‌کند.

7- لی هان‌کیونگ از کره جنوبی با ضریب هوشی 177 هان‌کیونگ 27 ساله در حال حاضر در حال تحصیل پزشکی بوده و عضو چندین انجمن هوش‌بهر بالا از جمله منسای کره و OLYMPIQ است.

8- تادایوکی کونو از ژاپن با ضریب هوشی 176 این نابغه 39 ساله در حال حاضر یکی از اعضای انجمن Mysterium و HELLIQ است.

9- پیتر راجرز از استرالیا با ضریب هوشی 175 راجرز 58 ساله یک فیزیکدان و شاعر استرالیایی با آثاری در زمینه شعر، اسکیزوفرنی و آلبرت انشتین است. وی که مدرک کارشناسی خود را در رشته ریاضیات از دانشگاه کوئینزلند دریافت کرده، در حال حاضر به نارساخوانی و صرع مبتلا بوده اما باز هم به تدریس در دانشگاه ادامه می‌دهد.

10- ودران گلیسیک از بوسنی و هرزگوین با ضریب هوشی 175

11- سانتانو سنگوپتا از هند با ضریب هوشی 174 سنگوپتا از مدرک کارشناسی در مهندسی هوافضا و کارشناسی ارشد مدیریت برخوردار است.

12- مارک نایدگر از سوئیس با ضریب هوشی 171 این نابغه 20 ساله یک دانشمند و طراح بازی رایانه‌یی است.

13- نیک دمپسی از انگلیس با ضریب هوشی 171 دمپسی مدرک روانشناسی پزشکی قانونی خود را از دانشگاه متروپولیتن لندن دریافت کرده است.

14- جورج دل فرسنو ویهو از اسپانیا با ضریب هوشی 170 ویهو عضو چندین انجمن هوش‌بهر از جمله STHIQ مورلی، انجمن نابغه جهانی و اپیدا است.

15- گائتانو مورلی از ایتالیا با ضریب هوشی 169 مورلی مهندس یک شرکت ایتالیایی و نوسینده کتابی در مورد نظریه نسبیت انشتین است. وی عضو حداقل 20 انجمن هوش‌بهر بالا بوده و خود انجمن نوابغ STHIQ را پایه‌گذاری کرده است.

16- ایوان ایوک از کرواسی با ضریب هوشی 169 ایوک در آزمون‌های هوش‌بهر پیشرفته، رقابت و آمار تخصص داشته و یکی از اعضای انجمن منشای کرواسی و مدرس ریاضیات پیشرفته است.
پاسخ
 سپاس شده توسط mahdi f.m ، AllEn ، زهرا رسولی ، # αпGεʟ ، mr.destiny ، سیدپویا ، _Lσѕт_ ، ѕтяong
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Exclamation یکی از ترسناک ترین سایت جهان
  بهترین دوربین های عکاسی جهان
  شخصیت های معروف ماه تولد شما(نیمه اول)
  شخصیت های معروف ماه تولد شما(نیمه دوم)
  با ترکیبات نفت چقدر اشنا هستید؟
  چرا هلندی ها از همه مردم جهان قد بلندتر اند ؟
  لباس فضانوردان را چه کسی می شوید؟
Photo عجیب ترین پدیده جهان
  *شکل صورت‌تان در مورد شخصیت و شیوه زندگی شما چه می گوید؟ *
  شخصیت شناسی اناگرام چیست وچه تاثیری در زندگی ما دارد؟

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان