امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

نسخه ای ایده آل برای زیباتر شدن چشم ها

#1
نسخه ای ایده آل برای زیباتر شدن چشم ها 1


اهميت چشم‌ها براي داشتن ظاهري زيبا بر هيچ كس پوشيده نيست. گاهي پيش مي‌آيد كه به طور ناگهاني به يك مهماني دعوت مي‌شويد...
اهميت چشم‌ها براي داشتن ظاهري زيبا بر هيچ كس پوشيده نيست. گاهي پيش مي‌آيد كه به طور ناگهاني به يك مهماني دعوت مي‌شويد. كل روز سر كار بوديد و خستگي روحي و جسمي بر شما غلبه كرده. اين مسئله علاوه بر آنكه بر پوست‌ شما اثر مي‌گذارد و موجب تيرگي آن مي‌شود. 
افزايش زيبايي چشم با روغن بادام

حتما مي‌دانيد كه زيبايي و آراستگي چشم‌ها تنها با آرايش آنها امكان‌‌پذير نيست. تقويت عضلات و ماهيچه‌هاي اطراف چشم، خونرساني و آب رساني مناسب به پوست اين ناحيه و برطرف كردن كبودي زير چشم نيز ازجمله مهم‌ترين فاكتورهايي است كه مي‌تواند زيبايي چشم‌ها را تضمين كند حتي در شرايطي كه شما از لوازم آرايشي و بهداشتي استفاده نكرده‌ايد. براي اين منظور مي‌توانيد از لوسيون خانگي روغن بادام و آبليمو استفاده كنيد. استفاده از اين لوسيون و ماساژ عضلات اطراف چشم موجب تقويت اين عضلات شده و چشم را شاداب‌تر و جوان‌تر نشان مي‌دهد، ضمن آنكه ماساژ روغن بادام به بهبود جريان گردش خون و بهبود تيرگي‌هاي زير چشم كمك مي‌كند. براي استفاده از اين روغن كافي است 2 قاشق غذاخوري روغن بادام را با 6 قطره آبليمو مخلوط كنيد و عضلات دور چشم‌تان را ماساژ دهيد.
 
نسخه ایده‌آل برای ابروها
كسي نمي‌تواند منكر تاثير ابروها در افزايش زيبايي چشم‌ها شود. داشتن ابرويي پرپشت، مرتب و خوش‌حالت مي‌تواند به راحتي جلوه يك چشم معمولي را چند برابر كند، بنابراين نبايد از ابروها غافل شد و از كنار آنها بي‌تفاوت گذشت چراكه يك ابروي كم‌پشت و بي‌حالت به راحتي مي‌تواند تمامي زحمات شما را از بين ببرد. براي داشتن ابروهاي پرپشت به روغن بادام تلخ احتياج داريد. بايد با كمك يك شانه ابرو روغن بادام را به تارها و ريشه موي ابرو برسانيد. براي اين منظور بايد ابروها را با مقدار اندكي روغن بادام تلخ آغشته كنيد و با كمك شانه ابرو به آرامي ابروها را به سمت بالا حالت دهيد. دقت داشته باشيد كه استفاده بيش ‌از اندازه از روغن بادام مي‌تواند موجب ريزش ابروها شود چراكه روغن مازاد مي‌تواند منافذ پوستي را پر كند و به ريشه ابرو آسيب برساند و موجب ريزش ابرو شود، بنابراين بايد به مقدار كم و فقط تا اندازه‌اي كه ساقه و ريشه مو اندكي چرب شود از روغن بادام تلخ استفاده كرد.

مديتيشن و گلاب‌درماني چه تاثیری بر زیبایی دارد؟
براي آنكه هر گونه چين و چروك را از اطراف صورت‌تان دور كنيد نيازمند افزايش آرامش دروني هستيد چرا كه اضطراب، استرس، غم و اندوه همگي مي‌توانند موجب بروز تغييراتي در چهره و ظاهر شوند. توجه كنيد كه وقتي خبر هولناك يا غم‌انگيزی را به فردي مي‌گوييم پيش از هر چيز با درهم فشرده شدن عضلات صورت او مواجهه مي‌شويم. اخم‌ها در هم كشيده، چشم‌ها جمع و به طور كلي عضلات صورت دچار گرفتگي و اسپاسم‌هايي مي‌شود كه همگي آنها در بروز چين و چروك بسيار موثرند. عضلات و پوست ناحيه چشم نیز ‌ از اين مسئله مستثني نيستند و چه بسا بيشترين چين و چروك را به خود جذب می‌كنند. براي پيشگيري از اين موضوع كافي است دراز بكشيد و براي چند لحظه همه چيز را فراموش كنيد. سعي كنيد تمركز كرده و عضلات بدن‌تان را ريلكس كنيد. در اين مرحله از فردي بخواهيد كه بعد از ريلكس كردن شما دستمال نخي تميزي را كه با اسپري كردن گلاب آن را مرطوب كرده روي صورت‌تان بيندازد. تكرار اين تكنيك هر شب مي‌تواند تاثير چشمگيري در درمان چين و چروك چشم‌ها داشته باشد.
نسخه ای ایده آل برای زیباتر شدن چشم ها 1
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  ◇ راهنمایِ آموزشی مرحله به مرحله یک روتینِ پوستِ ایده آل
  کوچک کردن بینی با تمرینات و نسخه های خانگی
  بهترین راه برای افزایش اشتها + مواد غذاتی و خوراکی برای باز شدن اشتها
  قلب، طعمه جدیدترین نسخه ویروس کرونا
Star لحاظ یارانه توانبخشی برای مبتلایانِ اوتیسم آماده‌باش نوروزی برای دارو و درمان بیماران
Thumbs Up آغاز نسخه‌نویسی الکترونیک در ۳۱ استان/ تایید هویت بیمار با کد ملی
Lightbulb اعلام آمادگی انجمن داروسازان برای اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک
Thumbs Up امکان تهیه داروهای تک نسخه‌ای در هلال احمر با ارز دولتی
Lightbulb تدوین و ابلاغ نسخه جدید حداقل الزامات آزمون‌های کنترل کیفی تجهیزات پزشکی
Star تهیه نسخه شهروندی پرونده الکترونیک سلامت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان