امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

فروش ضعیف آیپد، اپل را ناامید کرده است

#1
فروش ضعیف آیپد، اپل را ناامید کرده است 1


شاید بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین محصولات اپل از دید کاربران آیفون و ایپد باشند ولی شرایط و حقایق فروش نشان می‌دهند که این شرایط در حال تغییر است و فروش ضعیف آیپد، اپل را ناامید کرده است.

ماجرا از این قرار است که هر یک از شرکت‌های بزرگ در ابتدای هر سال بر اساس وقایع رخ‌ داده در سال گذشته و شرایط و پیش‌بینی‌های متخصصین شرکت از بازار، اقدام به پیش‌بینی میزان فروش برای محصولات خود می‌کنند و سیاست‌های اصلی خود مانند میزان تولید را بر مبنای این پیش‌بینی اعمال می‌نمایند.

پیش‌بینی ‌های اپل برای فروش محصولات سری آیپد با حقیقت بازار فروش این محصولات همخوانی نداشته است و این افت فروش نسبت به پیش‌بینی، موجب شده است تا اپل از محصول خود تا حدی ناامید به‌نظر برسد. شرایط به‌نحوی رقم خورده است که آیفون و مک بوک با رشد فروش روبرو بوده اند ولی آیپد نه‌تنها رشد فروش نداشته است، بلکه از نظر آماری به ایده‌آل‌های اولیه شرکت در زمینه فروش نیز نرسیده است.

در سه ماه گذشته میلادی آمار فروش محصولات سری آیپد برابر با 16.4 میلیون دستگاه بوده است که این رقم در مقایسه با پیش‌بینی مسئولان شرکت کسری بسیار بزرگی را نشان می‌دهد. پیش‌بینی مسئولان اپل برای فروش ایده‌آل محصولات خود، حداقل 19.5 میلیون دستگاه در این بازه زمانی بوده است و این تفاوت بیش از 3 میلیون دستگاه، به خودی خود گویا شرایط فروش آیپد و انتظارات اپل خواهد بود.

نکته جالب اینجاست که تمامی شرکت‌های رقیب در تولید تبلت در آمار خود از رشد فروش محصولات و بازار تبلت‌ها سخن گفته‌اند. آیپد همواره در رده تبلت‌ها به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها شناخته می‌شود و حتی در شرایط فعلی که این محصول از نظر فروش به استاندارد‌های شرکت اپل نرسیده است، باز هم فروش آن از بسیاری از تبلت‌های دیگر بالاتر بوده است ولی اپل برای حفظ جایگاه عالی خود در رده فروش تبلت‌ها، نیاز به راهکاری جدید دارد زیرا شرایط نشان می‌دهد که راهکارهای فعلی به رشد این تبلت در شرایط موجود منتهی نخواهد شد.

تیم کوک نیز ضمن تائید این موضوع اعلام کرد که این تفاوت آماری مربوط به میزان تولید نیست، بلکه محصولات تولید شده با آمار استاندارد همخوانی دارند. این گفته نشان از این دارد که آیپد‌های اپل در مغازه‌ها یا انبارها باقی مانده‌اند و همین امر، خواب سرمایه را برای این غول آمریکایی در پی داشته است.شایان ذکر است که ممکن است عرضه آفیس برای محصولات اپل تکانی به بازار فروش آیپد نیز بدهد و این کسر فروش را جبران نماید.
پاسخ
 سپاس شده توسط آشنای ناشناس ، ~ArTaBaNoOs~
آگهی
#2
:angry2:koobbodmamnoon
پاسخ
#3
قیمتش هم خیلی بالا هست حدود 3میلیونSmileSmileSmileSmile
فروش ضعیف آیپد، اپل را ناامید کرده است 1
پاسخ
#4
بزارید ایفون 6 بیاد غوغا میکنه البته تو ایران نه بلکه تو کشور های دیگه صبور باشید چون این یکی خیلی فرق میکنه با هر نوع گوشیه دیگه ای صبر ...
فروش ضعیف آیپد، اپل را ناامید کرده است 1
پاسخ
#5
واییییییییییییییییییییییییی بمیرم واسشcryingcryingcryingcryingبرم ازشون بخرم که خوشحالشن؟؟؟؟؟عمو بمیره برررررررررات عزیز دلم...
ستایش برای خداوندی که لیاقت دیدنش مرگ است.....
به امید موفقیت.دوستتون دارییییییییییم:
فروش ضعیف آیپد، اپل را ناامید کرده است 1
پاسخ
 سپاس شده توسط ملینا پورقاضی
#6
(06-06-2014، 18:59)آشنای ناشناس نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 
واییییییییییییییییییییییییی بمیرم واسشcryingcryingcryingcryingبرم ازشون بخرم که خوشحالشن؟؟؟؟؟عمو بمیره برررررررررات عزیز دلم...


عمو چرا بمیره اخه ؟؟ خودت بمیر (: Big Grin
پاسخ
آگهی
#7
چرا فروش نداره؟
فروش ضعیف آیپد، اپل را ناامید کرده است 1
پاسخ
#8
خب اپلم خوبه ولی این بهتره ب نظرم
ا♥

فروش ضعیف آیپد، اپل را ناامید کرده است 1
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  اپل بهار 2017 سه آیپد جدید شامل یک مدل 7.9 اینچی مینی رونمایی می‌کند
  آپدیت آی او اس ۹.۳.۲ مشکلات آیپد پرو ۹.۷ اینچی را برطرف‌ می‌کند
  فروش دو برابری تبلت سرفیس پرو نسبت به آیپد پرو در بریتانیا
  توقف انتشار iOS 9.3.2 برای آیپد پرو 9.7
  هشدار: آی او اس 9.3.2 ممکن است باعث از کار افتادن آیپد پرو 9.7 شود
  بررسی تخصصی آیپد پرو 9.7؛ تصویری از آینده کامپیوترها
  بیش از 5 میلیون پیکسل در صفحه نمایش 12.9 اینچی آیپد پرو iPad Pro
  اپل در پی فروش تبلت
  آیپد ایر 2 اپل
Video تبلت اپل آیپد مینی 2 با صفحه نمایش رتینا - 4 جی - 32 گیگابایت

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان