امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سیستم سخنگوی هوشمند مایکروسافت و امکانات جدید

#1
سیستم سخنگوی هوشمند مایکروسافت و امکانات جدید 1

چندی پیش بود که سیستم سخنگوی هوشمند مایکروسافت و امکانات جدید آن همه را شگفت زده کرد، کورتانا با امکانات ویژه خود عملا ویندوزفون را یک گام به جلو هدایت نموده است و به زودی امکانات کنترل والدین نیز به این سامانه افزوده خواهد گردید.

کورتانا با قابلیت‌های ویژه خود در قیاس با سیستم‌هایی مانند راهنمای سیری، بسیار خوش آتیه‌تر می‌نماید و امکانات آن نیز به‌صورت منظم و سریع در حال بهینه‌ سازی هستند. این سیستم قرار است تا به‌زودی به یک امکان جدید مجهز شود که بر اساس آن، والدین کودک می‌توانند کورتانا را در برخی موارد خاص یا حتی به‌صورت کلی بر روی کودکان خود ببندند.

به این ترتیب امکان دست‌یابی کودک به اطلاعات نامناسب برای سن او محدود خواهد گردید وکورتانا امکان ارائه خدمات در رده‌های مختلف سنی و با اعمال فیلترینگ مناسب را خواهد داشت. در این میان قوانین کنترلی ایالات متحده نیز به کمک این سیستم آمده‌اند تا نگذارند تا شرایط استفاده از این سیستم برای کودکان، خطر دریافت اطلاعات نامناسب را به همراه داشته باشد. بر اساس قوانین ایالات متحده استفاده از کورتانا برای کودکان زیر 13 سال غیرقانونی خواهد بود و والدین کودک در صورت استفاده او از این امکان، مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

البته کورتانا هنوز به اندازه کافی باهوش نیست تا بتواند سن کاربر را از روی صدای او شناسایی کند و برای این کار، خود کاربر باید در هنگام گشودن حساب کاربری اطلاعات خود را به‌صورت صحیح وارد نماید. به این ترتیب نقش کنترلی والدین بر استفاده کودکان از این سیستم، بسیار تعیین کننده خواهد بود.

کورتانا در حقیقت نام خود را از یک بازی کامپیوتری گرفته است. در بازی Halo سیستم کورتانا، یک هوش مصنوعی ویژه بود که به‌صورت هولوگرافیک و در قالب یک زن به کمک شخصیت اصلی بازی می‌آمد و اطلاعات لازم برای پیشرفت در طول بازی را به او ارائه می‌نمود.

کورتانا از زمان رونمایی تا به امروز توانسته است در حد بسیار بالایی، منتقدان را راضی نگاه دارد ولی هنوز به عرضه نهایی نرسیده است و باید دید تا در هنگام عرضه رسمی کورتانا، این امکان چگونه بر روی فروش و محبوبیت سیستم‌عامل ویندوز فون مایکروسافت تاثیر خواهد گذاشت.

مایکروسافت، با عرضه کورتانا و همچنین با رایگان کردن حق استفاده از سیستم‌عامل ویندوز فون، گام بزرگی برای پیشرفت در رده تلفن‌های همراه برداشته است و پیش‌‌بینی می‌شود که با این امکانات، شاهد رشد این سیستم‌عامل همراه باشیم و ویندوز فون سهم بیشتری را در بازار تلفن‌های همراه به خود اختصاص بدهد.
پاسخ
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  شیشه هوشمند یا شیشه اسمارت چیست؟
Rainbow تشخیص بیماری‌ها با دستمال کاغذی هوشمند!
  کنترل گوشی‌ هوشمند با اشاره چشم!
  چادر مسافرتی فوق هوشمند مخصوص دوستداران سفر + تصاویر
  دوش حمام هم هوشمند شد!!
  انتقال سه‌بعدی انسان به کیلومترها دورتر با هولولنز مایکروسافت / عکس
  انواع سیستم های آب سرد کن و آب گرم کن
  آینده ساعت‌های هوشمند ماژولار در دست یک جوان ایرانی!
  اسلحه هوشمند هم عرضه شد
  پیشرفته ترین کلاه ایمنی هوشمند در جهان / عکس

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان