امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

آنچلوتي: مربي بزرگ ترين باشگاه جهانم

#1
آنچلوتي: مربي بزرگ ترين باشگاه جهانم 1


سرمربي رئال مادريد با اعلام اين که ديدار فينال ليگ قهرمانان برابر اتلتيکو بسيار پيچيده و نزديک خواهد بود، مي گويد از اين که در بزرگ ترين باشگاه فوتبال جهان مربيگري مي کنم خوشحالم.
رئال مادريد و آتلتيکو مادريد شنبه، سوم خرداد فينال ليگ قهرمانان اروپا را در شهر ليسبون پرتغال برگزار خواهند کرد و براي اولين بار دو تيم از يک شهر ميزبان بزرگ‌ترين تورنمنت باشگاهي جهان هستند.

به نقل از ايسنا، کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد درباره حريف تيمش در ليگ قهرمانان اروپا، گفت: فکر مي‌کنم اگر چلسي به فينال راه مي‌يافت بازيکنان اين تيم تجربه بيشتري نسبت به آتلتيکو مادريد داشتند. اما انگيزه کمتري نسبت به اين تيم اسپانيايي دارند. چلسي و آتلتيکو مادريد هر دو تيم‌هاي شايسته اي بودند، اما تيم مادريدي شايسته حضور در فينال بود. آنها بهتر بودند و به فينال راه يافتند. اکنون همه در مادريد خوشحال هستند.

کارلتو در ادامه گفت: در فينال هيچ تيمي نسبت به تيم ديگري برتري ندارد. فينال ها هميشه بازي‌هاي پيچيده اي هستند. خصوصا برابر تيمي با انگيزه مثل آتلتيکو مادريد. قطعا بازي با آتلتيکو مادريد سخت‌ترين بازي ما در اين فصل خواهد بود و به هيچ وجه مشخص نيست که چه تيمي قهرمان ليگ قهرمانان اروپا مي‌شود.

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد در ادامه گفت: وقتي دري پيش روي شما بسته مي‌شود، دري بزرگ‌تر باز خواهد شد. اين همان اتفاقي است که براي من رخ داد. اما مي‌خواهم تاکيد کنم که در چلسي مثل يک پادشاه با من برخورد شد. لحظات تلخ و شيرين زيادي با چلسي داشتم، اما به آن لحظات فکر نمي‌کنم. خوشحالم که اکنون سرمربي تيم بزرگي همچون رئال مادريد هستم.

کارلو آنچلوتي در ادامه گفت: اکنون در بزرگ‌ترين تيم جهان مربيگري مي‌کنم و مي‌خواهم تا جايي که ممکن است براي آنها افتخار کسب کنم. فوتبال چيزهاي زيادي به من داده است و مهم‌ترين موضوع در فوتبال اين است که از بودن در جايي که هستي لذت ببري. از اين که پس از 12 سال تيم به ليگ قهرمانان اروپا راه يافته است، خوشحالم و البته کمي محافظه کار. اکنون مي‌خواهم همراه با رئال مادريد قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا را تجربه کنم.

رئال مادريد که تلاش مي‌کند سه گانه فوتبال اروپا را کسب کند در هفته‌ سي و ششم ليگاي اسپانيا برابر والنسيا قرار خواهد گرفت.
آنچلوتي: مربي بزرگ ترين باشگاه جهانم 1
پاسخ
 سپاس شده توسط TurK WolF ، maria-masiha
آگهی
#2
هه!
باحال ترین جوک سال بود!Big Grin
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آنچلوتي: مربي بزرگ ترين باشگاه جهانم 1 [/img]
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
Clocket کشتی کج ایرانی (IPW) | رویداد هرج و مرج بزرگ
Subarrow بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه مدیرعامل استقلال
  سیمئونه: می دانستم این باشگاه آینده بزرگی دارد
  تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو لو رفت (عکس)
  جنجال بزرگ بر سر فروش نیوکاسل به عربستانی‌ها
  لورن بلان: پرسپولیس تیم بزرگ و قدرتمندی است
  چاهی که مدیران پرسپولیس برای باشگاه کنده‌اند + سند
  صید بزرگ سپاهان؛ غفور راهی اصفهان شد
  بی انصافی بزرگ سرمربی چلسی در مورد مهدی طارمی!
  سرخیو راموس: این بزرگ ترین درد و غصه زندگی من است!

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان