امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ابلیس زادگان = وهابیون

#1
و اما باز هم قصه ی فتواهای عجیب و غریب این ابلیس زادگان ادامه دارد...


ابلیس زادگان = وهابیون 1ابلیس زادگان = وهابیون 1


شيطان كه لعنت خدا بر او باد وقتي ديد نميتونه اسلام را نابود كنه و شيعه و سني را در حال متحد شدن با هم ديد. دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وهابيت 
را راه اندازي كرد، خدا لعنت كنه شيطان و شاگردانش را كه همون وهابيها هستند...

فتواهای جالب!!!
همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودم، اگر هدف بر طرف کردن کمبود بودجه و ناتواني اقتصادي بحرين باشد، فروش مشروبات الکلي و تجارت جنسي به اندازه مورد نياز، البته با اجازه ولي أمر، جايز است.

به گزارش شيعه آنلاين، شيخ «عيسي بن صالح» مفتي سرشناس سعودي در جديد ترين فتواي خود اعلام کرد: جايز است افرادي که از ناتواني جنسي رنج مي برند، فيلم هاي غيراخلاقي مشاهده کنند، به شرط اينکه بازيگران آن مسلمان باشند!
از سوي ديگر شيخ «جاسم السعيدي» مفتي سرشناس دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
وهابيون بحرين نيز در فتوايي نسبتا مشابه گفت: همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودم، اگر هدف بر طرف کردن کمبود بودجه و ناتواني اقتصادي بحرين باشد، فروش مشروبات الکلي و تجارت جنسي به اندازه مورد نياز، البته با اجازه ولي أمر، جايز است.

ابلیس زادگان = وهابیون 1     ابلیس زادگان = وهابیون 1
الباني :استمناء در رمضان به عمد و با شهوت اشكالي ندارد!!!
الباني در يكي أز جلسات درسش در ميگويد : استمناء با عمد و شهوت در ظهر رمضان إشكالي ندارد ... فقط مباشره متعارف زن و مرد اشكال دارد .. ولي حتى استمناء بين پاهاي همسر اشكالي ندارد ...!!! دليلش هم روايتي است كه از عايشه نقل ميكند
...

شيخ شمس الدين بوروبي يكي از مشهورترين رجال افتاء كشور الجزاير اعلام كرد كه يك خانم به او از شوهرش شكايت كرده به دليل اين كه شوهرش او را تهديد كرده است كه اگر دوست مرا شير ندهي طلاقت ميكنم.
شيخ بوروبي اضافه ميكند : جندين مورد درباره اين فتوى (تحريم با جندبار شير خوردن) داشتيم كه مؤثرترينش در نفس من اين حالت بود كه اين زن با حالت كريه ميگفت كه شوهر وهابي متدينش به او دستور داد كه به دوستش شير دهد تا با هم محرم شوند و دوستش بتواند ماه رمضان را با آنها در يك خانه بگذراند و آن زن هم خيلي منفعل و متاثر شده بود . و اشاره داشته است كه اگر به دوستم شير ندهي تو را طلاق ميدهم .

خدایا شر این دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ابلیس زادگان  را از شیعیان علی (ع) بردار...


آمین
ابلیس زادگان = وهابیون 1
پاسخ
 سپاس شده توسط . . . P oo R ! A . . . ، mohammad31
آگهی
#2
احمقا HeartHeart
دل مرنـجــان کــــه ز هــــر دل بــــه خــــدا راهـــی هـــســت
پاسخ
 سپاس شده توسط ×ThundeRBolT×
#3
به ما چه
هر قلتی میخوان بکنن
پاسخ
 سپاس شده توسط ×ThundeRBolT×


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان