امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

این کاردرسته؟

#1
(بسم الله الرحمن الرحیم)
همانطور که احتمالا مطلع هستید با جستجوی کلمه ی "shia muslims" در گوگل ایمیج و بینگ ایمیج و ... با تصاویر نامناسبی از قبیل خودزنی و قمه زنی و رفتارهای خشن دیگر روبرو میشوید که آبروی شیعیان را برده است . این تصاویر که هیچ ارتباطی به رفتارهای یک شیعه واقعی ندارد , از طرفی موجب وهن مذهب عقلانی تشیع شده است و از طرفی اگر فردی بخواهد در مورد شیعیان اطلاعاتی کسب کند مطمئنن اولین کاری که میکند جستجو در گوگل هست و وقتی وارد بخش تصاویر شود با چنین صحنه ای روبرو خواهد شد که کل صفحه را خون تشکیل داده است !
این کاردرسته؟ 1

فکر میکنید آن فرد که شاید میخواست مسلمان و شیعه شود چه فکری میکند ؟! آیا نمیگوید این ها یه مشت وحشی هستند که به خود هم رحمی ندارند چه برسد به دیگران؟!
بر اساس آیات قرآن کریم هر كس، انساني را بدون ارتكاب قتل يا فساد در روي زمين بكشد، چنان است كه گويي همة انسان‌ها را كشته و هر كس، انساني را از مرگ رهايي بخشد، چنان است كه گويي همة مردم را زنده كرده است.»
بر اساس روايات، ارشاد مردم به راه حق و هدايت آنها، نوعي احياء و گمراه كردن مردم، نوعي قتل است؛ به عبارت ديگر، گرچه مفهوم ظاهري آيه مرگ و حيات مادي است، امّا از آن مهمتر مرگ و حيات معنوي؛ يعني گمراه ساختن يك نفر يا نجات او از گمراهي است.

پس مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد . شاید یک تصویر موهن موجب گمراهی یک شخص جویای حقیقت شود و یک تصویر مناسب فرد را هدایت کند .
خب ! پس باید کاری کرد ... باید بتوانیم مذهب بر حق و عقلانی تشیع را با تصاویر مناسب به جهانیان نشان دهیم . این وظیفه ی دینی تمامی افرادی است که ادعای شیعه بودن دارند و میخواهند برای هدایت افراد و نزدیک کردن ظهور کاری انجام دهند و مطمئنن آثار ماتاخر زیادی برای کسانی که بتوانند فردی را هدایت کنند دارد.
زان روزهاى خوب ، گویی هزار سال گذشته...
پاسخ
 سپاس شده توسط RєƖαx gнσѕт
آگهی
#2
واقعا که اینا عقل ندارن خدا کی گفته این کاراو کننConfused
{*!§...HaLaM RaDiFe...§!*}
=|
پاسخ


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان