امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دانلود بازی left4dead2

#1
دانلود بازی left4dead2 1Left 4 Dead 2 دومین نسخه از بازی شاهکار Left 4 Dead در سبک ترسناک و اکشن بوده که یک سال پس از ساخت نسخه اول و در سال 2009 منتشر شد. شرکت Valve ساخت و انتشار هر دو نسخه از این بازی را بر عهده داشت و علت ساخت بدون وقفه نسخه دوم، فروش بسیار خوب نسخه اول بود. این بازی دارای چهار Mode با عنوان های Campaign, Versus, Survival و Scavenge است که تمامی بخش ها به جز بخش اول به صورت تیمی برگزار می شود و کاربران می توانند به صورت شبکه (Lan) یا اینترنتی (Multiplayer) به کمک یکدیگر به نبرد با زامبی های ترسناک و به اصطلاح مرده های متحرک بروند. در بخش اول بازی Left 4 Dead 2 وارد داستان پر پیچ و خم بازی می شوید و در برخی از مراحل، افرادی به کمکتان می آیند.
کاراکتر های قابل کنترل موجود در بازی، Coach, Nick, Rochelle, Ellis و Virgil نام دارند که هر یک از مراحل را به کمک این 5 شخصیت به اتمام خواهید رساند. داستان اصلی بازی Left 4 Dead 2 ادامه نسخه اول این بازی بوده و افراد مذکور، از دست زامبی ها خطرناک و وحشت انگیز جان سالم به در برده اند ولی باری دیگر نیز این موجودات بدترکیب، جهان را به سلطه خود در آورده اند و امید تمامی انسان ها به شماست! در ابتدای بازی Left 4 Dead 2 در یک هتل متروکه و به هم ریخته به هوش می آیید، بدون این که از اوضاع وحشتناک بیرون خبری داشته باشید. به کمک هلیکوپتر از سقف این هتل نجات می یابید و از این قسمت به بعد باید تمامی نیروی خود را برای نابودی زامبی ها به کار ببرید. درگیری ها در محیط های تاریک و ترسناک اتفاق می افتد و راه نجاتتان تنها کشتن زامبی هاست. گرافیک بازی نسبت به نسخه قبلریال پیشرفت قابل توجهی داشته و بر روی گیم پلی آن تغییرات بسیاری را مشاهده میکنید.حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows® 7 / Vista / XP / 8
Processor : Pentium 4 3.0GHz
RAM : 1 GB for XP / 2GB for Vista
Graphics : DirectX 9 compatible video card with 128 MB, Shader model 2.0. ATI X800, NVidia 6600 or better
Hard Drive : At least 3 GB of free space

حجم فایل ها : 1.6 گیگابایتhttp://dl2.freegames.ir/images/Left-4-Dead-2_s2.jpghttp://dl2.freegames.ir/images/Left-4-Dead-2_s1.jpgپسورد فایل ها : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.freegames.ir

لینک های دانلودپارت۱http://dl2.freegames.ir/games/Left-4-Dead-2پارت۲http://dl2.freegames.ir/games/Left-4-Dead-2-BB_www.FreeGames.iR.part2.rar-BB_www.FreeGames.iR.part1.rarآموزش نصب :

پس از دانلود، تمامی پارت ها را در کنار هم قرار داده و پوشه ی بازی را با استفاده از نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. سپس فایل Setup ظاهر شده در همان صفحه را به صورت Run As Administrator اجرا کنید. پس از نصب بازی، محتوی پوشه Crack را در مسیر نصب کپی کنید. پس از اتمام نصب، نرم افزار های موجود در پوشه Redist را نیز نصب کنید.

- قبل از نصب و اجرای بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

- در صورت مواجهه با ارور CRC Failed، از امکان Repair نرم افزار Winrar برای پارت مورد نظر استفاده کنید.
پاسخ
 سپاس شده توسط Mr.Robot ، SABER ، رکسانااااا
آگهی


[-]
به اشتراک گذاری/بوکمارک (نمایش همه)
google Facebook cloob Twitter
برای ارسال نظر وارد حساب کاربری خود شوید یا ثبت نام کنید
شما جهت ارسال نظر در مطلب نیازمند عضویت در این انجمن هستید
ایجاد حساب کاربری
ساخت یک حساب کاربری شخصی در انجمن ما. این کار بسیار آسان است!
یا
ورود
از قبل حساب کاربری دارید? از اینجا وارد شوید.

موضوعات مرتبط با این موضوع...
  بهترین بازی که تا حالا بازی کردی چیه ؟؟
  دانلود برنامه GTA 5 Save Editor v2.0.0.8 برای Xbox 360 و PS3
  اولین بازی استرتژیکی که بازی کردید چی بوده ؟؟
  دانلود بازی Battlefield 4 برای PS3
  دانلود تـــم Thief برای ایکس باکس 360
  دانلود برنامه USBXTAFGUI
  بررسی بازی FarCry4 +لینک دانلود
  دانلود برنامه مبدل بازی های قدیمی سگا و میکرو + خوذ بازی ها
  دانلود رایگان بازی باب اسفنجی ستاره 2
Star دانلود بازی PES 2015 برای PC نسخه ریلودد

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان